Het is een goed hotel, ligging is ook heel gunstig.
Busverbindingen zijn goed, winkelstraten met eetgelegenheden in de buurt.
Nadeel van dit hotel is, dat er geen lift is.
Wij zaten op de bovenste verdieping en moesten elke dag zo'n 50 traptreden "beklimmen".
Verder was op de tweede dag (wij zijn 3 dagen geweest) onze kamer niet opgeruimd c.q. de bedden niet opgemaakt en de handdoeken niet vervangen. Dit hebben we doorgegeven, en het bleek dat ze problemen hadden met het kamermeisje.
Op de kamer was een TV en en minibar aanwezig.
Verder een wastafel met warm en koud water.
Wij hadden de 4-persoons kamer.
De douche en het toilet moesten we delen met de bewoners van de kamer op onze verdieping.
Dit was bij boeking niet bekend.
Het ontbijt was goed en voldoende.
Alleen tijd om te ontbijten wat kort nl. van 8.00 tot 9.00 uur. M.n. voor mensen die van het uitgaansleven in Brighton willen genieten en dan laat in bed komen lijkt me dit niet prettig.
Het hotel was ook vrij gehorig, onderhoud zou ook wat beter kunnen.
Personeel heel vriendelijk.
Over het algemeen een vrij goed hotel.