Fotogalerie voor Schlosshotel Brilon-Wald





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Privébadkamer
Regendouchekop
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Privébadkamer
Regendouchekop
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Privébadkamer
Regendouchekop
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe studio suite laden

Deluxe studio suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Privébadkamer
Regendouchekop
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Korbacher Str. 76, Brilon, NRW, 59929
Over deze accommodatie
Schlosshotel Brilon-Wald
Vergelijkbare accommodaties

DAS LOFT Hotel Hölsterloh
DAS LOFT Hotel Hölsterloh
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 9 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. EUR 20 voor volwassenen en ca. EUR 10 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 24 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor late check-in tussen 20.00 uur en middernacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 35.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Apple Pay en Samsung Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Dit hostel heeft de classificatie 3 star Superior.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Schlosshotel Brilon Wald
Schlosshotel Brilon-Wald Brilon
Schlosshotel Brilon Wald Hostel
Schlosshotel Brilon-Wald Hostel/Backpacker accommodation
Schlosshotel Brilon-Wald Hostel/Backpacker accommodation Brilon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Schlosshotel Brilon-Wald
9,6
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
9,6
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Johan
11 nov 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Ralf
Reisde met een groep, Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralf
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Klaus-Ulrich
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klaus-Ulrich
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Christian
15 apr 2025
Christian
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Michael
Zakenreiziger
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Klaus
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toller Service, super gemütlich
Klaus
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Alvaro
Reisde met een groep
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alvaro
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Denise
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Denise
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gute Wahl
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ulrike
8 jan 2025
Ulrike
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
26 nov 2024
Lisa
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Athanasios
Zakenreiziger
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Athanasios
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Thomas
10 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Thomas
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Christian
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sven
Zakenreiziger, Reisde met familie
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sven
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
István
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
István
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Allan
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice and with excellent breakfast
Allan
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Rainer
Reisde met een groep
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rainer
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Martina
31 aug 2024
Martina
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Johannes
Zakenreiziger
21 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johannes
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Sven
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten