Oyo Bluemont Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Avoncroft Museum of Historic Buildings
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Oyo Bluemont Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een ventilator
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, meerdere bedden laden

Standaard driepersoonskamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Ledtelevisie
Een ventilator
Slaapkamers
Een slaapbank
Regendouchekop
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een ventilator
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Worcester Road, Bromsgrove, England, B61 7ET
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Holiday Inn Birmingham Bromsgrove by IHG
Holiday Inn Birmingham Bromsgrove by IHG
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
8.0 van 10, Zeer goed, 990 beoordelingen
De prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: GBP 100 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay en Apple Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Registratienummer van de accommodatie 11238524
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bluemont Bromsgrove South
Bluemont Hotel
Oyo Bluemont Hotel Hotel
Oyo Bluemont Hotel Bromsgrove
Bluemont Bromsgrove South Hotel
Oyo Bluemont Hotel Hotel Bromsgrove
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Oyo Bluemont Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
31 mei 2021
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Emanuel
23 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emanuel
3 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Martin
Zakenreiziger
22 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Martin
2 nachten verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
Martyn, Plymouth
Reisde met familie
28 sep 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Martyn
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Kieran, Neath
Reisde met familie en kleine kinderen
4 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kieran
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Gregory
8 apr 2020
Gregory
11 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Peter
16 mrt 2020
Peter
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner, Reisde met familie
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Ralph
Zakenreiziger
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ralph
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Shawn
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shawn
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Peter
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Adrian
Zakenreiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adrian
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
JamslShelleh
Reisde met familie
22 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
JamslShelleh
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Alex
Reisde met een groep
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alex
8 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Kate
12 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal place o stay
Kate
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Roberta
Reisde met familie
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roberta
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019