Dagelijks ontbijtbuffet (toeslag)

Beoordelingen van Green Park Hotel Brugge

4 out of 5
Green Park Hotel Brugge
Chartreuseweg 20, Bruges

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 160 van 412 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 182 van 412 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 412 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 412 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 412 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 31 jan 2024
Beste Kevin,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Nils P., Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Timothy

Reisde met familie en kleine kinderen
Prima hotel, maar foto’s zien er mooier uit dan in het echt. Onze kamer had oud tapijt en kon wel een opknapbeurt gebruiken. Er was geen kluis aanwezig of standaard een koelkast o.i.d.
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Andre

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Prijs/kwaliteit verhouding niet goed. Te duur voor de kwaliteit in verhouding met algemene indruk.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 6 sep 2023
Beste Andre,We danken u voor uw feedback.We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons maar vinden het jammer dat u de prijs als minpuntje aanhaalt. Graag willen we met u delen dat de prijzen kunnen schommelen naargelang het seizoen en de beschikbaarheid.Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen. Met vriendelijke groet,Nils P., Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Reza

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 4 sep 2023
Beste Reza,Bedankt voor uw feedback.Het spijt ons enorm dat u zo ontevreden was over de hygiëne van ons hotel, dit is nochtans absoluut niet onze standaard. Aarzelt u dan ook niet om dit nog tijdens uw verblijf te melden aan onze receptie, zij hadden u graag een oplossing geboden. Verder hebben we dit intern doorgegeven en ons onderhoudsteam zal dan ook actie ondernemen.Prettige dag en graag tot nog eens,Nils P., Hotel Manager

8/10 – Goed

Linah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 1 aug 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze hoge score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Nils P., Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Gerdine

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
De vloerbedekking is best verouderd/niet helemaal schoon op de hotelkamer waarin we verbleven, we hadden wat vieze voegen in de badkamer en de bistro was beperkt in menu keuze en ook lastig te reserveren, bistro is tot 21.15 uur open, maar toen we vroegen om 20.45 uur of we nog wat te eten konden krijgen (al waren het alleen maar nacho's), dat kon niet meer, terwijl het restaurant niet vol zat voor ons idee. Verder prima hotel met wat spelletjes, prima ontbijt!
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 1 aug 2023
Beste Gerdine,Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring.We zijn blij om te horen dat u ons ontbijt en de spelletjes in het hotel heeft gewaardeerd.Het spijt ons te horen dat u enkele minpunten heeft ervaren tijdens uw verblijf. We begrijpen uw opmerkingen over de vloerbedekking en de voegen in de badkamer. Hoewel onze kamers dagelijks worden schoongemaakt en gecontroleerd door onze huishoudelijke supervisor, zullen we uw feedback zeker meenemen om te kijken hoe we deze punten kunnen verbeteren. Wat betreft de beperkte menukeuze en reserveringsmogelijkheden in onze bistro, we zullen dit intern bespreken om te zien hoe we onze service kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot de sluitingstijd van de bistro.Vriendelijke groeten,Nils P., Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Anja

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 19 jul 2023
Beste Anja,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Nils P., Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Annedien

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gebouw!
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 27 apr 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze hoge score.Bedankt om even te laten weten dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was over de ligging van ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Nils P., Hotel Manager

8/10 – Goed

N

Positief: Netheid, personeel en service
Redelijk
Een gemiddeld hotel. Wel dicht bij de uitvalwegen. Met 3 personen 1 stoel op de kamer. We wilde extra kussens en we misten wat suiker om zelf even koffie/thee te zetten. Dit werd wel snel geregeld via de receptie. De beloofde voucher van 5 euro moesten we ook om vragen. Was geen probleem maar je moet het dan wel vragen. Bij aankomst wordt er parkeergeld berekend, eigenlijk een verkapte prijsverhoging. In de buurt is er géén parkeergelegenheid, dus je moet wel. Ik heb dat ook niet vantevoren gelezen.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 18 apr 2023
Beste gast,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te lezen dat jullie weer een gezellig verblijf bij ons hebben gehad. Jullie opmerking over de koffiefaciliteiten wordt genoteerd.Vriendelijke groet en hopelijk tot nog eens!Nils P., Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Jonny

2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 14 jan 2023
Beste Jonny,Bedankt voor deze positieve beoordeling.We vinden het jammer dat uw verblijf wat is tegengevallen.Kan u ons vertellen wat u had gewenst? We willen het de volgende keer beter doen.Hopelijk tot ziens,Nils P., Hotel Manager

8/10 – Goed

Janjaap

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 19 nov 2022
Beste gast,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had.We zouden heel graag willen weten wat u ertoe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven.Prettige dag,Nils P., Hotel Manager

8/10 – Goed

M.M.A.G.

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 12 nov 2022
Beste gast,Bedankt voor deze positieve beoordeling.Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf heeft gehad.We zouden heel graag willen weten wat u ertoe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven.Vriendelijke groeten,Nils P., Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

patrick

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Behulpzaam en vriendelijk personeel. Kindvriendelijk, aanwezigheid van springkastelen, enz...
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 13 aug 2022
Dag Patrick, Bedankt voor de hoge score die u gaf aan ons hotel. Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Brugge en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment. Met warme groeten en graag tot een volgende keer, Nils P., Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Wiebo

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 6 aug 2022
Beste gast Dank voor uw toffe beoordeling. Het ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Nogmaals bedankt ! Prettige dag, Nils P., Hotel Manager

8/10 – Goed

elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede service 1e kamer bevond zich naast de lift receptie heeft een andere kamer geregeld
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 23 jul 2022
Beste Elisabeth, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat leuk dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons en van onze gastvrije service dat u zelfs geen enkel minpuntje hoeft te benoemen! Zo lezen we het graag. We zetten ons elke dag met veel plezier in voor onze gasten en de waardering stellen we enorm op prijs. Graag tot een volgende keer! Nils P., Hotel Manager

8/10 – Goed

Cecilia

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was er geweldig en heeeeel vriendelijk personeel!!!!! Dikke duim
1 nacht verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Arnout

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Gemiddeld hotel geen hoge kwaliteit
Ik vond dit hotel een beetje gedateerd. Verder was het niet echt schoon (het was geen bende maar ik heb wel schoner meegemaakt voor dezelfde prijs) en het ontbijt was echt van lage kwaliteit. Personeel was wel vriendelijk. Leuk hotel voor 1 nacht of doorreis maar niet om lang te blijven
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 18 jan 2022
Beste Arnout, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Bedankt voor uw opmerking over de vriendelijkheid van ons personeel. We zullen uw positieve feedback delen met onze collega´s. Onze excuses dat de netheid niet geheel naar wens was. We maken aanpassingen om dit in de toekomst te voorkomen. Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Nils P., Hotel Manager

8/10 – Goed

Ben

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Vrij schoon op een paar haren na. Helaas werkte Netflix op de TV niet & was er geen stopcontact nabij het bed.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 20 nov 2021
Beste Ben, Bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf. We vinden het echter jammer dat u tekortkomingen heeft ondervonden met betrekking tot de netheid van uw kamer. We zullen dit met ons schoonmaakpersoneel beter opvolgen. Hartelijke groet, Nils P., Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Rene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Joannes

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verblijf 28/09/21
niets op aan te merken- correcte prijs/kwaliteit over de hele lijn. Ontbijt 22€- eerder hoog, maar was in orde (niet zo overvloedig als bij bepaalde andere hotels aan die prijs)
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Nils P., Hotel Manager op 8 okt 2021
Beste Joannes, Bedankt voor uw feedback. Het doet ons plezier dat u op het ontbijt na geen minpunten heeft ondervonden. We zullen uw opmerking hieromtrent dan ook zeker in acht nemen. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nils P., Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Gerda

Positief: Netheid, personeel en service
Prima korr-verblijf-hotel aan de rand van Brugge!
Green Park Hotel is een interessant kort-verblijfhotel, of als je Brugge bezoekt, en je wagen niet meeneemt in de stad.. want, de parking daar aan het Hotel is echt super ! Het Hotel mag mss wel eens een opfrissing krijgen, want, dat zou de kamers opwaarderen. De netheid is wel prima. Heel goede bedden zijn het evenwel, en dat is heel erg belangrijk ! Het ontbijt was okee !
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Nils P., General Manager op 10 mrt 2020
Beste Gerda, Bedankt voor uw verblijf in het door groen omgeven Green Park Hotel in Brugge. We zijn er blij mee dat onze netheid, het uitgebreide ontbijt en het comfort van de bedden naar uw tevredenheid waren. Fijn dat we u ook zo goed met onze parking van dienst konden zijn. We hopen dat u ook van Brugge heeft genoten en staan een volgende keer met plezier opnieuw voor u klaar! Vriendelijke groeten, Nils P., General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Kamers zijn toe aan vervanging, vooral de badkamer was klein en vies. Ontbijt was prima.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We werden heel vriendelijk ontvangen. Er werd ook aan kinderen gedacht.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 22 dec 2019
Beste gast, bedankt voor uw feedback. Wat fijn dat u tevreden was met uw verblijf bij ons. Hopelijk hebben de kinderen er ook van genoten! We danken u voor het compliment en wensen u prettige feestdagen toe. Met vriendelijke groeten, Nils P., General Manager

6/10 – Redelijk

Jemebo, Leiderdorp

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Vriendelijk personeel !! Kamer was gedateerd, bedden goed, vloerbedeking had div vlekken, badkamer was ok maar ook gedateerd, ontbijt was goed, taxi via hotel was 26euro voor retour voor 3pers naar de Markt Brugge verliep perfect, tip parkeren Brugge = P centrum kant voor Station dagkaart 6euro PS Brugge was top
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 12 dec 2019
Beste Jemebo, Hartelijk bedankt voor uw recensie. Wat fijn dat u genoten heeft van de kamer, de aangeboden taxidienst en ons uitgebreid ontbijt. We noteren uw opmerking omtrent de kamer en badkamer en zullen dit zeker bekijken. We hopen dat u genoten heeft van uw bezoek aan Brugge en dat we u opnieuw mogen verwelkomen bij een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Nils P., General Manager

6/10 – Redelijk

MEYERS

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
tevreden !
allereerst was er de afspraak auto gratis parkeren dat werd 5 euro comfort word als afdoend aangenomen op tv mag wel wat aan de zenderkeuze gedaan worden de instand koffie was niet te drinken ontbijt was dan alweer TOP algemeen was ik toch tevreden thanks
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 1 dec 2019
Beste Meyers Het doet ons plezier dat u tevreden bent over uw verblijf bij ons. We willen ons verontschuldigen voor het misverstand omtrent de prijs van de parking, die bedraagt altijd gewoon € 5.00, zoals ook aangegeven op onze site. We hebben uw opmerking over de zenderkeuze genoteerd en zullen dit bespreken met ons team. Indien u de instantkoffie niet zo lekker vond, delen wij graag mee dat we steeds verse koffie serveren in de bar en tijdens het ontbijt! Wat fijn dat we u wel konden bekoren met ons ontbijt! We ontvangen u in de toekomst graag opnieuw. Met vriendelijke groeten Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijke service
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 20 dec 2019
Beste gast, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We lezen met plezier dat uw verblijf bij ons naar wens was. Wat fijn dat u genoten heeft van onze goede prijs-kwaliteit, uitgebreid ontbijt en vriendelijke service. We hopen dat we u bij een volgend bezoek nogmaals mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel erg mooi gelegen met leuk zwembad en grote ontvangst hal! ook zeer toegankelijk voor minder valide!!!!
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 17 dec 2019
Beste gast, Hartelijk bedankt voor deze uitstekende score! Het verheugd ons zeer dat u de ligging en de lobby zeer mooi vond. We vinden het ook fijn dat u de toegankelijkheid voor de minder valide opgemerkt heeft. Bedankt om uw ervaring met ons te delen en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen. Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De eerste dag rook de kamer niet fris. Na het melden was het wel te doen. redelijke bedden .
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Onze excuses dat u tekortkomingen ondervonden heeft omtrent de geur in de kamer, maar fijn dat dit in orde werd gebracht. Ook fijn te horen dat u genoten heeft van onze bedden. Wij verwelkomen u graag weer bij een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Nils P., General Manager

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Nils P. General Manager op 8 okt 2019
Dear Sandra, Thank you for this positive rating. We are glad we were able to meet all your requirements We look forward to welcoming you back. Best regards,

4/10 – Matig

A.G.J.

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Nils P. General Manager op 8 okt 2019
Dear guest, Thank you for this rating. We regret that we did not quite meet all your expectations. A private message with further details would be gratefully received. We look forward to welcoming you back. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Nils P. General Manager op 8 okt 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We look forward to welcoming you back. Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, fijn dat u even de tijd nam voor een beoordeling. Het doet ons plezier dat uw verblijf naar wens was. Als er bepaalde zaken zijn die we kunnen verbeteren, laat het ons dan gerust weten! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
positief : ligging, zwembad, kindvriendelijk negatief : algemene afgeleefd, netheid, logistiek ochtendbuffet
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 6 jul 2019
Beste gast, Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u helemaal tevreden was met onze gunstige locatie, ons zwembad en onze speeltuin! We willen onze excuses bieden indien de netheid van uw kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. We delen graag met u mee dat hygiëne een top prioriteit is voor ons. Onze kamers worden ook voor elk nieuw bezoek grondig gekuist. We zullen dit met ons schoonmaakteam alvast in de toekomst beter opvolgen. Jammer dat de stijl van ons hotel niet uw smaak was. We hebben uw opmerkingen genoteerd omtrent de ontbijtruimte. We wensen u nog een aangename dag verder en verwelkomen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Brugge! Hartelijke groeten, Nils P., General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij kwamen 's-avonds rond 19.00 aan en wilden nog wat eten. Nou dat was één groot fiasco. Er werd al gezegd dat we misschien pas om 21.00 zouden kunnen eten want de bediening bestond maar uit twee personen waarvan er ook nog eens één een jobstudent was. We hebben tot 20.00 uur ons geduld weten te behouden maar toen we om die tijd nog steeds niks te drinken hadden of zelfs maar een menukaart kregen toen zijn we ons beklag gaan doen. Antwoord: ik was net naar jullie onderweg! Als je toch weet hoeveel gasten je hebt in je hotel dan pas je daar toch je hoeveelheid personeel op aan! We betaalden voor 1 nacht ruim 200 euro (met ontbijt) voor dit verouderde hotel. Amper stopcontacten in de kamer, heel smerig tapijt vooral in de eetzaal. Echt een tegenvaller.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 6 jul 2019
Beste gast We vinden het jammer dat u problemen heeft ervaren bij het restaurant. Uw opmerkingen hierover zal ik dan ook doorgeven aan het personeel, zodat zij intern kunnen bespreken hoe zij dit kunnen voorkomen en oplossen. Uw verbeterpunt betreffende de stopcontacten zullen wij noteren voor een toekomstige renovatie ronde. Vriendelijke groeten, Nils P., General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Uitstekend prijs-kwaliteit. Heel netjes met laminaat in de kamer en voldoende ruimte. Mooie, Vernieuwde badkamer. Zalig buitenterras met zicht op tuin en zwembad
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Bedankt voor deze enthousiaste beoordeling. Wat fijn dat we u konden bekoren met onze mooie tuin, het zwembad en onze ruime kamers. We ontvangen u in de toekomst graag opnieuw. Met vriendelijke groet, Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, We danken u voor deze hoge rating. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw! Met vriendelijke groet. Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij Brugge gelegen en goed te bereiken met de auto.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 7 mei 2019
Beste gast, Leuk dat u ons heeft beoordeeld. Aangenaam te vernemen dat uw verblijf bij Hotel Green Park Brugge aan uw verwachtingen voldeed. We hopen dat u ook van een goede nachtrust hebt genoten en dat u met plezier aan uw verblijf bij ons terugdenkt. Bij een volgend bezoek aan Brugge staan we met plezier weer voor u klaar. Hartelijke groet, Nils P., General Manager

8/10 – Goed

H.J.M.

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, personeel aan balie niet altijd even vriendelijk
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 1 mei 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wat leuk dat u zo positief bent over ons hotel. Onze excuses indien u zich niet welkom voelde door een van onze receptionisten. Dat was uiteraard de bedoeling niet en zeker ook niet zo bedoeld. We hebben ons team eventjes aangesproken zodat ze hierop letten! We hopen dat u genoten heeft van uw bezoek aan Brugge en dat we u opnieuw mogen verwelkomen bij een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
10 min. van Brugge centrum met de fiets. Fietsenstalling en voldoende parking voor de wagen.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 3 mei 2019
Beste gast, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn dat we met onze gunstige ligging, onze voordelige parking en de fietsenstalling hebben kunnen bijdragen tot een geslaagd verblijf in Brugge. Hopelijk mogen we u in de nabije toekomst weer in ons hotel verwelkomen. Met vriendelijke groet, Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Receptie erg vriendelijk. Personeel bij ontbijt iets vriendelijker kijken.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 30 apr 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat is het fijn om deze mooie woorden in ontvangst te mogen nemen! Het verheugt ons dat alles naar wens was. We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Warme groet, Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Arne

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Een nachtje Brugge.
De tapijten zijn aan vervanging toe. Het verblijf was voor de rest in orde. Het ontbijt was zeker voldoende en lekker.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 13 mrt 2019
Beste Arne, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat het ontbijt u zo gesmaakt heeft en het gehele verblijf toch bijna in orde was. Uw opmerking over het tapijt hebben we genoteerd. Weet dat deze wel dagelijks grondig gereinigd wordt. We hopen dat u verder een leuk bezoek aan Brugge achter de rug heeft en hopelijk zien we elkaar weer in de toekomst! Met vriendelijke groet, Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligt aan de snelweg dus bereikbaarheid is super. Totaal geen geluidsoverlast. Met de auto kwartiertje naar het centrum. Onze balkon deur wilde niet sluiten gebeld we kregen meteen wen nieuwe kamer. Top service!
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 11 mrt 2019
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat we u van dienst konden zijn met een kamer die beter aan uw verwachtingen voldeed. Het doet ons ook plezier dat u onze ligging en de rust van ons hotel heeft gewaardeerd en dat u ook de bereikbaarheid als groot pluspunt aanhaalt. Bij uw volgend bezoek staan we weer helemaal voor u klaar! Warme groeten, Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlotte check-in. Flexibel uur van aankomst. Mogelijkheid om geen ontbijt te nemen.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 16 feb 2019
Beste gast, bedankt voor uw fijne feedback. Graag verwelkomen we u snel opnieuw voor een al even flexibel verblijf! Vriendelijke groeten, Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor prima prijs, niet te ver van Brugge centrum!
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 7 feb 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor deze beoordeling. We vinden het fijn dat u een aangenaam verblijf had bij ons en we kijken uit naar uw volgend bezoek! Met vriendelijke groet, Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Nils P. General Manager op 2 feb 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We look forward to welcoming you again. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prijs kwaliteit prima.
Prijs kwaliteit prima. Kwaliteit van het restaurant was niet bijzonder Zeer vriendelijke barman Ontbijt O.K., maar beperkte keuze en onvoldoende bijgevuld.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Nils P., General Manager op 31 jan 2019
Geachte gast, Vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen. Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze goede prijs-kwaliteitsverhouding als groot pluspunt aanhaalt. Ook fijn dat het ontbijt u gesmaakt heeft. Ons team doet steeds haar best om het buffet zo efficiënt mogelijk bij te vullen. Onze excuses indien u dit niet zo ervaren heeft. We delen uw compliment aan onze barman en ontvangen u in de toekomst graag opnieuw. Hartelijke groeten, Nils P., General Manager

8/10 – Goed

Els Bommarez

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Nils P. General Manager op 2 feb 2019
Dear guest, Thank you for your rating. We would love to know what would have made your stay a perfect '10'. We look forward to welcoming you again. Best regards,