Serves breakfast and dinner

Beoordelingen van ibis Brugge Centrum

3 out of 5
ibis Brugge Centrum
Katelijnestraat 65 A, Bruges

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 319 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 462 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 162 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1003 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel om de hoek van het stadscer
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Diana

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen opmerkingen
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Volkan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was een fijne hotel en dichtbij het centrum
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Jaremy

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We kwamen binnen en er zat een bloedvlek in het kussen, de kamer kon niet op slot want het slot was kapot, dus onze spullen lagen voor het grijpen, de service was heel erg slecht
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Frederic

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Petra DE MEYERE, General Manager op 21 mrt 2024
Dear Frederic,Thank you for sharing this review of your time at our hotel.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We all look forward to the pleasure of welcoming you back soon.Our kindest regards,Petra DE MEYERE, General Manager

8/10 – Goed

Martine van den

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima accommodatie! Badkamer wat verouderd.
3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

c.fiorin

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Manager op 21 nov 2023
Beste gast,Bedankt dat u even de tijd nam voor het schrijven van uw beoordeling.Tot onze grote spijt vernemen we dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldeedGraag horen we hoe we onze service zouden kunnen verbeteren.Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Stefaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Petra DE MEYERE, General Manager op 31 okt 2023
Beste Stefaan,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Hopelijk tot ziens,Petra DE MEYERE, General Manager

6/10 – Redelijk

Afshin

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

PETER, Andijk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Petra DE MEYERE, General Manager op 25 sep 2023
Beste Peter,Hartelijk dank voor deze mooie score.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Het was een plezier u te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Petra DE MEYERE, General Manager

8/10 – Goed

Rachel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen luxe maar prima hotel en goede ligging
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Annet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie in het centrum. Parkeergarage er naast met kleine plekken.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Piet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Jordy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel zonder parkeerservice
Over het algemeen bekeken een prima hotel! Niet heel speciaal,en gewoon wat je nodig hebt dat krijg je! Het enige misleidende vindt ik dat er gesuggereerd wordt dat er parkeergelegenheid bij zit!dit is ook zo,maar het is in de vorm van een gewone openbare parkeergarage waar je gewoon het tarief betaald wat er voor staat! Ga maar uit van €15 per 24 uur dus na twee dagen best nog een “onvoorziene”kostenpost! Snachts verder ook best wat last gehad van luidruchtige (niet Nederlands sprekend) andere gasten die in de bar hadden gezeten en de hele gang wakker meende te moeten maken! Al met al een prima hotel maar voor de totaalprijs gaan we ook eens verder kijken!het stikt er van de “betaalbare”hotels!
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Stefaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Teunis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel was makkelijk te vinden en in het centrum
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Angelo

Reisde met partner
alles op wandelafstand
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Lynnare

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Ariane SAMAEY, General Manager op 30 aug 2022
Beste gast,Zeer hartelijk bedankt voor deze sympathieke beoordeling!Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf heeft gehad.We zouden heel graag willen weten wat u er toe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven.Met hartelijke groet,Ariane SAMAEY, General Manager

8/10 – Goed

Johan

3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Ariane SAMAEY, General Manager op 26 mei 2022
Beste Johan, Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, Ariane SAMAEY, General Manager

10/10 – Uitstekend

PETER, Andijk

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Ariane SAMAEY, General Manager op 6 jun 2022
Beste Peter, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Het doet ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Vriendelijke groeten, Ariane SAMAEY, General Manager

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrum Brugge
Net buiten het toeristische centrum, dicht bij het begijnhof. Modern hotel op een historische locatie, voorzien van alle comfort. Propere kleine kamers, zonder veel luxe. Ruim breakfast buffet , voldoende keuze, en voldoende zitplaatsen. Vlotte in en uitcheck, covid regels worden gevolgd. Vriendelijk personeel. Parking onder het hotel, betalend ( 14,50€)
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Koen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Ariane SAMAEY, General Manager op 30 nov 2021
Beste Koen, Hartelijk dank voor deze hoge score! Dergelijke positieve scores van onze tevreden gasten doen ons steeds heel veel plezier. Nog eens hartelijk bedankt ! Prettige dag, Ariane SAMAEY, General Manager

10/10 – Uitstekend

Johan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Hotel is goed en netjes. Jammer dat parkeren niet bij kamer prijs zit.
2 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Coby van

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
kamer erg basic badkamer krap alles gedateerd
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

PETER, Andijk

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Ariane SAMAEY, General Manager op 25 nov 2021
Beste Peter, Zeer vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Dergelijke positieve scores van tevreden gasten doen ons steeds heel veel plezier. Nogmaals bedankt ! Met hartelijke groet, Ariane SAMAEY, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele kleine kamer. Vreselijke badkamer met zo’n hoog bad dat wij er niet in konden stappen. Belachelijk slecht ontbijt. Wij gaan zeker niet nog een keer en was toch ook niet goedkoop dus erg slecht.
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lag mooi centraal gelegen.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Sandrine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Prettig verblijf
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Johan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed.
prettige ontvangst. Veilige bediening. Vooral in deze moeilijke tijd. Kamer zag er schoon en verzorgd uit. Prachtige stad.
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ariane SAMAEY, General Manager op 3 feb 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had! We hadden heel graag geweten wat er u had toe aangezet ons een perfecte score te geven. Met vriendelijke groeten, Ariane SAMAEY, General Manager

8/10 – Goed

Annie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ariane SAMAEY, General Manager op 27 jan 2020
Beste Annie, Bedankt voor deze positieve beoordeling. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had. Kan u ons vertellen wat een maximale score zou hebben verdiend? Vriendelijke groeten, Ariane SAMAEY, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ariane SAMAEY, General Manager op 21 jan 2020
Beste gast, Dank voor uw positieve feedback. We zijn blij dat uw verblijf naar wens was. We zouden heel graag willen weten wat u er toe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven. Met warme groeten, Ariane SAMAEY, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij zijn 13 jaar geleden geweest en de accommodatie was nog precies hetzelfde was schoon maar allemaal erg gedateerd
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ariane SAMAEY, General Manager op 23 jan 2020
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van ons hotel. We vinden het echter jammer dat u de accomodatie gedateerd vond. We nemen uw opmerking mee naar een eventuele volgende renovatieronde. Met vriendelijke groeten en hopelijk tot een volgende keer voor een betere ervaring, Ariane SAMAEY, General Manager

8/10 – Goed

Shane

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, verbleven met baby. Kleine kamer, goed bed maar ook niet groot. Dagelijkse schoonmaak. Prima badkamer, snel warm water en fijne douche (wel in bad douchen maar heb ik geen moeite mee). Tv met genoeg Engelse zenders. Helaas geen koelkast. Locatie echt top, alles op loopafstand. Wij hadden zonder ontbijt geboekt, 15 eu pp is veel te duur. Zit een bakker en supermarkt tegenover.
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Stefaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader !
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms small. Airco not working properly. Shortage on oxygen due to bad ventilation. Window could open bit was next to busy road with both cars and tourist
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging is perfect. Naast parkeergarage en vlakbij het centrum.
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
De kamer was aan de kleine kant en stonk heel erg vies naar rook. Bij de receptie aan gegeven maar er was geen andere kamer beschikbaar. Zeer omaangenaam, zeker aks je geen roker bent.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
voor het geen wat wij geboekt hadden was het uitstekent. helemaal goed
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Toen we de kamer binnen kwamen stonk het enorm naar riool lucht. Ook mag het eens een opfrissing krijgen wat betreft de kamers. heel weinig stopcontacten.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Ariane SAMAEY, General Manager op 20 aug 2019
Beste gast, Bedankt voor het delen van uw mening over Ibis Brugge Centrum. Het spijt ons dat u een negatieve ervaring had met ons hotel en dat u minder tevreden was. Ons hotel is gesitueerd in een historisch gebouw en is een mix van moderne en middeleeuwse architectuur. Mocht u problemen ondervinden in de kamer, zoals geurhinder, aarzel dan niet om de receptie hierover aan te spreken zodat we meteen voor een oplossing kunnen kijken. Wij nemen ook uw opmerking over de stopcontacten mee naar een volgende renovatieronde. We hopen dat u voor de rest een aangenaam verblijf had bij ons. Graag verwelkomen we u opnieuw bij een volgend bezoek aan Brugge voor een betere ervaring. Met vriendelijke groeten, Ariane SAMAEY, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op het boxspringmatras lag een dun los matrasje dat de neiging had te verschuiven. Voornaamste ontbrekende item in het toilet in de kamer en het openbare toilet beneden: een toiletborstel. Dit artikel, ter waarde van pakweg 2 euro, is tch een onmisbaar artikel om niet voor zeer onaangename verrassingen te staan. Bizar. Er werd er ook geen geplaatst toen ik er om vroeg
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Dennis, Assen

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het budget hotel ligt direct in het centrum van Brugge. Het is gebouwd in 1989 en de kamers voelen ook nog wat vorige eeuw. De kamer was zeer ruim en voorzien van een bad. De waterstraal was top en zeker niet 'budget'. Wel waren de wanden van board, zaten er gaatjes in de vitrage en was het interieur toch wat verouderd en doorleefd.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie, met parkeergarage onder het hotel. Bedden aan de kleine kant, maar verder niets op aan te merken.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed bereikbaar per auto en parkeergarage vlakbij
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rustpunt punt !
tof goed geslapen rustpunt in brugge
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019