Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Novotel Brugge Centrum - Reopening may 2024, complete 4-star renovated hotel

3 out of 5

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 479 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 410 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 72 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 1000 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marvin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij waren niet bekend in Brugge geen bordje voor centrum aangeven en waren paar keer verkeerd gelopen en alle straatjes leken op elkaar.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 11 sep 2023
Beste Marvin,We danken u voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel, de service en de voorzieningen in de kamer. Wat betreft de bewegwijzering naar het centrum van Brugge, we begrijpen dat het soms lastig kan zijn om de weg te vinden in een onbekende stad. Ons hotel ligt op een ideale locatie in het stadscentrum en alles is op loopafstand, maar we raden onze gasten altijd aan om een kaart of navigatie-app te gebruiken om gemakkelijker de weg te vinden. Onze receptie is 24 uur per dag beschikbaar om u te helpen met routebeschrijvingen en aanbevelingen voor bezienswaardigheden in de stad.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,

8/10 – Goed

Jasper

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 26 jul 2023
Beste Jasper,Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Petra DEMEYERE, General Manager

10/10 – Uitstekend

Godelieve

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 19 jul 2023
Beste GodelieveHartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet,Petra DEMEYERE, General Manager

8/10 – Goed

Dicky

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 7 aug 2023
Beste Dicky,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Petra DEMEYERE, General Manager

10/10 – Uitstekend

Pauline

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 3 jul 2023
Beste Pauline,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Petra DEMEYERE, General Manager

10/10 – Uitstekend

Egbert

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: schoon, netjes, goed ontbijt. Minder: kleine douche, klein bed, warm op de kamer.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 23 mei 2023
Beste Egbert,Bedankt voor uw review over uw verblijf in ons hotel.We zijn blij te lezen dat jullie tevreden was over de netheid van de kamer en het ontbijt. Graag willen we enkele zaken verduidelijken. De grootte van de douche en het bed zijn standaard voor onze kamers, die 25 m² groot zijn. We begrijpen dat dit misschien niet aan ieders voorkeur voldoet. Jammer dat jullie het te warm hadden om de kamer, graag laten we weten dat er ventilatoren en verwarmingen beschikbaar zijn bij de receptie op aanvraag. We hopen dat dit in de toekomst kan bijdragen aan een comfortabeler verblijf. Hopelijk was verder alles in orde.We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Petra DEMEYERE, General Manager

8/10 – Goed

Lodewijk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 20 mei 2023
Beste Lodewijk,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Petra DEMEYERE, General Manager

6/10 – Redelijk

Luus

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel lag mooi centraal, maar de kamers waren erg verouderd en smoezelig. Badkamer ook niet schoon. Als je bijna €200 voor één nachtje slapen betaald, verwacht je toch meer van de accommodatie..
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 15 mei 2023
Beste Luus,Heel erg bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij te lezen dat de ligging van Novotel Brugge Centrum jullie is bevallen. We vinden het wel jammer dat jullie de kamers wat verouderd vonden, al ervaart iedereen dit natuurlijk anders. We hechten veel waarde aan netheid en hygiëne. We geven jullie opmerking over de badkamer dan ook door door aan het schoonmaakteam. Onze prijzen kunnen schommelen naargelang de bezettingsgraad in het hotel en de periode. Hopelijk hebben jullie verder kunnen genieten van jullie verblijf.Met vriendelijke groeten,Petra DEMEYERE, General Manager

8/10 – Goed

Wim

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig nette kamer. Wel erg warm en de airco werkte niet erg goed. Ligging is perfect!
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 28 mrt 2023
Beste Wim,Bedankt voor uw feedback.We lezen graag dat u tevreden was over de gunstige ligging en netheid van ons hotel. Het spijt ons echter dat u het te warm had in de kamer. U had dat zeker mogen melden, zodat we op zoek konden gaan naar een oplossing. Hopelijk was uw verblijf verder wel naar wens en heeft u toch genoten van een goede nachtrust.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groeten,Petra DEMEYERE, General Manager

6/10 – Redelijk

Pieter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is op zich prima met goede parkeergarage er naast. Goede kamer en badkamer. Prijs voor het ontbijt is verwarrend en aan de hoge kant; website zegt 16 euro, wat redelijk zou zijn. Uiteindelijk moest volgens de receptie 22 euro worden betaald.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 27 mrt 2023
Beste Pieter,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u helemaal tevreden was met het comfort van uw kamer en badkamer.Wat jammer echter dat er verwarring was over de prijs van het ontbijt. Wanneer u direct bij reservering een ontbijt heeft geboekt, betaalt u 16 per persoon. Wanneer u geen ontbijt heeft gereserveerd en ter plaatse beslist om een ontbijt te nemen, bedraagt de prijs 22 per persoon. Onze excuses indien dit niet duidelijk was. We kijken hoe we deze informatie kunnen verbeteren om verdere misverstanden te voorkomen.We hopen dat de rest van uw verblijf uitstekend naar wens was en bedanken u voor de positieve vermelding van de parkeergarage.Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,Petra DEMEYERE, General Manager

8/10 – Goed

ann

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 17 mrt 2023
Beste Ann,Zeer hartelijk bedankt voor deze sympathieke beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groet,Petra DEMEYERE, General Manager

8/10 – Goed

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accommodatie was goed. Het ligt in het centrum en alles is op loop afstand. De kamer was mooi, schoon en ruim. Het nadeel was dat het aan de straatkant ligt en de geluiden van de straat wel naar binnen komen. Heb daar geenlast van gehad met het slapen.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 6 mrt 2023
Beste Henk,We danken u voor uw feedback.Het doet ons erg veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u ook helemaal tevreden was met onze gunstige ligging. We vinden het jammer te lezen dat u last had van geluid van buiten. We delen graag mee dat de kamers op een hogere verdieping of aan de achterzijde van het hotel doorgaans stiller zijn.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Petra DEMEYERE, General Manager

10/10 – Uitstekend

Can

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk ontvangen door receptie personeel. Kamer was ruim en schoon. Ik zal zeker vaker een kamer boeken bij dit hotel.
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 24 feb 2023
Beste Can,Hartelijk dank voor uw review.Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt. Dat horen we graag.Hopelijk tot ziens,Petra DEMEYERE, General Manager

8/10 – Goed

Benjamin

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel Diervriendelijk
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 3 jan 2023
Beste Benjamin,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons te horen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel. Wat leuk dat u de gastvrije service als een pluspunt aanhaalt. De tevredenheid van onze gasten is namelijk onze prioriteit.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Petra DEMEYERE, General Manager

6/10 – Redelijk

Dennis

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Prijs kwaliteit vond ik niet overeen komen. Ook had ik een mooi oud gebouw verwacht net als op google maps getoond werd. In plaats daarvan kwam ik in een grijze bunker terecht. De kamer en badkamer waren erg verouderd...daar in tegen was het ontbijt wel goed. Maar ik vind echt dat ik te duur betaald heb.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 23 nov 2022
Beste Dennis,Bedankt voor uw feedback.Het pleziert ons dat het ontbijt u heeft gesmaakt. We vinden het echter jammer om te lezen dat u niet tevreden was over onze prijs-kwaliteitverhouding. We willen graag meegeven dat onze prijzen lager liggen indien u vroeg boekt of buiten het seizoen komt. Dat is misschien een tip voor volgende keer. We hopen dat u desondanks met goede herinneringen terugdenkt aan Brugge.Met vriendelijke groeten,Petra DEMEYERE, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Loes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben helaas beiden nachten wakker gelegen omdat het zo heet was op de kamer. De airco hadden we aangezet maar deed helemaal niets. Het raam kon maar een heel klein stukje open dus daardoor kwam ook nauwelijks frisse lucht binnen. Helaas was het ook niet mogelijk om koud drinken te hebben omdat de koelkast warm bleef.. We zijn uiteindelijk al om half 7 in de ochtend vetrokken omdat het gewoon te benauwd was op de kamer en we dus niet hebben kunnen slapen. Dit is wel erg jammer als betaald voor een hotelkamer...
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 26 aug 2022
Beste Loes,Bedankt om een review te schrijven.Het betreurt ons te vernemen dat jullie niet konden genieten van een goede nachtrust. We hebben momenteel technische problemen met de airconditioning. Dit wordt dagelijks gecontroleerd om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Op verzoek kunnen we jullie ook een ventilator aanbieden. Onze excuses voor het ongemak en bedankt om jullie ervaring met ons te delen.We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een betere ervaring.Met vriendelijke groeten,Petra DEMEYERE, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marie-Lou

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was top een zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 22 aug 2022
Beste Marie,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.We zijn verheugd dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat ons ontbijt zo goed in de smaak viel!Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Petra DEMEYERE, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Midden in de stad.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 11 aug 2022
Beste Jeroen, Hartelijk dank voor deze uitstekende score. Wat leuk dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons en van onze gastvrije service dat u zelfs geen enkel minpuntje hoeft te benoemen! Zo lezen we het graag. We zetten ons elke dag met veel plezier in voor onze gasten en de waardering stellen we enorm op prijs. Met warme groeten en graag tot een volgende keer, Petra DEMEYERE, General Manager

4/10 – Matig

Liselore

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Perfecte ligging hotel voor weekendje Brugge. Helaas geen airco en dus bloedheet op kamer. Personeel oké, maar niet allemaal even klantvriendelijk helaas. Parkeergarage naast hotel.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 2 aug 2022
Beste Liselore, Bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons plezier dat ons hotel de perfecte uitvalsbasis kon zijn om het mooie Brugge te bezoeken en dat de parkeergelegenheid bij het hotel een pluspunt was. Onze oprechte excuses voor de problemen met de airco, we volgen dit op een dagelijkse basis op om dit zo snel mogelijk in orde te brengen. Onze excuses voor de onvriendelijke manier waarop er met jullie omgegaan werd. We zijn blij dat andere collega's dat goed hebben kunnen maken. Hopelijk was verder alles naar wens! Met vriendelijke groeten en graag tot ziens, Petra DEMEYERE, General Manager

8/10 – Goed

Angelica P

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 13 jul 2022
Beste Angelica, Bedankt voor deze positieve beoordeling. We zijn blij dat uw verblijf naar bevrediging was. We zouden heel graag willen weten wat u er toe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven. Met hartelijke groeten, Petra DEMEYERE, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 22 jun 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Het doet ons plezier dat jullie een comfortabel verblijf hebben gehad. We willen het de volgende keer nog beter doen. Hopelijk tot ziens, Petra DEMEYERE, General Manager

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel for city visit
Great hotel with the old city around the corner, a perfect location for city visit!
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Petra DE MEYERE, General Manager op 18 mei 2022
Dear Erik, Please accept our sincere thanks for this kind review. We aim to provide a memorable experience with our high standards and quality service and are delighted that we met your expectations. We will be sure to let our team members know how much of an impact they made on your experience. We hope we have the pleasure of seeing you on future occasions. Best regards, Petra DE MEYERE, General Manager

10/10 – Uitstekend

Guney

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Petra DEMEYERE, General Manager op 4 aug 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor deze perfecte score! Dergelijke positieve score van onze tevreden klanten doet ons steeds heel veel plezier. Nogmaals bedankt ! Met hartelijke groet, Petra DEMEYERE, General Manager

8/10 – Goed

Alicja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Bianca

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

martinus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful Brugge
Perfect hotel to explore beautiful Brugge
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Gert

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed hotel. Kamers zijn ruim genoeg. Badkamer is wat aan renovatie toe. De klimaatregeling was moeilijk af te stellen. De ligging van het hotel was ideaal. Het ontbijt was ruim voldoende. Personeel is heel vriendelijk.
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Dyonne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed hotel met een prima locatie in het centrum. Parkeren kan naast het hotel, wel betaald. Ruime kamer, wel gedateerd. Ontbijt was karig en heb ik wel beter gezien. Te harde broodjes, slecht gekookte eieren en weinig keuze.
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Novotel Brugge is makkelijk te bereiken in leuk interessant, maar niet te druk, deel van de oude stad. Het hotel is een goede kwaliteit alhoewel ik de bedden te zacht vind en mij rugproblemen gaf. Dit is natuurlijk een persoonlijke obversatie. Ik denk wel dat de meeste mensen gedient zullen zijn met bedden/matrassen die minder doorzakken. De service was efficient maar verder moeilijk te beoordelen ivm met corona maatregelen
2 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen, met goede parkeerplaats, 3€ voor de nacht
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Fanny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembad was gesloten wegens covid. Dit had ik niet duidelijk kunnen lezen op de site.
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Te duur voor een corona ontbijt en geen zwembad, wij vonden het geen aanrader.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De vloerbedekking in de kamer is aan vervanging toe!
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
minder goed dat je midden in de nacht zo maar wakker gebeld word en als je zegt yes hello ze de hoorn erop gooien dit is niet netjes van de receptie hadden minstens sorry kunnen zeggen met als gevolg dat ik daarna zeer slecht geslapen heb
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Patrick MAES, General Manager op 30 dec 2019
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We willen ons oprecht excuseren voor het ongemak met ons receptiepersoneel. Wij zullen dat intern bespreken om te zien wat hier is misgelopen. Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw voor een betere ervaring. Prettige feestdagen, Patrick MAES, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers schoonreceptie receptie behulpzaam bar personeel vriendelijk
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In het centrum en alles op loopafstand. Netjes en schoon. Vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging t.o.v. centrum en parkeergelegenheid goed.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was fijn dat je snel in het centrum was. Verder was het een nette hotelkamer en ik heb verder geen negatieve opmerkingen. Fijn dat je om 12 uur pas hoefde uit te checken en het pasje in een bak kon doen
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prettige lokatie voor bezichtigingen van "must see in Brugge"
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019