Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Radisson Blu Hotel Bruges

4 out of 5
Radisson Blu Hotel Bruges
Frank Van Ackerpromenade 17, Bruges, West Flanders

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 208 van 367 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 107 van 367 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 367 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 367 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 367 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Denise

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net hotel en het personeel was heel vriendelijk.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Bram

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

burak

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service
Slechte kamers, de bank die een bed werd was heel gevaarlijk. De zijkanten hadden allemaal metalen stukken die heel scherp en gevaarlijk zijn voor onze kinderen. Daarnaast hadden wij om een babybed gevraagd. Maar bij het uitchecken werd daar 25€ voor gevraagd. Dat was niet aangegevens van te voren. Ook was er geen deken en kussen in de babybed. Dat vind ik heel duur voor 1 nacht. Bijna iedere hotel vraagt daar geen geld voor en dit hotel wel. Nooit meer dit hotel. Dit is geen radisson blu service zoals ik gewend ben
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van DL op 26 okt 2023
Dear guest, I am reaching out to you personally as we would like to thank you for taking the time to complete the survey. It is always encouraging to learn that our guests enjoyed the services we provided, as same as sharing guests' feedback if any concerned area needs to be improved. We would like to express our sincere apologies for any dissatisfaction you may have experienced during your stay. We value your feedback and would be grateful for any additional information you could provide us with regarding areas in which we can improve. Your opinion is of utmost importance to us, and we will make every effort to address your concerns. We appreciate your patronage, and we truly hope that you will give us a second chance to show our improvement.Kind regards, Team Radisson Blu, Bruges

10/10 – Uitstekend

Hilde

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van DL op 28 okt 2023
Dear guest, Thanks for reviewing your stay in our hotel! We are happy to read that you've enjoyed your stay with us.We are already looking forward to welcome you back in the future!Kind regards, Team Radisson Blu, Bruges

10/10 – Uitstekend

Daisy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging. Kort bij station en op korte wandelafstand van minnewater
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van DL op 13 mrt 2023
Beste Daisy, Bedankt om de tijd te nemen om uw verblijf bij ons te evalueren! Wij zijn dan ook heel blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons!We hopen u dan ook later in de toekomst terug te verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Team Radisson Blu, Brugge

10/10 – Uitstekend

Varsha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend ligging en centrum op loopafstand
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van DL op 4 mrt 2023
Beste Varsha,Bedankt voor uw feedback over ons hotel! Mede hierdoor kunnen wij onze diensten blijven verbeteren voor u en andere gasten in de toekomst! Met vriendelijke groeten, Team Radisson Blu, Bruges

6/10 – Redelijk

Peter van der

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Modern hotel locatie is bijzonder bij het station en een parkeerplaats uitzicht verschrikkelijk en als je je hond meeneemt moet je daar force voor betalen
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van DL op 10 feb 2023
Beste gast,Bedankt voor uw feedback. Jammer dat sommige dingen niet waren zoals u die had gehoopt. Wij hopen dan ook om u in de toekomst terug te verwelkomen om uw verwachtingen beter in te vullen. Met vriendelijke groeten, Team Radisson Blu, Brugge

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van DL op 26 nov 2022
Dear guest, Thanks for your feedback! Kind regards, Team Radisson Blu, Bruges

4/10 – Matig

Pui

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
De airco ging na een paar uur uit, waardoor je zwetend wakker wordt
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van DL op 18 sep 2022
Dear, Thank you for your feedback. Sorry about the inconvenience with the airco. We hope that besides that you've enjoyed your stay with us. Kind regards,Team Radisson Blu, Bruges

8/10 – Goed

Selda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Gijs Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Bas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Stephan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smerig en ongeïnteresseerd personeel
Wij hebben ruim €300 betaald voor 1 nacht inclusief ontbijt. De kamer was stoffig en vies. In de badkamer zaten de haren op de tegels en de douchekop was kapot. De airco deed het niet en er kon geen raam open. De koffiemachine was kapot. Bij het ontbijt waar we flink voor betaald hadden konden we aan een smerige tafel zitten. Het buffet werd niet aangevuld terwijl we nog 1,5 uur hadden voor het buffet zou sluiten Al met al een hele slechte ervaring hier gehad. Werd niet opgepakt door personeel. Dit zijn wij niet gewend van een radison.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Frank

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Vital

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekendje Brugge
Nieuw hotel, uitstekend gelegen, parking voor de deur, gratis pendelbus naar het centrum.
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Cindy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige locatie, net buiten het centrum maar toch op wandelafstand. Zeer goed restaurant met uitgebreide menukaart voor volwassenen en kinderen. Zeer vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Ivo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, echt een fijn verblijf gehad. Zeker de moeite waard!
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

JH

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging en heel veel parkeergelegenheid, mooie kamer en vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goeie uitvlucht als je Brugge wilt verkennen
Het hotel ligt prima gesitueerd, de afstand van hotel naar de markt is zo'n 10 minuten lopen. Echter ben je binnen een 7-tal minuten al in de leuke historische wijkjes van Brugge zelf. Hier bevindt zich onder andere de stadsbrouwerij. Het ontbijt had veel keuze en was goed en verzorgd. De kamer waar ik in verbleef had wel ietwat mankementen hier en daar, maar dit waren meer esthetische kwesties dan daadwerkelijke zaken die niet klopten. Over het algemeen ben ik zeer tevreden met mijn verblijf bij het hotel, maar een klein beetje meer aandacht aan de afwerking van bepaalde kamers is nooit mis ;)!
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Diederik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

florin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Kamer had veel tekortkomingen. Was ook niet helemaal goed gepoetst. Er hingen plas druppels onder de pot. Douchekop hing op een onhandige plek omdat het bad een te grote rand had. In dit 4 sterren hotel wordt van je verwacht dat je op een slaapbank gaat slapen. En zo waren er nog veel meer gebreken.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Abbas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice pet-friendly choice in Bruges
We chose this hotel mainly because it allows pets and sure we are not disappointed. We booked a standard room for 2 nights (room 814). The hotel is very modern, clean, close to the station, 10 minutes to Bruges attractions (2 minutes by bus) and we had a good deal to book it on Hotels.com including breakfast. The breakfast buffet was great for hotel of this caliber and big shout-out & thanks to the two male waiters at breakfast, they are super helpful, caring & polite. I recommend it for sure
Room Bed
Bathroom
Shower
2 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was goed, de bedden vreselijk daar laat je nog geen hond op slapen
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kleine tekortkomingen maakten mijn verblijf net niet helemaal perfect: aanvankelijk geen stoel aan bureau in de kamer, douchekraan zat niet goed vast (waardoor water alle kanten opspoot), lampje in de kast bleef branden, netwerk tv viel soms uit, geen toiletpapier in de kamer, spek bij ontbijt was de eerste dag zo hard gebakken dat het niet te snijden en smaakloos was... De kamermankementen zijn kleinigheden die snel zelf op te lossen waren, maar toch een beetje ergerlijk. Het was ook de allereerste keer dat ik in een hotelkamer geen toiletpapier of stoel had. Gelukkig was het personeel behulpzaam, zeker de Nederlandse receptiejuffrouw, extra pluim voor haar! Voor het overige wel een zeer nette en verzorgde kamer, uitgebreid ontbijtbuffet en gewoon luxe. Maar net iets teveel kleinigheden om uitmuntend te zijn.
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Danny

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het ontbijt kan veel beter
Het ontbijt kan veel beter, het warm water voor thee is lauw, de eitjes zijn droog en koud. De keuze is vrij beperkt ten opzichte van de andere hotels van die groep
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer fijn hotel
Aangenaam hotel. Even moeten wachren voor het ontbijtbuffet, maar dat was wel in orde. Iets minder gezellig om op de kamer te eten maar daat kan men weinig aan doen. Nette kamer. Voor zakelijk gebruik miste ik een klein bureautje.
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk bed, erg vriendelijk personeel. En ondanks de covid pandemie een uitstekend ontbijt.
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

michiel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Radisson Blu Bruges op 19 sep 2020
Beste Michiel, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer tevreden dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was over de kamers. We verwelkomen u graag terug bij ons! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Team

8/10 – Goed

Hans, Voorburg

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer en van alle faciliteiten voorzien. Aardig personeel, makkelijk parkeren en genoeg ruimte om te parkeren. Goede ligging tov het centrum.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Radisson Blu Bruges op 7 aug 2020
Beste Hans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer tevreden dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was over de kamers. We verwelkomen u graag terug bij ons! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Team

8/10 – Goed

Gilles

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk!
Zeer modern leuk hotel, alleen wat problemen met de babybedden die niet optimaal zijn..
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Radisson Blu Bruges op 21 jul 2020
Beste Gilles, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer tevreden dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was over de kamers. We verwelkomen u graag terug bij ons! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend hotel. Zeer goede en rustige ligging. Top!
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Radisson Blu Brugge op 7 dec 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer tevreden dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij hopen u alvast in de toekomst terug te verwelkomen in Radisson Blu Brugge. Met gastvrije groeten Het receptie team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Radisson op 25 aug 2019
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your experience with us. In addition, your kind words regarding our team members is much appreciated, I look forward to share them with the entire team. Looking forward to hosting you back, Best regards, Radisson Blu Bruges Hotel

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Radisson op 17 jul 2019
Dear Johan, First of all, I would like to thank you for your excellent comment! I am delighted to hear that your stay reflects our 100% guest satisfaction philosophy and that you had a ‘perfect’ stay at the Radisson Blu Bruges Hotel. The whole team will be happy to welcome you again on your next visit to Bruges! Warm greetings from Bruges, Radisson Blu Bruges

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer en badkamer waren ruim, schoon, modern en netjes. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet van alle gemakken voorzien en erg lekker. Locatie uitstekend, 10 min lopen tot centrum
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Radisson op 14 mei 2019
Beste Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer tevreden dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was over de kamers. We verwelkomen u graag terug bij ons! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Prima - moderne ruime kamers. Prima bed. Goede service en op loopafstand van historische centrum. Ontbijt wat duur.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Aster ~ Radisson Blu Brugge op 8 mei 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer tevreden dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was over de ruime kamers. We verwelkomen u graag terug bij ons! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is moeilijke te vinden, slecht aangegeven. Het hotel is verder heel goed
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Aster ~ Radisson Blu Brugge op 8 mei 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer tevreden dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. We werken zeker nog aan onze bereikbaarheid naar het hotel. We verwelkomen u graag terug bij ons! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Radisson Blu Brugge op 3 mei 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer blij dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was over de kamers. We verwelkomen u graag terug bij ons! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Radisson Blu Bruges op 1 apr 2019
Dear , First of all, I would like to thank you for your excellent comment! I am delighted to hear that your stay reflects our 100% guest satisfaction philosophy and that you had a ‘perfect’ stay at the Radisson Blu Bruges Hotel. The whole team will be happy to welcome you again on your next visit to Bruges! Warm greetings from Bruges, Radisson Blu Bruges

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles was perfect buiten het ontbijt, we waren aan de late kant maar hadden gevraagd als we toch nog mochten ontbijten. Dat was geen probleem zeiden ze maar precies voor het personeel van het ontbijt toch wel. Ze wouden niks meer voor ons doen en haalde steeds dingen van het ontbijt weg terwijl wij nog bezig waren met ons ontbijt samen te stellen. Ik zou dus nieuw personeel zoeken voor het ontbijt als ze al uw klanten zo bedienen.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Radisson Blu Brugge op 8 feb 2019
Beste gast, Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Het verheugt me te lezen dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf. Alvast mijn excuses in verband met uw ervaring bij het ontbijt. Inderdaad heeft u het volle recht om vollop te kunnen genieten van het ontbijt en mogen ze niets wegnemen voordat iedereen weg is. We gaan dit zeker verder intern bekijken zodat we dit in de toekomst kunnen voorzien. We kijken er alvast naar uit om u in de toekomst terug te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Radisson Blu Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij het centrum, goedkope parkeergarage onder het hotel.
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Radisson Blu Brugge op 26 jan 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling betreffende uw verblijf in het Radisson Blu Hotel, Brugge. Ik ben erg blij te lezen dat u vollop genoten heeft van de locatie van ons hotel. Namens het gehele team, verwelkomen wij u graag als u nogmaals naar Brussels reist. Met vriendelijke groet, Radisson Blu Team

10/10 – Uitstekend

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bezoek aan Brugge
Geweldig hotel en goeie ontbijt. Goeie ligging en veel parkeerruimte. Vlak bij station van Brugge
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Radisson Blu Team op 18 jan 2019
Beste Caroline, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer tevreden dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was over de ligging van het hotel. We verwelkomen u graag terug bij ons! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Team

8/10 – Goed

Erik, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi nieuw hotel
Gloednieuw hotel maar iets te prijzig in eten en drinken.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Radisson Blu Team op 3 nov 2018
Beste Erik, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer tevreden dat u heeft genoten van uw verblijf in ons gloednieuw hotel. Onze keuken werkt dagelijks met dagverse en streekgebonden producten, hierop zijn onze prijzen gebaseerd. We hopen u nogmaals bij ons te mogen te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Radisson Blu Team

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room and friendly staff. However, the access to this property from the train station is very confusing. Better signage directing guests to the hotel would be helpful. It was also confusing on where guests were to go with waiting on taxi pick up.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Steinar Brunvoll, OSLO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to rail station. 15-20 min walk to the tourist area. Good quality hotel and nice staff.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Yaribeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Oscar, Delray Beach

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour d'une seule nuit et une bonne note pour le déjeuner
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Stuart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean and easy parking
Booked this as was driving from the uk and it was great as there is a huge car park right out the front and is only €6.50 per day. Hotel is very modern and rooms very clean and the staff were always friendly. We didn’t eat and drink in the hotel so can’t comment on that but did look nice as we passed through. The location is out of town but is an easy 15 min walk to the centre.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good little trip to Brugge
A lovely stay and the family room worked well with out two young children. Only criticism is that check-out was very slow at 9am. A very long queue with only one person on the desks.
2 nachten verbleven in december 2023