Exterieur

Beoordelingen van Brussels Marriott Hotel Grand Place

4 out of 5
Brussels Marriott Hotel Grand Place
Rue Auguste Orts 3-7 / Grand Place, Brussels

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 539 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 308 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 20 nov 2023
Cher Mr. Vincent,Tous nos remerciements pour ce commentaire positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Ce serait un plaisir de vous recevoir une fois encore pour une expérience tout aussi positive. Bien à vous,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Thibault

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel pal in het levendige centrum van Brussel
Hotel perfect gelegen in hartje Brussel maar extreem moeilijk met de auto bereikbaar. Bediening aan receptie en in het restaurant vlot maar restaurant sloot nogal snel (22 uur?). Ontbijt was bijzonder rijkelijk. Gratis flesjes water op de kamer maar helaas was er geen badjas noch slippers (die had ik in dit type van hotel wel verwacht). Het was een kort, maar toch aangenaam verblijf.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Veronica

1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging in harte centrum, mooie schone kamers, vriendelijk personeel, eigen parkeergarage bij vertrek wordt deze vanuit de receptie voor jou geopend, onhandig vanwege de drukte vergeten konden we weer terug.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt in het centrum van Brussel en niet ver van Grote Markt en andere bezienswaardigheden. De kamer was mooi en gezellig ingericht. Ontbijt was zeer lekker.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Sabien, Brabant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een fijn hotel wat lekker centraal gelegen is. Goede kamers en heerlijke bedden, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben genoten!
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was kort maar top. Ontbijt was voortreffelijk, de medewerkers waren zeer vriendelijk. We konden de parkeergarage niet vinden en is zelfs een medewerker naar buiten gegaan om ons op te wachten. Dank voor de top service!

10/10 – Uitstekend

khalid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marriot Brussel
Super locatie en vriendelijk en behulpzaam personeel!

8/10 – Goed

Geert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan de balie spreekt men geen Nederlands....?? We hadden een kamer voor 3 personen geboekt, ter plaatse kregen we een kamer met 2 bedden....?? Had specifiek gevraagd voor drie volwaardige bedden, aangezien onze dochter mindervalide is, blijkbaar worden de mails niet gelezen.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect hotel met perfecte ligging
mooi hotel leuke formule van koffie en frisdrank in de lounge nette kamer, met koffie en thee faciliteiten toffe stemmige bar leuk verzorgd ontbijt
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Weekendje Brussel
Perfecte service, vriendelijk personeel, heerlijke bedden. Midden in het centrum, daarom wel veel geluidsoverlast tot midden in de nacht.
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Paul, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel in het centrum
Prachtig hotel met eigen parkeergarage in het centrum van Brussel. Vriendelijk personeel en nette kamers met goede bedden. De kamers en badkamers zijn schoon al had ik een iets modernere douchekop of stortdouche zeker gewaardeerd. Uitstekende WiFi verbinding met de mogelijkheid om voor nog snellere verbinding te kiezen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Nice room, great helpfull and very friendly staff. Excellent service. Great breakfast buffet. All and all a very enjoyable experience. Tip: book the executive room, the extra's in the lounge are worth it.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een echte aanrader heel aangenaam ,
Heel vriendelijk personeel , en een ontbijt voor ieder wat wils

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Lies, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel midden in het centrum
Het hotel is heel centraal gelegen aan de overkant van de beurs midden in de hippe Dansaert wijk. Heel vriendelijk personeel, het ontbijtbuffet is echt uitgebreid. De kamers zijn ruim, de bedden ook en die zijn van uitstekende kwaliteit.

10/10 – Uitstekend

Reinaldo, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aurevoir Marriott Hotel
Prima locatie fijne in het centrum gelegen.Bijzonder aardig personeel. Dit is mijn tweede bezoek in Marriott hotel.Aurevoir

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel dichtbij kerstmarkt
Prachtig goed verzorgd hotel met erg vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

Franciscus, België

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Onprofessionele receptie bij in- en uitchecken.
Het inchecken liep heel stroef en onvriendelijk. De receptiemedewerkster Rina moest duidelijk nog veel leren ivm.klantvriendelijkheid en basis onthaal. Haar onprofessionaliteit en vooringenomenheid gaf ons een niet-welkom gevoel ! Gezien we 2 kamers boekten hadden we een vergelijk en bleek de standaarduitrusting(zoals basisproducten/slippers...)niet aanwezig of compleet. Meerdere keren moesten we dit navragen bij personeel dat de Nederlandse taal in dit hotel niet machtig is ! Schandalig voor dit klassehotel. Ook bij het uitchecken was een andere medewerkster koel en onvriendelijk. We boeken geregeld een tiental hotels per jaar en dit hotel scoorde duidelijk ondermaats.

10/10 – Uitstekend

Mark, Almelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel op perfecte locatie
Goed Hotel. Kost wat, maar wel op een perfete locatie. Tip; parkeren kun je voor een goede prijs beter elders doen. Zelfs het hotelpersoneel geeft aan waar.

8/10 – Goed

Annie, Maastricht

Positief: Netheid, personeel en service
prijs kwaliteit goed hotel
We zijn goed ontvangen, maar na 2 of 3 maal vragen was om 24.00 uur nog geen derde bet aanwezig. personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Gezellige lounge en bar met hele goede bediening . Kamer was warm s'nachts daarom moest het raam open, daardoor was het slecht slapen door het vreselijke lawaai van buiten.

10/10 – Uitstekend

Linda, oostende

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ok, vriendelijk personeel, derde bed niet ok
Het is jammer dat in een kamer van drie personen, een plooibed als derde bed wordt geplaatst. ¨Prijs kwaliteit is dit niet ok, voor een hotel op dit niveau. De twee vaste bedden waren super om in te slapen, het bijgeplaatste bed echter niet. Ook het ontbijt is geen 30 euro waard. Al genoeg hotels gedaan over gans Europa om dit te kunnen vergelijken. Voor het doel in Brussel lang het hotel perfect.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in hartje brussel
Zeer vriendelijk personeel, nette kamer in hartje brussel. Het is een aan te raden hotel.

10/10 – Uitstekend

Marques Dos Santos, R.Marques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstelkend Hotel
Leuk Hotel met zeer ruime kamers en vriendelijk personeel Ligginmg in het centrum,dicht bij de winkelstraat. Goed ontbijt

4/10 – Matig

Dunja, Leerdam

Herrie
Wij hebben veel overlast gehad van een bruiloft die gevierd werd in het hotel. Vooral last van gehad in de bar (herrie van de band). Gedurende de nacht extreem veel lawaai van buiten. Sirenes, auto alarmen, geschreeuw op straat. De ramen waren gesloten en nog leek het of je op straat sliep. Personeel in het hotel was vriendelijk en ontbijt was goed. Ik zou volgende keer zeker een ander hotel kiezen met een iets rustigere ligging.
Reactie van Panos Zeritis op 30 mei 2015
Dear Guest, I would like to thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at the Brussels Marriott Hotel. I regret to see that the wedding that took place in our hotel did not allow you to fully enjoy your stay with us. It is nice to read though that you appreciated our rich breakfast and the service offered from our Hosts. Once again, I would like to thank you for your feedback and hope that we will be able to accommodate you again the next time you visit Brussels. Best Regards, Brussels Marriott Hotel

10/10 – Uitstekend

Pamela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location in the middle of Brussels
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Ann

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Air conditioner not working, offered a fan. No other room available in to hotel to move to. Need to have air conditioning working for the price of the room.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 12 mei 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We are pleased to hear that you found our service to be satisfactory and our rooms clean, as we strive to maintain high standards of hospitality.We regret to hear about the inconvenience caused by the air conditioning unit in your room. Please be assured that we are working diligently to resolve these types of issues and ensure they are isolated incidents. While we understand that the hotel's condition did not meet your expectations, we are excited to inform you that the Brussels Marriott Hotel Grand Place has undergone significant renovations to enhance our guest experience.It is heartening to know that despite the issues mentioned, our service met your expectations. We continuously aim to provide attentive and caring service to all our guests.The entire team really hope we can welcome you back on a future occasion. Kindest regards,Tula M., Rooms Operations Manager

4/10 – Matig

Nick

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
I injured myself on the revolving door entering the hotel. The door just keeps spinning with force. My luggage got caught on the ledge. So the door kept smashing into me until I could yank out my suitcases. No one came to help. Just watch. A few guests saw and asked if I wanted to take their names and numbers and file a complaint. I didn’t bother. I told management. Nothing got done. I hope no one. Especially a child or elderly person isn’t seriously injured. It doesn’t work like that at other hotels. Also. The internet went down a few hours. Finally. When sitting outside on the patio with a friend they decided to take the chairs in at 9:15pm. I asked to let us continue sitting and was told that it’s. It possible. After taking away the chairs and tables the staff stood around and did nothing. Terrible service. I will never stay there again nor will I recommend. Over priced for what you get. 2 star hotel service.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Hassna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an amazing experience. Thanks a lot. Great recommendations for restaurant... excellent service.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 7 mei 2024
It is truly rewarding to know that our dedication to providing a clean and comfortable environment has resonated with you. The team at Brussels Marriott Hotel Grand Place takes great pride in our newly renovated facilities, and we're delighted that you appreciated the modern amenities in your room. Your commendation of our service is particularly encouraging, as our staff strives to ensure every guest feels well taken care of. Thank you for choosing us for your Brussels experience, and for the excellent recommendations you've shared.Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Roan

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 4 mei 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Tula M., Rooms Operations Manager

8/10 – Goed

Michele

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In posizione centrale a due passi dalla Grand Place un hotel con camere molto confortevoli e dal bel design ristrutturate di recente. Ottima colazione varia tipica di un hotel di catena di livello elevato. Divertente la postazione per farsi i waffle. Personale molto cortese e disponibile, in particolare un collaboratore italiano del ristorante (di cui purtroppo non ricordo il nome) che ha fatto di tutto per consigliare il cibo più adatto a mio figlio che non si sentiva bene e ci ha fornito un piccolo box con pane e frutta da portare in camera. Qualche elemento minore da migliorare: dispenser del detergente della doccia vuoto al check-in, immediatamente sostituito su richiesta, scarsa pressione dell'acqua nel bagno, forse per eccessive ambizioni di sostenibilità ambientale. Nel complesso una buona scelta.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jonas Van Laethem, Director of Food and Beverages op 30 apr 2024
Gentile Signora,Grazie per il tempo che ci ha dedicato.È un vero piacere sapere che ha apprezzato la posizione centrale del nostro hotel e le nostre camere confortevoli, arredate seguendo un design moderno e recentemente rinnovato. Siamo lieti che la nostra colazione varia e la postazione per i waffle abbiano contribuito a rendere la sua esperienza piacevole.Tuttavia, ci scusiamo per il disagio incontrato con il dispenser del detergente della doccia e la pressione dell'acqua. Prendiamo nota delle sue osservazioni e ci assicureremo di verificare questi aspetti con la massima attenzione. L'equilibrio tra comfort degli ospiti e sostenibilità ambientale è una priorità per noi, e il suo feedback ci aiuta a migliorare.Inoltre, siamo orgogliosi di sapere che il nostro personale si è dimostrato cortese e disponibile, in particolare il nostro collaboratore italiano, Artan, del ristorante che ha saputo assistere lei e suo figlio con attenzione e cura. Il benessere dei nostri ospiti è al centro della nostra missione e gesti come la preparazione di un box con pane e frutta sono l'espressione della nostra cultura di servizio.Le porgiamo i nostri cordiali saluti.Jonas Van Laethem, Director of Food and Beverages

10/10 – Uitstekend

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 30 apr 2024
Beste Mevrouw,Bedankt voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Groetjes!Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Martha, Baton Rouge

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal location to see Brussels.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 23 apr 2024
Dear Madam,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.It's wonderful to know that the location of Brussels Marriott Hotel Grand Place was ideal for your exploration of Brussels. Our team takes pride in maintaining our accommodations to ensure each guest enjoys a comfortable and memorable stay. Your appreciation of the room amenities and overall condition of the hotel is a testament to their efforts.Should you decide to honor us with your presence again, we would be delighted to have another opportunity to serve you.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Christine, Clearwater

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 23 apr 2024
Beste Mevrouw,Bedankt voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Groetjes!Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

LE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 22 apr 2024
Cher hôte,Merci pour ce superbe commentaire.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous espérons vous recevoir une nouvelle fois très bientôt.Bien à vous,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

peter

3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 12 mei 2024
Beste Meneer,Bedankt voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Tula M., Rooms Operations Manager

6/10 – Redelijk

Suren

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Heather didn’t work and they were not able to fix it
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Brussels Marriott Grand Place op 9 apr 2024
Dear Suren,Thank you for your recent visit to the Brussels Marriott Grand Place.We are truly sorry to hear that you encountered a technical issue during your stay and that we were not able to repair it effectively.Please note that this shortfall of services does not represent the high standard on quality services that we strive to provide on a daily basis.We warmly invite you to come back to our property at any moment so we can have the opportunity to make it brilliant for you!With warm regards,The Brussels Marriott Grand Place

4/10 – Matig

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Low water pressure in room on the sixth floor in the morning. Was not able to regulate the room temperature and the small window was fastened shut preventing ventilation. As a consequence the room was very uncomfortable.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Brussels Marriott Grand Place op 9 apr 2024
Dear Matthew,Thank you for your recent visit to the Brussels Marriott Grand Place.We are truly sorry to hear that you encountered a technical issue during your stay creating an unpleasant inconvenience.Please note that this shortfall of services does not represent the high standard on quality services that we strive to provide on a daily basis.We warmly invite you to come back to our property at any moment so we can have the opportunity to make it brilliant for you!With warm regards,The Brussels Marriott Grand Place

8/10 – Goed

Trish

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was quiet, clean and close by to Grand Place!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 26 mrt 2024
Dear Madam,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.It's wonderful to hear that you found tranquility at our hotel, a testament to our effort to ensure a peaceful environment despite our central location. We're also delighted that you appreciated the cleanliness of our accommodations, which is a priority for our team. Furthermore, your recognition of our proximity to Grand Place highlights one of our most celebrated features, allowing guests to easily explore the heart of Brussels.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Tula M., Rooms Operations Manager

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 19 mrt 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Recevoir vos marques de satisfaction et vous revoir sont nos plus belles récompenses.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Abigail

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a great stay here for 2 nights last week. The hotel and room was modern, clean, spacious and a pleasure to spend time in. Dinner and cocktails in the restaurant was great, as was my room service breakfast. I found staff very helpful and friendly. Bed very comfy and hotel is in a GREAT location. Would 10/10 recommend. A far cry from the terrible Marylebone Marriott I’ve since stayed at!! Will happily stay here again when I revisit Brussels with my husband.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 11 mrt 2024
Dear Madam,Thank you for sharing your experience with us.We're thrilled to hear that you found our accommodations spacious, modern, and clean, reflecting our recent renovations. Your compliments on the dinner and cocktails, as well as the room service breakfast, are much appreciated; our culinary team takes great pride in crafting delightful dishes with a local twist. It's also wonderful to know that our staff's friendliness and helpfulness stood out to you, as we strive to provide exceptional service. The comfort of your sleep is paramount, and we're delighted that you found the bed to your liking. Lastly, we couldn't agree more about our prime location, which offers guests the convenience of exploring Brussels with ease.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Guilherme

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 6 feb 2024
Caro Guilherme, agradecemos o seu comentário.A apreciação dos nossos hóspedes durante a estadia connosco, é muito recompensadora e ficamos gratos com o seu reconhecimento.Teremos muito gosto em recebê-lo novamente. Cumprimentos,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Olivier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le meilleur endroit pour un nouvel an à Bruxelles
Comme toujours un vrai plaisir de séjourner dans cet hôtel, le personnel est aimable, avenant et accueillant, les travaux on vraiment apporte un plus à l'hôtel sans lui enlever son atmosphère chaleureuse.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gabrielle, Marketing Manager op 3 jan 2024
Cher Olivier, Merci pour votre commentaireNous sommes enchantés que votre séjour parmi nous se soit parfaitement déroulé et que vous ayez apprécié la qualité de l'accueil. Nous partageons, d'ailleurs, votre commentaire avec toute notre équipe afin de la féliciter pour son investissement quotidien.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Gabrielle, Marketing Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Sevan

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gabrielle, Marketing Manager op 3 jan 2024
Chère Sevan,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience chez nous.Nous sommes désolés que les prestations durant votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes.Votre satisfaction reste notre objectif premier. N'hésitez pas à nous faire part durant votre séjour de vos remarques afin que nous puissions intervenir au plus vite et au mieux.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour vous convaincre avec une prestation bien meilleure.Bien cordialement,Gabrielle, Marketing Manager

2/10 – Ontzettend slecht

IRAJ

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay away Horrible
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 3 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.We're truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations. It's disheartening to learn that several aspects of your stay were unsatisfactory, from cleanliness to the condition of our hotel and the services provided. We always aim to deliver the highest standard of service and accommodation, and we regret that we fell short in this instance. While we are currently addressing the air conditioning issue mentioned in our hotel information, we want to assure you that our team is dedicated to maintaining a clean, comfortable, and welcoming environment for all our guests. We are also in the process of completing our renovation, including the fitness center, to enhance our facilities and guest experience.We hope that you will choose to revisit us.Best regards,Tula M., Rooms Operations Manager