Lobby

Beoordelingen van Courtyard by Marriott Brussels

4 out of 5
Courtyard by Marriott Brussels
Avenue Des Olympiades 6, Brussels

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 383 van 703 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 240 van 703 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 703 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 703 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 703 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marco polo

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Muhammad

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon prima Hotel
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

M.A.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Oshun D.f op 15 nov 2022
Dear Guest,Thank you for your good reviews. Knowing the opinion of our guests is always important for us and it gives us the opportunity to improve our services.We hope to see you soon again at our hotelKind regards,

10/10 – Uitstekend

Monique

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima accommodatie, uitstekend restaurant met goede service en vriendelijke ontvangst aan de receptie. Kamer op zich helemaal goed, behalve dat het voor mij te warm was en het raam niet open kon om frisse lucht binnen te laten komen.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Courtyard Team op 29 sep 2022
Dear Michael, thanks for choosing us for your stay in Brussels. It was a pleasure having you at The Courtyard and we will be looking forward to welcoming you back again very soon.Best regards

8/10 – Goed

Johan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel en goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Jammer dat het zo ver van het centrum ligt met slechts 1 metrolijn in de buurt.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Courtyard Team op 26 aug 2022
Dear guest, thanks for sharing your comments about the stay. It was a pleasure having you with us and we will be looking forward to welcoming you back again very soon.Best regards,

6/10 – Redelijk

Nasrin

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Wiebke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen en net hotel
Makkelijk te bereiken hotel in de buurt van de luchthaven en Brussel. Hotel beschikt over een eigen parking die op 12,5 euro per nacht komt. Kamers zijn ruim en netjes met alle comfort (kluis, tv, koelkast, ...) Ontbijt was heel uitgebreid en er was dus voor elk wat wils. De zelfgemaakte wafel is een echte aanrader. Er zijn ook heel wat gezonde mogelijkheden beschikbaar zoals muesli, fruit en noten. Personeel was heel vriendelijk en professioneel.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Courtyard Team op 16 jun 2022
Dear guest, we really appreciate your feedback and we are delighted that you enjoyed your stay at The Courtyard. It will be a pleasure welcoming you back very soon. Warm regards,

8/10 – Goed

Shantiwatie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Courtyard Team op 9 jan 2022
Dear guest, thank for choosing The Courtyard for your stay in Brussels and It will be a pleasure welcoming back again very soon. Warm regards,

8/10 – Goed

Jacques

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Courtyard Team op 15 dec 2021
Dear Jacques, It was a pleasure having you at The Courtyard for your stay in Brussels and we will be delighted to welcoming you back again very soon. Thanks for your trust and your positive feedback. Stay safe

10/10 – Uitstekend

Sergej

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Courtyard by Marriott Brussels op 28 okt 2021
Dear Jergej, thanks your choosing us for your stay in Brussels and for your feedback. We are delighted to know that you found everything at your full satisfaction. Looking forward to welcoming you back soon, Warm regards, Front Office Team

6/10 – Redelijk

gwenny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Jürgen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pijtih van het ontbijt
Ontbijt was zeeeer zwak
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Mikel Saez Martinez op 12 aug 2020
Dear Sir or Madam, Thank you for choosing the Courtyard by Marriott for your stay in Brussels. Due to COVID19 restrictions, we are not able to display food and consecuently to have a buffet. Instead, we offer a breakfast menu à la carte with different food options. We apologize for not reaching your expectations. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Mikel Saez Martinez op 10 mrt 2020
Thank you for your great review. Please feel free to contact the hotel in order to provide further feedback.

8/10 – Goed

JFM

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijna goed!
We wilden lekker bijkomen van een dramatische hotel ervaring in Parijs. Alles leek goed te gaan tot net na 07:00 ‘s ochtends toen housekeeping het nodig vond om op de verkeerde deur (de onze) te bonken en onze uitslaap ochtend zo te verstoren. Zonde! Bij vertrek krijgen we hier ook geen reactie (excuses) voor. Jammer.. verder wel een prima hotel, goed eten, redelijke fitness en sauna (24h).
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Mikel op 29 feb 2020
Dear Sir or Madam, Thjank you for choosing the Courtyard by Marriott for your stay in Brussels. My apologies for the inconvenience experienced with our Housekeeping Team. Best Regards,

8/10 – Goed

wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Lina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel op niveau
Hotel is op een prima plek voor business doel. goed bereikbaar, goede parkeer gelegenheid. in hotel service, hotelkamer en eten is op goed niveau (wat je van 4 sterren mag verwachten).
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes en gemakkelijk bereikbaar. Jammer van de betalend parking buiten.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Netjes en 5 sterren waard.alles was naar wens.ruime kamer,lekker king size bed,kamer temperatuur goed afgesteld. Kortom,een zeer aangename verblijf.
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Ellen, Delft

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Vriendelijk personeel. Kamer was zee comfortabel.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Pim

Prima hotel met leuke faciliteien; lounge, en bar!
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel! Mooie ruime kamers en goed bereikbaar met het OV.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Erik, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/ kwaliteit
Goed voor wat het gediend heeft
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We stayed for a couple of nights. It is a good cheap option - a little out of the way, but do-able because public transportation is not far.
2 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Erik, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi compleet hotel
prima hotel met leuk Belgisch restaurant aan de overkant van de straat. Fijn om ook nog even te kunnen sporten (ongeveer 15 apparaten in de 'gym') waar je gebruik van kunt maken. Prima ontbijt, uitgebreid met warm buffet en grote variatie aan mooie jam. Wel gek dat de kingsize bed-optie bestond uit twee gescheiden bedden (nachtkastje er tussenin was vastgezet aan de muur, dus niet verplaatsbaar) maargoed, mag de pret niet drukken.

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Prima hotel voor een citytrip Brussel
Goede locatie, 20 min met de bus van het centrum. Schone en ruime kamers en voor zakenreizigers prima faciliteiten.

4/10 – Matig

JOAO

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Verwarming heel slecht
De eerst nacht ik kan niet slapen de kamer was te koud mis een scherspigel in de badkamer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader
In het arrangement een lekker, gevarieerd ontbijt, gratis internet op de kamer en gratis parkeren in de (verwarmde) ondergrondse garage inbegrepen. Jammer dat anders internet en parkeren betalend is.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Visite Brussel.
Goed gelegen hotel en rustige buurt.

10/10 – Uitstekend

L. Muller, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontbijt niet normaal goed!
Super verblijf, met alles erop en eraan! Zeker aan te bevelen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoed hotel vlak bij de airport.
Het enige dat we did not like, is that we ons credit card hummer moesten opschrijven op een papier., Niet alleen met I checked Maar s'mores again met uitchecken, ons entire number staat op papier met sec code en exp.date.Normaal staat only de lasts 3 numbers on papier, our credit card company wil Niet dat we ons number op papier schrijven, en wij moesten dit twee keer doen, terwijl wij Hadden gegeten in het restaurant en er geen problem was met het system en wij gewoon konden betalen .Hopelijk Zijn alle numbers vernietigd, voorlopig blijven wij het in de gaten houden,dit was very unprofessional, Hadden we dit gegeten dan Hadden we geen room geboekt bij de Marriott al verbijven we altijd in Marriott hotels en ritz Carlton vanwege dat Ik voor de Marriott week in de u.s.a.

10/10 – Uitstekend

stephanus, Germany

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff
We expected and received good quality for a reasonable price. The 20 min bus ride to the historic center was all right. Very helpful and friendly staff. One annoying detail though: room keys malfunctioned all the time.

8/10 – Goed

T v Dam, Vlist

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed zaken hotel
Prima Hotel, vlak bij de ring om Brussel ( R0), goede kamers, in hotel een fijn restaurant. Hotel ligt wel ver van centrum.

8/10 – Goed

W, Zoetermeer

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verzorgd hotel
We zochten iets voordeligs voor ons gezin, waarbij het met een auto geen probleem was om iets verder van te centrum te verblijven. Wel vonden we de extra voorzieningen (internet op de kamer, ontbijt) relatief duur. Maar er was wel gratis internet in de lounge.

10/10 – Uitstekend

Michael Poté, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
perfecte service

8/10 – Goed

Alex & Erica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel met heerlijk ontbijt
Fijn hotel met heerlijk ontbijt alleen jammer van de minder gunstige ligging. Openbaar vervoer naar Centrum is nogal omslachtig, zeker bij het helaas slechte weer op onze dag van aankomst.

8/10 – Goed

Laporte, Oostende

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel, dicht bij luchthaven.
Alles was heel verzorgd zoals van dit Hotel mag verwacht worden.

10/10 – Uitstekend

anoniem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel goed hotel
Uitstekende service en ontbijt

6/10 – Redelijk

J.langer, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Niet voor herhaling vatbaar.
Het hotel is ons erg tegen gevallen wij komen daar niet meer terug .ook zullen wij het niet aanraden aan collega,s alles daar was zeer matig wisten ook niet wat voor extra,s er op de site stonden zoals parkeerplaats,ontbijt,internet dat wilden ze extra berekenen,,het derde bed was een kinderbed,daar moest een volwassen persoon op slapen..ook hebben wij er gedineerd ook dat was ver onder de maat voor een hotel van dat formaat .

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wij waren zeer tevreden over alles
vlot en vriendelijke onthaal aan de receptie,mooie en ruime kamer met alle voorzieningen,ook koffie en theefaciliteiten,badkamer in orde, ontbijt was ook in orde