Details aan de binnenkant

Beoordelingen van Eurocap Hotel

2 out of 5
Eurocap Hotel
Chaussee de Dieleghem 114-118, Brussels

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 31 van 414 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 127 van 414 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 119 van 414 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 76 van 414 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 61 van 414 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

4,2/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Yusuf

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DONT stay here. Youll regret it as much as we did!
This is the crappiest hotel I have ever been to. Don't stay here if you can. Although it is considered a free smoking area, there was smoke ALL over the halls and you can smell it in our room too. While there is a kitchen with 2 stoves and a small fridge, there wasn't a single pot, pan, bowl, plate, utensil, nothing. There is black mold in the bathroom and it's obvious there is more around the building. EVERY time we wanted to open our door, we had to go back to the front desk to get our card re-fixed. This was a nightmare of a place. There are even roosters right next door.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

H.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Martijn

Positief: Personeel en service
Friendly place
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Patrick

2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Gerard

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als je als hotel jezelf aanbied dat je hotel in Groot-Bijgaarden ligt en het dan Jette is, is natuurlijk iets ander. Enkel en alleen de Franse taal spreekt is zeer onvoldoende in een meertalig land. De kamer zelf dan. Op verschillende plaatsen lagen de vloerplanken gewoon los, net als plinten, de tv was geen enkele zender Nederlands talig, alleen Arabisch, de wc kon niet dicht vanwege een kapot wc bril, deur van badkamer ging niet dicht, gordijnen konden niet dicht, kortom, dit is het allerslechtste hotel wat ik ooit bezocht heb. Ik reis vaak maar dit verdient voor mij nog geen 3!
1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Kees

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet aan te raden hotel!
Koelkastje en de tv defect, geen airco wel een ventilator. Geen ontbijt, lift gaat tot 3e verdieping, naar de 4e verdieping verder lopen. Douchen in bad met gordijn. Kraan op de verkeerde muur. Het leek wel schoon. Prijs 94,00 euro tov de kwaliteit te hoog. Voor een nacht en niet meer, als er geen ander hotel beschikbaar is!
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Jose

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een keer. Maar erg achterstallig onderhoud, niet schoon, bedden matig. Geen ontbijt
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Leo

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oude vieze bende, er was een keukentje aanwezig, maar geen inventaris en ook geen waterkoker of koffiezetapparaat
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Lieke

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie was goed, relatief dichtbij het centrum en de snelweg. De trap naar de kamers is erg smal qua diepte van de tredes en daardoor onhandig. De kamer is erg verouderd, stoffig, te zien is dat eerdere bezoekers er niet netjes mee omgegaan zijn (sigaret brand plekken op de wasbak bijvoorbeeld). De pootjes van de bedden waren duidelijk diverse keren omgeknakt. Ook ik zakte door het bed bij slechts rustig er op zitten. Het beddengoed heeft oude vlekken die er niet uit gaan in de was. Het hoofdkussen was versleten van binnen en zo plat als een dubbeltje. De douche hebben we niet willen gebruiken. Het pand is ook zeer gehorig. Voor €75 per nacht hadden we andere verwachtingen.
1 nacht verbleven in februari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Tom

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel stoffig, niet geschikt voor mensen met allergiën.
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel heeft dringend een opknapbeurt nodig. Overal zijn duidelijkesporen van sleet (stukjes kalk uit de muur, stukjes af van het meubilairen, geen licht meer in de traphal) en het geheel is verouderd. De oorspronkelijke voorzieningen waren goed maar die zijn in de loop der tijd vervangen met goedkopere alternatieven. Zo is er een klein keukentje in de kamer maar de frigo is ooit vervangen van een tafelmodel naar amper de helft. Tv werkte niet naar behoren enz. Het personeel was beleefd maar niks meer. Het was ondanks alles wel netjes. Wij hebben er overnacht omdat we de volgende ochtend heel vroeg in het uz brussel moesten zijn daarvoor was dit een geschikt hotel maar zeker niet voor een vakantie.
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was achterhaald.. vieze douche. Slecht onbijt...alleen kaas en jam.... hopeloos parkeerbeleid
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een slechte accommodatie. Geen voorziening om bij aankomt wat te kunnen drinken. Pand was in zeer slechte staat. Kamer vies en was meer op een oude zolder kamer met vies meubilair. Een zeer gedateerde “badkamer”
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms and facilities are as advertised on the site. Breakfast is basic but sufficient and is served in a bright room. 24-hr receptionist is present. There are not many other hotel options if you really want one in Jette. However: The quality of maintenance is poor (bathroom did not smell fresh, window did not open/close well, drill holes/visible repairs in the walls, some visible wires in the bathroom ventilation due to a broken cover). The rooms are not sound proof and significant noise filters in from the hallways. Parking is free and plenty, however not recommended for larger cars as the access is narrow. Overall would not recommend this hotel.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Dieter

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good price quality
Great staff. Good bed/TV Cheap infrastructure Good price quality enjoyed my breakfast
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gewoon slecht, veel schimmels en niet schoon en vreemd personeel
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Tjeerd

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt slecht , communicatie, Hygiëne, veel schimmel en vreemde plekken in de douche, vloer niet schoon , ontbijt zeer karig . Voor het geld is het te duur , en de presentatie op expedia is veel te mooi hoort hier niet in thuis.
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een niet schoon hotel , had de referenties , lijkt mooi op de foto's maar is helemaal niks. Overal schimmels, gewoon weg slecht
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Louche armetierig hotel met heel veel achterstallig onderhoud. Ook op hygiëne wordt niet echt gelet, vooral ook de “badkamer” was vies.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Angela

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima
Prima voor wat je betaalt
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Joma, Belgie

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is vlak bij UZ Jette,15 minuten stappen.Het is zeker niet luxueus en staat ook te koop.Maar om bij alles dichtbij te zijn is het aan te raden.
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Debaenst

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer
Het ergste was het bed, niet te doen om als koppel in te slapen!!!
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Jos, Riemst

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gemakkelijk bereikbaar
Hotelverblijf is rustig, goede kamer , ontbijt mag meer uitgebreid zijn ,is eerder sober en niet intercontinentaal zoals in de omschrijving staat.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

dorine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig week-endje
Prijs kwaliteit zeker in orde. Simpel maar goed ontbijt met vers croissants. Matras wat aan de zachte kant maar alles was aanwezig. Lekkere restaurants in de buurt. Mooie stad met veel groen
2 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moet een update krijgen, vooral badkamer
Badkamer zeer slecht, niets werkte goed. Kraan lekte, zwarte randen op de voegen bv. Ontbijt was goed alleen niet veel keus.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Anita and Luc, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice hotel, big room, near the boudewijn stadion
The check in was very slowly but the people were nice. The room was nice, including a fridge, and water cooker. Sadly there were no glasses or cups or any coffey or tea to go with it. The bathroom was okay, but sadly there was no shampoo or soap. The breakfast was minimum.only cheeso or cheese. ;) Because we paid 90 euro i hoped for a better one. But because it was at walking distance, the people friendly and the room big and clean i would go back. I would take my own cups, glass, coffee, shampoo and soap LOL
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Marina

Positief: Comfort kamer
Geen aanrader.
We verwachtten er meer van. Het gebouw zag er mooi en nieuw uit van binnenin was het verhaal anders. Kleine douche, geen glazen in de kitchinette. Geen minibar zoals vermeld werd in de omschrijving..Gebrekkig frans en nederlands aan het onthaal. Ontbijt viel helemaal tegen. Geen keuze. Heropgewarmde koffiekoeken...
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Wilma

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op loop afstand van Koning Boudewijn stadion
Rommelige indruk, parkeren was erg krap en weinig plaatsen. Kamer was welschoon maar had geen airco wat bij 30 graden een groot gemis is. Het hele hotel zou een grondige opknapbeurt goed kunnen gebruiken. Ontbiijt was redelijk.
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Yanaika

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

6/10 – Redelijk

RoKo, Brunssum NL

Positief: Personeel en service
Redelijk hotel aan de rand van Brussel
Doucheruimte was slecht, schimmel in de naden en hoeken. Deken op het bed was niet zo fris meer. Voor een paar overnachtingen een redelijk hotel. Ontbijt was prima. Vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

Mankoe, Veenendaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed voor een A twee nachten
Hotel kamers waren oud maar alles was netjes en ruim ingericht. Minpunt was de parkeerplaats. Was rommelig maar je kon goed parkeren

6/10 – Redelijk

Leen, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service
gezien de prijs een goed hotel
prima hotel voor kort verblijf ,schoon en je word vriendelijk te woord gestaan ontbijt mag meer beleg bij maar wat er is dat is vers ,naar het centrum is goed te doen

8/10 – Goed

leo, Braamt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima beurshotel
Prima ontbijt! Schone kamer vriendelijke service

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
better expected
far too cold in the room, blankets was not much

4/10 – Matig

HJW, Tilburg

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Meh..
Shabby Hotel. But you shouldnt expect more with these prices. The room was OK. The included breakfast however was so sober and sad it was laughable... You would be beter off buying some croissants nearby.

10/10 – Uitstekend

Claudia, Rijnsburg

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel aan de rand van Brussel
Uitstekende verhouding prijs kwaliteit. Grote kamer, van alle gemakken voorzien. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Hotel is netjes, wel wat gedateerd. Gratis (weliswaar krappe) parkeergelegenheid. Receptionist had wat vriendelijker en spraakzamer mogen zijn.

4/10 – Matig

Eddy, België

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwaliteit en ontbijt
Het hotel is verouderd, de kamers zouden dringend moeten gerenoveerd worden. In de badkamer zag de douche er zeer slecht en vuil uit, vervuilde siliconen en beschadigde douchekuip. Het ontbijt was het slechtste ooit, lag alleen kaas en smeerkaas. Te weinig broodjes, te weinig bestek, te weinig borden. Doe dan geen ontbijt!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
redelijke kamer voor redelijke prijs
redelijke kamer voor redelijke prijs

8/10 – Goed

Tine, Frankrijk

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs/kwaliteit is goed
Goede prijs kwaliteitverhouding, voor doorreis goed hotel

6/10 – Redelijk

Witje, Haarlem

Simpel hotel op loop afstand van het Atonium
Simpel hotel leuke zolderkamer gehad ruimte genoeg

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verouderd
hopeloos verouderd , badkamer gevaarlijk loszittende stopcontacten , roestige bak niet te regelen warm water wel schone bedden en vriendelijk personeel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Grote ruime kamer incl keukentje
Toen we aankwamen, waren we verrast over hoe groot de kamer was. Wat tegenviel was de hygiëne bij het keukenblok.

6/10 – Redelijk

Verschueren

Wat je voor die prijs mag verwachten
Was goed niet meer niet minder.50,- EUR voor overnachting met ontbijt en parking is niet veel dus mag ook niet de top verwachten. De douche was wel aftands en dringend aan vernieuwing toe.

6/10 – Redelijk

Leo

4/10 – Matig

Valerie, Saint gély du fesc

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas d'eau chaude Froid et des couvertures a demander uniquement le matin
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Juno

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024