Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Fly Inn Brussels Airport

3.5 out of 5
Fly Inn Brussels Airport
Stationsstraat 87, Diegem, Machelen

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 178 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 49 van 178 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 178 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 178 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 178 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Martine

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Casper

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Betrekkelijk klein hotel waarbij het restaurant gesloten was. Avondeten en ontbijt mochten ergens ander gehaald worden. Verder gewoon prima. Niet luxe of heel nieuw, maar prima. Zeker als je een nachtje overblijft om 's morgens te vliegen. En in de omgeving was genoeg te vinden om goed te eten.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Inge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, zeer vriendelijk personeel, shuttle bus ook goed geregeld
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Julian

1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Edwin

Om de paar minuten hele nacht treinen langs het hotel. Erg slecht geslapen door het geluid!!
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Arturo Jan

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Terry

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net en eenvoudig hotel. Prima voor een nacht. Er is veel gelukt van langsrijdende treinen en opstijgend vliegverkeer. Kamer was klein en muf..was duidelijk niet gelucht toen wij incheckte.
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Antoon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Luc

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Alda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij het vliegveld en station, zodat je ook gemakkelijk Brussel in gaat.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van reception op 27 mei 2022
Thank you, we look forward to seeing you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never, never, never again!
Worst stay ever....This room was extremely expensive, because the hotels next to the AirPort were full. When I entered my room, tv didn’t work, the room wasnt really clean, a little table was broken, and worst of all: the heating, next to the bed, was on and iT was terribly hot in the room. IT was NOT possible to turn iT off... not even for the kind man at the reception! He promised me iT would be better in 10’, but iT even got worse. After complaining 5 times, i could suddenly change my room. The room I got then wasnt clean either: It smelled like as if someone just smoked a pack of cigarettes in it. This all together with the noise at night (trains, planes, young Guys scouting, ...) make that I Will tell a lot of this hotel to collegues and friends, but iT wont be positive... ps, i think I feel flees after sleeping here... One positive point: the man at the reception was kind, polite, willing to help...
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, alleen veel geluidsoverlast, vliegtuigen en treinen.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

André

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen hotel
Prima ligging
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Basic but good hotel
Great place to stay. Room was clean and big in size compared to other hotels. Layout of the hotel is basic but clean and tidy. We stayed for one night to continue our cyprus journey

8/10 – Goed

Yorrick, Oostende

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Perfect hotel for 1 night
The hotel location is perfect if you are going to Brussels Airport, it is a 5 minute drive. The hotel is family owned and in really good condition.

2/10 – Ontzettend slecht

marc

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Too noisy, train and airplane noise
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Ruchik

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check-in was quick, so I was happy. Extremely close to the train station and tracks. 1. Safe did not work, 2. Hot water pot was nasty…I meam there was still water and things floating in it. Disgusting. 3. When I went to the front desk about both things, the guy installed new batteries in the safe, and asked me to switch (not replace) a hot water kettle from another room. Which was unclean too. 4. Walls are no use to proof any sound from next door room. 5. Vibrations from trains 6. Bathroom was so small it’s not even funny. Never will I select this place again. But this time, I had no other reasonably priced choice in Brussels.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je le recommande
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Aaron

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Extremely slippery and unsafe shower
Bathroom shower was missing one of its doors so water splashed outside the shower into the main bathroom floor area. Both the shower and bathroom floors are very slippery and as a result of this, I slipped and fell down while in the shower. I hit my rib on the shower handles which caused a bruise on my side.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Paolo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sarah

Negatief: Netheid, comfort kamer
Pas très bien entretenu, tous les meubles désuets, douche avec cernes de calcaire et tapis et serviette de douche tachées, mais il y avait de l’eau chaude et c’était proche de l’aéroport!
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Tobias

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Toru

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋に配管の腐ったにおいが充満していた。 シーツとタオルが汚れていた。 市税を2倍請求された。名前を変えてカード会社に請求している。
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Sylvie, St Georges

Trop bruyant et petit
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Marie Emmanuel Serge

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le personnel est gentil, mais l’hôtel est une catastrophe. Les chambres sont salles et aucun nettoyage pendant tout mon séjour de 5 nuits. Les serviettes étaient salles, les équipements dans la salle de bain sont cassés ou en très mauvaise état. La bouilloire électrique est salle et le mini frigo n’était pas frais. J’ai du jeter les aliments que j’avais laissé. Un matin j’ai du attendre 10 min pour avoir de l’eau dans la douche. Je me demande comment Hotels.com propose cet hôtel et en plus ils ont 3 étoiles ? Aller vous-même visiter la chambre 301. Au bout de 2 nuits, à ma demande, on m’a changé de chambre. J’étais en chambre 209. Un peu mieux, mais le revêtement collé au plafond se décolle. Je suis très déçu de Hotels.com ! Regardez les photos ci-dessus
Serviettes neuves mais salles
Chambres pas faite à mon retour le soir
Support de douche cassé
On peut prendre sa douche assis au toilettes.
5 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Gemma

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Imposible to sleep here, flights and trains every 5 minutes, could be good if only need to spend one night
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Michael

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Slitet och högljutt
Tågspår på ena sidan och flygplatsens startbana på den andra. Inte lätt att sova…
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

DEROO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Eufrazina

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Amanda

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Javier

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Está muy cerca de la estación de tren Diegem prácticamente llegas en 50 pasos y aunque está muy cerca es tranquila, nada ruidosa; las habitaciones son de muy buen tamaño, descansamos buen
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Melanie Reeves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I kept getting bumped off my flights and I had an extended stay. They made me feel welcome and were very helpful and empathetic to my situation.
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Pascal

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Neil richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very kind staff indeed,great location.Couldn’t be better right by Diegem station.Unfortunately due to the summer heat the room didn’t have air conditioning which was quite uncomfortable for me.Thf staff went out there way to help me though. It did actually say there was NOT air con at this property so it was my fault for not reading the description properly
2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Philippe

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Michaela

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Chelsea

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
We missed our flight so we chose this hotel for its airport shuttle service “for a small fee” and we thought it would be cheaper than getting taxis to and from the airport for our unexpected overnight stay. We were unable to find the hotel shuttle pick up area at the airport. We spoke on the phone several times with the hotel asking for help during this time and were told the driver had already returned back to the hotel and that we should just get a taxi. The taxi cost 15 euros and when we got to the hotel we learned the shuttle costs 20 euros. Given it’s proximity to the airport we expected a lot of noise from planes day and night but otherwise the room itself was fine. We asked for the hotel to call us a taxi for 8:30 the morning of our flight and when we got to reception at 8:30 they hadn’t called yet so it would be a 20 min wait for a taxi. We had missed our connecting flight out of Brussels the previous day due to long lines at passport control so we didn’t want to waste precious time on waiting for the taxi. We agreed to take the shuttle and paid 20 euros with card. However the man had accidentally typed in 200 euros and this wasn’t noticed until after the transaction went through. We waited about 10 more minutes for him to try to cancel the 200 euro transaction before he offered to pay the difference in cash, leaving us with 180 euros in cash when leaving Europe. Stay somewhere closer to the center, this place was not the convenience we thought it would be.
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Ahmet

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Marcus

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smoking in the Lobby
The hotel is worn-down and quite smelly. They do allow smoking in the lobby which is a very bad first impression. It get a bit better but things are not really clean. 20 EUR transfer to the airport should be considered as many other hotels around the airport offers this for free.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Igor

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Europe Road Trip
Great check-in staff. The two woman at the front desk were great. They very much helped me with the train schedule into the historic city center of Brussels. Very close to train station. 15 Euros from the airport to hotel. Nice clean room. Elevator. Great Wifi . Very clean room. Great airport shuttle service. I would re-book and return.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Bror Anders

1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Katherine

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
I was so very exhausted after a long day of traveling and as I laying in my bed another guest entered the room. He profusely apologized. I went downstairs for an explanation and assurance that this wouldn’t happen again and staff was no where to be found. Finally after waiting 15 minutes at the desk and trying to ring the broken bell, the desk clerk emerged from the restaurant. He admitted this was a mistake, though, this should have been avoided. Also the shower head holder was broken so I had to shower with one hand while holding the sprayer with the other. Washing hair this way isn’t fun.
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Wolfgang

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Tero

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very modest, which was ok for my need. However, the bed and the bed sheet smelled. Clearly, someone had been smoking in the room. Had I arrived earlier or stayed longer, I would have certainly demanded another truly non-smoking room. A positive surprise was that the receptionist told me to be present throughout the night.
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Dina

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel was ok if you need to sleep over to arrive to the airport, and spend less but still visit Brussels, because the connection is easy and fast, direct with the train.
2 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Naamah

1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Clementine

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Not to recommend
My stay was very disappointing especially considering the price. The receptionist didn’t speak proper En, didn’t speak any Fr or Dutch so the communication was very difficult. The room was big bed a very uncomfortable bed and there was a very bad smell in the bathroom. There was free WiFi but very slow
1 nacht verbleven in oktober 2022