Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HAPPY Guesthouse





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (I) laden

Tweepersoonskamer (I)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een iPod-dock
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (II) laden

Tweepersoonskamer (II)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een iPod-dock
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (III) laden

Tweepersoonskamer (III)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een iPod-dock
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (IV) laden

Tweepersoonskamer (IV)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een iPod-dock
Kledingkast of kast
Misschien vind je dit ook leuk

Juliana Hotel & Spa - Brussels Centre
Benedenstad
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 116 beoordelingen
De prijs is € 278
inclusief belastingen en toeslagen
21 aug - 22 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rue de l'Hopital 27, Brussels, 1000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.18 per kamer, per nacht.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor overdekt parkeren: EUR 15 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
HAPPY Guesthouse B&B Brussels
HAPPY Guesthouse B&B
HAPPY Guesthouse Brussels
HAPPY Guesthouse Brussels
HAPPY Guesthouse Bed & breakfast
HAPPY Guesthouse Bed & breakfast Brussels
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HAPPY Guesthouse
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
18 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Roxana
Zakenreiziger
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great place to stay in Brussels.
Roxana
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Josefa
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Josefa
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great position
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Gumersindo
23 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gumersindo
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Natalia
18 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Natalia
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Richard R
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Richard R
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Yumi, Tokyo
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumi
4 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Put up a sign showing where the keypad is!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
5 nov 2018
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Padabphet
26 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Central location and friendly service
Padabphet
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top! Lage und Service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018