Exterieur

Beoordelingen van Hotel Aristote

2 out of 5
Hotel Aristote
Avenue de Stalingrad, 5, Brussels

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 357 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 99 van 357 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 114 van 357 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 71 van 357 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 51 van 357 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligging was goed maar dat was dan ook alles. Staat van de kamer was supper slecht en de hygiëne was ook supper slecht !!!!!!!
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
wifi en televisie deden het niet. het matras was hard [en daar moet je van houden/ tegen kunnen]. over het algemeen was het er prettig rustig - behalve dat er 's avonds wel muziek van de straat[cafe's?] was te horen
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

johan-m., loppem

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prijs is goed ! om goedkoop te overnachten
Om te beginnen was mijn boeking geannuleerd...ik zou daar een email van gekregen hebben, maar echt en zeker niet ! wegens "geweigerde kaart", nochtans kaart is perfect in orde ! en, ik had geboekt met het systeem "betalen in het hotel" !!! ze hebben het dan toch opgelost ! verder is het hotel zeer goed en centraal gelegen in de stad ! op luxe moet je niet rekenen, daar betaal je niet voor ook, enkel slapen en douchen, verder... een kapotte stoel en ook gescheurde gordijnen, toch wel zeer stil in het hotel ook ! en uiteindelijk ook vriendelijke bediening ! het gebouw is ook verouderd en niet verzorgd, balkonnetje is roestig en vuil, houtbekleding hangt los..., maar ja, voor mij, uiteindelijk oké om er te slapen !
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
kamer met gebreken en niet zo netjes.
Het is te doen, dit hotel, maar op grond van de plaatjes hadden we meer verwacht. De bedden waren nogal hard, de hoofdkussens slecht en de warme dekens en matrassen zagen er uit als afdankertjes. Alles in de hotelkamer oogde wat shabby. Het douchegordijn was aan rafels, de wc functioneerde niet goed.

4/10 – Matig

De Fries, Breda

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet goed, wel goedkoop
Ideaal gelegen, maar slecht onderhouden. Ik had kapotte gordijnen en lambrisering en slot. Ontbijt was wel Ok, zeker voor de prijs van €6

8/10 – Goed

peter, nederland

Positief: Netheid, personeel en service
gunstige ligging
goed hotel, eenvoudig en netjes. erg vriendelijk personeel. centraal gelegen, op loopafstand van centrum, ook niet ver van centraal station en station zuid. schoon. miste koelkastje op kamer. was er in warm weekend. geen airco, met open raam veel lawaai van horeca aan overkant. (maar met ohropax goed te doen)

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service
prima prijs/kwaliteit
Goed en betaalbaar hotelletje met vriendelijke mensen in een mooie maar verwaarloosde buurt. En een goed ontbijt.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Great location
Great location, good breakfast & friendly staff
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Diego

1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Abraham

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No es lo que parece
Buena ubicación, lastima que las habitaciones están muy feas huele mal y no es como se aprecia en las fotos.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

HIDEMASA

好立地の格安ホテル
グランプラス、小便小僧、南駅まで全て徒歩圏の好立地な格安ホテルです。建物は古いですが、通りを含めてヨーロッパの趣きがあります。マイナス点としてはカギの施錠に苦労します。コツがあるかと思いますがストレス溜まります。部屋までも暗く、灯りが必要です。暗闇での段差に注意してください。またコンセントもひとつしかありません。
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Sara

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Llegamos el lunes
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Centrico, bien situado, camas incomodisimas.
Hotel de gama baja, todo bastante antiguo pero muy bien situado y economico, la habitacíon aceptable pero con las camas super incomodas, colchones hundidos en los que se te clavaban en el cuerpo el somiere. Desayuno buffete sin excesiva variedad, 7 Euros por persona aceptable para los precios de la ciudad. Si renuevan las camas repetiria.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
i took pictures to show friends, the mattress were exposed and worn, damaged, the bed (mattress) was visible worn from the years , to get into the shower , you had to be able to step upp higher than a regular tub we walked past the hotel 3 times for over an 50 minytes going to another hotel to get them to look it up,, whn we found it the name was still something else on the building and its name Aristole is on the door in little letters , look at the piture you have posted here , where is the NAME!!?? Awfule experience,, we had to get another hotel in the late part of the Night...!!
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel pas mal
Le personnel est accueillant, réservation faite via carte visa, paiement en espèces pas par carte une chose non appréciée, des petits détails dans la chambre, lit non confortable, douche cassée, mais le personnel est sympathique, avantage la proximité métro, grande place, rue neuve, etc. Rapport qualité prix intéressant pour un cours séjours.
5 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
La politesse de la personne se trouvant a la reception
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Raymond

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Adam

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Matthew

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Average to bad, in a terrible city for hotels
Brussels is the worst city in Europe for hotels — there is an astonishing number number of vastly overpriced dumps that should frankly be shut down by the government. So the bar is pretty low. Against this dire situation, this place is just about decent provided the price is fair — anything over €45 would be too much. Watch for reception which decided to round up the €4.24 city tax to €4.50 and hope that I won’t notice. I gave him exactly €4.25 and told him to keep the extra cent. He gave me a puzzled look. Really!
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Jon

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
飛行機乗り遅れで選択の余地なく宿泊。ロケーション以外は何ら魅力ないホテルでしたがレセプションのスタッフのフレンドリーな対応や気遣いはありがたかったです。 設備は古く、鍵のかけ方がトリッキー。電源は一口のみ。バスタブあるのに栓がなく残念、レセプションに言えば使えたのかもしれませんが。またシャワーカーテンの位置がバスタブの中央付近にあり、まともにシャワーが使えません、ここも残念。
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Krasimir

Positief: Netheid, comfort kamer
Aristote review
Ok
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Fernando, Playa del carmen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La ubicacion y las habitaciones son muy buenas por el costo pero lo que no me gusto y es malísimo es que deben dar mantenimiento a las tuberías o no se cual es el problema ya que no tuve tiempo de reportarlo ya que llegue muy tarde como 11:00 pm y fui directo a toñar un baño y a dormir, pero antes siempre lleno una botella de agua y al hacerlo el agua tenia un color raro y turbio yo soy de Mexico y ni aqui se ve asi, me senti hasta mal de que habia tomado una ducha con esa agua, no se que hubiera pasado si la hubiera tomado, no pude reclamar ya que al otro dia salia a las 6am pero en verdad deberian poner un ojo a eso.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Yusaku, 東京

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Koyo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Frederic

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frederic
Dommage que le restaurant à pizza était fermé en cette période de congé.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Michail

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Marc

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was reasonable and walkable to all city centre attractions and Brussels Midi (although the area you walk through looked run down and not safe). Shower didnt work correctly. Great range of entertainment within the hotel and loads of cafe/bars locally. Staff were friendly and helpful. Had a hostel feel to it.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Silvia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Posizione praticamente centrale, molto buona. Personale gentilissimo ed esplicativo. Camera abbastanza pulita, da come si presenta l'hotel mi aspettavo qualcosa di più! Vista sui tetti di Bruges!
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A éviter absolument !!! Horrible !!!
J’ai été très choquée par ce séjour dans un cagibis car on ne pouvait pas appeler cela une chambre. La fenêtre donnait sur un mur et je n’en pouvais même pas aerer. La salle de bain était pleine de moisissures, les couvertures répugnantes avec des choses collées dessus, le lit en piteux état et j ai été très mal reçue à mon arrivée. On m’a aussi forcé à payer la taxe de séjour et les petits déjeuners en cash , est ce légal ??? J’ai dû chercher une banque partout ... profondément choquée , vraiment
2 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Zyhtos 19
reasonable area, not too far from station/centre, but would ONLY accept cash at reception, no credit/debit cards, bit odd, as well as being inconvenient
2 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Benjamin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bastante pobre
El Hotel está bastante céntrico, en unos 7-8 minutos andando estás en la Grand Place. Pero tiene muchas cosas negativas: no hicieron la habitación en 3 días, tuvimos que bajar a pedir un cambio de toallas, la ducha estaba sucia, el colchón estaba inclinado, sólo dos enchufes (uno de ellos en el baño), muy mal estado de las puertas, las paredes...bastante mal lo que es el mantenimiento del hotel.
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecto para recorrer Bruselas en un día
Bien ubicado, comodidad básica. Ideal para recorrer Bruselas en un dia. Buena atención. Recomendable.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Vincenzo

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Ekaterina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отлично
Соответствует своему разряду. Очень хорошее расположение.
3 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Gabriel

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A éviter impérativement.
Execrablepour de nombreuses raisons : Forte odeur de tabac dans la chambre, évier bouché, interrupteur hors d’usage ou rafistolé, mouchoirs usagé.
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
It was bit scary
Location was good but hotel wasn’t that good we booked a twin room but they initially gave a double bed in a scary room then they changed room after I told them and room conditions are not that good
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Gabriela

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sucio, ruidoso y caro
Las conducciones del hotel son terribles para el precio. Está sucio y además no limpian la habitación cada día. Es muy ruidoso y huele muy mal.
2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gute Lage, aber das Hotel ist sehr in die Jahre gekommen.
1 nacht verbleven in oktober 2018