Tuin

Beoordelingen van Hotel Bentley

2 out of 5
Hotel Bentley
Avenue Rogier 51, Schaerbeek, Brussels

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 38 van 152 beoordelingen" "

5,0/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

3,8/10

Voorzieningen

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
oud gebouw wat je ziet in het onderhoud. gehoorig.
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
minimaal voorzien, geen extra`s zeer basis maar plus is een lage prijs
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bentley car is most likely better than the hotel
The hotel room was recently decorated (and other rooms where under construction). However, the room was not clean, and especially not the bathroom (e.g. toilet). Only at my last nights out of five I had a trashban available for my carbage. The WiFi was okay. Also the shower was good. The staff was not really friendly (only met when checking in). It seems that smoking was allowed at several locations, considering the smell. There are many shops and restaurants in the neighbourhood.

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
de vele restaurantjes waren leuk, en alles op loop
Het hotel is erg gehorig, leidingen hoor je lopen, muren zijn gehorig, wifi niet continu,

6/10 – Redelijk

anonymous, d

Positief: Personeel en service
Goedkoop hotel
Personeel was heel vriendelijk. Een goed hotel voor als je maar effe in bxl moet zijn.zeker niet om op vakantie naar te gaan, maar wel voor als je op doorreis bent

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Not bad overall
Tbh brussles was very buddy that night and ther was a vacancy at the Bentley so I took a chance and overall it was a good experience
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Lauri

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Tatsiana

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Хороший отель в хорошем районе. В пешей доступности центральные достопримечательности и северный вокзал. Для того что бы просто переночевать ,абсолютно нормально. Завтрау и прочее не знаю,был ранний выезд,в так номер был огромный,с хорошей кроватью. Ванная не огонь,но все работало.
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das einzig gute war die Nähe zur U-Bahn. Ansonsten braucht das Hotel dringen eine Renovierung. Sehr hellhörige Zimmer; Aufzug, Zimmernachbarn, Strassenlärm. Erholsamer Schlaf ist fast unmöglich
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Rosa Maria

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A part l'accueille le reste eu pas trop agréable
C’était pas trop comme j’ai souhaité j’ai été dans une chambre fumeur ou d’épar heureusement le personnel était très gentil il m’a changé de chambre , qui n’a pas été utilisé y’a longtemps il y’a bcp de poussière et j’ai même pas une tv ni un sèche cheveux dans la chambre
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Peteris

2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Mari

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melu estää nukkumisen
Ikkunat olivat vain yksinkertaiset ja ulkopuolella oleva tie vilkkaasti liikennöity, siis lähes mahdotonta saada nukuttua. Huoneessa haisi vanhalta tupakalta ja WC-istuimen kansi oli rikki. En missään nimessä suosittele, vaikka palvelu olikin ystävällistä.
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Yunus

1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Ron

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unpleasantstay
The staff were helpful and friendly, but the hotel rating of 2 stars is misleading. I have stayed in better hotels with just a 1 star rating. To be fair the hotel was trying to make the lobby a more pleasant space by painting the walls, but other issues need attention. The rooms are small, the bed was awful, and the bathrooms were far from being clean. Around the bottom of the toilet, the floors had about 1.5cm of brown coloured dirt. Overall cleanliness was lacking to say the least. The TV could not be plugged in because the electrical cord was damaged and the cable was not connected. The one chair in the room was a low folding chair more suited for a child than an adult. It is a shame that the welcoming, helpful staff are let down by a hotel that has clearly seen better days and could either be substantially renovated or shut down.
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

ALASDAIR

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Alasdair

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Umran

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Semt oldukça kötüydü.tek avantajı Türkçe bilenlerin olduğu bir bolgeydi.otel de park var denilmisti ama 10 euro park ücreti ilave oldu.tadilat olan bir otelmis ona rağmen misafir kabul ediliyor.tum kullanim alanları çok kirliydi ve bakimsiz.sanki aylarca temizlik gormemis terkedilmiş gibi bir binaydi.hiç memnun kalmadik.kesinlikle tavsiye etmiyorum
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff never once smiled or made us feel welcome. Rather, they seemed concerned about making money. When asked for a pillow for our third bed, they came up to check that it didn't actually have one. They didn't believe us. And "bed" is a generous term. We had more like cots with terrible mattresses. The furniture consisted of a set of six metal lockers from a locker room that didn't even close properly. The shower head was broken so dangled off of a hose. And the shelf above the bathroom sink was broken, so it sat in a tilted position so that we couldn't put anything on it. No water even to drink and an extra charge for parking.
3 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nicht empfehlenswert, dreckig, licht geht nicht. Etc...
2 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pictures in here are misleading. The property is falling apart, the rooms stink of smoke and there are dodgy people walking in and out. The lady at the reception didn't even ask why we decided not to stay when we got there, all she said was: "I can understand". Also, they won't refund you!
2 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

norris

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Wicked Experience
I want my money back there was no phone in the room as booked and the toilet leaked from the bowl over the floor. The TV barely worked and the entire room was scruffy and deeply worn. I want my £80 back thank you NJ
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel sale et mal entretenu, salle de bain écœurante de saletés et de rouille. Suite à un problème de chauffage nous sommes allées voir la réception qui nous a dit que quelqu'un monterais régler le problème or nous l'attendons toujours!
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Oscar, Oscar

Positief: Netheid
Okay but not more than okay.
Okay hotel for one night but I wouldn’t have stayd there more than one night.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Kaoru

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
douche bouchée barre support douche ne tenait pas très bien
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常差,不值得也不要入住
房間清潔度差,可以看到還未清理的垃圾。酒店幾乎沒有甚麼設備,具備的電視和電話根本殘舊無作用,房間僅有的兩盞燈有一盞是壞的;而且隔音設備極差,非常容易聽見隔壁房間的聲音和馬路噪音;浴室的去水設備差,一旦把地面弄濕就不要幻想它會乾透。我們三番四次訊問前枱要求更多洗澡用品,他們都說沒有。而酒店位於的街道骯髒,鄰近馬路噪音極大,有可能經過紅燈區,感覺極不安全。
4 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Djamel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Regis

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mediocre
Hotel sale chambre sale peinture abîmée sol dégradée ensemble nul
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
Molto semplice e spartano. Necessita di migliore pulizia.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van gianni op 30 apr 2019
comunque grazie per il tuo suggerimento

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JE ne retournerai pas dans cet endroit .meme si le personnel est correctement poli .
2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre sale et mauvais etat de l'electricite et sanitaire . Inacceptable pour un hotel.
2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hotel était très salle et puis pas moyens d’expirer .il y’avait l’odeur partout.c’etait tres Bizarre
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hôtel que je ne vous conseille pas ..............
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Campbell

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay in Brussels
Good quality for the price. Clean room and comfy bed and nice view. The hotel staff were friendly and helpful.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van jani op 11 apr 2019
thanks for your sweet feed back hope to see you soon

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Arrivé à l’hôtel, celui-ci était complet je me suis fait jeter dehors sans alternatives ni solution, ni même avoir appelé à l’avance que je puisse m’organiser. On arrive sur place et surprise. J’ai dû appeler tous les hôtels du coin pour trouver une chambre.
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Khalil

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nul 0
Hôtel très froid très Nul en Dirai une prison
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Im ersten Zimmer waren Haare auf dem Lacken und die Matratze war mit Fäkalien verunreinigt. Im nächsten Zimmer war dann ein nackter Mann im Bett, das dritte Zimmer war sehr laut aber vordergründig annehmbar. Leider habe ich jetzt am ganzen Körper Wanzenbisse und konnte auch kaum schlafen weil die Zimmer zum teil als Stundenhotel vermietet werden. Auf dem Boden konnte man die Spuren der Putzkraft oder des Vormieters sehen. Anstatt den Abfluss zu reinigen wurde einfach die Duschtasse aufgehöht. Dreckig, laut, heruntergekommen, kaputt, mit Ungeziefer, einfach schrecklich
4 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Die Bedienung am Empfang war sehr nett und hilfsbereit. Das Zimmer war schön gross jedoch nicht sehr sauber geputzt. Zudem fehlten einige infrastrukturen wie z.bsp ein funktionierendes Türschloss oder ein Föhn.
3 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Peteris

Negatief: Personeel en service
Naktīs trokšņaini kaimiņi neļauj gulēt. Slikts int
4 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Karin

Hôtel pas très propre Personnel de ménage pas sympa J’ai du payer 180€ en dernière minute car mon virement de 168 n’et Pas passer
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Sergio

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Positivo.
Buena ubicacion con parada de tramvia al frente del hotel. La habitación cómoda y con buena higiene pero demasiado modesta. Lo mejor del hotel sin dudas es su personal! Muy cordiales amables y serviciales en todo momento. Hablan inglés francés e italiano, poco español pero se esmeran en la comunicación.
1 nacht verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Salah Eddine

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't book
If you want to enjoy your trip in Brussels, don't book in this hotel ...
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Vanesa

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid unless you're desperate.
Bad location on busy road with tram and road noise, hotel is run down, dirty, overall ghastly. Room contained three metal frame beds, uncomfortable mattress, room stank of cigarettes, bathroom filthy, the noise from the plumbing surprisingly loud and disturbing sleep. At least the linen and bedding was clean.
1 nacht verbleven in oktober 2018