Een sauna, een spabad, een stoombad, massagebehandelingen

Beoordelingen van Hotel Manos Premier

4 out of 5
Hotel Manos Premier
100-106 Chaussée De Charleroi, Brussels

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 114 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 46 van 114 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 114 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 114 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 114 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Wlad

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, good room and spacious hotel. Dislike: -You need to reserve for the spa ??? 40 eur??? Are you Kidding me? -Quality of the food at the restaurant below average and too pricy! -breakfast juice are not fresh but fresh frozen, coffee is made by machine and not made by personnel , food wise poor quality - personnel loves to chat and is not consistent and terrible English !

10/10 – Uitstekend

Marleen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik vond het een fantastisch verblijf. Het enige lastige vond ik dat er een droge lucht was in de droge tijdens de nacht. Wat m'n slaap een beetje minder aangenaam maakte.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van MA op 19 jul 2019
Thank you

8/10 – Goed

Gregory

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room smelled like smoke. Be sure to ask for a non-smoking room
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Magnifique et trop court séjour Le buffet de petit déjeuner est just wow et le cadre accueillant et appaisant et invite à prolonger ce moment de quiétude matinale Bcp de bruit dans la rue, nous dormions avec la fenêtre ouverte
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service
Man betaler ekstra for room service, - det skal være med i eller tilvælge det, man kan ikke bare forlange ekstra penge
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Andreas

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Rajpal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Jan Kristian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jin

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Katie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing place! We’ll definitely stay there again.
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Ban

3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Elena

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bellissimo albergo stanza spaziosa ben pulito personale cortese
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Elisa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A stunning hidden gem! The hotel is family owned and so sweet. The staff are all very friendly and extremely helpful. I would love to stay here again!
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Marte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Jean-Pierre op 2 dec 2021
Dear Guest, Many thanks for your quotation about your stay. Hope to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Pedro

1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

birgitta

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett familjehotell med vänligt bemötande
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Jean-Pierre op 16 aug 2021
Many thanks for your very nice comments Best regards,

10/10 – Uitstekend

Donald

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A wonderful hotel. The staff at the front desk was warm, friendly and helpful. We were upgraded upon arrival to a suite with a loft. The room and the furnishings were lovely, spacious and comfortable. The only negative was that the hallways are quite dark. otherwise a great stay. I’d definitely stay again.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Jean-Pierre op 16 aug 2021
Many thanks for your very positive feedback Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Cherifa, Paris

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Le restaurant de l’hôtel est très bien le personnel est serviable. Mauvaise expérience lors du payement. Le spa n’est pas inclut et personne n’a précisé qu’il été payant. Ni lors d’un premier contact téléphonique, ni lors de l’arrivée, ni au moment où j’ai pu bénéficier de ce service. Le réceptionniste N’est pas aimable du tout affirme que c’est mentionné sur le site hors après vérification avec lui rien n’est mentionné. Hôtel avec charmes mais ne vaux pas un 5* Chambre très petite.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Celia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Jean-Pierre op 3 nov 2020
Merci pour votre superbe note. A bientôt,

10/10 – Uitstekend

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joli hôtel à Saint-Gilles
L'hôtel se trouve dans un joli bâtiment ancien recouvert de lierre, dans un quartier animé avec plein de restaurants et de boutiques à proximité. Ma chambre avec vue sur le jardin était agréable même si j'ai eu des difficultés à régler la climatisation et qu'il faisait très chaud ce jour-là. Le personnel à l'accueil et pour le petit-déjeuner était souriant et serviable. Une très bonne expérience.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Jean-Pierre op 19 aug 2020
Chère Madame, Nous vous remercions pour votre avis très positif. Au plaisir de vous accueillir à nouveau.

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

stephane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour et service. Mais douvhe un êu petite
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect lie always
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Nina

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Max 3-stärnigt!
Hotel Manos kan verkligen inte klassas som ett femstjärnigt hotell!!! Möjligtvis tre. Vi straffades dessutom för att ha bokat via Hotels.com och fick ett dåligt avlägset rum.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Das Personal war ok, aber Service habe ich schon wesentlich besser erlebt. Erschreckend war, dass Mann für den Spa Bereich 25 extra pro Person zahlen muss. Eine Frechheit. Hotelparkplatz kostet 30 Euro die Nacht. Von Alternativen kein Wort. In der Nähe sind Parkhäuser, die auf jeden Fall günstiger sind.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

mohamed amine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Marithone

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très belle chambre
Agréable surprise : Chambre standard avec une petite terrasse. Accueil chaleureux de M. Jean. Point négatif : Expédia a indiqué à l'hôtel que ma carte bancaire a été refusée (!?). Je n'ai pas de problème avec ma banque. J'ai même un compte d'épargne. Cliente depuis plusieurs années de Hotels.com, j'ai déjà eu ce genre de problème avec l'hôtel Excelsior à Malte. Ce genre d'incident n'est pas acceptable.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant, relaxing, welcoming and comfortable hotel in Brussels. Have stayed there several times and it rarely disappoints. Friendly and helpful staff, clean rooms with comfortable beds. I look forward to the breakfasts in a unique glass-roofed room with a generous variety of food to choose from. I'd recommend the Manos Premier and would stay there again.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van ma op 20 dec 2019
Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was ok, breakfast was fairly average.good bed. Nice decor. Location ok. Close to the city
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ma op 20 dec 2019
Thank you

8/10 – Goed

Erick, Luxembourg

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is great. Far away from the tourist area but close enough to everything. Rooms are a bit small. Gym was a bit disappointing, could and dark. Rest wall more than done.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ma op 20 dec 2019
Thank you

8/10 – Goed

Julian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geschäftsreise Brüssel
Zimmer hatte das Bad im Untergrund mit sehr schmaler Wendeltreppe. Unbequem und auch nicht ungefährlich. Ansonsten alles okay.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice niche hotel, small room though.
For a 5 star hotel I would have expected a bigger room, and an elevator. all the rest was old or very good.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Ma op 19 nov 2019
Thank you

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ma op 2 dec 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les draps de lit et les serviettes de tres bonne qualité
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Jennifer

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Ma op 13 nov 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A beautiful building and a great restaurant. Licated in a pleasant area of Brussels with good transporr links.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ma op 13 nov 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

Cagla deniz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Herşey çok güzeldi , tek problem otopark sorunu onun haricinde problem yok . Kahvaltı biraz geliştirilebilir
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel would definitely recommend
Beautiful hotel. Lovely rooms. Helpful staff.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ma op 28 okt 2019
Thank you

8/10 – Goed

Matthew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Work-stay
Impeccably clean hotel - restaurant staff at breakfast were excellent (friendly / remembered aspects of your order) Reception staff could be more approachable however. Each room has a different design, which is a nice touch.
Entrance
Front of hotel
Room 73 - bedroom
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ma op 28 okt 2019
Thank you

8/10 – Goed

Steven, Greensboro, NC

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay at this hotel in Brussels. I was here on a business trip and had everything that I needed. If you need a great place to stay, I highly recommend!
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ma op 18 okt 2019
Thank you

4/10 – Matig

Morganne

Negatief: Comfort kamer
A oublier
Hôtel ne méritant pas du tout les 5 étoiles !! Chambre pas prête à notre arrivée, on nous donne la clé mais à notre arrivée les femmes de ménages toujours dans la chambre Pas de baignoire comme annoncé pour une chambre premium mais une douche toute petite et pas très propre !!! Vu sur la ville ?! Ah non velux au plafond vue sur le ciel On va à la réception demander s il n y a pas d erreur mais on nous dit que non et de façon pas très agréable Chasse d eau qui fuit, pas de capsule à café lorsque il n y en a plus et ménage limite Indigne d un 5 étoiles et très décevant
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Gabriella

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Ma op 14 okt 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

Maud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Ma op 14 okt 2019
Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
初めてのベルギー旅行で利用しました。大人3人でスイートルームに3泊しました。部屋は十分な広さで、水回りも特に問題ありませんでした。ホテル自体はこじんまりしていますが、ヨーロピアンで可愛らしく綺麗でした。朝食ビュッフェは種類が豊富なわけではありませんが、空間が素敵で落ち着けました。また、ホテルのレストランをディナーで利用しましたが、美味しかったです。スタッフの方々はとても親切でした。
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bon rapport qualité-prix
Séjour très agréable. Malgré un accueil assez vieillissant, l'hotel semble avoir été remis à neuf récemment. La chambre était agréable malgré une baignoire mal placée dans la salle de bains (du côté de la sous-pente du toit). Impossible de tenir debout pour une douche. Petit déjeuner agréable. Le petit plus : Restaurant pour le diner superbe
1 nacht verbleven in september 2019