Hotel Prestige

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een bar/lounge, in de buurt van La Grand Place

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Prestige

Lounge
Exterieur
Lobby
Bar (ter plaatse)
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Ledikanten/kinderbedden
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Een strijkplank/strijkijzer
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Rue Du Meridien 70, Brussels, 1210

In de buurt

  • Belgisch Centrum voor het Beeldverhaal - 11 min. lopen - 0.9 km
  • La Grand Place - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Brusselse Kerstmarkt - 3 min. rijden - 1.7 km
  • Tour & Taxis - 4 min. rijden - 1.9 km
  • Parlementsgebouw van de Europese Unie - 5 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Tramhalte Gillon - 3 min. lopen
  • Station Bruxelles-Congrès / Brussel-Congres - 10 min. lopen
  • Brussels Airport (BRU) - 29 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hanımeli - ‬4 min. lopen
  • ‪The Ultimate Hallucination - ‬4 min. lopen
  • ‪Oo! - ‬4 min. lopen
  • ‪O'syrie - ‬1 min. lopen
  • ‪SmoodS, living room, kitchen and music - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Prestige

Hotel in de buurt van La Grand Place
Hotel Prestige ligt niet alleen in de buurt van Brusselse Kerstmarkt maar biedt ook faciliteiten zoals een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en een bar. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een kluis bij de receptie
  • Een 24-uurs receptie, vergaderruimtes en wasservices
  • Meertalig personeel en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Prestige bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Satellietzenders, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Nederlands, Engels en Frans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 25 per dag)

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Haardroger

Entertainment

  • Satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.30 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 25.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 4.24 per kamer, per nacht.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 30 per voertuig
  • Parkeerkosten: EUR 25 per dag
  • Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Prestige Brussels
Prestige Brussels
Hotel Prestige Hotel
Hotel Prestige Brussels
Hotel Prestige Hotel Brussels

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Prestige?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Prestige te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 25 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Prestige?

Je kunt vanaf 14.30 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Prestige uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Prestige een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 30 per voertuig.

Waar ligt Hotel Prestige?

Dit hotel ligt in Sint-Joost-ten-Node, binnen 2 km afstand van Le Botanique en La Grand Place. Ook Koninklijk Circus en Karel Rogierplein liggen binnen 15 minuten lopen. Tramhalte Gillon ligt op maar 3 minuten lopen en naar Tramhalte Sainte-Marie is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Prestige

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 224 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 87 van 224 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 59 van 224 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 224 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 224 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

E.Bergmann, Brunssum. Nl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean hotel. Room was fine, could do with a chair so and plug in the sink. Very Friendly staff and nice breakfast.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

wagismo, Home

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Ok hotel for short stay

Hotel looks OK, for the money you pay. It fits for a short stay and city hopping. Short distance to city center (20 min walk). Rooms are fine and clean, despite of the at first mold like smell in the bathroom,but this can also be an effect by the long heat and drought periode prior to our stay. Included breakfast is a bid outdated with limited choises. But enough to get you started for the day. All in all fine hotel, for short stay, to recommend for the backpacker or city traveller's that looks for comfort without the luxary against an affordable price
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime kamer en ruime vernieuwende badkamer. Gemakkelijk bed ook!
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

willy, malden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

leuk hotel dat niet ver van het centrum ligt

leuk hotel om te verblijven,vriendelijk personeel alleen het ontbijt wat nagertjes
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij het centrum. Goed ontbijt niet zo veel keus maar wel vers. Prijs kwaliteit is prima
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

., Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fijn hotel

Fijn hotel. Goede ligging. Schone kamer, hele prettige douche.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Goed hotel voor een nacht.

Hotel is prima. Hotel kamer ziet er prima uit. Badkamer is wat gedateerd. Maar het Ontbijt is prima.

6/10 – Redelijk

saenen Stefan, Balen - België

Positief: Netheid, personeel en service

locatie niet ver het centrum - parkeren omgevng mo

Goede locatie ten opzichte van het centrum - op 15 minuten loopafstand. Parkeren in de buurt is moeilijk - met wat geluk in zijstraatjes wat gratis is tussen 18u-9u. Genoeg mogelijkheden in betaalparkings in de buurt (dag ticket ongeveer 17 Euro). Eenvoudige kamers en prima ontbijt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Terrance

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Horrible, cheats. Do not book this place.

This was a horrible stay at this hotel. I hated every min of my stay at this place. To start with, the rooms do not look anything like the pictures. They're horrible and dirty. The gave me a room on the 1st floor which i was not happy to take because i had lot of heavy luggages to carry and the hotel does not have a lift service to the 1st floor. The receptionist was possibly one of the rudest person i have ever met in my entire life. He declined every single request i made with regards to my stay. The draws in the room were dirty. The shower was broken and no soap in any of the dispensers inside the bathroom. Above all, the hotel does not provide a breakfast service despite being charged for breakfast. The receptionist only told me this after i had made my payment. This was a nightmare stay at this hotel.
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

KAMAL

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lamentable

Pour commencer pas de petit déjeuner alors que c'était prévu dans le prix,ensuite pas de parking,le televiseur défectueux,le lit n'a pas été fait les draps pas changer et les serviette de bain également je recommande à personne cette établissement vous devriez avoir honte de proposer ce type d'établissement .
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Pavlo

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отличный отель
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Gürsoy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ne recommande absolument pas!

J'ai payé pour une nuit avec petit-déjeuner sachant que je devais me lever tôt le lendemain pour un RDV et n'avais pas le temps de me restaurer ailleurs. Or lorsque je suis arrivée, on m'a indiqué qu'il n'y avait aucun petit déjeuner ni service de restauration sans me proposer d'alternatives ni de remboursement. Je suis arrivée vers 1h du matin et lorsque le garde m'a accompagnée vers ma chambre, il a ouvert la chambre qui était déjà occupée par un couple que nous avons donc réveillé en pleine nuit! Apparemment le couple avait déjà été réveillé quelques heures plus tôt pour la même raison! J'ai du attendre 20 minutes de plus pour qu'on m'attribue une autre chambre qui ne fermait pas de l'intérieur ce qui n'est pas rassurant pour une femme seule, surtout après ce qui s'était passé avec le couple réveillé dans la nuit.
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Peggy

1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Rauni

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Haisee

Viemäri haisi. Lämpöpatteri rikki lämpötila huoneessä yli 50 astetta.
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ÉVITER À TOUT PRIX PUNAISES DE LIT !!

C'est simple, je n'ai JAMAIS connu séjour plus horrible. Je suis restée deux nuits. La première chambre qu'on m'a donnée en arrivant portait un écriteau du type "Réservé au personnel de nettoyage". J'ai tourné dans l'hôtel 15 bonnes minutes ne trouvant pas la chambre. Le personnel de l'accueil m'a ensuite escortée jusqu'à la chambre et a constaté avec moi que la chambre était réquisitionnée. LE PERSONNEL N'ÉTAIT PAS AU COURANT, AUCUNE COMMUNICATION. On m'a donc donné une nouvelle chambre la NUMÉRO 104. NE DORMEZ PAS DANS LA 104 je vous en conjure ! J'étais épuisée, je n'ai pas eu le courage de faire une réclamation à l'accueil le premier jour, je n'ai pas non plus pris de photos, je voulais juste dormir. Je trouve ça scandaleux qu'on donne encore cette chambre et qu'on paie plus de 50 EUR pour ça ! Les équipements sont sales, rouillés, abimés, cassés. Il y a des traces noires sur les murs. Il n'y a même pas de tête de lit ! Même le linge était taché ! RIEN NE VA ! AUCUN VERROU NE SE VERROUILLE COMPLÉTEMENT DANS TOUT L'HÔTEL ! Même pas celui de la sdb. Ça n'est pas du tout rassurant si comme moi vous voyagez seule. Sans parler de la soi-disant insonorisation... J'AI PASSÉ UNE NUIT HORRIBLE. MAIS LE PIRE C'EST QU'IL Y A DES PUNAISES DE LIT !! J'AI ÉTÉ PIQUÉE PARTOUT ! Le chauffage va beaucoup trop fort. Et le deuxième jour, ON A DONNÉ MA CHAMBRE À QUELQU'UN D'AUTRE ! Du jamais vu ! PAS DE PETIT DÉJEUNER. NE PRENEZ PAS CET HÔTEL ! Je n’ai eu aucune compensation !
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Todor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Friendly, okay, but not great

The staff were all extremely friendly and helpful. The room was fine for the price but it was a bit dilapidated. The sheets and bathroom were clean enough but the toilet brush was pretty disgusting. We arrived down to breakfast (there were signs saying that breakfast was served between 7am-10am and it was included in our reservation) to discover that they haven't served breakfast for over a year!
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Viet Phong

1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great for what we needed, but had to cover the window with a blanket as there was a lot of light shining through at night making it difficult to sleep. Apart from that, great stay!
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
La variedad del desayuno es lo que más me gustó No nos gustó la habitación que tenían reservada para mí, la cual no correspondía en absoluto con la de la foto de la reserva en Expedia
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Georgios

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019