Exterieur

Beoordelingen van Hôtel Siru

3 out of 5
Hôtel Siru
2 Rue des Croisades, Brussels

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 80 van 659 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 279 van 659 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 173 van 659 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 87 van 659 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 40 van 659 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Patrick

Reisde met partner
We liked the location
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Carla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Cornelis

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was oké, kamer en badkamer niet schoon.
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

francois

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Astrid

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het is op loopafstand van de winkels. De kamers zijn gedateerd ze worden wel opgeknapt waardoor er een sterke verflucht hangt. Ontbijt is goed
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van mm op 6 dec 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor uw feedback over uw verblijf. We waarderen uw opmerkingen over de locatie en het ontbijt. Onze excuses voor eventuele overlast door de verflucht als gevolg van renovatiewerkzaamheden. We streven ernaar om onze faciliteiten te verbeteren, en we hopen dat u desondanks een aangenaam verblijf heeft gehad.We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en hopen dat u dan de positieve veranderingen zult waarderen.Met vriendelijke groeten,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies

8/10 – Goed

Nico

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kamer wat gedateerd, maar wel schoon en prima ontbijt. Voor deze prijs is de kamer ok.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Mariem T. on behalf of The Siru hotel’s Team op 23 jan 2023
Dear Nico, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at the Siru hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Run away!!!
De badkamer was zo vies dat ik zelf schoonmaak spul heb gekocht om het schoon te maken Bathroom was so dirty that I had v to buy my own cleaning supplies to clean it Bed was niet fijn Bed was uncomfortable Heel heel veel lawaai van verkeer Alot of noise from traffic
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Khalid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was goed zeker een aanrader
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Serge

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpel hotel maar de voorzieningen zijn er en het is proper. Dat is het belangrijkste. Goede prijs-kwaliteitshotel als je een accommodatie zoekt voor een aantal nachten. Ik zou er opnieuw verblijven. Ik miste wel een douchegordijn en een stekker naast het bed.
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Benjamin

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
stijlvol. Heeft wat onderhoud nodig.
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, personeel en service
Kamer was basic . Proper enkel de douche ingang was smal. Lekker ontbijt
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Valeria Y op 6 dec 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to note your experience with us. We are glad that you had an enjoyable stay at our hotel and we hope to have the opportunity to welcome you again in the near future. Best regards, Valeria Y. on behalf of The Siru Hotel's Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Mey Ly U. op 7 dec 2018
Dear guest, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at Siru hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future! Best regards, Mey Ly U. on behalf of The Siru hotel’s Team

8/10 – Goed

Hilde

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prijs-kwaliteit ok !
Sterke punten : uitgebreid ontbijt ! (betaal)parking in dezelfde straat ! Nette kamer, net sanitair. Niet duur ! Minpunten : bij een kamer aan de straatkant moet je wel rekening houden met het lawaai van de autobussen die aan en af rijden aan het Rogierplein. Kaartje om binnen te komen, de lift te nemen, de kamerdeur te openen werkt niet altijd goed !
Reactie van Camille L. op 14 mei 2018
Dear Hilde We thank you very much for having shared your experience concerning your recent stay at Siru Hotel. We are delighted to hear that you had a pleasant stay at our hotel and that you have enjoyed our buffet breakfast, our rooms as well as the easy access by car. However, we regret to hear that some of our facilities did not meet your expectations. We will share your feedback with the whole team and we will be glad to welcome you again at Siru Hotel. Best regards, Camille L. on behalf of The Siru hotel’s Team

10/10 – Uitstekend

Claudia winterink, doesburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima low budget hotel
zeer prettig

8/10 – Goed

Samantha, Texel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goede bereikbaarheid, goede ligging
Dichtbij het treinstation brussel noord en tramstation rogier. Shopping centrum dichtbij gelegen, ook restaurantjes en andere winkels dichtbij. Aardig hotelpersoneel en een schone hotelkamer. Geen overlast van verkeer of uitgaanspubliek.

8/10 – Goed

Hollander

Positief: Netheid, comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Goede locatie - drukke omgeving - in de zomer wellicht onhandig als je het raam open wilt zetten - verkeer 24uur per dag - momenteel niet omdat er werkzaamheden zijn - personeel akkoord - niet speciaal- hoeft ook niet voor de gevraagde prijs.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
weinig comfort
Draaideur stuk , geen airco in de hall/receptie/kamer , onvriendelijk personeel , lift deed het niet met 2 "grote"personen...

2/10 – Ontzettend slecht

Sahar

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The worst hotel that I’ve ever stayed in. Everything from customer service, room, bed, and noise from outside is awful. The area is even worse. If they even give you a free room here, don’t take it otherwise you will be awake the whole night. Do not recommend it.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Integra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kind of run down. Door to the hotel is broken so you have to enter through the hotel next door. The lock on the door to my room was broken and it was a huge dramatic issue to get my room switched partially due to language barrier but mostly due to being gaslighted about the lock being broken even after being walked in on while taking a bath. The area has a lot of construction, and a lot of houseless folks sleeping in the street and some aggressive panhandlers. At the grocery store you have to scan your receipt to exit the store or they will accuse you of stealing by yelling at you in french
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kai Sheng

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad room very hot and bad smelling
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

YOTA

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
グランプラスの北徒歩15分ありとても便利な立地にあります。 価格が安いわりにしっかりしたベッドでした。
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Hua

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room smelled very bad. Had to leave the window open in sub-10 degree temperature.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ella

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient if you are planning to take the subway! Well ubicated, very friendly staff. Great breakfast.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

RYO

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location but poor facilities
4 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Jaspreet

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In my room the wardrobe door was broken... Room was so tiny I had almost no space to open my bag. Internet was soooo poor. I was not at all able to make calls using the internet. Breakfast buffet has almost no option for vegetarian people(just bread and butter/Nutella or cereal). No shampoo and conditioner in the bathroom.
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kyra

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
There were riots outside, wasn’t clean, entrance was in an alley, hot, the window wasn’t secured in place. Unsafe.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Emilio, Roma

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buon albergo di fronte la stazione metro Rogier ed a 15 minuti a piedi dal centro. Stanza grande, personale cortese, buona colazione.
2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Marko

Negatief: Netheid, personeel en service
Really Bad the only positive was the Young Guy and Lady who helped with bags and check in. After that I had 2 people knock on my door whilst showering, advising me I am in the wrong room and should leave to reception. Whilst I was naked. This is unacceptable. You give me a room and wrote it on the card 609. You never apologised for your incompetence and lack of respect. And your demands. Really bad. Old and dirty bed sheets. No point to complain as manager thinks he can speak to people with tone and attitude. Bad experience, not recommending.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Bengt

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Helt okej för en natt
Helt okej och prisvärt hotell nära Gare Noord och t-bana Rogier. Inte den trevligaste delen av staden men funkar bra för en övernattning.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Aljosa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mu correcto todo, buena relacion precio-calidad
5 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

khalid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

marie-christine

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Customer service excelente. Most front desk. The lady was very helpful. !!!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van mm op 6 dec 2023
Dear guest,Thank you for your kind words and positive feedback regarding our customer service, especially the lady at the front desk. We are delighted to hear that she was very helpful and contributed to making your stay enjoyable.Our team strives to provide excellent service, and your recognition is truly appreciated. If you have any specific details or suggestions on how we can further enhance our services, please feel free to share.We look forward to the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.Best regards,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies

8/10 – Goed

Sergio

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
No comment
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Good location, basic facilities, but room was big and comfortable for the price and desk/breakfast staff were friendly.
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Roger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Siru Nov 2023
The hotel was in a good location for my purposes in Brussels but the hotel is quite worn. But it didn't cost too much so you get what you pay for. The carpet in the room was probably installed at the same time as when the Beatles released their first record. Mold on the shower curtain and there was quite a lot of noise that could be heard through the walls. The breakfast was really good and it was really nice staff.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van cb op 6 dec 2023
Dear guest,Thank you for choosing our hotel for your stay in Brussels and for sharing your feedback. We're thrilled to hear that you enjoyed our prime location and the breakfast, and we appreciate your kind words about our staff.we apologize for any inconvenience caused by the wear and noise. We're continuously working on improvements, and your insights are valuable in this process.We hope to have the pleasure of welcoming you back for more musical nostalgia and, of course, a comfy carpet in the future.Kind regards,Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
When I got to the room they didn’t have no heater. But they able to move me to another room
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van mm op 6 dec 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We apologize for any inconvenience you faced with the lack of heating in your initial room, but we're glad we could swiftly address the issue by moving you to another room.Guest comfort is our top priority, and we appreciate your understanding. If there's anything else we can do to make your stay more enjoyable, please feel free to let us know.We hope the rest of your stay was pleasant, and we look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jaime

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
La cama y el colchón fueron lo peor. Además de la moqueta, que estaba rota por varios sitios.
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Paolo

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Se prenoti in questo hotel, non devi avere pretese: stanze al limite del presentabile, struttura vetusta, colazione in linea con altre strutture. Accesso alla palestra a pagamento (10 euro). Posizione abbastanza comoda per visitare la città.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van mm op 6 dec 2023
Gentile ospite,Grazie per aver condiviso la tua esperienza con noi. Siamo spiacenti di apprendere che il tuo soggiorno non ha pienamente soddisfatto le tue aspettative. Cerchiamo costantemente di migliorare i nostri servizi e le nostre strutture, e apprezziamo il tuo feedback.Siamo felici di sapere che hai trovato la posizione abbastanza comoda per visitare la città. Tuttavia, prendiamo nota dei tuoi commenti sulle stanze, sulla struttura e sulla colazione. Ci dispiace se non hai trovato la nostra struttura all'altezza delle tue aspettative.Se ci fornisci ulteriori dettagli su come possiamo migliorare e rendere il tuo soggiorno più piacevole, saranno molto apprezzati. Ci auguriamo di avere un'altra opportunità di ospitarti in futuro e di offrirti un'esperienza migliore.Cordiali saluti,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies

6/10 – Redelijk

Lesli

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
El check inn y acceso al hotel, es por la propiedad de Hotel Colonial, no tiene su propio ingreso
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Ian, Milton Keynes

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Siru is a reasonably priced option very close to the centre of Brussels - the Grand Place is about 15 minutes' walk away. My room was a little warm; the bed was not too uncomfortable, and the lift seems not to run to the top floor, so you have to climb the final flight of stairs (which is no problem). A decent buffet breakfast is included, taken in a shared restaurant with the neighbouring Hotel des Colones (as is the reception).
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van mn op 6 dec 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback and are glad to hear that you found our hotel reasonably priced and conveniently located close to the center of Brussels.We apologize for any inconvenience regarding the temperature in your room and the issue with the lift. We appreciate your understanding and are pleased that it did not pose a significant problem for you.It's great to know that you enjoyed the buffet breakfast and found it to be a positive aspect of your stay.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more comfortable experience.Best regards,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies

6/10 – Redelijk

Kathleen

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La porte de l'hôtel ne fonctionne pas alors il faut passer par un hôtel voisin pour rentrer et faites attention aussi à bien garder la réservation près de vous surtout si le petit déjeuner est inclus car en arrivant il n'avait apparemment pas l'information. Le ménage est à revoir en arrivant dans la chambre la porte de la salle de bain était sale, le rideau de douche moisi et il y a avait un chewing-gum collé sur la table de chevet en appelant la réception pour expliquer mon problème l'on m'a dit que "j'allais quand même pas changer de chambre pour ça" et que je devais attendre le lendemain pour qu'on l'enlève, mais cela n'a pas été fait en rappelant la réception la personne au bout du fil m'a parut agacé résultat le chewing-gum et rester là 2 jours sur 3 !! Les équipements tels que le sèche cheveux et le frigidaire étaient dysfonctionnel et les meubles abimés et certaines ampoules grillées. Si vous avez le sommeil léger vous aurez probablement du mal à dormir car les murs sont fin et les fenêtres en simple vitrage, les urgences étant à proximité l'on entend donc beaucoup les sirènes. Malgré cela le petit déjeuner est bon et l'hôtel est proche des transports et la plupart des monuments et musées sont entre 15 et 25 minutes à pied, ils aussi juste en face d'un centre commercial et d'une rue commerçante. Par contre si vous êtes seulement des filles faites attention le soir car le quartier est mal fréquenté et les personnes essaye de rentrer avec vous dans l'hôtel...
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van mn op 30 okt 2023
Chere KathleenNous vous remercions d'avoir partagé votre expérience avec nous, et nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour n'a pas répondu à vos attentes. Votre feedback est précieux, et nous allons examiner les problèmes que vous avez soulevés pour apporter des améliorations.Nous nous excusons pour les problèmes liés à la porte de l'hôtel et à la réservation du petit déjeuner. Les problèmes d'entretien dans la chambre, y compris le rideau de douche, le chewing-gum sur la table de chevet et les équipements dysfonctionnels, ne correspondent pas à nos normes habituelles, et nous allons prendre des mesures pour remédier à ces problèmes.Le manque de réactivité de la réception à vos préoccupations est également préoccupant, et nous allons revoir nos procédures de service à la clientèle pour éviter de telles situations à l'avenir.Nous comprenons que le quartier peut présenter des défis de sécurité, et nous encourageons nos clients à rester vigilants.Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié le petit déjeuner ainsi que la proximité des transports et des attractions. Nous espérons que, malgré les problèmes rencontrés, vous envisagerez de nous donner une autre opportunité de vous accueillir pour un séjour plus positif à l'avenir.Si vous avez d'autres commentaires ou des demandes spécifiques, n'hésitez pas à nous les faire part.Cordialement,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies

8/10 – Goed

ALLAN

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
Hotel bem localizado. Café da manhã muito bom. Quarto pequeno, porém muito aconchegante.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van mn op 30 okt 2023
AllanAgradecemos pelo seu comentário e ficamos felizes em saber que você achou o nosso hotel bem localizado e que o café da manhã atendeu às suas expectativas. É ótimo saber que, apesar do tamanho pequeno, você achou o quarto muito aconchegante.Se tiver algum pedido específico ou mais comentários no futuro, por favor, não hesite em entrar em contato conosco. Esperamos recebê-lo novamente em sua próxima visita. Obrigado por escolher o nosso hotel.Atenciosamente,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies

8/10 – Goed

Rosaly

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Inexpensive and ok
The location was very convenient for my business trip. It’s an old hotel with small rooms and somewhat run down but it’s cheap! Very good breakfast included. It can be noisy and it’s in a part of town that is a bit sketchy. Staff is friendly.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van mn op 30 okt 2023
Dear RosalyThank you for sharing your experience with us. We're pleased to hear that our hotel's location was convenient for your business trip, and that you found it to be cost-effective. Your feedback is valuable to us, and we appreciate your understanding of the hotel's older nature.We're delighted to know that you enjoyed the very good breakfast included in your stay. However, we apologize for the noise and the area's sketchy aspect. Guest comfort and safety are important to us, and we will continue to work on making improvements in these areas.We're glad you found our staff friendly, and if you have any specific requests or further feedback in the future, please feel free to reach out. We hope you might consider staying with us again on your next visit. Thank you for choosing our hotel.Sincerely,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies

6/10 – Redelijk

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid
hotel pratique mais peu attrayant
séjour de travail. Pas de temps touristique.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van mn op 30 okt 2023
Dear PatrickNous apprécions votre commentaire, et nous comprenons que votre séjour était principalement lié au travail et ne laissait pas de temps pour des activités touristiques. Nous sommes ravis que vous ayez choisi notre hôtel pour votre voyage d'affaires. Si vous avez des besoins ou des préférences spécifiques pour vos futurs voyages d'affaires, n'hésitez pas à nous en faire part. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau lors de vos prochains déplacements. Merci d'avoir choisi notre hôtel.Cordialement,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies