Restaurant

Beoordelingen van ibis budget Brussels Airport

1 out of 5
ibis budget Brussels Airport
Bessenveldstraat, Diegem, Machelen

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 197 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 406 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 216 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 111 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 71 van 1001 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lammert

Qua prijs prima accommodatie voor 1 nacht
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 7 mrt 2024
Beste Lammert,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!We zijn blij dat u onze accommodatie prijswaardig vond voor uw overnachting. Het spijt ons te horen dat uw ervaring op sommige punten niet volledig naar wens was. We streven altijd naar een hoge standaard van netheid en comfort en nemen uw feedback serieus. Mocht u in de toekomst besluiten weer bij ons te verblijven, wij bieden veilige parkeergelegenheid met videobewaking en een gevarieerd koud ontbijtbuffet voor een goede start van de dag.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Saskia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was netjes en mensen vriendelijk. Bed was slecht en voorzieningen minimaal
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 14 feb 2024
Beste Saskia,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u de netheid van onze kamers en de vriendelijkheid van ons team heeft gewaardeerd. Het spijt ons te vernemen dat het bed niet aan uw verwachtingen voldeed en u de voorzieningen als minimaal heeft ervaren. Hoewel we geen airconditioning of ventilatoren hebben, streven we ernaar om een comfortabel verblijf te bieden met de beschikbare middelen, waaronder een 24-uurs snack- en drankservice en een beveiligd parkeersysteem. Onze ontbijtoptie biedt een verscheidenheid aan koude buffetitems en voor gasten die eieren wensen, is er de mogelijkheid om te ontbijten bij het nabijgelegen Ibis Red.Met vriendelijke groet.Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Werner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit ok
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Roy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 9 feb 2024
Beste Roy,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

sebastian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 7 feb 2024
Dear Sebastian, Thank you for your review.Your complete satisfaction is our goal, and we truly hope that you enjoyed your stay. If you have any suggestions on how we could do even better next time, please do not hesitate to share your feedback with us.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Els

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 23 jan 2024
Beste Els,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Tot weerziens.Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 21 jan 2024
Dag Andrea,Dank u vriendelijk voor uw recensie.Het doet ons plezier te lezen dat uw verblijf OK was. Graag hadden we geweten wat u heeft gemist om uw verblijf nog aangenamer te maken.Met vriendelijke groet en hopelijk tot nog eens,Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 24 dec 2023
Beste Robert,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oogjes dicht en snaveltjes toe. Slaaplocatie. Loopafstand naar NATO en Eurocontrol.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 8 dec 2023
Beste Paul,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.We zijn verheugd te horen dat u de service van ons personeel als uitstekend heeft ervaren; ons team streeft ernaar om elke gast een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Het is fijn dat de netheid van de kamer naar wens was, aangezien hygiëne bij ons hoog in het vaandel staat. We stellen het op prijs dat u tevreden was over de staat van het hotel en de voorzieningen van de kamer, waarbij we altijd streven naar comfort en gemak voor onze gasten.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Karim Haraké, General Manager

6/10 – Redelijk

Marie

Reisde met familie
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ellis

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good for a budget option! The room was very nice and quiet, nice light options and had a good shower. No tea kettle sadly, and the machine downstairs only took cash so i couldn't get any hot water. But thats a minor issue. There is a bus stop nearby but because of the bus issues i had to get out a bit sooner and walk a very dark path alone! Not a super safe feeling, but not the hotels issue either. Just good to know to look at your bus options earlier.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 29 okt 2023
Dear Ellis,Thank you for your feedback concerning our hotel.We are glad to hear that you found the room to be nice, quiet, and well-lit, and that you enjoyed the shower. Your comfort is our priority, and we appreciate your positive feedback.We apologize for the inconvenience you faced regarding the lack of a tea kettle in the room and the cash-only vending machine. We understand the importance of having access to hot water and will take your feedback into consideration for future improvements. Regarding the bus stop and the dark path you mentioned, we recommend using the bus lines 12 or 272, which are conveniently located near the hotel and provide a safer route. We are always here to assist you with transportation options to ensure your safety and comfort during your stay.We look forward to welcoming you back.Best regards,Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Silke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 19 okt 2023
Beste Silke,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Suliman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 3 okt 2023
Dear Liman,Thank you for this positive review.Your complete satisfaction is our goal, and we truly hope that you enjoyed your stay. If you have any suggestions on how we could do even better next time, please do not hesitate to share your feedback with us.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,Karim Haraké, General Manager

6/10 – Redelijk

Jelle, Urk

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Voor het geld een redelijk goed hotel voor een nachtje
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 24 sep 2023
Beste Jelle,Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer en onze service. Het is fijn om te weten dat onze voorzieningen in de kamer aan uw verwachtingen voldeden. We begrijpen dat de algehele staat van het hotel misschien niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed, maar we streven ernaar om voortdurend verbeteringen aan te brengen voor het comfort van onze gasten.Onze parkeergelegenheid is beveiligd met videocamera's en we bieden een koud ontbijtbuffet voor 9 euro. We hopen dat u de kans heeft gehad om hiervan te genieten tijdens uw verblijf. Nogmaals bedankt voor uw positieve opmerkingen en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groet,Karim Haraké, General Manager

10/10 – Uitstekend

Francis

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 10 okt 2023
Beste Francis,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Karim Haraké, General Manager

6/10 – Redelijk

Pamela

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 28 okt 2023
Dear Pamela,Thank you for taking the time to share your review.We do carry out maintenance whenever necessary to keep our rooms up to date, however, we have noted your comment and will be considering it.We hope to welcome you back.Best wishes,Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Wendy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij waren aangenaam verrast. Na Ibis Budget Brussel, was dit toch wel een verbetering. Prima kamer met een derde bed als opklapbed, maar sliep goed. Centrum op loopafstand. Prima restaurant, alleen jammer dat je je drinken/eten zelf op moet halen. Personeel erg aardig.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 14 aug 2023
Beste Wendy,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.We zijn blij te horen dat u aangenaam verrast was en onze kamers en het derde bed als opklapbed goed vond. Fijn dat u het centrum op loopafstand vond en ons restaurant prima vond. We begrijpen dat het zelf ophalen van drinken en eten misschien niet ideaal is, maar dit helpt ons om de kosten laag te houden en u een voordelige prijs aan te bieden.Het doet ons goed om te horen dat u ons personeel erg aardig vond. We streven ernaar om onze gasten een uitstekende service te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.Groetjes!Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Leonie van der

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs/kwaliteit. Nette kamer, goed bed.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 14 aug 2023
Beste Leonie,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de nette kamer en het comfortabele bed. Ons team streeft ernaar om onze gasten een aangenaam verblijf te bieden en uw feedback is een bevestiging van onze inspanningen. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag verder.Hopelijk zien we je snel nog eens!Karim Haraké, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Mariandl van

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 21 aug 2023
Beste Mariandl,Bedankt voor uw feedback.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Karim Haraké, General Manager

6/10 – Redelijk

Don

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 31 jul 2023
Beste Don, Leuk dat u even de tijd nam om uw feedback met ons te delen.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer en de service die we bieden. Ons team streeft ernaar om een aangenaam verblijf te garanderen voor al onze gasten. Wat betreft de staat van het hotel, willen we benadrukken dat we continu werken aan het verbeteren en onderhouden van onze faciliteiten. We begrijpen dat het ontbreken van airconditioning en beperkte opening van de ramen voor sommige gasten een probleem kan zijn, maar dit is om veiligheidsredenen. We bieden echter wel een comfortabel ontbijtbuffet en beveiligde parkeergelegenheid voor het gemak van onze gasten.We kijken er naar uit u nog eens opnieuw te mogen ontvangen.Karim Haraké, General Manager

4/10 – Matig

Bram

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 12 jul 2023
Dag Bram,Bedankt voor uw beoordeling.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groet,Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
is idd budget, kamers erg warm
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 1 jun 2023
Beste Hans,Dank u voor uw feedback.Wat fijn dat u tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding van ons hotel.Het spijt ons dat u echter last had van de hoge temperatuur op de kamer. We hopen dat uw verblijf verder wel geslaagd was.Met vriendelijke groeten en graag tot ziens voor een betere ervaring,Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Andre

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed geslapen, nette kamer. Alles aanwezig voor één nacht. Ontbijt was boven verwachting goed
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 11 jun 2023
Beste Andre,Hartelijk dank voor uw review.Het doet ons veel plezier dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u genoten heeft van ons lekker ontbijt en van de kamer.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Karim Haraké, General Manager

10/10 – Uitstekend

Koviljka

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 10 mei 2023
Beste Koviljka,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We zien jullie graag weer eens terug.Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Loes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima plek om na een lange reisdag te vertoeven...
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 2 mrt 2023
Beste Loes,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u onze gunstige ligging als pluspunt aanhaalt.Hopelijk zien we je snel nog eens!Karim Haraké, General Manager

10/10 – Uitstekend

Menno

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 14 mrt 2023
Beste Menno,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Karim Haraké, General Manager

10/10 – Uitstekend

Leslie

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 9 dec 2022
Beste Leslie,Bedankt voor deze perfecte score!Het doet ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf.Nogmaals bedankt !Hartelijke groet,Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Irma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima plek om te overnachten, dicht bij het vliegveld. Goede prijs. Zeker de moeite waard om terug te komen!!!
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 26 okt 2022
Beste Irma ,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Wat fijn dat u helemaal tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding van ons hotel!Hopelijk zien we je snel nog eens!Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Selma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makkelijk bereikbaar naar luchthaven. Helemaal prima
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 26 okt 2022
Beste Selma,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Karim Haraké, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nigel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer O.K
Eenvoudig maar zeer comfortabel. Schoon en netjes. Dagelijks nieuwe handoeken en opgemaakt bed. Prettig verblijf
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 31 aug 2022
Beste Nigel,Bedankt voor uw mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier te lezen dat u van een prettig verblijf in ons hotel heeft genoten en dat we u van dienst konden zijn met onze netheid. We hopen dat u met genoegen aan uw verblijf bij ons terugdenkt!Vriendelijke groeten en graag tot ziens,Karim Haraké, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Mispa carole

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vies ,vies , Vliegers in de kamers ,bed niet opgemaak, kamer heel Klein ,gang van de kamers ruik naar urine. Mensen die luid spreken in de gang geen respect kinderen die in de gang lopen heel laat. Geen ventilator in de zomer. Verschikkelijk.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 25 aug 2022
Beste Carole,Bedankt voor het delen van uw ervaring.Wat jammer dat u niet tevreden was over uw verblijf en de service.We hopen oprecht dat u ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring.Met hartelijke groeten,Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Jeroen

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 18 aug 2022
Beste Jeroen, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Leuk om lezen dat alles naar wens was. Aarzel niet om ons te vertellen wat we kunnen verbeteren om een perfecte score te halen. Hopelijk tot ziens, Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Neiri

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Fred

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 27 mei 2022
Beste Fred, Dank voor uw positieve beoordeling. Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf heeft gehad. Met vriendelijke groeten en graag tot ziens, Karim Haraké, General Manager

10/10 – Uitstekend

Joost

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 23 aug 2022
Beste Joost,Hartelijk dank voor deze perfecte score!Dergelijke positieve score van onze tevreden klanten doet ons steeds heel veel plezier.Nog eens hartelijk bedankt !Met hartelijke groet,Karim Haraké, General Manager

6/10 – Redelijk

Natalia

Positief: Netheid, personeel en service
Prima prijs/kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede juiste prijs kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 4 mei 2022
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw feedback. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf en schoon
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 21 apr 2022
Beste gast, Dank u voor uw mooie beoordeling. Het doet ons plezier dat u bij ons kon genieten van een fijne overnachting. Hopelijk zien we je snel nog eens! Karim Haraké, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig goed
Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 24 mrt 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor deze fijne feedback. Het doet ons veel plezier dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u onze gunstige prijs-kwaliteitverhouding op prijs stelde. Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw. Met vriendelijke groeten, Karim Haraké, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gratis parkeren voor invaliden
Ik vind dat de parkeer moet gratis zijn vooral voor invalide met invalide kaart zoals mijn vrouw, Verblijf was goed vriendelijke ballie man
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 25 mrt 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat we u een positieve ervaring hebben gegeven en hartelijk dank voor uw suggestie betreffende de parking. Hopelijk zien we je snel nog eens! Karim Haraké, General Manager

10/10 – Uitstekend

Joanna

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 21 mrt 2022
Beste Joanna, Hartelijk bedankt voor uw super beoordeling. We zijn blij dat uw verblijf meer dan bevredigend was. Met hartelijke groet, Karim Haraké, General Manager

6/10 – Redelijk

Eddy

Ok Only the 2de bed on top of our double bed up not necessary and to low
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Daniel op 16 feb 2022
Thank you for your review Have a nice day

4/10 – Matig

Altagracia

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Karim Haraké, General Manager op 10 apr 2022
Beste Altagracia, Bedankt voor uw feedback. We betreuren het enorm dat uw bezoek niet volledig naar wens was. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de redenen voor uw teleurstelling. Met vriendelijke groet, Karim Haraké, General Manager

8/10 – Goed

Diwakar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bill/invoice of lesser amount given at hotel desk
What I didn't like: I paid Euro 178.01 at Hotel.com but, I was given a bill receipt of Euro 158.42 by the hotel reception. What I liked: Rest everything.
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Dariusz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Wim, Evergem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik heb geen speciale opmerkingen. Het hotell was prima
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Eddy

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Susanne van de Vinne, General Manager op 10 feb 2020
Beste gast, Bedankt voor uw recensie. We betreuren het enorm dat uw bezoek niet volledig naar wens was. Aarzel niet ons mee te delen wat u graag had gewenst. Met vriendelijke groet, Susanne van de Vinne, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koffie was 2 euro voor een halve beker, er stond geen suiker geen melk, en personeel schaars, de bus was erg oud en vies
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Susanne van de Vinne, General Manager op 3 feb 2020
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wat jammer dat de koffie niet helemaal naar wens was. Wij noteren uw opmerking hierover. Ook uw opmerking over ons personeel nemen we mee. Onze excuses indien u hier enig ongemak heeft ervaren. Ook jammer dat de busrit tegenviel. Hopelijk heeft u wel goed geslapen en heeft het ontbijt gesmaakt. Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw voor een betere ervaring! Met vriendelijke groeten, Susanne van de Vinne, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020