Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van pentahotel Brussels City Centre

4 out of 5
pentahotel Brussels City Centre
Chaussee De Charleroi 38, Brussels

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 471 van 995 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 360 van 995 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 98 van 995 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 41 van 995 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 995 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hans

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service, roomy and clean rooms, nicely decorated public spaces, attention to detail, and prosecco with the breakfast buffet, what's there not to like!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 6 mrt 2024
Dear Hans,Thank you for this positive review of your stay with us.We're thrilled to hear that you appreciated the clean and spacious accommodations, as well as the attention to detail throughout our hotel. It's wonderful to know the design of our public spaces resonated with you, creating a welcoming atmosphere. Your kind words about our breakfast buffet, complete with prosecco, are much appreciated; we strive to provide a delightful start to the day for our guests.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Chanel Taylor, Operations Manager

8/10 – Goed

Gabriel

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Menno de Richemont, Regional Director Belgium op 2 jan 2024
Cher Gabriel,Merci pour cet aimable commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Menno de Richemont, Regional Director Belgium

8/10 – Goed

Arlette

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Menno de Richemont, Regional Director Belgium op 27 dec 2023
Chère Arlette,Merci pour cet aimable commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir une fois de plus très vite pour une expérience toujours de qualité. Bien cordialement,Menno de Richemont, Regional Director Belgium

10/10 – Uitstekend

Stefan

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Menno, Cluster Hotel Manager op 6 nov 2023
Beste Stefan,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Menno, Cluster Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

cm breuseker

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Manager. op 31 jul 2023
Dear Breuseker,First of all I would like to thank you for the time you have taken in providing us with feedback and the fantastic scores you have given us !We are looking forward in welcoming you again to our hotel !#PentaYours

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, mooie kamers alles was netjes. Uitgebreid ontbijtbuffet. Betaalbaar 4* hotel op loopafstand van het centrum van Brussel.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Manager. op 31 jul 2023
Dear Ingrid,First of all I would like to thank you for the time you have taken in providing us with feedback and the fantastic scores you have given us !We are looking forward in welcoming you again to our hotel !#PentaYours

10/10 – Uitstekend

Jurgen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Big bed.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Manager. op 1 jul 2023
Dear Jurgen,First of all I would like to thank you for the time you have taken in providing us with feedback and the fantastic scores you have given us ! We are looking forward in welcoming you again to our hotel !#PentaYours

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff/atmosphere but isolation not really
The staff was very friendly. On Hotels.com it was stated that during the weekends breakfast was open until 10:30 but that's only the case on Sundays. The staff was super friendly and went to the kitchen to see what they could still offer us and we still had a great breakfast. Thank you! Only negative point was that the windows in the room needed extra isolation. The noise went right through it but so did the cold as well. I would come here again but then I'd ask for a room at the other side of the building or if they would renovate the windows.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Manager. op 8 mrt 2023
Dear guest,First of all I would like to thank you for the time you have taken in providing us with feedback and the fantastic scores you have given us ! We are looking forward in welcoming you again to our hotel !#PentaYours

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Hotel Manager op 29 nov 2022
Dear Peter,First of all I would like to thank you for the time you have taken in providing us with feedback and the fantastic scores you have given us !We are looking forward in welcoming you again to our hotel !#PentaYours

2/10 – Ontzettend slecht

Abderrahim

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Farah

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goef
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Manager op 8 aug 2022
Dear Farah, First of all I would like to thank you for the time you have taken in providing us with feedback and the fantastic scores you have given us ! Feel free to let us know what you missed during your stay in order for us to have been rewarded those 5 out 5 grades ! We are looking forward in welcoming you again to our hotel ! #PentaYours

8/10 – Goed

Martijn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unieke stijl wat inrichting betreft, goed bed. Geen Nederlandstalig personeel, spreken wel goed Engels
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Hotel Manager op 17 jun 2022
Beste Martijn, Allereerst hartelijk dank voor de tijd die je hebt genomen om ons feedback te geven en voor de mooie scores die je ons hebt gegeven! Voel je vrij om ons te laten weten wat we hadden kunnen doen om je verwachtingen te overtreffen. Ik kijk ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! #PentaYours

8/10 – Goed

Nora

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uit check op zondag is uiterlijk 15.00 pm. Ontbijt is voldoende en goed. Kamers aan straatzijde wel last vh verkeer maar met het raam dicht hoor je het bijna niet.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Hotel Manager op 20 mei 2022
Beste Nora, Allereerst wil ik je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om ons feedback te geven en de fantastische scores die je ons hebt gegeven! We kijken ernaar uit u weer te ontmoeten in ons hotel! #PentaYours

8/10 – Goed

Yvette Van De

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Goed gelegen voor shopping, restaurants. Hedendaagse, levendige stijl, ruime, rustige kamer met vrij veel extra's. Wel problemen gehad met tv en lavabo (misschien geen geluk met die kamer ?). Men heeft getracht me te helpen.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Gaëlle, Director of Sales op 1 okt 2021
Geachte Yvette Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het Pentahotel Brussels City Centre. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Bij Pentahotel Brussels City Centre, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen. Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn. Hoogachtend,

10/10 – Uitstekend

willy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Gaëlle op 15 feb 2021
Dear Willy, Thank you for your great amazing rate. We hope to see you soon. Penta Yours,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Arnaud Dehaye op 1 apr 2020
Deaer guest, Thank you for your score. Hope to see you back soon. Penta team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn modern hotel, levendige lobby. Kamers modern nieuw, ruim, comfortabel schoon
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Arnaud op 26 dec 2019
Geachte Heer, Mevrouw, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Brussels erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Nice location but too much noise
Penta is nicely located and has a nice lively atmosphere. This is the reason i stayed there several times in the last months. However, they have a big noise problem from the bar next door. I couldn't sleep few nights in a row. in the room, they should also improve the facilities. We were staying with 2 but there were only 1 pc of towel. there was no floor towel next to shower, no body lotion...etc. I find it ridiculous that they give 1 bottle of water on the 1st night even if you're staying for 5 nights. i asked water to the room on 2nd night and i was charged for 8,5 euros.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Arnaud Dehaye op 20 sep 2019
Dear traveler, Thank you so much for having taken the time to write this comment. We are so happy to hear that you did enjoy your stay. However I'm sorry you couldn't sleep because of the bar next door. We are in contact with the authority to resolve this problem. Also you should had get 2 towels instead of 1: I informed my colleagues from the housekeeping department. We truly appreciate your loyalty and we hope to see you back very soon. Best regards, Penta Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel leuk hotel, toffe inrichting. 's Avonds was het druk in het restaurant en de bar, fijn voor ons maar is niet iedereen zijn ding. De kamers waren fantastisch, zeer net, groot met voldoende bergruimte en rustig.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Denzel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Super hotel!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Arnaud Dehaye op 12 aug 2019
Dear Denzel, Thank you so much for your great review. So glad you did enjoy your pentaXperience. See you soon. Penta team

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Arnaud Dehaye op 5 jul 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Pentahotel Brussels. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pentahotel Brussels City Centre, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to serve you better in the near future. Sincerely, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Arnaud Dehaye op 20 jun 2019
Dear guest, Thank you for your review. Best regards, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer goed en leuke hotel. Dicht in de buurt van de stad
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Arnaud Dehaye op 20 jun 2019
Beste, Bedankt voor je (leuke) review! Wat fijn om te horen dat je een goed verblijf heeft gehad in Pentahotel Brussels. We hopen je snel weer te mogen ontvangen in één van onze Pentahotels! Pentayours, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Arnaud Dehaye op 10 apr 2019
Dear guest, Thank you so much for your review. We hope to see you back soon at Penta Hotels. Best regards, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

10/10 – Uitstekend

Suz&co

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place for a relaxed break from busy life - no business type people - nice groups of friends, 20-30-40 year olds enjoying themselves in the lounge area. Spacious room & bathroom. We loved the soaps :)
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Arnaud Dehaye op 28 feb 2019
Dear Suz&co, Thank you so much for having taken the time to write this feedback after your stay. We are so glad to hear that you did enjoy the pentaXperience with us. We hope to see you back soon at Pentahotels. Regards, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

10/10 – Uitstekend

RR, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel op goede locatie in de stad. Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Arnaud Dehaye op 16 jan 2019
Geachte RR, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Brussels City Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel met een gezellige sfeer
Het is een fijn hotel, geen problemen gehad. Enige nadeel: het kleine koelkastje in de kamer deed het niet.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Arnaud Dehaye op 1 okt 2018
Dear guest, Thank you so much for having taken the time to write this feedback after your stay. We are so glad to hear that you did enjoy the pentaXperience with us. We hope to see you back soon at Pentahotels. Regards, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel at convenient location
Close to metro station and walking distance to major attractions if you like walking. Friendly staff and free late checkout on sunday 😊
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Arnaud Dehaye op 28 aug 2018
Dear, Thank you so much for having taken the time to write this feedback after your stay. We are so glad to hear that you did enjoy the pentaXperience with us. We hope to see you back soon at Pentahotels. Regards, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

8/10 – Goed

ted, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Modern hotel in levendige buurt
Het hotel ligt vlakbij Louise, handig als je van plan bent te gaan winkelen. Ik sliep helaas in een kamer op de eerste verdieping waar de muziek van de ondergelegen shisha lounge tot diep in de nacht te horen was. Vermijd deze verdieping of neem oordoppen mee. De kamer zelf was erg ruim en modern. Goed comfortniveau.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Arnaud Dehaye op 30 aug 2018
Geachte Ted, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Brussels City Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Jongerenlounge hotel
Het hotel was mooi, een lounge hotel waar veel jongeren in de avond komen. Het hotel is dichtbij alle accomodaties dat was heel fijn. En anders kan je de metro pakken wat ook maar paar min. duurt. Het personeel vond ik iets minder van het hotel. Niet zo vriendelijk en doen alsof je alles al weet terwijl je daar gast bent.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, afstand tot centrum perfect

10/10 – Uitstekend

Jos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

D.G.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Paul , Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Midden in de stad.
Net hotel, bereikbaar. Aardig en discreet personeel.

8/10 – Goed

Jeroen, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK
The first thing when I entered the hotel is ask myself: where is the reception? I found out that it's together with the bar. I can be wrong but I'm not used to it. In my opnion reception and bar needs to separated. There was plenty of room enough in the place to manage it in the interiour. Also it's not tasty/relax to sit around when a whole bus of new tourists arrive. It's neither a real lobby. In my visual spacial opninon it's a NO. At arrival there was also no fresh air in the entrance or the corridors to the room. The next day this was better. Airconditioning to be checked? All other things (room/tv) were comfort and clean. Overal the stay was good for the price, it's just my point of view.

8/10 – Goed

RASMUS

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very convenient and nice
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Niki

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice comfy beds and clean facilities
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 29 apr 2024
Dear Niki,Thank you for such a positive review.It's heartening to know that our comfy beds provided you with a restful night's sleep and that the cleanliness of our facilities met your expectations. We're also delighted that the condition of our hotel and the amenities provided enhanced your experience. Our team strives to deliver exceptional service, and it's rewarding to see these efforts reflected in your feedback.Thank you for choosing Pentahotel Brussels City Centre, and for highlighting the positive aspects of your visit. We take great pride in our hotel and the satisfaction of our guests is our top priority.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Chanel Taylor, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Gualtiero

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 26 apr 2024
Gentile Gualtiero,Grazie per questa recensione che ci aiuterà a migliorare.È un vero piacere sapere che ha trovato la pulizia delle camere del Pentahotel Brussels City Centre all'altezza delle sue aspettative e che le condizioni generali dell'hotel siano state di suo gradimento.Siamo altresì lieti di leggere che il servizio fornito dal nostro staff è stato efficiente e che le amenità presenti in camera abbiano contribuito positivamente al suo soggiorno. La nostra priorità è offrire un'esperienza memorabile e confortevole ai nostri ospiti, e i suoi commenti ci confermano che siamo sulla giusta strada.Ci auguriamo di avere l'opportunità di ospitarla nuovamente, per offrirle un'esperienza che rifletta pienamente la qualità del nostro servizio. Cordiali saluti.Chanel Taylor, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Grigory

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fitness center
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 26 apr 2024
Шановний Grigory,Ми раді чути, що ви оцінили наш фітнес-центр, який доступний 24 години на добу для комфорту наших гостей.Ваші позитивні відгуки про чистоту номера, стан готелю та якість обслуговування є для нас дуже важливими. Наша команда докладає всіх зусиль, щоб перебування кожного гостя було комфортним і приємним.Ми також раді, що вам сподобались зручності у номері. Ми пишаємося тим, що можемо пропонувати такі атрибути, як дощові душі та великі ліжка, для забезпечення найкращого відпочинку.Сподіваємось, Ви вирішите завітати до нас знову! З повагою,Chanel Taylor, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Max

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking lot close to the hotel was not good. We have to move our car to another parking nearby.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 24 apr 2024
Dear Max, Thank you for taking the time to review your stay.We regret to hear that the parking situation did not meet your expectations. We understand the importance of convenience and strive to provide clear guidance on parking options, offering a public parking connected to the hotel with direct elevator access for our guests' comfort.Your feedback regarding room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities is taken seriously, and while we adhere to stringent cleaning procedures and are proud of our modern and stylish accommodations, we sincerely apologize if we fell short in any way during your experience.Rest assured, we are dedicated to ensuring a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and your comments have been noted for review by our team. Our commitment to service and guest satisfaction is unwavering, and we hope to have the opportunity to demonstrate this to you in the future.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Chanel Taylor, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Fernando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is at walkable distance from main square in the city center. The hotel was clean and quiet. Breakfast was really good
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 11 apr 2024
Dear Fernando,Thank you for this kind review.We're delighted to hear that you appreciated the convenient location of our hotel, just a stone's throw away from the bustling city centre. Our commitment to cleanliness is unwavering, and it's gratifying to know that our efforts resonate with our guests.The serenity of our hotel is something we are proud of, and it pleases us to hear that this contributed to your peaceful stay. We're also thrilled that our breakfast selection added a touch of delight to your mornings. Our Pentalounge is always ready to welcome you for a nightcap to conclude your day in comfort.At Pentahotel Brussels City Centre, our aim is to provide a modern, cosy, and convenient sanctuary for all our visitors, and it's heartening to see that reflected in your experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back. With kind regards,Chanel Taylor, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Boris

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is small boutique hotel with in the convenient location, close to the central train station and close to the most attractions, breakfast was good, the area looks safe.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 7 apr 2024
Dear Boris,Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled to read that our prime location added convenience to your stay, making it easy to explore the city and its attractions. The safety and comfort of our guests is a top priority, so it's wonderful to hear that you felt secure in the area around the hotel.It's also gratifying to know that you enjoyed the breakfast we provide and found our service to be impeccable. We aim to create a memorable experience through our friendly staff and attention to detail. Your comments on room cleanliness truly reflect our commitment to providing a welcoming and well-maintained environment for all of our guests.We appreciate your positive feedback on the room amenities and hotel condition. Our team strives to ensure that every guest has a comfortable and enjoyable stay, and it seems we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back in the future for another pleasant stay,Chanel Taylor, Operations Manager

8/10 – Goed

Gökhan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel in sehr guter Lage Tram um die Ecke , Frühstück könnte mehr Auswahl bieten und etwas mehr Qualität bei Wurst und Käse, Persinsl teils nicht so freundlich
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 5 apr 2024
Lieber Gökhan, vielen Dank für Ihre Bewertung und das Teilen Ihrer Erfahrungen in unserem Hotel.Es freut uns zu hören, dass Sie unsere Lage und die Ausstattung des Zimmers wertschätzen. Wir bedauern, dass unser Frühstücksangebot nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat und auch die wahrgenommene Servicequalität unseres Personals nicht durchgehend überzeugend war. Unser Anspruch ist es, exzellenten Service zu bieten, und wir nehmen Ihr Feedback ernst. Bitte seien Sie versichert, dass die Sauberkeit unseres Hotels und der Komfort unserer Gäste für uns höchste Priorität haben und wir stolz auf unsere moderne Einrichtung und die Annehmlichkeiten in den Zimmern sind.Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen zu können.Freundliche Grüße,Chanel Taylor, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Voorzieningen
We had a really lovely three days here. Great staff, lovely room, and an excellent breakfast buffet, would highly recommend.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 3 apr 2024
Dear Michelle,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.It's heartening to hear that our team's friendliness contributed to a pleasant stay for you. We strive to offer cozy rooms that serve as a perfect retreat after a day in the city, and I'm glad you enjoyed yours. Moreover, it's wonderful to know that our breakfast buffet was to your liking, providing a tasty start to your day. Your recommendation is greatly appreciated and serves as a testament to our efforts to deliver a memorable experience.We look forward to seeing you again on your next stay.Best wishes,Chanel Taylor, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Rita

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 22 apr 2024
Beste Rita,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Tot weerziens.Chanel Taylor, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Alina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 31 mrt 2024
Beste Alina,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groet,Chanel Taylor, Operations Manager

8/10 – Goed

furio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manca il bidet. Un migliore servizio informazioni sui trasporti
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 26 mrt 2024
Gentile Furio,vogliamo ringraziarla per averci dedicato parte del suo tempo scrivendo questa recensione.Siamo lieti che abbia apprezzato la pulizia della camera e la condizione generale dell'hotel, nonché il livello del servizio offerto dal nostro staff. Riguardo alla sua osservazione sul bidet, ci teniamo a precisare che il nostro standard di arredamento bagno non prevede questa installazione, ma ci impegniamo a fornire un'esperienza confortevole attraverso una doccia con soffione a pioggia e prodotti di design. Per quanto riguarda le informazioni sui trasporti, ci scusiamo se non ha trovato le indicazioni sufficientemente dettagliate; la nostra reception è sempre disponibile per assistere i nostri ospiti con informazioni aggiornate sui mezzi pubblici e consigli su come spostarsi agevolmente nella città.Saremo lieti di poterti accogliere ancora presso il Pentahotel Brussels City Centre in futuro, per cui a presto!Chanel Taylor, Operations Manager

8/10 – Goed

Simeon

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Friendly staff, good bar, organized. The room wasn’t very clean, there were stains on the carpet and on the table but overall was a nice experience.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 19 mrt 2024
Dear Simeon, Thank you for this review of your recent stay.We're delighted to hear that you found our staff friendly and enjoyed the bar at our Pentalounge, a space we take pride in as a hub for both relaxation and socializing. It's also great to know our organizational efforts resonated with you. Regarding the cleanliness of your room, we apologize if it did not meet the high standards we strive for, as evidenced by our daily housekeeping and stringent cleaning procedures. We continuously work to ensure all guest rooms are impeccably maintained for a comfortable stay.We hope you will return to enjoy these improvements first hand.Best wishes,Chanel Taylor, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Sephora

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
This hotel had so much potential for it to be so good but there was just many faults with my stay when I checked in and went to my room the lights in my shower was not working and the staff failed to mentioned that till I had to go change my room. The corridors are really dark before you enter the room it’s a bit scary especially at night. The check in was in a bar which was quite strange but very unique. The only thing was good was the lounge and the drinks but the service was really poor. Overall it’s not a bad hotel it’s just the the service was a bit poor.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Chanel Taylor, Operations Manager op 18 mrt 2024
Dear Séphora,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay.We're delighted to hear that you found our Pentalounge and the selection of drinks to your liking; it is indeed a space designed for relaxation and enjoyment. Our team is proud to offer a unique check-in experience in our Pentalounge, which reflects the modern and hybrid concept of our hotel.We regret to hear about the issues you encountered with the lighting in your room and any inconvenience this caused. We strive to maintain all facilities in perfect order and apologize if we fell short in this instance. Regarding the ambiance of our corridors, we aim to create a cozy atmosphere, and we're sorry if this was not to your preference. We also take your feedback on our service seriously and will reflect on how we can enhance our guest experience.Please rest assured that we continuously work to ensure our guests' satisfaction, and your comments are invaluable in this pursuit.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Chanel Taylor, Operations Manager