Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 158 van 415 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
158
Gastenscore: 8 - Goed. 183 van 415 beoordelingen" "
8 - Goed
183
Gastenscore: 6 - Redelijk. 51 van 415 beoordelingen" "
6 - Redelijk
51
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 415 beoordelingen" "
4 - Matig
13
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 415 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
10
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
P.W.H.M., Harderwijk
Zakenreiziger
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed gelegen, vlakbij parkeergarage en metrostation.
P.W.H.M.
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
johannes
Reisde met partner
1 aug 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
vieze hand afdrukken op de muur
schemerlampen die los zaten en scheef
achterstallig onderhoud
johannes
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Alice L. on behalf of Progress hotel’s Team op 2 aug 2023
Dear Johannes,First of all, we would like to thank you for taking the time to share your experience on Expedia after your recent stay in Brussels. We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us. However, we regret to hear that some of our facilities did not fully meet your expectations. We will share your feedback with the whole team and we will be glad to welcome you again at Progress Hotel.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Hinda
8 jul 2022
Hinda
1 nacht verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Delcorte
Zakenreiziger
19 nov 2021
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Teleurstellende ervaring voor een 4 sterren hotel
Delcorte
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Frank
24 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Verblijf was oke..kamer was oke..
Niet meer.. niet minder..
Goed verblijf zondermeer..
Frank
3 nachten verbleven in juni 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 jan 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Virginie B. on behalf of The Progress hotel’s Team op 4 jan 2019
Dear Guest,
We thank you for your comment.
We are truly sorry that you are not completely satisfied by your experience at the Progress.
Nevertheless, we hope to have the pleasure to welcome you again at the Progress.
Best regards,
8/10 – Goed
henk, den haag
25 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, especially for the area
Nice hotel with good breakfast on the cutting edge of the business and red ligt districts
henk
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Anais P. on behalf of The Progress hotel’s Team op 26 jun 2018
Dear Henk,
We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at Progress hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel.
We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!
Best regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel. Kamers zijn niet groot, maar wel goed schoon en bij de tijd. Wifi in mijn kamer deed het niet altijd even goed.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van The Progress hotel's team op 12 mrt 2018
Dear guest,
We thank you very much for having shared your experience concerning you recent stay at Progress hotel. We are happy to read that you have appreciated it. We are truly sorry for the issue with the Wifi. We hope to have the chance to welcome you again in the near future.
Best regards
8/10 – Goed
bola, amsterdam
5 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
Mooi hotel met mooie kamers, en dicht bij alle winkels en restaurants
bola
1 nacht verbleven in juli 2017
Reactie van Sarah M. op 16 jul 2017
Beste Klant,
Wij danken u voor het meedelen van uw ervaring bij het ProgressHotel. Wij zijn blij dat u van de locatie heeft kunnen genieten.
Wij hopen u terug te kunnen verwelkomen voor uw volgende verblijf in Brussel.
Met vriendelijke Groeten,
Sarah M.
8/10 – Goed
Adriaan
23 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel nabij het centrum van Brussel
Qua prijs / kwaliteit een voldoende. Verwacht dan ook geen tophotel voor deze prijs.
Adriaan
10/10 – Uitstekend
Driss
27 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel op een centrale ligging
Vriendelijke ontvangst, goed verzorgd, kamers waren uitstekend met Nespresso service, correcte prijs/kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel, goed Wifi, ontbijt prima geregeld, goed sanitair, de ligging is op loopafstand, alles is prima in orde.
Driss
10/10 – Uitstekend
Erica d.
30 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
weekendje weg
Mooi hotel. Wij waren er voor een weekend. Prima gelegen. Parkeergarage op een paar honderd meter afstand evenals de metro. Aanrader!
Erica d.
10/10 – Uitstekend
V.R., Amsterdam
1 nov 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
I can highly recommend this hotel. Friendly and helpful staff, excellent location (walking distance to center and only a few minutes walk from the north train station.
V.R.
10/10 – Uitstekend
Mary, Zuid-Holland, Nederland
23 apr 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel op steenworp afstand van druk centrum.
Dit hotel staat garant voor een fijn verblijf in Brussel. Vanuit het hotel is er goede verbinding om in het centrum te komen met de tram of metro
Mary
6/10 – Redelijk
Lucas
Zakenreiziger
24 apr 2024
Abgenutztes Zimmer
Personal hat nur bedingt englisch gesprochen
Lucas
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
MAISSETOU
6 apr 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is great and the staff is very professional.
MAISSETOU
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Davy
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Davy
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Michel
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
Michel
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jereme
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious..clean..welcoming...room was spacious and modern...
Breakfast was awesome...
Jereme
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Yoshie
2 mrt 2024
Yoshie
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Calogero
23 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
À 200 m du métro et des grandes artères commerciales. Hôtel très propre, sûr. Je recommande vivement.
Calogero
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
SANDRINE
12 dec 2023
SANDRINE
3 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Robert
Reisde met een groep
27 nov 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
per un quattro stelle avrei voluto più pulizia soprattutto negli spazi comuni e più qualità nella colazione.
Robert
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Olivier
18 nov 2023
Olivier
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van mm op 20 nov 2023
Dear OlivierDear [Guest],Thank you very much for taking the time to rate us with a perfect score of 10 out of 10! We are thrilled to receive such high recognition from you.We are delighted to know that your experience at our hotel met your expectations. Providing exceptional service and ensuring our guests have a comfortable stay is our top priority.Your positive feedback is truly appreciated and serves as motivation for our team to continue delivering excellent service. If there is anything specific you enjoyed about your stay or if you have any suggestions for improvement, please feel free to share.We look forward to the pleasure of hosting you again in the future. Thank you for choosing our hotel!Best regards,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies
6/10 – Redelijk
Marie
Reisde met een groep
16 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Hissen fungerade inte. Kö till frukosten och tomt tidvis av bröd, yoghurt, glas.
Marie
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van mn op 20 nov 2023
Kära gäst,Tack så mycket för att du delade dina erfarenheter med oss. Vi är tacksamma för din feedback och beklagar eventuella problem du stött på under din vistelse.Vi noterar din oro angående hissen och frukosten. Vi beklagar djupt om dessa frågor påverkade kvaliteten på din vistelse. Vi kommer att undersöka och åtgärda problemen omedelbart för att säkerställa att framtida gäster inte upplever samma bekymmer.Vi uppskattar ditt tålamod och hoppas att du ger oss en annan chans att visa vårt förbättrade engagemang för din komfort och nöjda vistelse.Tack för att du valde att bo hos oss, och vi ser fram emot att välkomna dig igen.Vänliga hälsningar,Teamet på Hotel Mnagement
6/10 – Redelijk
maria
Zakenreiziger
13 nov 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a bit old but it keeps some points of distinction. The rooms are a good size, the beds are confortable. For me a rather negative point was the air con system that is very antiquated, noisy and impossible to govern. It was blowing cold air in a cold winter night and it was not possible to change temperature or switch it off. The hotel staff was equally unable to operate it and they told me that maintenace staff were not available in the night to deal with these problems. They were also not forthcoming in looking for a solution. Finally, they offered to move to another room, where the vent was blowing more weakly, warm air, and much less noisy. I will not return to this hotel.
maria
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van mm op 20 nov 2023
Dear MariaDear Guest,Thank you for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed the spacious sleeping room and the historical design of the bathroom. It's great to know that the breakfast met your expectations and that the location was convenient for the event you attended, providing a silent atmosphere.We appreciate your feedback regarding the bathtub and apologize for any inconvenience you experienced while taking a shower. Your comments are valuable, and we will certainly take them into consideration as we strive to enhance our guest experience.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back on your future visits to Brussels.Best regards,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies
6/10 – Redelijk
Christian
Zakenreiziger
13 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Peter
Zakenreiziger
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ordentliches Hotel
Sehr ordentliches Hotel. Leider war der Lift außer Betrieb. Sonst in Ordnung.
Peter
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van mm op 20 nov 2023
Lieber PeterVielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen. Wir freuen uns, dass Sie unser Hotel als sehr ordentlich empfunden haben. Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten bezüglich des außer Betrieb befindlichen Aufzugs. Wir verstehen, wie das die Erfahrung beeinträchtigen kann.Ihre Meinung ist uns wichtig, und wir werden sicherstellen, dass wir an der Behebung von Problemen arbeiten, um zukünftige Aufenthalte angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie in der Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen einen verbesserten Service zu bieten.Mit freundlichen Grüßen,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies
8/10 – Goed
Leigh
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Leigh
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van mm op 20 nov 2023
Dear LeighThank you very much for taking the time to rate us with a perfect score of 10 out of 10! We are thrilled to receive such high recognition from you.We are delighted to know that your experience at our hotel met your expectations. Providing exceptional service and ensuring our guests have a comfortable stay is our top priority.Your positive feedback is truly appreciated and serves as motivation for our team to continue delivering excellent service. If there is anything specific you enjoyed about your stay or if you have any suggestions for improvement, please feel free to share.We look forward to the pleasure of hosting you again in the future. Thank you for choosing our hotel!Best regards,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies
10/10 – Uitstekend
yoann
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rien à dire sur cet hôtel. Il nous convenait parfaitement. Bien situé et très bon rapport qualité prix
yoann
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van mn op 30 okt 2023
chére YoannNous vous remercions pour votre commentaire positif au sujet de notre hôtel. Nous sommes ravis d'apprendre qu'il vous a convenu parfaitement et que vous avez apprécié son emplacement ainsi que son rapport qualité-prix.Si vous avez des demandes spécifiques ou si vous avez d'autres commentaires à partager à l'avenir, n'hésitez pas à nous en faire part. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite. Merci d'avoir choisi notre hôtel.Cordialement,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies
10/10 – Uitstekend
Marcus
25 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge och tyst rum
Bra frukost
Marcus
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van mn op 30 okt 2023
Kära MarcusVi uppskattar ditt positiva omdöme om vår hotell. Det är glädjande att höra att du uppskattade det bekväma läget och tysta rummet. Vår frukost är också viktig för oss, och vi är glada att du fann den bra.Om du har några specifika önskemål eller ytterligare feedback i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att välkomna dig igen på din nästa besök. Tack för att du valde vårt hotell.Med vänliga hälsningar,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies
8/10 – Goed
Aldo
Reisde met een groep
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel convenient to services and transport, the price is affordable.
Aldo
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van mn op 30 okt 2023
Dear AldoWe appreciate your feedback, and we're pleased to hear that you found our hotel convenient for services and transportation, as well as affordable in terms of pricing. Guest satisfaction is important to us, and we're delighted that you had a positive experience with us.If you have any specific requests or further feedback in the future, please feel free to reach out. We look forward to welcoming you again on your next visit. Thank you for choosing our hotel.Sincerely,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies
8/10 – Goed
Taina
6 okt 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Hyvä sijainti
Hyvä sijainti.Tilava yhden hengen huone.Kaikki toimi hyvin
Taina
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van mn op 30 okt 2023
Hyva TainaKiitos palautteestasi, ja iloitsemme kuullessamme, että hotellimme sijainti oli hyvä ja että yhden hengen huone oli tilava. On hienoa tietää, että kaikki sujui hyvin ja että olette olleet tyytyväisiä vierailuunne.Jos teillä on tulevaisuudessa erityistoiveita tai lisää palautetta, älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä. Toivomme voivamme toivottaa teidät tervetulleeksi uudelleen seuraavalla vierailullanne. Kiitos hotellimme valitsemisesta.Ystävällisin terveisin,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies
10/10 – Uitstekend
Jason
20 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
CHRISTIAN
13 aug 2023
CHRISTIAN
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Greg
14 jul 2023
Greg
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Alice L. on behalf of Progress hotel’s Team op 18 jul 2023
Dear Greg, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at Progress hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,
10/10 – Uitstekend
Anne
3 jul 2023
Anne
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Alice L. on behalf of Progress hotel’s Team op 5 jul 2023
Dear Anne, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at Progress hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,
10/10 – Uitstekend
Alberto
Reisde met partner
28 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pratico, efficiente e comodo per la posizione
Alberto
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Alice L. on behalf of Progress hotel’s Team op 28 jun 2023
Dear Alberto, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at Progress hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,
6/10 – Redelijk
Yoko
5 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Alice L. on behalf of Progress hotel’s Team op 7 jun 2023
Dear Yoko, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at Progress hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,
10/10 – Uitstekend
Ahmed
29 mei 2023
Ahmed
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Alice L. on behalf of Progress hotel’s Team op 30 mei 2023
Dear Ahmed, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at Progress hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,
4/10 – Matig
Daniel
5 mei 2023
Daniel
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Alice L. on behalf of Progress hotel’s Team op 8 mei 2023
Dear Daniel, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at the Progress hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour très agréable, l'hôtel est parfaitement situé, très proche de la Gare du Nord et du Métro Rogier.
Un seul aspect négatif, la chambre était surchauffée.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Alice L. pour l'équipe du Progress Hotel op 4 mei 2023
Cher Client/Chère Cliente,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre expérience suite à votre récent séjour à Bruxelles.C’est un plaisir de constater que vous avez passé un agréable séjour parmi nous et que vous avez apprécié notre localisation attrayante.Cependant nous regrettons que certains de nos services n’aient pas totalement répondu à vos attentes. Nous allons partager votre commentaire avec les équipes concernées qui traiteront cela avec la plus grande attention et nous serons ravis de vous accueillir à nouveau à l’hôtel Progress.Cordialement,
8/10 – Goed
Frank
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient location near North Station and place Rogier, all the necessary amenities... and breakfast buffet was included for a very competitive rate. Staff competent and helpful
Frank
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Alice L. on behalf of Progress hotel’s Team op 3 mei 2023
Dear Frank,We thank you very much for having shared your experience concerning your recent stay at Progress hotel.We are happy to read that you have appreciated it and we are particularly touched by your comments on our professionalism and the kindness of our team, the equipment as well as the breakfast buffet and our attractive location.Be sure that we will forward your feedback to our team.We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,
8/10 – Goed
Claudie
24 apr 2023
Claudie
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Alice L. on behalf of Progress hotel’s Team op 25 apr 2023
Dear Claudie, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at Progress hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,
10/10 – Uitstekend
Herve
Zakenreiziger
23 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is friendly with great customer service and the room was spacious and quiet. It is right in the center of downtown Brussels next to a metro station, trams and buses.
Herve
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Alice L. on behalf of Progress hotel’s Team op 24 apr 2023
Dear Herve, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at Progress hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel and that you have enjoyed the professionalism and the kindness of our team as well as your room and our attractive location. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,
8/10 – Goed
Scott
Zakenreiziger
4 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would stay here again on my next visit to Brussels.
Scott
Reactie van Mariem T. on behalf of The Progress hotel’s Team op 23 jan 2023
Dear Scott,We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at the Progress hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,
8/10 – Goed
James
Zakenreiziger
26 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet for location.
Relatively quiet for a central city hotel. Room cleaning excellent. Close to ERC offices for reviewers. Shower was weak but didn’t leak.
James
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Mariem T, on behalf of the Progress hotel’s Team op 23 jan 2023
Dear James, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at the Progress hotel. We are very happy to know that you liked our hotel's location. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,
10/10 – Uitstekend
simon
Reisde met familie
31 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location for train station and central position also. Room comfortable - breakfast satisfactory.
simon
2 nachten verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Roxana
Reisde met partner
25 okt 2022
Positief: Personeel en service
The property is very basic, hard to get to from the street there are two signs that read Progress Hotel so we were confused. In our room the carpet was in really bad shape with stains all over.