Receptie

Beoordelingen van Pullman Brussels Centre Midi

4 out of 5
Pullman Brussels Centre Midi
Place Victor Horta 1, Brussels

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 593 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 311 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1004 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Wim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ok
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager op 27 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your kind score! We're delighted to hear that you had an awesome experience at our hotel. If there's anything more we can do to make your stay even better next time, please don't hesitate to reach out. We can't wait to welcome you back!Kind Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toepasselijk dicht bij het station
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mathilde, Guest Relations Agent op 21 dec 2023
Beste klant,Bedankt voor je reactie !Onze locatie is inderdaad een van onze sterke punten, aangezien het hotel zich in het internationale station van Brussel bevindt, waardoor alle bezienswaardigheden in de stad of in België gemakkelijk bereikbaar zijn via trein of metro.Ik ben blij dat u helemaal tevreden bent met uw verblijf en wij hopen u snel te mogen verwelkomen tijdens uw volgende verblijf in Brussel!Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Greta

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mathilde, Guest Relations Agent op 24 nov 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Van kamer tot kamer verschillend van staat.
Kamer was ok, echter ouderdoms-slijtage zichtbaar. Gordijnen waren vuil en tafel plakte (laatste werd opgelost door de zeer vriendelijke poetsdame). Meermaals overnacht, sterk afhankelijk van kamer tot kamer. Niet alle kamers zijn deze prijsklasse waard.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mathilde, Guest Relations Agent op 29 nov 2023
Geachte heer,Bedankt voor het delen van uw indrukken na uw verblijf en we zijn blij om te zien dat de kamer volledig aan uw verwachtingen voldeed.Het spijt ons echter om te zien dat incidenten de totale harmonie hebben aangetast. Onze excuses voor het ongemak. We kunnen u verzekeren dat deze geïsoleerde ervaring op geen enkele manier de normen van het bedrijf weerspiegelt.De Housekeeping Manager werd op de hoogte gebracht en er werden de nodige acties ondernomen om deze situatie te verhelpen.In de hoop u nogmaals te mogen verwelkomen, geloof alstublieft, mijnheer, in de uitdrukking van onze beste gevoelens.Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Mathilde, Guest Relations Agent op 30 okt 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel ! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Karishma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mathilde, Guest Relation Agent op 16 okt 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Enrico

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig handig zo dicht bij het station. Rechtstreeks buitenstappen in de stationsgang. Goede nachtrust en geen last van lawaai station.

10/10 – Uitstekend

Daniel

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Mathilde Parein, Welcomer op 21 apr 2023
Dear Mr,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

DESIRE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Esther MBula Quality and Guest Relations Manager op 5 jan 2023
Dear Guest,Thank you for the review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Yours Sincerely,

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Esther MBula Quality and Guest Relations Manager op 5 jan 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Yours Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Greta

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Esther MBula Quality and Guest Relations Manager op 21 dec 2022
Dear guestThank you for choosing Pullman Brussels Centre Midi as your preferred hotel in Brussels.We would like to deeply thank you for your kind feedback concerning your recent visit to our hotel. It is such a pleasure for us to know that you enjoyed your stay.See you again very soon.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Esther MBula Quality and Guest Relations Manager op 7 sep 2022
Dear,Thank you for choosing Pullman Brussels Centre Midi as your preferred hotel in Brussels!We would like to deeply thank you for your kind feedback concerning your recent visit to our hotel. It is such a pleasure for us to know that you enjoyed your stay with us and furthermore that you took the time to share your experience.We hope that you will be back soon and I look forward to welcoming you.Yours sincerely,

8/10 – Goed

Jeroen van de

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

J C

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van The Pullman Team op 1 jan 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our Property. We are sorry your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience to every Guest; therefore your feedback is very important to us. In the future, please, do not hesitate to contact our Team Members, available 24/7, they’ll save no effort in order to find a solution that would meet up with your satisfaction. Otherwise, please provide us with further details in order for us to take all appropriate measures to address the issue or prevent future occurrence. We can assure you that we could do our best to offer you the great hotel experience that so many of our Guests have grown so fond of. The Pullman Team is already looking forward to welcoming you in the future, giving us the opportunity to serve you better. Sincerely yours, The Pullman Team

8/10 – Goed

Simon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van The Pullman Team op 10 dec 2021
Dear Sir, It is a true reward to receive positive feedbacks from our valued Guests. Therefore we thank you for your kind words of praise. We are pleased to hear that you enjoyed your experience with us! We will be looking forward to welcoming you back on your next visit to Brussels. Yours sincerely, The Pullman Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van L'Equipe Pullman Brussels Centre Midi op 21 okt 2021
Cher Invité, Permettez-nous de vous exprimer nos profonds remerciements pour avoir choisi le Pullman Brussels Centre Midi lors de votre récent séjour à Bruxelles. Ce fut un réel plaisir de vous recevoir au sein de notre établissement et nous avons été ravis d’apprendre que vous avez passé un agréable moment parmi nous. Nous sommes impatients de vous accueillir, à nouveau, dans un futur proche, et nous restons à votre entière disposition en cas de besoin. Meilleures salutations, L'Equipe Pullman Brussels Centre Midi

8/10 – Goed

Shane

3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van The Pullman Team op 20 sep 2021
Dear Guest, On behalf of Pullman Brussels Centre Midi, we would like to extend our deepest appreciation for having chosen our Hotel during your stay in Brussels. It is such a pleasure for us to know that you enjoyed your stay with us and furthermore that you took the time to share your experience. We are looking forward to welcoming you back in the near future and we remain at your disposal, could we be of any assistance at all. Yours sincerely, The Pullman Team

10/10 – Uitstekend

Carine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was OK, er was wel geen nespresso op de kamer, dat vond ik minder
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van The Pullman Team op 26 sep 2020
Beste Mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie na uw verblijf in het Pullman Brussels Centre Midi. We zijn blij dat u kunt genieten van ons hotel en dat de service van het begin tot het einde zo naar tevredenheid was. De espressomachines zijn beschikbaar in de Superior kamers, de Deluxe kamers en de Suites. Het spijt ons als we hier niet specifiek genoeg over zijn geweest. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek zelfs prettig zal verlopen als het vorige. Met vriendelijke groet, The Pullman Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Nanou op 7 sep 2020
Dear Guest, Thank you for choosing the Pullman Brussels Centre Midi and for providing us with your valuable feedback. It gives us great pleasure that you enjoyed your stay with us. The Pullman Team is already looking forward to welcoming you in the near future! Yours sincerely, Nanou Welcome Manager

10/10 – Uitstekend

Loren

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay
Good stay.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Welcome Manager op 8 aug 2020
Chère Madame, Permettez-nous de vous exprimer nos profonds remerciements pour avoir choisi le Pullman Brussels Centre Midi lors de votre récent séjour à Bruxelles. Ce fut un réel plaisir de vous recevoir au sein de notre établissement et nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un agréable moment parmi nous. Nous sommes impatients de vous accueillir, à nouveau, dans un futur proche, et nous restons à votre entière disposition en cas de besoin. Bien cordialement, Nanou Welcome Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Nanou op 12 jul 2020
Dear Guest, On behalf of the Pullman Brussels Centre Midi, we would like to extend our deepest appreciation for having chosen our Hotel during your visit in Brussels and for the review that you communicated to our attention. It has been a real pleasure to host you at our property during your recent stay and we appreciate you taking the time to submit your feedback. We are sorry that the experience did not entirely meet your expectations; please do not hesitate to contact us to provide us with further details regarding your concerns. Once more, we would like to thank you for your support towards the hotel and we hope that we will have the pleasure to welcome you back in the near future! Sincerely, Nanou Quality & Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ondanks de coronamaatregelen was het ontbijt in orde, vergeleken met andere hotels
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Pullman Team op 23 jun 2020
Met dank voor uw positieve feedback en enthousiame over het aangepaste maar eerlijke ontbijt !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Pullman Team op 23 jun 2020
Thanks for taking the time to fill the survey. If there is anything we could improve do not hesitate to share. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
een voldoende ruime kamer met goede verlichting en ook koffiefaciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Floriane, Junior Quality & Guest Relations Manager op 20 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your enthusiastic comment after your stay at Pullman Brussels Centre Midi. We hope to see you again. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Floriane, Junior Quality & Guest Relations Manager op 19 feb 2020
Dear Customer, Thank your for sharing your impressions after your last stay at Pullman Brussels Centre Midi. We hope to see you again. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Eten in de bar , vooral de dranken , uitermate duur .
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Alles uitmuntend!! Ik kan geen negatieve dingen vermelden
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlak naast station en toch zeer geluiddichte kamers ! Prima service , netjes met alle voorzieningen !
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt vond ik ietsje minder. De kamer daarentegen is prachtig.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Ayumi, Utrecht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient when travelling with Eurostar. Friendly and professional staff. The room is a bit small but very clean. The sound proofing is excellent. Very quiet. Great breakfast buffet as well. Highly recommended.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt niet meer zo uitgebreid als vroeger . Prijs drank in de bar zeer duur .
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Gert, Zevenbergen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Koffie bij het ontbijt was slecht en je moet er dan nog om vragen ook. slechte selectie van ‘zoetwaren’ die je uit een fabriekspot moet scheppen, erg Bar erg klein en prijzen cerl te hoog, ruim 6 euro voir een simpele cappuccino. Kamers prima en lokatie tov de Eurostar kan niet beter.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel goede service slechts een naacht kan er verder niet over oordelen
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een zeer modern en proper hotel. Niets op aan te merken! Hier kom ik terug.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Sven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top class hotel
This hotel is one of the best I have ever stayed at. The personnel is very friendly and helpful. The accommodation is of high quality. I only wish the hotel would have a policy of ensuring silence in the hallways at all times during the day. Doing so would help guest get more sleep. If they could make this happen it would be a 6 star hotel.
7 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Glory

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overal dichtbij
Op het station Brussel zuid een mooi en stil hotel, waarbij alles kwaliteit uitstraalt. De wijnbar is een trendsetter hoe het zou moeten en ook de kwaliteit van het aanbod van hapjes is heel goed. Zelfs zonder er te verblijven is deze wijn bar het bezoekje waard. De kmaers zijn wel doordacht. Juist in de gemeenschappelijke ruimtes laat het onderhoud een beetje te wensen over.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Matig hotel, veel te duur
Voor 330 euro per nacht mag je kwaliteit verwachten. Niets van gezien. De receptie is een stagiaire die 10 minuten nodig heeft voor een simpele prepaid boeking. De lift heeft aan beide kanten knoppen maar aan 1 kant een verplichte cardreader zonder geluid of lampje, erg verwarrend. De kamers zijn slecht geïsoleerd en de gesprekken van de buren zijn goed te volgen. Het restaurant is veel te duur voor wat je krijgt. De dame die bij de ingang staat heeft duidelijk haar dag niet of heeft een Russische opleiding gevolgd. Aan de overkant van het Horta plein zijn restaurants die voor minder dan de helft prima maaltijden serveren. Het ontbijt is goed maar 26 euro is veel te veel, hotels in de buurt hebben vergelijkbare kwaliteit voor veel minder.
3 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

James, Ellington

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
With so close proximity to the train station, the hotel exterior suffered from the trash from the. Numerous train users.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Linh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is nice and clean. It is located in the area with easy access to different cities, countries via train. Staff is excellent!
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
The property is attached to the train station which is great. There was food in and around the hotel, which was also good. However, once you left the train station area, we did not feel safe and there was nothing around this area. Yes, lots of taxi's to get to central city. They did not have the A/C on and the rooms were really hot. This is my biggest complaint.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Although the area around the property is not too nice, it’s understandable because it’s a train station! The convenience of the train was a primary reason for us to be there.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Len den

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, near a train station, so the area seems a little sketchy.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Karen

Reisde met familie
The surrounding seems unsafe and there was no ventilation in the room. We have to ask for a fan.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager op 27 apr 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that you felt the surrounding area was unsafe and that there was a lack of ventilation in your room. Ensuring our guests feel safe and comfortable is our top priority, and we apologize for any inconvenience you experienced. Your comments will be shared with our team, and we will take steps to address these issues promptly. We appreciate your input, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.Kind Regards,

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024