Exterieur

Beoordelingen van Steigenberger Icon Wiltcher's

5 out of 5
Steigenberger Icon Wiltcher's
Avenue Louise 71, Brussels

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 625 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 250 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 1002 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Gerhardus, Nijmegen

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel in Brussels
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team op 28 mrt 2024
Dear Gerhardus, Thank you for taking the time to rate our Property following your stay at Steigenberger Icon Wiltcher’s. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to The Steigenberger Icon Wiltcher’s in the near future.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team op 5 dec 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our Property following your stay at Steigenberger Icon Wiltcher’s. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to The Steigenberger Icon Wiltcher’s in the near future.Yours sincerely,The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team

10/10 – Uitstekend

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent choice for Brussels
Very good hotel, very convenient. Nice rooms, professional and gentle staff. Good restaurants. Perfect location in Brussels.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Mark Norman - General Manager op 3 jun 2023
Dear Mister Marc,What a pleasure to read your glowing review! All of us are delighted to learn that you have fully appreciated all the aspects of your stay and we heartily welcome your nice compliments as a fantastic reward. It’s always greatly appreciated when guests mention our staff, so thank you again for your comments, we are very proud to pass on your kind words to our entire Team. It would be a pleasure for all of us at the Steigenberger Icon Wiltcher’s to welcome you again!

10/10 – Uitstekend

Cagdas

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooie hotel op een top locatie. Helaas was de kamer een beetje gehorig omdat wij aan de kant van de weg zaten. Je kon elke auto horen voorbij rasen
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Mark Norman - General Manager op 2 jun 2023
Dear Mister Cagdas,Thank you for sharing with us your last experience at the Steigenberger Icon Wiltcher’s. We are always glad to read the feedback of our Customers.All the Team is disappointed to read that due to the noise from the city, you couldn’t sleep as you wished.For your next visit to Brussels, we well noted on your reservation to avoid rooms with the street view and give preference to rooms with the inner court view.We hope that you will consider returning, allowing us the opportunity to provide you a perfect experience at the Steigenberger Icon Wiltcher’s.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Pieter

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junior suite was top , alleen jammer dat het bubbelbad het niet deed, eten in het restaurant was heerlijk, en de het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Het Steigenberger Icon Wiltcher's Team op 11 dec 2022
Beste heer,Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie na uw verblijf in het Steigenberger Icon Wiltcher's. We zijn blij dat u heeft kunnen genieten van ons hotel en dat de service van het begin tot het einde zo naar tevredenheid was.We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Het Steigenberger Icon Wiltcher's Team

10/10 – Uitstekend

Senad

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van The Steigenberger Wiltcher’s Team op 4 nov 2022
Dear Mister Senad,Thank you for choosing Steigenberger Icon Wiltcher’s for you stay in Brussels.All of us are delighted to learn that you have fully appreciated all the aspects of your stay with us.Looking forward to welcoming you again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Michel Cottray General Manager op 27 sep 2022
Dear Mister Mark,What a pleasure to read your glowing review!We hope to have the pleasure of welcoming you again soon at the Steigenberger Icon Wiltcher’s.Warm regards,

6/10 – Redelijk

Thomas

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ik til zwaar aan de onderkomen fitness zaal. Er mogen dan wel Technogym apparaten staan maar als op geen enkel toestel de internetverbinding werkt en 2 van de 2 loopbanden werken niet en één van de 2 fietsen dan vind ik dat niet kunnen voor dit hotel. De fitnesszaal is ook veel te klein voor zoveel kamers. Voor de rest is de ontvangst zakelijk (kil) en weinig persoonlijk. Jammer ook geen Nespresso op de kamer maar nog een aftandse waterkoker.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Het Steigenberger Wiltcher's Team op 23 aug 2022
Beste heer, Graag willen wij u bedanken voor het kiezen van het Steigenberger Wiltcher's tijdens uw verblijf in het hartje van de hoofdstad. Het was een waar genoegen u in ons hotel te mogen verwelkomen en het spijt ons te horen dat de service niet aan uw verwachtingen voldeed. Steigenberger Hotels zijn begaan met het leveren van de beste service tijdens elk verblijf, dus wij danken u voor het delen van uw indrukken over uw bezoek.Aarzel in de toekomst niet om contact op te nemen met onze medewerkers, die 24/7 beschikbaar zijn, zodat wij u onmiddellijk een oplossing kunnen aanbieden. Bij Steigenberger streven we ernaar om elke gast een uitstekende service te bieden, dus uw feedback is erg belangrijk voor ons.Tenslotte verheugen wij ons erop u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en blijven wij tot uw beschikking indien dat nodig mocht zijn. Met vriendelijke groet,Het Steigenberger Wiltcher's Team

10/10 – Uitstekend

Gabriella, Den haag

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Roserie de Wild, Guest relations op 30 jul 2020
Dear Gabriella, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for the wonderful rating. We are looking forward to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Roserie De Wild, Guest relations op 9 feb 2020
Dear Anonymous, I would like to say thank you very much for staying at the Steigenberger Wiltcher’s. We do appreciate your excellent rating. We are looking welcoming you back very soon. Warm regards, Michel Cottray, General Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 15 jan 2020
Dear Guest, thank you for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for leaving an outstanding rating. We are truly looking forward to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Alles is gewoon top!! De kamers zijn gezellig en ruim, het ontbijtbuffet is zeer goed!
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 4 jan 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw verblijf in het Steigenberger Wiltcher's. Het gezamenlijke personeel van het Steigenberger is zeer blij met uw feedback, heel erg bedankt. We hopen u in de nabije toekomst nog eens snel te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten, Michel Cottray, General Manager

8/10 – Goed

isabel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Roserie, De Wild: Guest relations op 23 jan 2020
Dear Isabel, thank you very much for staying at Steigenberger Wiltcher’s. We thank you as well for a nice rating. We are looking forward welcoming you back soon. Michel Cottray, General Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 24 dec 2019
Dear Guest, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for giving an outstanding rating. We are truly looking forward to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top of tops in brussels!the place to be als het om een kwaliteit verblijf gaan.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 25 nov 2019
Dear Guest, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for the amazing comments. It will be with great pleasure to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations. op 20 nov 2019
Dear Guest, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for the nice rating. We are looking forward to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager.

10/10 – Uitstekend

Pompon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super top hotel van europa.altijd tevreden over de voorzieningen en service.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 10 okt 2019
Dear Pompon, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and leaving an outstanding rating. Thank you for your wonderful comments and for your loyalty. We are truly looking forward to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 24 jun 2019
Thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for taking the time to leave a nice rating about your stay. We are looking forward to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager

10/10 – Uitstekend

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf
Aangename ontvangst en super kamer!
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations. op 3 mei 2019
Beste Pieter, hartelijk dank voor uw verblijf. Het gezamenlijke personeel van het Steigenberger is zeer blij met uw feedback, heel erg bedankt. We hopen u in de nabije toekomst nog eens snel te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten, Roserie de Wild, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cet hôtel est d'une qualité exceptionnel. Je vous le recommande fortement C'est une très belle expérience
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Roserie de Wild, guest relations op 30 mrt 2019
Nous souhaiterions tout d'abord vous remercier pour votre séjour au Steigenberger Wiltcher's ainsi que pour le temps consacré à nous laisser un tel commentaire. Nous sommes toujours ravis de constater que nos efforts en termes de qualité de service sont remarqués et appréciés par nos hôtes. Nous espérons que vous gardez un excellent souvenir de votre visite et nous réjouissons à l'idée de vous accueillir à nouveau. Bien cordialement, Roserie de Wild, guest relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 1 apr 2019
Thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for the excellent rating. It will be with great pleasure to welcome you back in the near future. Warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 28 jan 2019
Thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for the excellent rating. It will be with great pleasure to welcome you back in the near future. Warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De ligging, het hotel, de kamer, het personeel, allemaal heel goed! Een aanrader!
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Harold Leclercq, Front Office Manager op 18 dec 2018
Dear Guest, We would like to thank you for having chosen the Steigenberger Wiltcher's for your recent stay in Brussels and for taking the time to write this Expedia review. We are thrilled to know that you had an excellent experience with us and that our hotel met all your expectations in terms of product and service. thank you for recommending our hotel. We hope to have the pleasure to see you again soon and remain available. Kind regards, Harold Leclercq Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Pompon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De perfekte plek om te zijn in het hartje Brussels met een onvergetelijk luxe ervaring.top!!
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 19 nov 2018
Beste Pompon, hartelijk dank voor uw verblijf. Het gezamenlijke personeel van het Steigenberger is zeer blij met uw feedback, heel erg bedankt. We hopen u in de nabije toekomst nog eens snel te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten, Roserie de Wild, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

rob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 sterren hotel aan het begin van Avenue Louiza. Kamers zijn net en in orde. Temperatuur is moeilijk te controleren zeker bij erg warm weer. Deken op het bed is vrij dik voor warm weer. De Wijk Elsene die achter Louiza ligt is erg leuk met veel goede restaurants.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Harold Leclercq, Front Office Manager op 3 aug 2018
Dear Rob, thank you for having taking the time to share your experience at your hotel. Our team is here all day long should you have any issue in your room. Our technical service was sent in your room in order to check the air conditioning control panel. We are looking forward to welcome you back soon in Brussels. Sincerely yours, Harold Leclercq Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel, uitmuntende kwaliteit.
Zeer ruime kamers, heerlijk king-size bed, overheerlijk ontbijt. Een voetbal village in het midden court van het hotel. Omgeven met high quality interieur en multi language personeel.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 27 jun 2018
Hartelijk bedankt voor uw verblijf in het Steigenberger Wiltcher's hotel. Zeer gewaardeerd uw mooie score en zeer mooie feedback. We kijken ernaar uit, u in de nabije toekomst weer terug te mogen verwelkomen. Hartelijke groeten, Roserie de Wild, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
positieve ervaring
grote luxueuze kamer
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 7 jun 2018
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw verblijf. Het gezamenlijke personeel van het Steigenberger is zeer blij met uw feedback, heel erg bedankt. We hopen u in de nabije toekomst nog eens snel te mogen verwelkomen, hartelijke groeten, Roserie de Wild, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personeel super goed en behulpzaam. Zeker een aanrader.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 5 mei 2018
Hartelijk dank u voor uw verblijf. Het gezamenlijke personeel van het Steigenberger is zeer blij met uw feedback, enorm bedankt. We hopen tenzeerste u in de nabije toekomst nog eens snel te mogen verwelkomen, hartelijke groeten Roserie de Wild, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

pompon, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Met klasse overnachten,relaxen en shoppen in hartje Brussels.
2 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Roserie de Wild, Guest Relations op 2 mei 2018
Beste Pompon, Hartelijk dank u voor uw verblijf. Het gezamenlijke personeel van het Steigenberger is zeer blij met uw feedback, heel erg bedankt. We hopen u in de nabije toekomst nog eens snel te mogen verwelkomen, hartelijke groeten Roserie de Wild, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

pompon, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel overnachten
Een hotel met klasse,comfortabel en goed gelegen bij openbare vervoer,super leuke winkels en andere bezichtigingen in Brussels. Top!
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Roserie de Wild Guest Relations op 25 apr 2018
Hartelijk dank u voor uw verblijf. Het gezamenlijke personeel van het Steigenberger is zeer blij met uw feedback, heel erg bedankt. We hopen u in de nabije toekomst nog eens snel te mogen verwelkomen, hartelijke groeten Roserie de Wild, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

g, kerkdriel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch
Alles was perfect , ook lekker ontbijt en diner in het hotel Super vriendelijk en je wordt op alle vlakken verwend .
2 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Alex, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel met internationale allure
Al van buiten is te zien dat dit een prachtig hotel is. Eenmaal binnengekomen proef je de energie van een internationale hotel lobby. Het personeel is vriendelijk en professioneel, wel een tikkeltje onpersoonlijk. De check in gaat snel en er wordt niet onnodig om herhaling van gegevens gevraagd, zoals je helaas nog veel te vaak ziet bij hotels. Helaas geen tijd gehad om de spa te bewonderen, maar die schijnt een van de beste van Brussel te zijn. Al met al een aanrader!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Schoon hotel
Hebben goede dag(en) gehad

10/10 – Uitstekend

hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grandioos hotel, erg luxe voor redelijke prijs. Ontbijtje is wel erg duur € 32,00 voor een boterham, een koffie en een glas jus d'orange in mijn geval fitness ruimte is veel te warm, is warmer dan de kamers. Verder alles top!

8/10 – Goed

Anoniem, Utrecht

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Behoorlijk vies en nooit weer
De kamer die wij via Expedia boekte was behoorlijk vies. Ook waren er meerdere gebreken (aan o.a. verlichting, kraan, douche). De locatie is super, het personeel vriendelijk. Maar het onderhoud beroerd. Ook bleek bij thuiskomst de rekening verkeerd (te hoog). Volgende keer voor ons een ander hotel.

8/10 – Goed

Joe, B

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay in brussels
Always enjoy staying in Steigenberger hotels. Brussels being a favourite

10/10 – Uitstekend

Albert, Quincy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Nabeel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a really nice hotel. However, the temperature control in the room was very problematic. The room was very hot and when we called the reception, the option we were given was to have a small fan or open the windows. These options did not seem to work, and the room was extremely hot Making a difficult difficult to sleep and rest.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Christophe Dias op 29 apr 2024
Dear Nabeek,Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's. First, let us seize the opportunity to thank you for choosing our Property during your recent stay in Brussels. We would like to thank you for choosing the Steigenberger Icon Wiltcher's during your recent stay in our capital. It was a real pleasure to welcome you to our property and we were delighted to hear that, in overall, you enjoyed your stay with us.Having particularly taken into consideration your more than constructive remarks, we are committed to making a real effort, especially with regard to the temperature of the rooms, a detail which made all the difference in your eyes. On the outset, please accept our sincere apologies for the disappointment caused.Our dedicated Team is already looking forward to welcoming you back in the near future, and we remain at your entire disposal should you require any assistance.With best regards,The Steigenberger Icon Wiltcher's

10/10 – Uitstekend

Masafumi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heart full for her birthday gift, very thanks for all services
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christophe Dias op 22 apr 2024
Dear Mrs. / Mr. Masafumi, Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's.On behalf of the Steigenberger Icon Wiltcher’s, we would like to extend our deepest appreciation for having chosen our Hotel during your recent stay in Brussels.It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much thank you for your positive feedback.We were delighted to welcome you on such a special occasion and are more than happy to learn that your experience was a great one. Our dedicated Team is already looking forward to welcoming you back in the near future.Needless to mention that we remain at your entire disposal, could we be of any assistance at all.Sincerely yours,The Steigenberger Icon Wiltcher's

10/10 – Uitstekend

frankie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was excellent
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christophe Dias op 22 apr 2024
Dear Frankie,Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's. We would like to thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay in Steigenberger Icon Wiltcher’s.It has been a real pleasure to host you at our Property during your visit in Brussels.It is such a pleasure for us to know that you enjoyed your stay with us and furthermore that you took the time to recommend our hotel.Last but not least, we are already looking forward to welcoming you back in the near future and we remain at your disposal, could we be of any assistance at all. With best regards, The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team

10/10 – Uitstekend

sonica

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Everything was perfect Only downside was being a 5 star property they don’t own their swimming pool They are doing partnership with some private club and that is only for adults. Including me I saw many people with families in the hotel and for kids a pool is a must. Other than that every one was super kind and lovely and helpful
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Christophe Dias op 20 apr 2024
Dear Sonica,Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's. First, let us seize the opportunity to thank you for choosing our Property during your recent stay in Brussels. It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much thank you for your constructive feedback and kind words of praise concerning our staff.However, we would also like to express our sincere apologize for the misunderstanding regarding the access for kids to the Aspria Spa.Once more, thank you for choosing Steigenberger Icon Wiltcher’s and for providing us with your valuable feedback.Our dedicated Team will be looking forward to welcoming you back in the future and we remain at your entire disposal, could we be of any assistance at all.Sincerely yours, The Steigenberger Icon Wiltcher's Team

10/10 – Uitstekend

Wissam, Hartford

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christophe Dias op 20 apr 2024
Dear Mr. Wissam, Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's.Thank you for taking the time to rate our Property following your recent stay at Steigenberger Icon Wiltcher’s. It is a true reward to receive positive feedback from our valued guests. We are pleased to hear that you enjoyed your experience with us! That your expectations were metWe are delighted to know that you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to The Steigenberger Icon Wiltcher’s in the near future.Yours sincerely, The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team

8/10 – Goed

Pamela

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Christophe Dias op 14 apr 2024
Dear Mrs. Pamela,Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's - Brussels. First, let us seize the opportunity to thank you for choosing our Property during your recent stay in Brussels.It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much thank you for your positive feedback. We are delighted to learn that your stay with us went well and that your expectations were met. Our dedicated Team is already looking forward to welcoming you back in the future and we remain at your disposal, could we be of any assistance at all. Once more, thank you very much for all your support towards Steigenberger Icon Wiltcher’s.With best regards, The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team

10/10 – Uitstekend

Tolga

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christophe Dias op 14 apr 2024
Dear Mrs. - Mr. Tolga,Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's - Brussels. First, let us seize the opportunity to thank you for choosing our Property during your recent stay in Brussels.It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much thank you for your positive feedback. We are delighted to learn that your stay with us went well and that your expectations were met. Our dedicated Team is already looking forward to welcoming you back in the future and we remain at your disposal, could we be of any assistance at all. Once more, thank you very much for all your support towards Steigenberger Icon Wiltcher’s.With best regards, The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team

10/10 – Uitstekend

Steven, Halifax

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great walkable location to the centre, museums and palace. Great Service. Beautiful Hotel with amazing Breakfast.❤️
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Christophe Dias op 9 apr 2024
Dear Mr. Steven, Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's.On behalf of the Steigenberger Icon Wiltcher’s, we would like to extend our deepest appreciation for having chosen our Hotel during your recent stay in Brussels.It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much thank you for your positive feedback.All our teams were delighted to read your constructive impressions about your stay with us. We are happy that your expectations were met.Our dedicated Team will be looking forward to welcoming you back in the future and we remain at your entire disposal, could we be of any assistance at all.Sincerely yours, The Steigenberger Icon Wiltcher's Team

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hervorragender Location für ein schönes Wochenende in Brüssel. Top Service, gute Bar und gute Lage.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team op 2 apr 2024
Dear Christian, Thank you for taking the time to rate our Property following your stay at Steigenberger Icon Wiltcher’s. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to The Steigenberger Icon Wiltcher’s in the near future.Yours sincerely,

8/10 – Goed

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christophe Dias op 1 apr 2024
Dear Mrs. / Mr. ,Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's. First, let us seize the opportunity to thank you for choosing our Property during your recent stay in Brussels. Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay in Steigenberger Icon Wiltcher’s.It is such a pleasure for us to know that you enjoyed your stay with us and we already look forward to welcoming you back to Steigenberger Icon Wiltcher's in the near future. Needless to mention that we remain at your entire disposal, could we be of any assistance at all.Sincerely yours, The Steigenberger Icon Wiltcher's Team

10/10 – Uitstekend

Minho

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Christophe Dias op 1 apr 2024
Dear Mrs. / Mr. Minho , Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's.On behalf of the Steigenberger Icon Wiltcher’s, we would like to extend our deepest appreciation for having chosen our Hotel during your recent stay in Brussels.It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much thank you for providing us your positive feedback.Our teams are very grateful for highlighting this in your review. We work passionately every day to offer you the best possible stay. We're delighted when we succeed!Our dedicated team is already looking forward to welcoming you back in the near future, and we remain at your entire disposal should you require any assistance. With best regards,The Steigenberger Wiltcher's Team

4/10 – Matig

Joanna

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
After already paying quite a considerable amount for 2nights stay upon arrival we were told we had to pay an extra €200 deposit before we were allowed into the room. Nowhere this was stated on the website or before arriving. After the stress of booking in we get to the room to find the bathroom floor had a white chalk substance covered all over it so much it left a clean mark and a dirty finger when wiped. After paying so much we didnt want to be accused of any damage so we took pictures and documented; The person who stayed 2 days before their menu was still in the room and we hadn't been giving a new one, One phone didnt work, The bed frame was hanging off the wall so everytime you moved or sat down it bashed against the wall, The wallpaper had bubbled in places and was ready to fall off along with the many stains that looked like a damp cloth would of cleaned away, The bathroom mirror was lose and sink marble had terrible deep cracks all along and throughout, There was no heated towel rail or radiator to dry with with limited towels available, No bathroom mats just towels placed down making it very slippery, The leather was cracked and the chairs were dirty marked with stains. I do wonder if most of this would of been easily missed if it wasnt for the fear of losing a deposit over nothing. The security were such a pleasure to talk with always greeting us and giving us advice they really do make the hotel feel safe. Al staff were lovely.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christophe Dias op 29 mrt 2024
Dear Mrs. Joanna,Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's. On behalf of the Steigenberger Icon Wiltcher’s, we would like to extend our deepest appreciation for having chosen our Hotel during your recent stay in Brussels.It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much regret to have been informed of the disappointment as expressed pertaining to the services and facilities. On the outset, please accept our sincere apologies for the disappointment caused. At Steigenberger Icon Wiltcher’s, we strive to provide a superior service experience to every Customer; therefore, your feedback is very important to us.Rest assured that this is not the norm at Steigenberger Icon Wiltcher’s. We pride ourselves in offering the highest levels of care and hospitality to all our guests. It is evident that we have fallen short of the expectation that we have set for ourselves and which you are certainly entitled to expect. Your comments have since been shared with the team members involved to ensure corrective actions are taken and to prevent future recurrence. Once more, we would like to thank you for your support towards the hotel and we hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Needless to mention that we remain at your entire disposal, could we be of any assistance at all.Sincerely yours, The Steigenberger Icon Wiltcher's Team

10/10 – Uitstekend

Kenjuan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I truly believe I will be back. This property along with Belgium was nothing less short of perfect.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Christophe Dias op 26 mrt 2024
Dear Mr. Kenjuan, Warm greetings from Steigenberger Icon Wilthcer's.On behalf of the Steigenberger Icon Wiltcher’s, we would like to extend our deepest appreciation for having chosen our Hotel during your stay in Brussels.It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much thank you for your positive feedback. It is a true reward to receive positive feedback from our valued guests. Therefore our dedicated team thank you for your kind words of praise and warm comment.Last but not least, we are looking forward to extending you a hearty welcome back in the near future and we remain at your disposal should you require any assistance. Once more, thank you very much for all your support towards the Steigenberger Icon Wiltcher’s.Yours Sincerely,The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team