Receptieruimte

Beoordelingen van Tangla Hotel Brussels

5 out of 5
Tangla Hotel Brussels
Avenue Emmanuel Mounier, 5, Brussels

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 272 van 440 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 115 van 440 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 440 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 440 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 440 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

giuseppina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg vriendelijk personeel mooie kamers
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ivonne

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van R.Schmitz op 9 jan 2024
Dear Ivonne, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

8/10 – Goed

Raymond

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel. Mijn navigatie bracht me aan de achterzijde, dus zie je een kleine parking, rijd dan even verder. Grote hal, snelle service bij inchecken. Kamer prima. Goede voorzieningen en zeer netjes. Bed is wat hard, maar ik heb er goed op geslapen. Vervelend vond ik dat de restaurants pas om 19.00 uur open gaan. Ik wil graag wat eerder dineren (reisde alleen). Dat kon niet, vond ik jammer. Ontbijt prima. Je ziet wel dat er veel Chinees georiënteerd is met diverse stoomgerechten, maar er was voldoende en uitgebreid vers aanbod. Best tevreden. Kreeg als expedia gold member gratis parking, leuk voordeel van 25€.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van R.Schmitz op 14 nov 2023
Dear Raymond, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us.We have taken good note of your comments and will forward them to the appropriate teams to better our services.We look forward to your return and until then, wish you safe travels.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Willemijn de

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van R.Schmitz op 10 nov 2023
Dear Willemijn, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
oudere kamers
vriendelijk aan receptie, kamers oud en airco werkte niet (23 graden op de kamer). Niet alle personeel even vriendelijk bij vragen van de weg, weg in hotel parking slecht aangeduid. Ontbijt correct en enkele chinese specialiteiten.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van R.Schmitz op 16 mei 2023
Dear Traveler, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us.We have taken good note of your comments and will forward them to the appropriate teams.We look forward to your return and until then, wish you safe travels.Best regards,

8/10 – Goed

Janet

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers,en heel goed en uitgebreid ontbijt buffet!
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van R.Schmitz op 13 dec 2022
Dear Janet, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels.We are truly pleased you enjoyed your stay with us.Looking forward to welcoming you back soon.Until then, safe travels.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Gijsbert

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van R.Schmitz op 5 sep 2022
Dear Gijsbert,Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

6/10 – Redelijk

KCA

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van R.Schmitz op 5 apr 2022
Dear KCA, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels. We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return. Until then, safe travels. Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Dayana

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Ronny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel. Ideaal voor een citytrip naar Brussel. Vlot bereikbaar, rustig gelegen en in de nabijheid van een metrostation voor de verplaatsing naar het centrum.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van R.Schmitz op 17 jan 2022
Dear Ronny, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels. We are truly pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return. Until then, stay safe. Best regards,

8/10 – Goed

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good luxury hotel
Good luxury hotel. Well equiped room, good bed. Reception was very friendly and flexible. Restaurant was good, expensive, but personal was not so friendly and not felxible at all. I was unable to get rice with my dish, eventhough it was on the menu. The could not make the swap.....
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Te kort verbleven.
Het hotel was ideaal gelegen waardoor het centrum met openbaar vervoer snel bereikbaar was. Enkel door Covid-19 werd ons verblijf ingekort doordat kode oranje plotseling van kracht werd. Hopelijk krijgen we van de 2 geplande dagen er 1 terug.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

ralph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brussel
Prima hotel, schoon en bijzonder vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van R.Schmitz op 11 feb 2020
Dear Ralph, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels. We are pleased you enjoyed your stay with us. Until your return, safe travels.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles klopte gewoon aan deze accommodatie: * een mooie, rustige locatie * een heerlijk ruime kamer met een fantastische badkamer (met afzonderlijk toilet, zoals het hoort) * een supergroot en mooi zwembad * vriendelijk personeel Ik kan dit iedereen van harte aanbevelen!
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van R.Schmitz op 28 okt 2019
Dear Traveler, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels. We are truly pleased you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Uitstekend

Wilfred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super nice full swimming pool. Perfect service!
Super nice full swimming pool. Perfect service. Great hotel !
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van R.Schmitz op 15 okt 2019
Dear Wilfred, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels. We are truly pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return. Until then, Safe travels. Best regards, Ruprecht Schmitz General manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig !
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van R.Schmitz op 15 okt 2019
Dear Traveler, Thank you for rating your stay at Tangla Hotel Brussels. We are pleased you enjoyed your experience with us. Looking forward to your return. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van RS op 29 aug 2019
Dear Traveler, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels. We are pleased you enjoyed your stay with us and truly look forward to welcoming you back soon among us. Best regards, Ruprecht Schmitz General manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van R.Schmitz op 3 apr 2019
Dear traveler, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels. We are pleased you enjoyed your stays with us. Looking forward to welcoming you back soon among us. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van R.Schmitz op 1 apr 2019
Dear Traveler, Thank you for reviewing your experience at Tangla Hotel Brussels. We are truly pleased to see your amazing rating and look forward to your return. Until then, safe travels. Best regards, Ruprecht Schmitz General manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van R.Schmitz op 11 jan 2019
Dear Traveler, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Ruprecht Schmitz General manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van R.Schmitz op 26 nov 2018
Dear traveler, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels. Please do not hesitate to send us more information to digital@tanglabrussels.com in order for us to better our service and make your next rating a 5 star. Until your return, have safe travels. Best regards, Ruprecht Schmitz General manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the best
One of the best hotels in the ZAV area. Clean, quiet and well decorated. Excellent staff and service. Easy connection into Brussels & airport
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Ruprecht S op 15 nov 2018
Dear Traveler, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels. We are pleased to know that you have enjoyed your stay with us. The Tang Team truly appreciates your high regard on our service and we will be looking forward to welcoming you back soon with us in the future. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe en vriendelijk profesioneel personeel
Het Tangla hotel is een net hotel met een luce uitstraling. Het hotel is in Aziatische handen wat je goed ziet in de inrichting en de diner kaart. Buffet is goed en personeel zeer beleefd. Mooi net zwembad en goede sauna. Kamer netjes en ruime douche. Koffie en thee op de kamer met lekker bed. Bar is ruim en veel asnbod
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Ruprecht S op 8 okt 2018
Dear Patrick, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels. We are pleased to know that you have enjoyed every aspects of your stay with us. It was our pleasure to be receiving you as our guests and the Tangla Team looks forward to welcoming you back soon with us in the future. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

8/10 – Goed

sigrid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Prima hotel, Zwembad en sauna waren erg prettig, de fitness zag er ook goed uit. Heb daar geen gebruik van gemaakt. Kamer was ok, schoon, koffie- en thee faciliteiten, bed vond ik persoonlijk te hard en uit de douch komt een zachte straal. Was beetje zacht. Zou best handig zijn er info over het hotel zou liggen bijv, het zwembad bevind zich daar en daar, ontbijt is van zo laat tot zo laat, prijzen mini bar. Kleine puntjes voor verbetering. Van een 5* hotel verwacht je net iets meer Ontbijt was prima, vond het wel aan de prijzige kant.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Ruprecht S op 20 sep 2018
Dear sigrid, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels. We are pleased to know that you have enjoyed your stay with us. The Tangla Team appreciates your feedback about our service, and we will be looking forward to welcoming you back soon with us in the future. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
personeel is niet zo flexibel
kostte moeite om in de avond een salade te bestellen, mooi hotel verder dicht bij nationale golf
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Ruprecht S op 10 sep 2018
Dear Traveler, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels. We are pleased to know that you have enjoyed your stay with us. The Tangla Team looks forward to welcoming you back soon with us in the future. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Uitstekend

Frank, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great place, nice gym
Very nice hotel. We probably were lucky in sense that we had an upgrade but the room was really nice, clean and comfortable. There is a nice and well equipped gym, and even a sauna and pool (haven't been in these) but they looked good. breakfast was fine but not cheap
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Ruprecht S op 5 jun 2018
Dear Frank, Thank you for reviewing your stay at Tangla Hotel Brussels. We are truly pleased to know that you enjoyed your stay with us and that our newly equipped gym was to your liking. Looking forward to welcoming you back with us in the future. Kind regards, Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van R.Schmitz op 23 apr 2018
Dear Traveler, Thank for rating Tangla Hotel Brussels 5 stars. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

8/10 – Goed

Wilfred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe en top zwembad
Luxe en comfort met super groot binnenzwembad en 1 sauna
Reactie van R.Schmitz op 3 apr 2018
Dear Wilfred, Thank you for reviewing your stay at Tangla Hotel Brussels. We are truly pleased you enjoyed our wellness and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Uitstekend

Yassin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De lavabo was opgeblokt. Enige nadeel.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van R.Schmitz op 8 jan 2018
Beste Yassin, Bedankt om Tangla Brussels te kiezen voor uw verblijf. We kijken uit naar uw terugkeer en nog een fijne week toegewenst. Met vriendelijk groeten, Ruprecht Schmitz General Manager

8/10 – Goed

Willem, Renesse

Positief: Netheid, comfort kamer
Zeer modern hotel met prima voorzieningen
In het restaurant ontbreekt het aan goede vakmensen. 1 man liep zich de benen uit zijn lijf , terwijl 2 andere personeelsleden stonden te wachten om in aktie te komen. Theevoorziening bij het ontbijt is nauwelijks geregeld. Het bijvullen bij het ontbijtbuffet is te veel voor die ene werkende man.
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van Ruprecht op 26 okt 2017
Dear Willem, Thank you for reviewing your stay at Tangla Hotel Brussels. We are pleased to read you enjoyed your stay with and appreciated the design of the hotel facilities. We have taken good note of your comment regarding our Le Cinq Restaurant team and will make sure to avoid this situation from occurring in the future. We look forward to welcoming you back whether it is for business or leisure. Until then, safe travels. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Uitstekend

Jean-Claude

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôtel mais impossible de régler la température de la chambre même après avoir sollicité la réception !
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Paolo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo hotel con un flavour cinese
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Olivier

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre confortable et très bien insonorisé, petit déjeuner royal,piscine au top, nous avons passé un agréable séjour
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

C

4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

kh

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

MOHAND

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Yuko

3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Valeria

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Selvin Sylvester

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The staff were excellent here and the hotel was good value for the high star rating for the property. There however were a few issues. The shower floor was always overflowing outside onto the carpet after a short shower. The sauna was out of order for our entire stay. The spa was also not in operation for the duration of the trip. The hotel was perhaps a bit out of the way of the main attraction in Brussels.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van R.Schmitz op 9 jan 2024
Dear Selvin Sylvester, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us.We have taken good note of your comments and will forward them to the appropriate teams to better our services.We look forward to your return and until then, wish you safe travels.Best regards,

8/10 – Goed

Christelle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good but no sauna available so waste of a stay
The cleaner we had (black guy, forgot his name), he's amazing. He's gone over and beyond to make our stay a comfortable stay and ppl on my floor said the same thing. He deserves a raise 👍 However no sauna available for whole trip, it's ridiculous, I paid for sauna use and got nothing.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van R.Schmitz op 9 jan 2024
Dear Christelle, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

8/10 – Goed

Christelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brilliant but no sauna
Everything was perfect except the sauna was out of service, we specifically picked this hotel for the sauna and the whole week, no sauna, so I don't know why I bothered. But the staff are amazing, cleaning staff were awesome, and it was a nice stay!
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van R.Schmitz op 9 jan 2024
Dear Christelle, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Remy

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van R.Schmitz op 9 jan 2024
Dear Remy, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

4/10 – Matig

Scott

Positief: Netheid
Shocking!
Totally honest review. We waited for 2 hours on a 3pm check in on a Sunday when we’d booked an executive suite for four days, can you even believe this?? Upon arriving at the hotel, we were told that our room is not ready to go and have a free drink in the restaurant. We were not allowed Champayne. Complained and they finally gave it to us. Finally got the key at 5 pm so waited an extra two hours. Bearing in mind my partner had surgery the next day at 5 am. The duty manager is an absolute disgrace! He came down, looking scruffy in jumper,jeans and trainers we could not believe it. He didn’t have a care in the world on his phone, avoiding the situation. My girlfriend saw him in the corridor out the way, when we were complaining on the phone. When I approached him, he did not shake my hand. He just looked at me. Confused didn’t offer any complimentary dinner or anything like that as a sorry. Really really bad management some of the staff were friendly and some are not friendly at all. This is not five star I class it is three star. The food is very average a lot of the dishes are bland. They tried to charge me €8 for an empty cup totally ridiculous. I had no clean cups in the room and asked for one and they tried to charge me €8 tray charge for an empty cup! What sort of hotel are you actually running? That is meant to be five star and doing this? this is not five star service. The whole hotel needs to be sorted out staff wise as they literally don’t seem to a clue!
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Franz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van R.Schmitz op 9 jan 2024
Dear Franz, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

10/10 – Uitstekend

RICHARD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van R.Schmitz op 9 jan 2024
Dear Richard, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property with excellent breakfast at a reasonable price. Parking was easy and free of charge.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van R.Schmitz op 9 jan 2024
Dear Traveler, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

6/10 – Redelijk

Ahmed

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ça va
Super séjour dommage qu’il font payer leur parking. Dans l’ensemble les chambres sont convenable,piscine beaucoup trop froide mal chauffée..
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van R.Schmitz op 9 jan 2024
Cher Ahmed, Merci pour votre commentaire du Tangla Hotel Brussels.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous.Nous avons bien pris note de vos remarques et allons les transmettre aux équipes concernées.Au plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van R.Schmitz op 9 jan 2024
Dear Paul, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

4/10 – Matig

STEPHANIE

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Déception
Hôtel choisi par rapport à sa localisation. Mais réelle déception, cet hôtel n’est pas à la hauteur de sa description et du tarif demandé. Personnel sympathique mais pas à hauteur de cette gamme de prix, on attend du service personnalisé, un accompagnement, service au petit-déjeuner ; personne ne m’a conseillé l’accès à l’espace piscine, ni guidé. Triste état des chambres pour un 5⭐️. Déficience des points lumineux dans la chambre, porte abîmée, parking payant… en 5 ⭐️ on attend du service et de la qualité. Je n’y reviendrais pas…
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van R.Schmitz op 9 jan 2024
Chère Stéphanie, Nous vous remercions pour votre commentaire sur le Tangla Hotel Brussels.Il est dommage que vous n'ayez pas apprécié pleinement votre séjour parmi nous.Nous avons pris bonne note de vos commentaires et les transmettrons aux équipes concernées.Nous espérons que vous nous donnerez une chance de nous racheter lors d'un prochain séjour chez nous.D'ici là, prenez soin de vous.Cordialement,