Receptie

Beoordelingen van The Helmet Hotel

2.5 out of 5
The Helmet Hotel
Paleizenstraat 90, Schaerbeek, Brussels

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 30 van 280 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 57 van 280 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 71 van 280 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 61 van 280 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 61 van 280 beoordelingen" "

5,4/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Hassana

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No good
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hichame

1 nacht verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Omer

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hamidreza

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer slecht, dit is een achterbuurt Motel ik weet echt niet Hoe zij het een 3 sterren Hotel noemen!!!! Scandalig.
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Chris

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs is naar de waarde
Het was goedkoop en dat zag je ook. Maar er is heel veel van het hotel te maken. Een opknapbeurt is geen overbodige luxe. Personeel netjes en beleefd. De kamer was schoon, bedden goed, airco deed het niet, tv had alleen Netflix. Voor 1 nacht prima.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Prince

1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Lizzy van

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Folkert

1 nacht verbleven in juli 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vies tot smerig, kapotte deur, kapotte douche, ontbrekend gordijn, echt niet fijn
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik had een supérieur kamer geboekt wat uiteindelijk een kamer is met voorzieningen voor mensen met een handicap. Gewoon omdat dit ruimer is voor rolstoelgebruikers ,zien zij dat als een supérieure kamer..... teleurstellend. Zeer verouderd. Personeel wel zeer vriendelijk en behulpzaam!!!
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were sleeping on the streetside and if you open the window (which we had to as the airco was not working and the ventilator did not provide enough cold air) there was noise all freaking night. The shower knob for the temperature you can hardly turn, so a 38 degrees shower is really not nice when it is almost 40 degrees outside. Luckily I had my strong boyfriend to help with the knob so I could still have a cold shower. The ventilator was all sticky and dusty and they can really work on the airconditioning. The bed was good as well as the service, the guy at the reception was nice and helpfull. Hotel is closeby to the center, like 15 minutes walk
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

A.S

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was netjes, maar door een verbouwing is nog niet alles af. Enkele kozijnen moesten nog geschilderd worden. Personeel was erg vriendelijk. Naast het hotel zat een brasserie waar ontbeten kon worden. Het was Turks. Erg lekker. Prima hotel in verhouding met de prijs.
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

MJ

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
You'll be fine for a short stay!
The room was spacious and well equipped, nice shower and we slept well. There even was a Netflix button on the remote control, so bring your login data. The only thing was that the room was quite dusty and the cupboard where the fridge was located in, clearly had not been cleaned in a while.
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1e nacht zeer slechte kamer, lekkage douche, zeer gevaarlijk als je de douche kabine uitstapte. Zeer ongunstig hygien
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is heel slecht, hotel helemaal uitgeleefd, televisie werkt niet, heel vies, luidruchtig verkeer, kleine vieze en moeilijk bereikbare garage. Héél gevaarlijke buurt met veel foute figuren , daar door veel politiesirenes. Wel vriendelijke en behulpzame receptionist.
1 nacht verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Hotel ever.
Room was a mess really dirty. sheets were not clean, room smelled like an anmal bathroom was a nightmare. and NO breakfast available. this is not a Hotel SHAMEFUL
2 nachten verbleven in april 2018

4/10 – Matig

Nathania, Nederland

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helmet
Onze drie-persoon-kamer was ruim, maar versleten en vies. Oud tapijt, deur/meubilair met gaten in het hout, tv deed het niet, geen afstandsbediening, stoffig, lakens die naar sigarettenrook stonken, doucheputje vies en stinkend, haren op de wc rol/dekbed en vloer, hoeken van de badkamer vies en badkamer plafond had zwarte schimmelvlekken.
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Lonneke, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service
Nette kamer, alleen bij aankomst stond de heater op 34 graden. Het lukte niet om t naar een gewenste temperatuur te krijgen, dus konden lastig slapen. Rond half 2 hoorden we een groep binnenkomen en zij maakte alleen maar lawaai op de gangen en deuren gingen continu open en dicht. Dit heeft onze nachtrust wel echt verziekt.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

goede slaapplek
Het hotel ligt in een drukke straat in een wijk met veel winkels van Afrikaanse komaf. Het hotel zou voor de openbare ruimtes wel wat vaker een stofzuiger mogen inzetten, maar de kamer was schoon en voldeed prima om er te slapen.
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

jolanda, brussel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
City
Citytrip brussel met kinderen, manneke pis, grote markt enz enz bezocht. Brusselse wafels, friet en terrasjes
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Budget hotel vlak bij Station Noord.
Tamelijk ruime kamer, uitgerust met een waterkoker en een kleine koelkast.Tamelijk nieuw ingericht, toch waren er al een paar lampjes stuk en de wit-gepleisterde muren leken al niet meer smetteloos wit. Hoewel er een duidelijk rookverbod was stonk de kamer wel naar sigarettenrook. Het personeel was zeer vriendelijk. Al met al zal je niet veel beters vinden voor die prijs in Brussel.

8/10 – Goed

E, Leeuwarden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg mooi hotel.
Het hotel is erg mooi, de staat is goed en de kamers zijn van top kwaliteit. erg schoon en kamers waren van alle luxe voorzien. Er was 1 nadeel, dat was dat het aan een toch wel drukke straat was gelegen. maar als je de ramen dicht hield dan was er niks aan de hand. Het ontbijt was ook erg na wens.

6/10 – Redelijk

Edwin, Aalsmeerderbrug

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Slapen en wegwezen
Een simpel hotel in een (volgens mij) zeer slechte buurt. De kleine kamertjes waren wel goed verzorgd en schoon. Alleen voor het ontbijt dien je bij aankomst €15 extra te betalen. Dat is een afrader want het ontbijt is echt helemaal niks. Beetje gekookt water en een zakje poederkoffie of anders thee in koffiekleur. Ook geen broodjes maar wel een bord waar je als je nog trek hebt een paar sneetjes uitgedroogd voorgesneden brood vanaf kan pakken. Het beleg was beperkt tot een paar kuipjes jam en ook de eitjes waren kennelijk nog niet gelegd. Receptie was verlaten anders had ik mijn extra bijdrage voor het ontbijt om mijn punt duidelijk te maken waarschijnlijk teruggevraagd.

2/10 – Ontzettend slecht

Mustapha

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Sandrine

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

MIGUEL ANTONIO

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

ALBERTO

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DECEPCIONANTE,me dieron una habitación sucia ,el aire acondicionado no funcionaba,sin agua caliente la primera noche ,la tv no funcionaba,el baño un desastre ,y en la cama había bichos dentro de las almohadas y por detrás del respaldar un desastre
4 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Maria

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Personalen
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Sarah

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Rita

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

MUHAMMED

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is unfriendly, not helpful. Its very dirty noisy. Its seems like the management .
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

fatmir end kristina end vailanda preci.

5 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

JUAN GABRIEL

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Maya

1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Klaus

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Lara

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hammar

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad hôtel Bad personals
Je déconseil cet hôtel dans tout les sens du terme vraiment personnels loin des principes du services hôteliers l'acceuil froid femme de chambre qui s'incruste à 11h du matin et qui vous dit je vous donne 5 minutes pour sortir de la chambre avec un ton méchant drap déchiré peinture usé odeur pas terrible enfin personnels en communauté au lieu de choisir un personnels forme et compétent !!!! C'est bien dommage !
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Nejat

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Kamal

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Bett wurde alle Tage nicht gemacht. Handbücher wurden entsprechend nichts zur Verfügung gestellt. Beim Check-In müssten wir um die Gabe eines Badetuch bitte. Es fanden sich im keine Abstellmöglichkeit für Zahnputz- oder Rasierzeug.
3 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mouloud

2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Miguel

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Terrible Location, Parking difficult to find
The Location did not feel nice, and was very difficult to find parking
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ugur

1 nacht verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Judith

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hôtel vraiment miteux. De l’humidité partout, particulièrement dans la salle de bain où il y avait des traces de moisissures, fuites d’eau, mauvaise évacuation et j’en passe. C’était d’ailleurs sans compter l’odeur de cigarette froide dans la chambre. Le ménage n’était pas fait chaque jour, notre lit n’était pas fait chaque soir en rentrant, du jamais vu dans un hôtel soit disant 3 étoiles. Enfin bref, je ne recommande pas.
2 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jenny

1 nacht verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

1 nacht verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Sabrina

1 nacht verbleven in april 2022