Exterieur

Beoordelingen van The Hotel

4 out of 5
The Hotel
38 Boulevard de Waterloo, Brussels

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 602 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 267 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Tracy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 8 feb 2024
Dear Tracy, Thank you so much for these kind comments about your stay.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back. Kind regards,Ben, Guest Experience Specialist

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Weekendje Brussel
Het is heel fijn om in The Hotel te verblijven. Is zeer goed gelegen voor een weekendje shoppen. Ontbijt is fantastisch goed, ook hele mooie locatie om te ontbijten. Sauna ook fijn maar was niet opgeruimd. De kamers mogen ook eens opgefrist worden.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Michele, Front Office Supervisor op 16 jan 2024
Beste gast,Bedankt dat u ons beoordeelde.Wij zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van onze centrale locatie, ideaal voor een weekendje shoppen, en dat ons ontbijt aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze ontbijtlocatie biedt inderdaad een prachtig uitzicht en wij zijn blij dat dit bij u in de smaak is gevallen.Wij betreuren het te horen dat de sauna niet aan de gewenste netheid voldeed en willen u verzekeren dat dit niet onze standaard is. Wij streven altijd naar het hoogste niveau van tevredenheid voor onze gasten en zullen dit intern bespreken om toekomstige ervaringen te verbeteren. Wat betreft uw opmerking over het opfrissen van onze kamers, nemen wij uw suggestie serieus en zijn continu bezig met het onderhoud en de verbetering van onze faciliteiten om de kwaliteit te waarborgen die onze gasten verwachten.Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,Michele, Front Office Supervisor

2/10 – Ontzettend slecht

Thierry

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Michele, Front Office Supervisor op 12 jan 2024
Cher Thierry,Nous vous remercions sincèrement d'avoir consacré du temps à évaluer votre séjour.Nous sommes profondément désolés que votre expérience n'ait pas entièrement répondu à vos attentes, et nous tenons à présenter nos excuses les plus sincères.Nous sommes particulièrement attentifs à vos retours et suggestions, car ils constituent des éléments essentiels pour améliorer continuellement le confort et la satisfaction de nos précieux hôtes. Nous restons à votre entière disposition pour recevoir toutes vos recommandations, afin de mieux comprendre les points qui méritent notre attention et d'apporter les ajustements nécessaires.Nous aimerions vous demander si vous avez des préférences spécifiques concernant toute compensation pour les désagréments que vous avez pu rencontrer lors de votre séjour. Faites-nous savoir comment nous pouvons arranger les choses à votre convenance.Nous espérons avoir le privilège de vous accueillir à nouveau et de vous offrir un séjour pleinement réussi, répondant à toutes vos attentes.Michele, Front Office Supervisor

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
een teleurstellende ervaring in een prachtig hotel
Werkelijk prachtig hotel, heel net en schoon. Prachtige kamer. Voor het geld wat we betaalden (het hotel kost best wat) zijn we erg teleurgesteld in het volgende. 1) Op de eerste dag kwamen wij om 10:40 aan het ontbijt. Bijna alles was leeg: geen yoghurt, nauwelijks fruit (alleen druiven en appelmoes) en twee sneetjes bruin brood. Er ontbrak zoveel dat het geen doen was alles te vragen. Dit werd goed opgelost toen we dit melden aan de receptie door een parkeerticket te vergoeden. 2) de tweede nacht werden wij om half vier ‘s nachts wakker van een gedruppel. Er druppelde water via de lamp (!) in de badkamer naar beneden. Bleek dat de bovenburen hun douche hadden laten lopen. We hebben hierdoor geen lekkere nacht gehad. Kortom, een teleurstellende ervaring in een prachtig hotel met fenomenaal uitzichten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 5 jan 2024
Beste gast,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven.Wij zijn verheugd te lezen dat u de schoonheid en netheid van ons hotel, evenals uw kamer, waardeerde. Het doet ons goed dat onze inspanningen om een elegante en comfortabele omgeving te bieden, zijn opgemerkt. Wij bieden onze excuses aan voor de situatie die u ervaren heeft tijdens het ontbijt. We streven naar een uitgebreid en vers ontbijt voor al onze gasten en het spijt ons dat dit niet uw ervaring was. Het is goed te horen dat onze receptie uw parkeerticket heeft vergoed als compensatie. Wat betreft het ongemak met het water in de badkamer, dat is zeker niet de standaard die wij nastreven. Onze technische dienst staat altijd klaar om eventuele problemen snel te verhelpen en we betreuren het dat dit uw rust heeft verstoord. We waarderen uw complimenten over de fenomenale uitzichten die ons hotel biedt en zijn blij dat u deze heeft kunnen genieten.Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groet,Ben, Guest Experience Specialist

8/10 – Goed

Ricardo

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 2 jan 2024
Dear Ricardo,Thank you for this review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Ben, Guest Experience Specialist

8/10 – Goed

Beyhan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, op loopafstand naar de Grote Markt. Ontbijt was variabel en lekker.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 1 jan 2024
Beste Beyhan,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Wij zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van ons gevarieerd en smakelijk ontbijt, en dat onze locatie dichtbij de Grote Markt voor u ideaal was. Uw waardering voor de netheid van uw kamer wordt zeer gewaardeerd en we zijn blij dat u de conditie van ons hotel en de voorzieningen in uw kamer positief heeft bevonden.We zien jullie graag weer eens terug.Ben, Guest Experience Specialist

10/10 – Uitstekend

Familie

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 5 dec 2023
Bonjour hôte,Merci pour ce charmant commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement dans notre établissement,Ben, Guest Experience Specialist

10/10 – Uitstekend

Rènè

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 18 dec 2023
Cher René,Merci pour ce commentaire.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Ben, Guest Experience Specialist

10/10 – Uitstekend

Dominic

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 30 nov 2023
Dear Dominic,Thank you for sharing this review of your time at our hotel.We appreciate that you chose to stay with us and to know that your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Ben, Guest Experience Specialist

10/10 – Uitstekend

Joeri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good experience !
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 27 okt 2023
Dear Joeri,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you again on any future visits you make to Brussels.Best wishes,Ben, Guest Experience Specialist

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 26 okt 2023
Dear Guest,Many thanks for having taken the time to review your stay.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We look forward to welcoming you back.Best regards,Ben, Guest Experience Specialist

8/10 – Goed

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 23 okt 2023
Beste Nathalie,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Ben, Guest Experience Specialist

8/10 – Goed

Helen

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 17 okt 2023
Beste Helen,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Ben, Guest Experience Specialist

10/10 – Uitstekend

Fred

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 29 sep 2023
Beste Fred, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Ben, Guest Experience Specialist

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel voor een citytrip Brussel
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 9 sep 2023
Beste Maria,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van de netheid van de kamer, de staat van het hotel en onze uitstekende service. Ons team streeft ernaar om elke gast een onvergetelijke ervaring te bieden en het is geweldig om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.Nogmaals bedankt voor uw lovende woorden!Met vriendelijke groet,Ben, Guest Experience Specialist

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 21 aug 2023
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Ben, Guest Experience Specialist

10/10 – Uitstekend

Robbin

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 21 aug 2023
Beste Robbin,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Ben, Guest Experience Specialist

4/10 – Matig

Ids

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ben, Guest Experience Specialist op 14 aug 2023
Dear Ids,Thank you for taking the time to share your review.We are delighted to hear that you found our room cleanliness to be exceptional. Our team takes great pride in maintaining a high standard of cleanliness for our guests' comfort.However, we are sorry to learn that you were not fully satisfied with the hotel condition and service. We strive to provide impeccable service and a comfortable environment for all our guests, and we apologize if we did not meet your expectations in these areas. We appreciate your feedback and will use it to improve our services for future guests.We would love to have you return in the future. Kindest regards,Ben, Guest Experience Specialist

10/10 – Uitstekend

Karl, Hofstade

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super personeel! Echt top service!!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ben Nerecina, Guest experience specialist op 1 aug 2023
Beste Karl,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!We zijn verheugd te horen dat u onze service als 'top' heeft ervaren en dat ons personeel een positieve indruk op u heeft achtergelaten. Ons team streeft ernaar om elke gast een onvergetelijk verblijf te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Ben Nerecina, Guest experience specialist

10/10 – Uitstekend

Theodorus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Boris, Front office op 10 jul 2023
Beste Theodorus,Hartelijk dank voor uw review.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Boris, Front office

8/10 – Goed

Oisin

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Boris, Front office op 10 jul 2023
Beste Oisin,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groeten,Boris, Front office

8/10 – Goed

Wouter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Boris, Front office op 31 mei 2023
Beste Wouter,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Wat fijn dat u een aangenaam verblijf had dankzij onder andere onze nette kamers. We hopen dat alles verder ook geheel naar wens was.Een volgende keer heten we u graag opnieuw welkom.Met vriendelijke groeten,Boris, Front office

4/10 – Matig

Maurice

Reisde met een groep
Teleurstelling
Veel te duur voor de relatief eenvoudige kamer. Belachelijk dat parkeren niet inclusief is.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Boris, Front office op 15 mei 2023
Beste Maurice,Bedankt voor uw feedback.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Boris, Front office

8/10 – Goed

Henri

3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Boris, Front office op 5 jun 2023
Beste Henri,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Boris, Front office

8/10 – Goed

Chelsea

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Mooi hotel. Jammer van het lek in de badkamer.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Boris, Front office op 26 mei 2023
Beste Chelsea,Bedankt voor uw feedback.Het doet ons plezier dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons. Onze excuses voor het ongemak met de douche. We zullen uw opmerking meteen doorgeven aan het onderhoudsteam. Aarzel een volgende keer zeker niet om zulke problemen tijdens uw verblijf nog te melden, zodat we meteen naar een oplossing kunnen zoeken.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en u een nog betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet.Boris, Front office

10/10 – Uitstekend

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Boris, Front office op 10 mei 2023
Beste Sabine,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Hopelijk zien we je snel nog eens!Boris, Front office

8/10 – Goed

Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Boris, Front office op 24 apr 2023
Beste Mevrouw,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons te horen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groet,Boris, Front office

8/10 – Goed

Patrick

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Boris, Front office op 3 apr 2023
Beste Patrick,Bedankt voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groeten,Boris, Front office

10/10 – Uitstekend

Arief

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Boris, Front office op 19 apr 2023
Bonjour,Vriendelijk dank voor het delen van uw waardering.Het verheugt ons te lezen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel. Wat leuk dat u de gastvrije service als een pluspunt aanhaalt. De tevredenheid van onze gasten is namelijk onze prioriteit.Met vriendelijke groeten,Boris, Front office

10/10 – Uitstekend

zaynab

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Boris, Front office op 20 mrt 2023
Beste Zaynab,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groet,Boris, Front office

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Boris, Front office op 16 jan 2023
Beste Johan,Bedankt voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Boris, Front office

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig personeel en een schitterend uitzicht over de stad!
Reactie van Boris, Front office op 5 jan 2023
Beste Nicole,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.Het doet ons enorm plezier dat alles naar wens was. Bedankt voor het compliment aan ons team, daar doen we het voor! Hopelijk zien we je snel nog eens!Boris, Front office

10/10 – Uitstekend

Chifra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Boris, Front office op 5 jan 2023
Beste Gast,Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Hartelijke groeten en geniet van de feestdagen,Boris, Front office

10/10 – Uitstekend

Danny

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Boris, Front office op 5 jan 2023
Beste Danny,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Boris, Front office

10/10 – Uitstekend

Guy

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Boris, Front office op 15 dec 2022
Beste Guy,Bedankt voor deze ondersteunende beoordeling.We zijn heel blij dat u zo van uw verblijf hebt genoten.Nog eens hartelijk bedankt !Vriendelijke groet,Boris, Front office

8/10 – Goed

Rian

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, schoon en uitgebreid ontbijt
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Boris, Front office op 31 okt 2022
Beste Rian,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Boris, Front office

10/10 – Uitstekend

Rose

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Boris, Front office op 16 jan 2023
Beste RoseHartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groet,Boris, Front office

10/10 – Uitstekend

Joost

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Boris, Rooms Operation Manager op 3 okt 2022
Beste Joost,Hartelijk dank voor deze hoge score!Dergelijke positieve score van onze tevreden klanten doet ons steeds heel veel plezier.Hartelijke groet,Boris, Rooms Operation Manager

10/10 – Uitstekend

jean

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed in alle opzichten!!!!
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Lynn

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Boris, Front office op 28 nov 2022
Beste Lynn,Hartelijk dank voor deze perfecte score!De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was.Nog eens hartelijk bedankt !Met vriendelijke groet,Boris, Front office

8/10 – Goed

Britt

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Boris, Rooms Operation Manager op 30 aug 2022
Beste Britt,Hartelijk dank voor uw positieve feedback.Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was.Aarzel niet om ons te vertellen wat we kunnen verbeteren om een perfecte score te halen.Met vriendelijke groet,Boris, Rooms Operation Manager

8/10 – Goed

Karin

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Frederik, Rooms Operation Manager op 8 aug 2022
Beste Karin, Vriendelijk bedankt voor deze positieve score. Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was. We zouden heel graag weten wat er u zou toe hebben aangezet ons een maximale score te geven. Hartelijke groet, Frederik, Rooms Operation Manager

8/10 – Goed

Chistine

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Boris, Front office op 17 okt 2022
Beste Stine,Bedankt voor uw review.Dank u voor uw hoffelijke beoordeling. We zijn zo blij om te weten dat uw verblijf precies is wat u zocht en dat aan al uw behoeften en verwachtingen is voldaan.We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.Heb een geweldige dag.Vriendelijke groetenBoris, Front office

2/10 – Ontzettend slecht

Martine

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Boris, Front office op 12 okt 2022
Beste Martine,Bedankt dat u de moeite heeft genomen een beoordeling te plaatsen.Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed.Wij streven ernaar om aan de verwachtingen en behoeften van onze gasten te voldoen met hoge normen.Aarzel niet om ons te voorzien van een gedetailleerde beoordeling van uw ervaring en we horen graag hoe we onze service kunnen verbeteren. Een fijne dag verder!Met vriendelijke groet,Prettige dag,Boris, Front office

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie. Luxe en veilig hotel, ook gastvrij. In de buurt van winkels (topsegment) andere op 15 minuten loopafstand
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Frederik, Rooms Operation Manager op 2 jul 2022
Beste Alexandra, Dank u voor uw mooie beoordeling. Het doet ons plezier dat u ons hotel als netjes en verzorgd heeft ervaren. Hopelijk zien we je snel nog eens! Frederik, Rooms Operation Manager

8/10 – Goed

marc

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooi hotel met meestal zeer vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Frederik, Rooms Operation Manager op 23 jun 2022
Dag Marc, Bedankt voor de hoge score die u gaf aan ons hotel. We vinden het erg leuk dat ons unieke interieur u is opgevallen. Het doet ons ook plezier dat u de vriendelijkheid van ons personeel vermeldt. Met warme groeten en graag tot een volgende keer, Frederik, Rooms Operation Manager

8/10 – Goed

CONSUELA, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Frederik, Rooms Operation Manager op 13 jun 2022
Beste Consuela, Dank voor uw heel positieve beoordeling. Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was. We zouden heel graag willen weten wat u er toe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven. Prettige dag, Frederik, Rooms Operation Manager

10/10 – Uitstekend

Koen

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Laurice, Digital Experience Manager op 4 mrt 2022
Beste Koen, Hartelijk bedankt voor uw super beoordeling. Het doet ons plezier dat uw verblijf zeer naar wens was. Nogmaals bedankt ! Hartelijke groet, Laurice, Digital Experience Manager

8/10 – Goed

Lilian

1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Laurice, Digital Experience Manager op 26 jan 2022
Beste Lilian, Bedankt voor uw review. Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf heeft gehad. We willen het de volgende keer nog beter doen. Vriendelijke groet, Laurice, Digital Experience Manager

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette ontvangst, ruime kamer prachtig uitzicht. Goed voorziene minibar mooie faciliteit in Panoramalounge op de 24e etage. Extra bed moest 2x gevraagd worden. Mooie badkamer. Gezellig verblijf met het gezin.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Laurice, Digital Experience Manager op 21 dec 2021
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn te lezen dat u in de wolken was over de grootte van uw kamer en het prachtig uitzicht. Onze excuses voor het minpuntje dat u heeft ervaren. We vinden het echter fijn dat u aangeeft van de lounge te hebben genoten. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, Laurice, Digital Experience Manager