Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 122 van 322 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
122
Gastenscore: 8 - Goed. 143 van 322 beoordelingen" "
8 - Goed
143
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 322 beoordelingen" "
6 - Redelijk
36
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 322 beoordelingen" "
4 - Matig
14
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 322 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
7
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Rita
Zakenreiziger
9 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rita
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel, prima kamer en lekker ontbijt.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Bob
3 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet ver van het paleis van Versailles
Dit hotel bevindt zich op circa 15min rijden van het paleis van Versailles en binnen 30 minuten ben je in Parijs. Een prima uitvalsbasis dus om deze plaatsten te bezoeken. Het hotel beschikt over een eigen parkeergelegenheid en heeft redelijke (gratis) wifi. Het ontbijtbuffet (exclusief) is prima. De ligging houdt niet over (rand van industriegebied), maar het personeel is efficiënt en vriendelijk.
Bob
6/10 – Redelijk
tony, Versailles
12 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij bij kasteel Versailles
Wij hebben dit hotel geboekt samen met mijn familie om dat er een restaurant was aan verbonden. Dat mijn dochter en mij kleinkinderen bij aankomst s'avonds konden genieten van een warme maaltijd,na een lange km rit met de auto. Wij waren daar eerder rond de middag en krijgen te horen dat het restaurant voor tien dagen gesloten was.
Dit was een ramp,voor mij kan dat niet door de beugel. Ik boek alvast niet meer bij dat hotel.
Het personeel was vriendelijk.
Tony
tony
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Els
28 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Els
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
liesbeth
11 mei 2017
Positief: Netheid
Perfect hotel voor een bezoek aan Versaille
Persoonlijk vond ik de internet presentatie mooier dan de werkelijkheid. De verwachtingen waren hoog. Des al niet te min, was het hotel netjes, verzorgt. De incheck ging vlot en vriendelijk. Het hotel ligt op een steenworp afstand van Versaille en ligt in een rustige omgeving.
liesbeth
10/10 – Uitstekend
Jan
3 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jun 2016
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ligging tov paleis Versailles
Prima ligging voor versailles of doorreis naar zuiden
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 jun 2015
Goed voor business, geen airco
Goed voor business, weinig of niets te doen in de buurt. Kamer is ok maar niet meer dan dat. Geen airco, dus het kan warm worden in de zomer.
Dagschotel gegeten in het restaurant, dit was niet meer dan redelijk. Daarnaast was de bediening in het restaurant echt ondermaats. Zelf om een menukaart moeten vragen, etc.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Walid
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Walid
1 nacht verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Benjamin
28 jan 2024
Benjamin
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Heather
Zakenreiziger
19 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
A bit tired, but ok for a night
Heather
Reactie van Luana Laignel, GM BW The Hôtel Versailles*** op 22 jan 2024
Dear Heather,Thank you for choosing us as your base in Buc. We take great care to provide you with quality facilities and cleanliness is an essential part of a successful stay.Renovation work has been underway since summer 2023 to further improve our services. Our hotel is ideally located near Paris and the Château de Versailles, making it ideal for a stopover or a few days' sightseeing. We hope to have the opportunity to welcome you again to benefit from the improvements to come.
10/10 – Uitstekend
HELENE
5 jan 2024
HELENE
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
HELENE
5 jan 2024
HELENE
2 nachten verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
1 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid at all costs.
Avoid! We arrived to the hotel at 10pm due to delayed eurotunnel. Having informed the hotel by email we were delayed. Arrived to a locked front door, even thou there is meant to be a host until 11pm. The intercom at the front door just rang unanswered. I rang the hotel number directly no one answered. We stood there for hours no way in and no one answering the phone. Rang hotels.com they tried contacting the hotel no response. Avoid this hotel.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van L Laignel, GM BW The Hôtel Versailles*** op 5 jan 2024
Dear Guest, I would like to apologise most sincerely for this very unusual incident, which was due to a technical problem with the telephone that has now been resolved.Our reception was exceptionally open until 3pm on that day, and an email has been sent to you in advance to notify you. Nevertheless, on-call staff are on hand to help you.Our establishment is renowned for its attentive service and I sincerely regret that your experience was affected by this arrival. As an apology, we have offered overnight accommodation and breakfast and I have just sent you a voucher for a future stay following your email.Best wishes for the New Year and I hope you will give us the opportunity to regain your trust.
6/10 – Redelijk
Celine
28 dec 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Propreté à revoir
On m'a attribué une chambre dans un étage qui était en travaux. Le lavabo n'était pas propre. J'ai été alors relogée dans une autre chambre: la salle de bain avait plein de marque d'humidité.
Côtés pratiques: parking gratuit, proximité d'un supermarché
Celine
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Nathalie
Reisde met familie
28 dec 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nathalie
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
eric
Reisde met partner
24 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Établissement facile d'accès. Pas de problème de parking. Par contre un peu bruyant.
eric
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Marc
22 nov 2023
Marc
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
sebastien
Zakenreiziger
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sebastien
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
David
Reisde met partner
27 sep 2023
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Property well situated for our travel plans
Rooms too small and lack of clothes wardrobes
No internet available
No staff on site for our Sunday evening
David
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Luana Laignel GM of the BW The Hotel Versailles op 29 sep 2023
Dear David,Thank you for choosing our establishment at the gates of Versailles. We are delighted that you enjoyed our location which is indeed ideal for exploring the region.With regard to your comments about the size of the rooms and the storage space, we offer several types of room to suit everyone's needs. During your long stay, we could have offered you another room that better suited your needs.We have noted your comments about the wifi. We normally have an internet connection available throughout the hotel and our staff are on hand to help you if you need assistance. I would like to point out that even if the reception is not open all the time, we have staff on duty on site at all times who are there to respond to your needs on a simple call. We hope to have the opportunity to accompany you on your next booking for a most enjoyable stay.Luana LaignelGeneral Manager of the Best Western The Hôtel Versailles
2/10 – Ontzettend slecht
HWIJIN
Reisde met familie
26 sep 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HWIJIN
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Regis Philippe
Zakenreiziger
8 sep 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Malheureusement climatisation HS de plus pas très propre .
Hôtel en travaux.
Restaurant très excessif pour la qualité.
Regis Philippe
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Luana Laignel Directrice Best Western The Hôtel Ve op 15 sep 2023
Cher Regis, Ce fut un plaisir pour nous tous de vous accueillir pour votre étape à Versailles. Il est vrai que nous sommes en pleine rénovation, afin d'améliorer le confort de nos hôtes et ainsi leur offrir un environnement encore plus agréable. Nous faisons en sorte de minimiser les inconvénients liés à ces travaux et nous nous assurons que nos chambres restent propres et accueillantes.Comme partout, la qualité a un prix. Dans notre restaurant, nous ne dérogeons pas sur la sélection de produits frais et de qualité. C’est notre chef qui sélectionne au marché les ingrédients qui seront cuisinés avec passion pour devenir les plats de nos menus.Nous espérons avoir l'opportunité de vous faire vivre une expérience plus positive lors d'un prochain séjour.
4/10 – Matig
Anthony
Reisde met familie
19 aug 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No staff in the hotel when we checked in. Check in by intercom. No lift, had to carry cases to second floor. Stairways and corridors under refurbishment and stank of paint. Room was clean and comfortable. Breakfast was good. Not pleasant staying in a hotel where haven’t seen any staff. Only staying 1 night and was late or would have insisted on being moved.
Anthony
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Luana Laignel op 22 aug 2023
Dear Anthony,Thank you for taking the time to share your experience. Our establishment does not have a 24-hour reception, but we do have an on-call person on site at all times. We make every effort to prepare our guests for their arrival by emailing them all the instructions they need to access their room. We are pleased that you found your room clean and comfortable and that you enjoyed our breakfast. Please be aware that we are currently undergoing renovation works to improve the comfort of our guests.We apologise for any inconvenience caused.For your next stay, please do not hesitate to contact us, we will be delighted to help you choose the room that suits you best.We look forward to welcoming you back to the Best Western The Hôtel Versailles.Luana LaignelGeneral Manager Best Western The Hôtel Versailles***
10/10 – Uitstekend
Mounir
Zakenreiziger
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Très bien
Mounir
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Sean
Reisde met partner
8 aug 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was odd that no staff were around at the time of check in just a name in a book and a room number. The card for your room was on your door handle. It was easy enough clean and quiet. A bit out of the way. Nice stay
Sean
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Luana Laignel GM BW The Hôtel Versailles *** op 10 aug 2023
Dear Sean,Thank you for your excellent review of your stay at Best Western The Hôtel Versailles.We are delighted to read that you enjoyed the tranquillity of our establishment and the ease of your arrival. For organisational reasons, our reception is not open 24 hours a day.However, we make sure that this does not affect the quality of our guests' experience. We carefully prepare for their arrival by emailing them all the instructions they need to access their room. However, please be assured that a member of our on-call staff is always available to respond to your needs or queries.We are delighted that you have enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.Luana LaignelGeneral Manager Best Western The Hôtel Versailles***
10/10 – Uitstekend
Guillermo
Reisde met een groep
12 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
needs update
Guillermo
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Luana Laignel, GM BW The Hôtel Versailles *** op 13 jul 2023
Dear Guillermo,Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to see that you have given your stay the highest rating, which shows your overall satisfaction. Regarding your comment on the update, we would like to inform you that renovation works are planned for summer 2023, in order to further improve our guests' experience and offer them an even more comfortable and enjoyable stay. We look forward to seeing you again to show you our renovated establishment. Luana Laignel,General Manager Best Western The Hôtel Versailles ***
10/10 – Uitstekend
Ernest
Zakenreiziger
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ernest
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Valerie
Zakenreiziger
11 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour cour mais agréable
Bon accueil
A l’écoute
Et très joli cadre
La chambre parfaite
Juste un peu de bruit
Valerie
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
mohamed
Zakenreiziger
9 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour au top 👍
mohamed
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Léa
4 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien reçu. Très satisfait de nos 2 nuits. Simple et efficace.
Merci. Je recommande.
Léa
2 nachten verbleven in juni 2023
4/10 – Matig
Chong
19 mei 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Chong
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
PATRICIA
Reisde met familie
16 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente café da manhã, ótima localização para o Palácio de Versailles, mercado ao lado, estacionamento gratuito.
PATRICIA
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Mark Barry
Zakenreiziger
21 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For the rating of the hotel I found it great value for money. The restaurant's food quality was excellent and good choices with value for money.
Mark Barry
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
laurent
Zakenreiziger
10 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ok
chambre propre et confortable . Par contre pas vraiment d'isolation phonique par rapport aux voisins. J'aurais préféré une vraie table et une vraie chaise pour travailler. Une tablette et une chaise haute de bar ça va cinq minutes, mais comme la chambre n'est pas très grande c'est plutot cette solution d'aménagement qui à été retenu.Le restaurant et le petit déjeuner sont bien.
laurent
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Julien
23 nov 2022
Julien
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Desiree
Reisde met familie
22 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly. We were at the Palace of Versailles Saturday firework display, and we didn't come in until late. The front desk manager was so personable and helpful. Great experience!
Desiree
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
BARRERE
Zakenreiziger
14 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BARRERE
3 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Julie
Zakenreiziger
13 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julie
2 nachten verbleven in oktober 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Udo
1 okt 2022
Udo
2 nachten verbleven in september 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 sep 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vorsicht Bad / Dusche verschimmelt !
Die Dusche war übersät mit schwarzem Schimmel. Und die Sporen schon überall in der Luft im Zimmer. Musste die ganze Zeit husten.
Ich verstehe nicht wie ein derartiges Hotel mit Schimmel eine Durchschnittliche Bewertung von 8/10 haben kann. Das Zimmer ist jedenfalls ein Gesundheitsrisiko. Leider bin ich aufgrund von Flugverspätung zu spät angekommen, sodass niemand mehr an der Rezeption gewesen ist, sonst hätte ich auf jedenfall auf ein anderes Zimmer bestanden.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Anna
30 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was good but food was poor
AC was a deligt
Anna
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Ghislaine
Zakenreiziger
15 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre decevante
Chambre petite et sous les toits, assez moyen.
J'ai l'habitude de me rendre dans cet hotel, et c'est bien la première fois et impossibilité de changer la chambre, pourtant des doutes que ce soit complet.
Ghislaine
2 nachten verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Jean
28 jun 2022
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Céline
Zakenreiziger
30 mei 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Céline
5 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Joanna
24 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joanna
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
mohamed
Zakenreiziger
25 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour comme d’habitude au top
Séjour très confortable et accueil très efficace
mohamed
3 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Jacques
Zakenreiziger
18 mrt 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien pour deplacement affaire
Hotel calme et propre et personnel accuiellant le restaurant est correct cependant il hotel est vieillissant
Tres bien pour affaire
Jacques
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Loic
Zakenreiziger
16 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer