Superior kamer, meerdere bedden (Larger Room) | Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi

Beoordelingen van Best Western The Hotel Versailles

3 out of 5
Best Western The Hotel Versailles
rue Morane Saulnier, Buc, Yvelines

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 122 van 322 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 143 van 322 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 322 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 322 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 322 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rita

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel, prima kamer en lekker ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Bob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet ver van het paleis van Versailles
Dit hotel bevindt zich op circa 15min rijden van het paleis van Versailles en binnen 30 minuten ben je in Parijs. Een prima uitvalsbasis dus om deze plaatsten te bezoeken. Het hotel beschikt over een eigen parkeergelegenheid en heeft redelijke (gratis) wifi. Het ontbijtbuffet (exclusief) is prima. De ligging houdt niet over (rand van industriegebied), maar het personeel is efficiënt en vriendelijk.

6/10 – Redelijk

tony, Versailles

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij bij kasteel Versailles
Wij hebben dit hotel geboekt samen met mijn familie om dat er een restaurant was aan verbonden. Dat mijn dochter en mij kleinkinderen bij aankomst s'avonds konden genieten van een warme maaltijd,na een lange km rit met de auto. Wij waren daar eerder rond de middag en krijgen te horen dat het restaurant voor tien dagen gesloten was. Dit was een ramp,voor mij kan dat niet door de beugel. Ik boek alvast niet meer bij dat hotel. Het personeel was vriendelijk. Tony
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Els

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

liesbeth

Positief: Netheid
Perfect hotel voor een bezoek aan Versaille
Persoonlijk vond ik de internet presentatie mooier dan de werkelijkheid. De verwachtingen waren hoog. Des al niet te min, was het hotel netjes, verzorgt. De incheck ging vlot en vriendelijk. Het hotel ligt op een steenworp afstand van Versaille en ligt in een rustige omgeving.

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ligging tov paleis Versailles
Prima ligging voor versailles of doorreis naar zuiden

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Goed voor business, geen airco
Goed voor business, weinig of niets te doen in de buurt. Kamer is ok maar niet meer dan dat. Geen airco, dus het kan warm worden in de zomer. Dagschotel gegeten in het restaurant, dit was niet meer dan redelijk. Daarnaast was de bediening in het restaurant echt ondermaats. Zelf om een menukaart moeten vragen, etc.

10/10 – Uitstekend

Walid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Benjamin

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Heather

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
A bit tired, but ok for a night
Reactie van Luana Laignel, GM BW The Hôtel Versailles*** op 22 jan 2024
Dear Heather,Thank you for choosing us as your base in Buc. We take great care to provide you with quality facilities and cleanliness is an essential part of a successful stay.Renovation work has been underway since summer 2023 to further improve our services. Our hotel is ideally located near Paris and the Château de Versailles, making it ideal for a stopover or a few days' sightseeing. We hope to have the opportunity to welcome you again to benefit from the improvements to come.

10/10 – Uitstekend

HELENE

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

HELENE

2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid at all costs.
Avoid! We arrived to the hotel at 10pm due to delayed eurotunnel. Having informed the hotel by email we were delayed. Arrived to a locked front door, even thou there is meant to be a host until 11pm. The intercom at the front door just rang unanswered. I rang the hotel number directly no one answered. We stood there for hours no way in and no one answering the phone. Rang hotels.com they tried contacting the hotel no response. Avoid this hotel.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van L Laignel, GM BW The Hôtel Versailles*** op 5 jan 2024
Dear Guest, I would like to apologise most sincerely for this very unusual incident, which was due to a technical problem with the telephone that has now been resolved.Our reception was exceptionally open until 3pm on that day, and an email has been sent to you in advance to notify you. Nevertheless, on-call staff are on hand to help you.Our establishment is renowned for its attentive service and I sincerely regret that your experience was affected by this arrival. As an apology, we have offered overnight accommodation and breakfast and I have just sent you a voucher for a future stay following your email.Best wishes for the New Year and I hope you will give us the opportunity to regain your trust.

6/10 – Redelijk

Celine

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Propreté à revoir
On m'a attribué une chambre dans un étage qui était en travaux. Le lavabo n'était pas propre. J'ai été alors relogée dans une autre chambre: la salle de bain avait plein de marque d'humidité. Côtés pratiques: parking gratuit, proximité d'un supermarché
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Nathalie

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

eric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Établissement facile d'accès. Pas de problème de parking. Par contre un peu bruyant.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Marc

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

sebastien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

David

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Property well situated for our travel plans Rooms too small and lack of clothes wardrobes No internet available No staff on site for our Sunday evening
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Luana Laignel GM of the BW The Hotel Versailles op 29 sep 2023
Dear David,Thank you for choosing our establishment at the gates of Versailles. We are delighted that you enjoyed our location which is indeed ideal for exploring the region.With regard to your comments about the size of the rooms and the storage space, we offer several types of room to suit everyone's needs. During your long stay, we could have offered you another room that better suited your needs.We have noted your comments about the wifi. We normally have an internet connection available throughout the hotel and our staff are on hand to help you if you need assistance. I would like to point out that even if the reception is not open all the time, we have staff on duty on site at all times who are there to respond to your needs on a simple call. We hope to have the opportunity to accompany you on your next booking for a most enjoyable stay.Luana LaignelGeneral Manager of the Best Western The Hôtel Versailles

2/10 – Ontzettend slecht

HWIJIN

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Regis Philippe

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Malheureusement climatisation HS de plus pas très propre . Hôtel en travaux. Restaurant très excessif pour la qualité.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Luana Laignel Directrice Best Western The Hôtel Ve op 15 sep 2023
Cher Regis, Ce fut un plaisir pour nous tous de vous accueillir pour votre étape à Versailles. Il est vrai que nous sommes en pleine rénovation, afin d'améliorer le confort de nos hôtes et ainsi leur offrir un environnement encore plus agréable. Nous faisons en sorte de minimiser les inconvénients liés à ces travaux et nous nous assurons que nos chambres restent propres et accueillantes.Comme partout, la qualité a un prix. Dans notre restaurant, nous ne dérogeons pas sur la sélection de produits frais et de qualité. C’est notre chef qui sélectionne au marché les ingrédients qui seront cuisinés avec passion pour devenir les plats de nos menus.Nous espérons avoir l'opportunité de vous faire vivre une expérience plus positive lors d'un prochain séjour.

4/10 – Matig

Anthony

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No staff in the hotel when we checked in. Check in by intercom. No lift, had to carry cases to second floor. Stairways and corridors under refurbishment and stank of paint. Room was clean and comfortable. Breakfast was good. Not pleasant staying in a hotel where haven’t seen any staff. Only staying 1 night and was late or would have insisted on being moved.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Luana Laignel op 22 aug 2023
Dear Anthony,Thank you for taking the time to share your experience. Our establishment does not have a 24-hour reception, but we do have an on-call person on site at all times. We make every effort to prepare our guests for their arrival by emailing them all the instructions they need to access their room. We are pleased that you found your room clean and comfortable and that you enjoyed our breakfast. Please be aware that we are currently undergoing renovation works to improve the comfort of our guests.We apologise for any inconvenience caused.For your next stay, please do not hesitate to contact us, we will be delighted to help you choose the room that suits you best.We look forward to welcoming you back to the Best Western The Hôtel Versailles.Luana LaignelGeneral Manager Best Western The Hôtel Versailles***

10/10 – Uitstekend

Mounir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Très bien
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Sean

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was odd that no staff were around at the time of check in just a name in a book and a room number. The card for your room was on your door handle. It was easy enough clean and quiet. A bit out of the way. Nice stay
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Luana Laignel GM BW The Hôtel Versailles *** op 10 aug 2023
Dear Sean,Thank you for your excellent review of your stay at Best Western The Hôtel Versailles.We are delighted to read that you enjoyed the tranquillity of our establishment and the ease of your arrival. For organisational reasons, our reception is not open 24 hours a day.However, we make sure that this does not affect the quality of our guests' experience. We carefully prepare for their arrival by emailing them all the instructions they need to access their room. However, please be assured that a member of our on-call staff is always available to respond to your needs or queries.We are delighted that you have enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.Luana LaignelGeneral Manager Best Western The Hôtel Versailles***

10/10 – Uitstekend

Guillermo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
needs update
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Luana Laignel, GM BW The Hôtel Versailles *** op 13 jul 2023
Dear Guillermo,Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to see that you have given your stay the highest rating, which shows your overall satisfaction. Regarding your comment on the update, we would like to inform you that renovation works are planned for summer 2023, in order to further improve our guests' experience and offer them an even more comfortable and enjoyable stay. We look forward to seeing you again to show you our renovated establishment. Luana Laignel,General Manager Best Western The Hôtel Versailles ***

10/10 – Uitstekend

Ernest

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Valerie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour cour mais agréable Bon accueil A l’écoute Et très joli cadre La chambre parfaite Juste un peu de bruit
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

mohamed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour au top 👍
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Léa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien reçu. Très satisfait de nos 2 nuits. Simple et efficace. Merci. Je recommande.
2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Chong

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

PATRICIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente café da manhã, ótima localização para o Palácio de Versailles, mercado ao lado, estacionamento gratuito.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Mark Barry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For the rating of the hotel I found it great value for money. The restaurant's food quality was excellent and good choices with value for money.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

laurent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ok
chambre propre et confortable . Par contre pas vraiment d'isolation phonique par rapport aux voisins. J'aurais préféré une vraie table et une vraie chaise pour travailler. Une tablette et une chaise haute de bar ça va cinq minutes, mais comme la chambre n'est pas très grande c'est plutot cette solution d'aménagement qui à été retenu.Le restaurant et le petit déjeuner sont bien.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Julien

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Desiree

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly. We were at the Palace of Versailles Saturday firework display, and we didn't come in until late. The front desk manager was so personable and helpful. Great experience!
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

BARRERE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Julie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Udo

2 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vorsicht Bad / Dusche verschimmelt !
Die Dusche war übersät mit schwarzem Schimmel. Und die Sporen schon überall in der Luft im Zimmer. Musste die ganze Zeit husten. Ich verstehe nicht wie ein derartiges Hotel mit Schimmel eine Durchschnittliche Bewertung von 8/10 haben kann. Das Zimmer ist jedenfalls ein Gesundheitsrisiko. Leider bin ich aufgrund von Flugverspätung zu spät angekommen, sodass niemand mehr an der Rezeption gewesen ist, sonst hätte ich auf jedenfall auf ein anderes Zimmer bestanden.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was good but food was poor AC was a deligt
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Ghislaine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre decevante
Chambre petite et sous les toits, assez moyen. J'ai l'habitude de me rendre dans cet hotel, et c'est bien la première fois et impossibilité de changer la chambre, pourtant des doutes que ce soit complet.
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Jean

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Céline

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Joanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

mohamed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour comme d’habitude au top
Séjour très confortable et accueil très efficace
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Jacques

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien pour deplacement affaire
Hotel calme et propre et personnel accuiellant le restaurant est correct cependant il hotel est vieillissant Tres bien pour affaire
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Loic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022