Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel La Serrania





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een bed met pillowtop-matras
Regendouchekop
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 33 No 30-26, Bucaramanga, Santander, 680002
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Riviera Plaza
Hotel Riviera Plaza
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Schoonmaakservice
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor laat uitchecken: COP 60000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
La Serrania Casa de Huespedes
La Serrania Casa de Huespedes Bucaramanga
La Serrania Casa de Huespedes Hotel
La Serrania Casa de Huespedes Hotel Bucaramanga
Hotel Serrania Bucaramanga
Hotel Serrania
Serrania Bucaramanga
Hotel La Serrania Hotel
Hotel La Serrania Bucaramanga
Hotel La Serrania Hotel Bucaramanga
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel La Serrania
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
28 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met partner
21 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
14 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
SANJEEVA
9 jan 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
SANJEEVA
10/10 – Uitstekend
juan m
4 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Estancia de 1 semana
juan m
6 nachten verbleven in december 2022
6/10 – Redelijk
Osvaldo
31 dec 2022
Negatief: Netheid
Osvaldo
3 nachten verbleven in december 2022
2/10 – Ontzettend slecht
joseluis
1 dec 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
joseluis
10/10 – Uitstekend
Diego
13 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
¡Súper!
Diego
2 nachten verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Marcelina
Reisde met partner
13 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Marcelina
9 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met familie
26 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente servicio.
Jose
7 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
luis
7 mei 2022
luis
3 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Frederick
7 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frederick
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Maria
4 feb 2022
Maria
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
David
29 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
7 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Tatiana
Zakenreiziger
12 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tatiana
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
wilmar f
Reisde met familie
9 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
edxcelente
wilmar f
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Lina
29 aug 2021
Lina
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Luis Enrique
Reisde met een groep
29 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Me siento como en casa
Luis Enrique
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
AGUSTIN
Zakenreiziger
24 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
AGUSTIN
4 nachten verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Hugo, Bogota
Zakenreiziger
25 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hugo
2 nachten verbleven in november 2020
4/10 – Matig
Carlos
Reisde met familie
12 okt 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Desastroso
Carlos
3 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
JOHN JAIRO
Zakenreiziger
28 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JOHN JAIRO
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
ANDREA D
Zakenreiziger
22 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ANDREA D
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
José Andrés
20 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bien
José Andrés
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Luis Enrique
Reisde met een groep
15 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luis Enrique
1 nacht verbleven in maart 2020