Ingang binnen

Beoordelingen van Bohem Art Hotel

4 out of 5
Bohem Art Hotel
Molnar u 35, Budapest

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 652 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 304 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 1000 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office Manager op 21 jan 2024
Thank you, Philip!

10/10 – Uitstekend

Tanja

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi, net en schoon hotel op een centrale locatie in Pest. Heel veel locaties binnen loopafstand (20min) en anders dichtbij metro/ tram of bus.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Front Office Manager op 29 aug 2023
Dear Tanja,Thank you for your positive review! It is great to know that our hotel was convenient for your visit in Budapest and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Kind regards, Roland

10/10 – Uitstekend

Tessa

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Front Office Manager op 28 aug 2023
Thank you very much, Tessa!

10/10 – Uitstekend

Tessa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Front Office Manager op 25 mei 2023
Thank you very much, Tessa!

8/10 – Goed

Ann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stille kamers, geen geluiden van de straat te horen. Goed en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en toegankelijl personeel. Minpuntje; geen airco op de kamer dus raam open want te warm
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Front Office Manager op 17 apr 2023
Dear Ann, Our air conditioning system can be set either to heating or cooling, this way our hotel can contribute in reducing our impact on climate change by blocking the cooling system during wintertime. I am sorry if that caused any inconvenience, but we are glad to see your satisfaction for many other reasons. Thank you for taking the time to share your great feedback. Kind regards, Roland

8/10 – Goed

Koos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Front Office Manager op 29 aug 2020
Thank you very much!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettend schoon, lekkere bedden, fijn personeel en goed ontbijt.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Front Office Manager op 29 okt 2019
Dear Guest, I am really glad to hear that your time was perfect with us. Thank you for sharing your excellent feedback and kind words.  Best regards, Roland Ruska

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super ontbijt. Zeer goede ligging. Kleine maar gezellige kamer.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Roland op 10 sep 2019
Dear Guest, Thank you so much for your kind review and perfect rating! I am very glad to know that you enjoyed your stay with us! Best regards, Roland

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt, WiFi, netheid is erg goed. Helaas lijkt het in de marketing een ruimer en meer unieke beleving te beloven dan wordt waargemaakt
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Roland op 9 sep 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing your review! I am really sorry if your expectations has not been met in any way; your feedback helps us to get better. Kind regards, Roland

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging in het centrum, schoon en mooi hotel / kamers, heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, hotel regelt je transport van en naar het vliegveld, makkelijk, echter niet goedkoop,
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Roland op 6 sep 2019
Dear Guest, Thank you very much for your nice words and excellent rating! I am glad to know that you liked our transfer service and enjoyed your time at Bohem Art Hotel. Kind regards, Roland

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Roland op 5 aug 2019
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verzorgd, nieuw en proper. Goede ligging, lekker ontbijt.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Roland op 5 jun 2019
Dear Guest, It makes me really happy you liked your stay at Bohem Art Hotel - thank you so much for sharing your great feedback with us! Kind regards, Roland

8/10 – Goed

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Rebeka op 30 apr 2019
Thank you !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ons verblijf was buitengewoon fantastisch het enige minpuntje dat we ondervonden was het bed en de matras. Op het bed lag een plaat en de matras was aan de zachte kant. Het zou interessant zijn als er boxsprings zouden zijn met Tempur matrassen. Dit is maar een voorstel. Groetjes
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Rebeka op 30 apr 2019
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Rebeka op 6 dec 2018
Thank you very much Patrick!

10/10 – Uitstekend

Corey, vancouver Canada

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near riverboat docking on Pest side.
Near restaraunts and shops but in alley way, a little difficult to find
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Rebeka op 12 okt 2018
Dear Corey, Thank you very much for your feedback about your recent stay at Bohem. I am happy that you were satisfied with most aspects of your stay. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Rebeka

6/10 – Redelijk

Ton, Vlissingen

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Onopvallend en centraal gelegen
Op advies dit hotel gekozen met als uitgangspunt dat het hotel centraal gelegen is van de activiteiten die men kan ondernemen. Het hotel is zeer welwillend om de reisvoorbereiding, reserveringen en dergelijke, te organiseren. Dit had ik gedaan, echter achteraf beschouwd had ik beter voor 1 dag kunnen plannen om daarna zelf te kunnen beoordelen welke reserveringen voor mij en mijn vrouw van toepassing zouden zijn. Bij aankomst in het hotel en aangekomen op de kamer was de oppervlakte in vergelijk tot de kosten per nacht teleurstellend en heb dit kenbaar gemaakt bij de receptie, die daarop wel getracht heeft om ons iets ruimer te accommoderen, echter; wel iets beter maar nog steeds teleurstellend. De kamers zijn schoon en goed onderhouden, houd rekening met douchen dat afvoer niet overeenkomstig water stroom is en een waterbad geeft (dus kort water, inzepen en afspoelen). Het ontbijt is goed en stevig met veel keus, de koffie is zeer goed. De ligging is onopvallend in een smalle straat met slechts een simpel moderne indicatie boven de ingang. Hotel regelt transport vanaf het vliegveld des gewenst, echter de lokale gele taxi's zijn hierboven te verkiezen en professioneel.
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Rebeka op 12 jul 2018
Dear Ton, Thank you for taking the time to share your experience regarding your recent stay with us. I am terribly sorry to read that you had disappointing experience with some aspects of your stay. Our aim is to provide our Guests with an excellent service from the moment of their booking until after their stay. Although our classic rooms are on the small size, most of our Guests are satisfied and find it suitable for a shorter stay. We also have bigger rooms, which we gladly offer in case of availability. We show realistic photos and description of our room categories on all platform, I am sorry that regardless of this you felt disappointed by the size of your room. On the other hand I am glad that you found the location in historic downtown, a stonethrow away from the picturesque Danube bank to be ideal for exploring the city. I sincerely hope that all in all you had an enjoyable, lovely time in Budapest. Best regards, Rebeka

10/10 – Uitstekend

Piet, Melsele (België)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verzorgd hotel met erg goede ligging
Goed in alle opzichten. We hadden wel een wat grotere kamer, en toch viel de badkamer wat (te) klein uit. Maar erg verzorgd, proper en goede dienst.
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Rebeka op 6 jul 2018
Dear Piet, Thank you very much for your great feedback. I am very happy to read that you enjoyed your stay at Bohem to the fullest. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Rebeka

8/10 – Goed

Petra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel op een handige plek voor uitstapjes
Zeer gastvrij personeel. Top ontbijt, prettige moderne sfeer. Kamers zijn niet groot, maar voor een city trip voldoen ze uitstekend.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Rebeka op 5 jul 2018
Dear Petra, Thank you very much for your nice review. I am delighted to read that you were satisfied with all aspects of your recent stay at Bohem. We sincerely hope to have the chance of welcoming you back in the near future. Kind regards, Rebeka

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel vlakbij het centrum.
Klein maar fijn hotel, perfecte ligging tov eigenlijk alles wat deze stad te bieden heeft. Geweldig ontbijt. Als wij ooit nog eens teruggaan dan is dat naar dit hotel.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Rebeka op 5 jul 2018
Thank you very much for your great feedback. I am very happy to read that you enjoyed your stay at Bohem to the fullest. Kind regards, Rebeka

10/10 – Uitstekend

Viv

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel
Modern hotel zeer centraal gelegen. Wij kregen een upgrade naar een grotere kamer. Kamers speels en leuk ingericht. Heerlijk geslapen lekker rustig. Zeer uitgebreid ontbijfbuffet. Hotel is zeker een aanrader
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Rebeka op 15 jun 2018
Dear Viv, Thank you very much for your great feedback. I am very happy to read that you enjoyed your stay at Bohem to the fullest. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Rebeka

10/10 – Uitstekend

Marion, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel, centraal gelegen
We hebben genoten van dit hotel, ook bij aankomst konden we nog gebuik maken van het ontbijtbuffet, bij vertrek konden we zelfs om 6.15 uur al terecht. Schoon , hygienisch, iedere dag schone handdoeken en voor het personeel was niets teveel.Prima uitvalsbasis voor alle uitstapjes.
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Rebeka op 4 jun 2018
Dear Marion, Thank you very much for your wonderful review. I am delighted to read that you were fully satisfied with all aspects of your recent stay at Bohem. We sincerely hope to have the chance of welcoming you back in the near future. Kind regards, Rebeka

10/10 – Uitstekend

Irene, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, centraal gelegen en gastvrij hotel
Wat een fijn hotel was dit voor onze stedentrip naar Boedapest. Alles was perfect: van het gratis drankje bij aankomst, het dagelijks flesje water, de heerlijke bedden tot het geweldige ontbijtbuffet. Bovendien perfect gelegen vlakbij de Donau en in het centrum.
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Rebeka op 14 mei 2018
Dear Irene, Thank you very much for your great feedback. I am very happy to read that you enjoyed your stay at Bohem to the fullest. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Rebeka

8/10 – Goed

Pierre, Sittard

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel in Bodapest.
Hotel is niet groot. Kamer was netjes en schoon, niet groot maar voor een verblijf van een paar dagen geen probleem. Prima ontbijt. Receptie personeel vriendelijk en behulpzaam bij boeken van boot tocht en bezoek van parlement. Goede ligging, vlak bij metro station, markthal, winkelstraat met diverse restaurants en eetzaakjes. Hadden kamer aan binnenplaats, geen mooi uitzicht maar we rustig (geen verkeer of uitgangs leven) hoorbaar. Modern ingericht.
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Rebeka op 8 mei 2018
Dear Pierre, Thank you very much for your feedback about your recent stay at Bohem. I am happy that you were satisfied with most aspects of your stay. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Rebeka

10/10 – Uitstekend

Lilian , Goes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel op een top locatie
Mooie kamer, heerlijk ontbijt en hotel zit dicht in de buurt van alle bezienswaardigheden
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Rebeka op 23 apr 2018
Dear Lilian, Thank you very much for your wonderful review. I am delighted to read that you were fully satisfied with all aspects of your recent stay at Bohem. We sincerely hope to have the chance of welcoming you back in the near future. Kind regards, Rebeka

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk modern hotel goed gelegen!
Boedapest is een heel leuke stad gemakkelijk te verkennen vanuit deze toplocatie.
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Rebeka op 16 apr 2018
Dear Guest, Thank you very much for your good feedback about your recent stay at Bohem highlighting the central location of the hotel. I am very happy that you had a lovely time in Budapest. Kind regards, Rebeka

8/10 – Goed

Robin, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal hotel voor een citytrip
Een klein hotel wat zich perfect leent voor een paar dagen. Kamers zijn niet heel ruim, maar wel van alle gemakken voorzien. De faciliteiten in het hotel beperken zich tot een kleine hotelbar en een eetzaal voor het erg goede ontbijtbuffet. De ligging is perfect; het hotel zelf ligt in een rustige zijstraat, maar toch heel centraal. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Rebeka op 4 apr 2018
Dear Robin, Thank you very much for your great feedback. I am very happy to read that you enjoyed your stay at Bohem to the fullest. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Rebeka

10/10 – Uitstekend

Carine, Sint Lievens Houtem, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Zeer centraal gelegen hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers aan de kleine kant, maar dat stoorde in ons geval niet echt, aangezien je op een citytrip toch niet veel op de kamer bent. Goeie service (extra deken gevraagd en dat werd binnen de 5 min naar de kamer gebracht) Alles was uitmuntend proper en net!! Zeer uitgebreid ontbijt. Goeie WIFI-verbinding, neem wel een stekkerdoos mee indien je verschillende apparaten moet herladen. Zeker een aanrader!!!
3 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Rebeka op 23 jan 2018
Dear Carine, Thank you very much for your wonderful review. I am delighted to read that you were fully satisfied with all aspects of your recent stay at Bohem. Thank you for highlighting the central location of the hotel as well as the complimentary buffet breakfast. We sincerely hope to have the chance of welcoming you back in the near future. Kind regards, Rebeka

10/10 – Uitstekend

Ian

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Nice and quiet also not far from river and easy walking to all the attractions in the area. Also the local very friendly gay bar is around the corner 3min walk. Breakfast was good no complaints.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Manager op 24 apr 2024
Dear Ian, Thank you for your perfect rating. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and found our location pleasant. It is great to know that you appreciated the nearby amenities and that you had a nice breakfast experience with us. We hope to welcome you back again soon.Kind regards, Roland

10/10 – Uitstekend

Dimitri

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Manager op 24 apr 2024
Thank you very much, Dimitri!

8/10 – Goed

Anh

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good service, friendly and helpful staff!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Manager op 18 apr 2024
Dear Anh, Thank you for your feedback, it is a delight to see your satisfaction. Kind regards, Roland

8/10 – Goed

Christina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All great- no complaints. Close to Main Street and most tourist attractions, easy access to tram and train and bus. Breakfast was awesome.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Manager op 18 apr 2024
Dear Christina, We are glad to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for sharing your feedback. Kind regards, Roland

6/10 – Redelijk

Valerio

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Good hotel, quiet and right in the center. Bed not so comfortable and pillows too soft/short.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office Manager op 2 apr 2024
Dear Valerio, We are glad to hear that you appreciated our quiet atmosphere and central location. We are sincerely sorry for any discomfort caused by the bed and pillows. Your comments invaluable for us to improve all we have to offer. Thank you for sharing your feedback with us. Kind regards, Roland

10/10 – Uitstekend

Patricia

Great hotel, great location and friendly staff. Would stay again and would recommend.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office Manager op 2 apr 2024
Dear Patricia, Thank you for your great feedback and kind recommendation. We are pleased to see that you enjoyed your stay with us. Best regards, Roland

10/10 – Uitstekend

Ray

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff friendly and very helpful in arranging transportation. Very close to shopping and restaurants. Great value.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office Manager op 25 mrt 2024
Dear Ray,Thank you for letting us know about your great experience. We are glad to know that we could contribute to an excellent stay. Kind regards, Roland

8/10 – Goed

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel, super Lage, max 5 zur nächsten Metro Station, viele Restaurants in nächster Nähe . Würden immer wieder gerne hier einchecken.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office Manager op 21 mrt 2024
Dear Sabine, We are delighted to see that you were satisfied with your Bohem experience. Thank you for sharing your kind feedback, we are looking forward to your next visit. Kind regards, Roland

10/10 – Uitstekend

GERARDO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good choice close to everything and very safe and breakfast is awesome
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office Manager op 21 mrt 2024
Dear Gerardo, Thank you so much for sharing your great feedback with us. It makes our team glad to know that you enjoyed your stay.Kind regards, Roland

10/10 – Uitstekend

Singkit, Temple City

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was in a very central area easy to get to anywhere, facility is clean
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office Manager op 19 mrt 2024
Dear Singkit, We are glad to see that you enjoyed your stay and appreciated the cleanliness throughout the hotel. Thank you for sharing your great feedback with us. Kind regards, Roland

10/10 – Uitstekend

laurie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office Manager op 18 mrt 2024
Thank you very much, Laurie!

10/10 – Uitstekend

Sameih

Reactie van Front Office Manager op 12 mrt 2024
Thank you very much.

8/10 – Goed

Anthony

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was great. Excellent value for money and perfect for a 3 night stay. Would definitely recommend.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office Manager op 8 mrt 2024
Dear Anthony, We are so pleased to see that you appreciated your stay with us. Thank you for taking the time to share your feedback. Kind regards, Roland

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Lage, 1a Frühstück, sehr nettes Personal, top Sauberkeit, kein Teppich und Bettwäsche ohne Federn super für Allergiker, insgeamt absolut empfehlenswert.
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Manager op 28 feb 2024
Dear Daniel, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you enjoyed our prime location, delicious breakfast and friendly staff. We take pride in providing a comfortable environment for all guests, and we are delighted that our accommodations met your needs. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back in the future!Kind regards, Roland

10/10 – Uitstekend

Vicki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Manager op 4 mrt 2024
Thank you very much, Vicki!

8/10 – Goed

James Robert, Crewe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We like the style and feel off the Hotel, the staff were very polite and helpful.. The room was basic and the TV didnt really work, bit we were only there to sleep in the evenings.. Breakfast was nice, could off been a few more options.. Would stay again..
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Manager op 26 feb 2024
Dear James Robert, Thank you for sharing your feedback! I am glad you enjoyed our hip style and found our staff friendly and professional. We apologize for the issues with the TV and any inconvenience related to your room. Your comments about breakfast are noted, and we will act upon your feedback. We appreciate your consideration of staying with us again and look forward to welcoming you back!Kind regards, Roland

10/10 – Uitstekend

ioseph, bari

Positief: Voorzieningen
tutto ok
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Manager op 21 feb 2024
Thank you Ioseph!

10/10 – Uitstekend

ioseph, bari

tutto ok
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Manager op 15 feb 2024
Thank you, Ioseph!

8/10 – Goed

Raquel, Køge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
God belligenhed
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lewis CE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In terms of value for money, I can't think of a better place to stay when coming to visit Budapest. I stayed here five years ago when travelling to Budapest alone and this time stayed with my partner. The rooms are comfortable, the breakfast varied and the staff are super friendly and helpful. (The freshly squeezed orange machine at breakfast is definitely a favourite for me) On our last day we were able to store our luggage securely after check-out and were even invited to help ourselves to the complimentary coffee and tea whilst waiting for the taxi to the airport (which they arranged for us). Those little touches are what help make this place special. Location is also excellent with a wide range of cafes restaurants and bars within a short distance. You can be in the city centre within a ten minute walk and can be walking alongside the River Danube within 2-3 minutes. The Great Market Hall is also less than 5 minutes walk away. I'm already looking forward to returning to Budapest as there is so much yet to see. I'll definitely be considering staying at the Bohem again.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office Manager op 1 feb 2024
Dear Lewis, Thank you for your outstanding rating and for sharing such a heartfelt review of your experience at Bohem Art Hotel. We are overjoyed to hear that you find us unmatched in terms of value for money when visiting Budapest. It is truly heartening to know that you appreciate the comfort of our rooms, the varied breakfast, and our welcoming staff. We are also pleased that you noticed and enjoyed the little touches; these gestures are indeed aimed at making your stay special. We look forward to welcoming you back on your next visit to Budapest and thank you for considering Bohem as your preferred choice.Kind regards, Roland

10/10 – Uitstekend

Joanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended hotel
Really gorgeous modern hotel in a great location for seeing the city. In a cold January the hotel was warm & cosy which was a welcome return when out sightseeing. Staff were courteous & friendly too. One small niggle was that there is no bar in the hotel, despite signage & it would have been lovely to have a drink there.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office Manager op 24 jan 2024
Dear Joanne, Thank you for your perfect rating and glowing review! I am thrilled to hear that our central location suited your preferences, and it is heartening to know that you felt warm and cozy during your stay, especially in the chilly weather. We appreciate your kind words about our welcoming staff. Our bar is temporarily closed indeed, and we would like to apologize for any inconvenience caused. Thank you for choosing Bohem Art Hotel - we hope to have the pleasure of welcoming you back.Kind regards, Roland

8/10 – Goed

Terrell, Hertford

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
This hotel is in a great location and has a fantastic breakfast. The free daily water in the room was a nice touch. However, the beds were very uncomfortable, we were not given the WiFi code or told that the restaurant was closed in the evening and the bar was closed during our stay. The heating and air conditioning didn’t work in the room. It was far too hot in the room, so you had to open the window and it was -4c outside. So then it was too cold. There was never anyone available on Reception to ask for help. They also didn’t replace the towels or restock the minibar when cleaning the room each day. For the price, it was still very good; but they need to honest about the facilities that are on offer.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office Manager op 22 jan 2024
Dear Terrell, We appreciate your detailed feedback regarding your stay with us. I am sorry to see that your experience fell short in several aspects. It is disappointing to hear about the issues with the beds, heating and air conditioning - your comments will be shared with the relevant teams for immediate attention. All of our available services are listed on reservation platforms and we are sorry for any lapses in communication and service you encountered. We will work to address these areas to enhance the overall guest experience. I am happy to see that you enjoyed our great breakfast and appreciated the convenient location. Thank you for letting us know your thoughts. Kind regards, Roland