Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 378 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
378
Gastenscore: 8 - Goed. 458 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
458
Gastenscore: 6 - Redelijk. 123 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
123
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
35
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
7
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
roberto
20 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ontbijd was minder
brood was niet vers eerder uitgedroogd of oud brood
roberto
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Péter Vezekényi op 29 nov 2022
Dear roberto,First and foremost, thank you for visiting our Boutique Hotel Budapest and for sharing your honest experiences.I am sincerely sorry to read that our usually beloved buffet breakfast selection was not maximally to your satisfaction and you feel the bread was not perfectly fresh. I truly hope that you shared your concern on the spot and our staff instantly handled your issue and offered you some alternatives. Needless to say that we strive for the perfection in every areas and we do our best to fulfill the requests of our guests. Please accept our sincere apology for the inconveniences encountered and please be assured that your words have been already shared with the relevant department head for further develop.Thank you for your support. I trust that otherwise you spent a nice time with us and left Budapest with memorable experiences.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future and to have the opportunity to demonstrate our sincere desire to offer you the outstanding service that Boutique Hotel Budapest is renowned for.Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel van de receptie is heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet was prima. Te kleine kamers en slecht bed, Geen stoel op de kamer. Het is absoluut geen 4* waard.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
DeJong, Den bosch
17 jul 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging is perfect. De lobby ook maar de kamers vielen enorm tegen. Op de foto’s lijkt het zo mooi maar het is verouderd en we hebben nauwelijks geslapen vanwege het vreselijke matras. Je ligt gewoon op een houten plank als ondergrond. Vond het allemaal beetje smoezelig.
DeJong
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging van het hotel was zeer goed. Te voet alles goed bereikbaar, metro vlakbij. Hotel is klein maar netjes en gezellig. De kamer was wat te klein. De badkamer ook wat klein, maar douche was prima.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel in het centrum vlakbij de Donau met heerlijk ontbijtbuffet
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Sam, Venray, nl
Reisde met partner
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale ligging waardoor alles op loopafstand was, verder was het ontbijt heel goed en uitgebreid
Sam
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Niels
26 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor 4 daagse citytrip.
Tophotel voor een citytrip met vrienden. De kamers waren een beetje klein, maar zeker voldoende als je niet heel je inboedel meeneemt. Vriendelijk personeel. Ontbijt was redelijk maar ook niets speciaals. Je kan ook je bagage achterlaten als je moet uitchecken maar nog moet wachten op je vlucht. Shuttle service van het hotel is gewoon te duur (€60 retour), je kan best op de luchthaven eens bij minibud (€35 retour) horen. Keuze genoeg qua openbaar vervoer in de buurt. Restaurants en bars te voet bereikbaar. De baden van Gellert zijn vlak aan de overkant van de brug op 10mins wandelen, een aanrader!
Niels
4 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
De foto's liegen niet, maar ze zijn zeer goed getrokken. Prijs/kwaliteit is zeker ok. Personeel supervriendelijk, alles proper, maar geen hotel om een week te verblijven.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Roos, Amsterdam
6 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, mooie locatie
Absoluut een mooi hotel, goede uitvalsbasis voor een citytrip! Goed en uitgebreid ontbijtbuffet, kamer ziet er netjes uit.
Roos
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable hotel with great location
And when i say great, i mean GREAT location.
The bar/restaurant area are very nice with a good selection of drinks and snacks. The hotel staff helped me with my requests very well. They do offer parking, but there are multiple garages in the area.
The downsides were that the AC did not preform as i hoped (but still ok), and that the breakfast area is a little cramped and therefore chaotic.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
2/10 – Ontzettend slecht
john, asten
28 jul 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tegenvallend vip+ hotel
Voor een weekend weg mijn punten van Expedia ingezet voor dit vip+ hotel. Hier was echter heel weinig vip aan. De entree was nog veel belovend. De kamers zijn zeer klein. De matrassen van de bedden zeer dun waardoor bed hard is. Bedden zeer laag op de grond. Het ontbijt was kwalitatief uiterst teleurstellend. Paar afbakbroodjes en vet roerei. Jus d Orange die uit een machine gemixt werd waarbij het meer water was dan jus. En het beleg en fruit werd bijna niet bijgevuld. Bij het uitchecken moest ik zelf expliciet vragen of ik de 30 euro borg terugkreeg. Mijn inziens moet Expedia dit niet wegzetten als een vip hotel. De prijs voor deze boeking van een nacht incl ontbijt was anders 228 euro per nacht. Dit is totaal geen verhouding prijs/ kwaliteit. 80 a 90 euro is meer reëel. En 4 sterren is ook niet reëel. Zou 3 moeten zijn.
john
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel! Super comfortabel met mooie ligging
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Kata op 18 jul 2018
Thank you for sharing your experiences with us, we are happy that you were totally satisfied with the hotel's nice location. We hope we can welcome you again once in the near future.
4/10 – Matig
Ratna, Den Haag
28 mei 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel vlakbij alle bezienswaardigheden
Hotel lobby zag er wel 4 sterren uit maar de kamers veel te klein en gehorig je kon de buren letterlijk horen.
Bed was vreselijk kraakte aan alle kanten en zakte helemaal in.
Het ontbijt was wel goed.
Ratna
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel dicht bij centrum
Goed ontbijt,vriendelijk personeel.makkelijk te vinden dicht bij openbaar vervoer.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Hennie, Limburg
19 dec 2017
Positief: Personeel en service
Geweldig centraal gelegen.
Vanuit het hotel binnen een half uur lopen op ontzettend veel "aanbevolen" locaties in de stad.
Hennie
3 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Joost
4 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business stay
Business stay in beautiful Budapest, nice Hotel on walking distance for everything.
Rooms small but ok
Joost
3 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Tera, Amersfoort
2 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel vlakbij de hoofdwinkelstraat.
Leuk hotel midden in het centrum. Vriendelijk personeel dat graag iets extra's voor je doet. Minpunten: erg warm op de kamer ondanks airco en de bedden kraken erg. Maar dat maakt het gehele verblijf niet minder prettig
Tera
3 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
marianne, dordrecht
10 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boutique hotel goede keus
Leuk zeer centraal liggend hotel.
Geen grote kamers maar dat is niet nodig alert je er alleen maar slaapt. Zeer schone kamers. Iedere dag schoongemaakt. Geen last van lawaai.
Een uitstekend ontbijt buffet.
Goede service van het personeel.
Goede keus.
marianne
8/10 – Goed
serena , hilversum
12 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel, makkelijk bereikbaar
Boutique hotel Budapest, is een mooi en luxe hotel. Het hotel is ietwat klein, de kamers ook. Daarnaast is het gehorig en slecht geïsoleerd. De service van het personeel is goed. Ik en mijn man wilde na de eerste nacht een extra deken, omdat de huidige dekens te dun waren voor de koud. We kregen zonder enkel probleem nieuwe dekens.
Het ontbijt is goed en uitgebreid.
Het hotel is makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Daarnaast zit het hotel dichtbij de brug naar buda, het uitzicht is echt prachtig. Je kijkt zo naar de Donau.
Het is een fijn hotel om naar terug te komen als je een lange wandeling in de stad achter de rug hebt. Mijn man en ik kunnen dit hotel zeker aanbevelen.
serena
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Heerlijk verblijf, wel een iets duurdere buurt
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
S, Amsterdam
9 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good weekend place to stay in Pest city center
Hotel just off the main roads yet very central. Excellent location, decent amenities. Top floor rooms close to hotel washer/dryer, loud.
S
8/10 – Goed
Alexandra
21 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi hotel fantastische ligging
Mooi hotel en een fantastiche ligging. Heerlijk ontbijt, personeel is vriendelijk en behulpzaam.Kamers zijn niet groot maar echt prima om te doen. En wat een mooie stad, zeker voor herhaling vatbaar!!! Kom er zeker terug.
Alexandra
8/10 – Goed
Fabrice
5 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel met een paar mankementen op de kamer
Heel erg vriendelijk personeel. Elke dag was er een heel lekker ontbijt voorzien. De kamer was proper, maar helaas waren er daar wel een paar "mankementen": het was moeilijk om de kamer op een aangename temperatuur te krijgen, de lakens waren klein en apart en het grootste probleem was dat je alles kon horen van je buren.
Fabrice
10/10 – Uitstekend
Frans
12 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel voor korte vakantie Boedapest.
Goed Hotel ligging midden in het centrum. Zeer vriendelijk personeel. Kamers wat aan de kleine kant. Ontbijt uitgebreid en ruim voldoende. Kortom goed hotel..
Frans
10/10 – Uitstekend
Dagmar
Reisde met partner
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small hotel close to disembarkation/embarkation piers for river cruise tours. Handy location for markets, shopping, dining and public transport. Staff were wonderful and so helpful. We got to the hotel early and could access our room. I needed a doctor and the staff arranged for one to visit me at the hotel. Rooms are small though, but that’s fairly typical of reasonably priced smaller hotels. Overall I would recommend this hotel to travelers.
Dagmar
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met een groep
8 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentral gelegenes, sauberes Hotel mit etwas kleinen Zimmer. Personal ist nett und spricht Deutsch. Aber ein größeres Taxi zu rufen, haben sie nicht hinbekommen. Mussten uns selber darum kümmern. Toilette in der Lobby sehr sehr klein. Sehr gutes Frühstück
Christine
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Péter Vezekényi op 16 mei 2024
Dear Christine,Thank you for your recent stay with us and for sharing few lovely words about your Boutique Hotel Budapest experience.On the positive note, I am delighted that you found the hotel perfectly located, clean, and with friendly staff who speak German. We carefully select our professionals and we are proud having many multilingual Colleagues.However, I am sorry to hear about the challenges you faced with the size of the hotel room, lobby’s toilet and the difficulty in arranging a larger taxi. The organization of a larger taxi or a minivan absolutely works, but we recommend you to request it in well advance next time. I am sorry we were not able to help you this time, however it is calming that you succeeded in arranging one.Please accept our apologies for any inconveniences you may have encountered and hope that unbeatable location and your hotel room’s lovely equipment well compensated its modest size.Thank you for sharing your experience. We appreciate your excellent points given, and we hope your next stay will be even more enjoyable.Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Mary Kay
Reisde met familie
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was wonderful. Very helpful and friendly. Is stay here again
Mary Kay
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Péter Vezekényi op 16 mei 2024
Dear Mary Kay,Greetings from the Boutique Hotel Budapest! It was a true pleasure to learn about your utmost satisfaction.I am incredibly proud you had a wonderful experience with the staff! Helpful and friendly service can truly make a difference in the overall enjoyment of your stay.Thank you for sharing all your positive experiences. We are delighted to hear that you would choose to stay with us again. We look forward to welcoming you back on your next visit! All my best,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Mary Kay
Reisde met familie
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay at the Boutique Hotel, even added an additional night to our planned stay. Rooms were cozy but had everything we needed. The staff was outstanding - especially Noami and Daniel - glad to answer and assist with any and all questions. The location was terrific. Right in the heart of everything. Easy access to public transport to other areas. I am glad to recommend this hotel.
Mary Kay
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Péter Vezekényi op 16 mei 2024
Dear Mary Kay,Greetings from the Boutique Hotel Budapest! It was a true pleasure to read your lines and to learn that you loved your stay with us and even decided to extend it! Cozy rooms with all the essentials, outstanding staff, and a terrific location in the heart of everything – it sounds like the perfect combination for a memorable stay.Thank you for sharing your positive feedback and for recommending us to fellow travelers. Reviews like yours are incredibly valuable for other travelers considering their accommodation options.Wishing you many more enjoyable travels in the future, and we hope to welcome you back to the hotel again soon!Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Timothy
Reisde met partner
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A well-located pleasant hotel with friendly helpful staff. We had no problems during our four-night stay.
Timothy
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Péter Vezekényi op 5 apr 2024
Dear Timothy,Thanks a lot for such a nice and clear recommendation shared about Boutique Hotel Budapest!Prime location, cozy accommodation and friendly hospitality are really our best features. Thank you for your positive feedback! It is great to learn that you found our location convenient and that your four-night stay went smoothly.Hope you will soon return for exploring even better Budapest’s beauty and diversity. We would be happy to be again at your service.Best regards, Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
susan
Reisde met partner
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was absolutely wonderful & helpful with all questions.
susan
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Péter Vezekényi op 13 mrt 2024
Dear susan,Welcome from the Boutique Hotel Budapest! It sounds fantastic that you had an outstanding experience with the hotel staff! Our lovely team sincerely desire to make guests feel like at home as much as possible in an unknown city by taking care of them. Thank you for appreciating their kindness and great performance.Your feedback about the staff's friendliness and helpfulness are valuable both for us and for other travelers looking for excellent service. Wishing you many more delightful stays in your future travels!We truly appreciate your recommendation and hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future!Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Ameen, Khobar
23 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
Ameen
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Péter Vezekényi op 5 apr 2024
Dear Ameen,Thank you very much for the excellent scoring shared about your Boutique Hotel holiday.I am delighted to hear that you had a nice experience at the hotel and that you were overall satisfied. If there is anything specific you particularly enjoyed, please feel free to share. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future for another enjoyable stay!Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
8/10 – Goed
Thomas, Geldern
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
4 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Kemal
Zakenreiziger
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place near center
God placering, rengøring god, alt er rent.
Værelset er lille men har alle faciliteter.
Morgenmad almendlig kontinental.
Kemal
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Péter Vezekényi op 22 jan 2024
Dear Kemal,Thank you so much for choosing to stay at our Boutique Hotel Budapest and for taking your precious time to share your positive feedback.I am delighted that both our well-located boutique hotel and its services were proved to be very satisfactory. Thank you for appreciating the overall value received and for highlighting your fully equipped hotel room despite its modest size. I am glad that you rested well and could easily discover the city taking the benefits of our perfect location.Hope that we soon get the chance to welcome you back to our great place! Thank you for your recommendation. Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Alan
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
December 2023
This property: "Boutique Hotel Budapest" was located within a short walking distance of the Above Ground Tram and Bus Systems and the Underground Subway System, therefore allowing you quick access to any and nearly every point of interest in Budapest and surrounding towns, like Szentendre, Memento Park, Etc...
Sincerely,
AJ & JC Kohajda
Alan
13 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Péter Vezekényi op 22 jan 2024
Dear Alan,Grateful thanks for your stay at our Boutique Hotel Budapest and for your heartfelt recommendation shared with Expedia readers.It is a delight to see that you spent a perfect stay with us and much valued the unbeatable location and its excellent transportation connections. Both subway, tram and bus stops are only few minutes away from our hotel. This blessing location makes us a perfect base to discover Budapest and the surrounding area.We cannot wait to welcome you back for another lovely hotel visit.Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Pierluigi
Reisde met familie
30 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personale gentile e disponibile, locali pulissimi, posizione strategica.
Camere piccoline.
Pierluigi
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Péter Vezekényi op 22 jan 2024
Dear Pierluigi,Greetings from the Boutique Hotel Budapest! It was a great pleasure to receive and read your overall nice feedback.I am delighted that you have found both the comfortable accommodation and the guest service more than satisfactory. It is our pleasure to see that our efforts have resulted in your pleasant stay and thank you for much appreciating the overall good value provided. Rooms are rather modest sized, hopefully its stylish look and great equipment were a great compensation.Thank you for your recommendation. It would be an honour to have you back again in the near future. Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
MARK DEAN
Reisde met partner
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARK DEAN
5 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Bente
Reisde met familie
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bente
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Clement
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clement
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Fabiana
Reisde met partner
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabiana
3 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Marian
Reisde met partner
22 nov 2023
Did not like when I called to cancel due to emergency I was told my reservation could not be located & to call the next day. I sent e-mail stating this & asked for a confirmation reply, but never received one. Would appreciate your help. Thank you.
Marian
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Natália Schenk, Front Office Manager op 24 nov 2023
Dear Marian Bibergall,I am sorry to hear from your review that you had to cancel your reservation due to emergency. I have tried to get some information from our colleagues about your cancelation request, but could not find anything. Would you please let me know, how did you try to cancel your reservation? At the hotel or with the Expedia or most probably with Orbitz? At the same time would you please also let me know something about the emergency case that had occurred so I can pass the information along to the Management.Thank you for your cooperation.I look forard to receiving your answer at your earliest convenienceBest regards,Natália Schenkboutique.admin@zeinahotels.com
10/10 – Uitstekend
Sonia
Reisde met een groep, Reisde met familie
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property was great! So convenient to transportation and so many dining options close by. The staff was the best we’ve had and the morning breakfasts were delicious with good options. The rooms are small but comfortable for sleeping and the lounge area on the main floor is perfect for visiting.
Sonia
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Péter Vezekényi op 8 dec 2023
Dear Sonia,Greetings from the Boutique Hotel Budapest. What a delight it was to read your lines, thank you so much for your wonderful feedback shared about our place.Thank you for highlighting and appreciating many details of our hotel and services. I am so proud that our attentive staff made your stay special and more enjoyable. Your compliments on unbeatable location as well as on excellent buffet breakfast are very well received. Many thanks for heartily recommending us to Expedia readers. We hope your ways will lead you back to us in the not too distant future. We would be pleased to be again your perfect accommodation and host.Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good hotel in a convenient location
Reception was helpful and efficient. Room was comfortable although we couldn’t persuade the thermostat to reduce the temperature. Breakfast was good. Although we hung up our towels every day to indicate that we would reuse they were changed every day.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Péter Vezekényi op 8 dec 2023
Dear Guest,Many thanks for choosing to stay at our Boutique Hotel Budapest and for taking your valuable time to share your sincere feedback.I never tire of accepting praising words on our lovely staff and great services. I was sorry to read that you found your room’s temperature too warm. Next time please indicate your concern on the spot, as we could have looked on your thermostat as well as we could have switched off the bathroom radiator. It is calming that your overall good stay was not much affected by the minor issues mentioned, however we noted your concerns in order to avoid similar occurrences in the future. Please accept our apologies for the inconveniences encountered.Thanks a lot for your definite recommendation. Hope to welcome you back soon!Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Hans Petter
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hans Petter
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Marie
Reisde met familie
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Honestly it was a great location 2 minutes away from the Metro station, everything was close by a variety of Restaurants, the river cruises and the hop on hop off bus, shopping everything.
Marie
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Péter Vezekényi op 24 nov 2023
Dear Marie,Thank you so much for the definite recommendation and for the wonderful ratings shared about our beloved Boutique Hotel Budapest!I was thrilled to learn that you enjoyed your stay with us and were truly content with our favourable location in walking distance to everything interested and needed during a few days city break. Great location is one of our main strenghts, I am glad that you took its full advantages and hope that you will soon return for further Budapest discoveries.Your definite recommendation is appreciated, we cannot wait to welcome you back in the not too distant future.Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Sandra Varas
Reisde met een groep
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean but the room is not spacious, but the personnel very good. The breakfast delicious 👍
Sandra Varas
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Péter Vezekényi op 24 nov 2023
Dear Sandra Varas,Greetings from the Boutique Hotel Budapest! Thank you very much for sharing your positive review about your stay with us.I am grateful that you highlighted the immaculate hotel room. I noted with regret that you expected a bit larger space, however I truly hope that the great equipment and good layout of your standard room (16 m2) compensated you a bit. Please note that room size, features and equipments are indicated on our official website to avoid any misunderstandings. Lastly, thank you for appreciating kind hospitality and tasteful buffet breakfast provided.Thanks a lot for the nice points given. I am truly glad you had all in all a great time in our hotel and it would be our pleasure to have you back again in the near future. Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God placering , meget venligt personale ,ikke meget plads til morgenmaden ,pæne værelser kommer gerne igen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Péter Vezekényi op 9 okt 2023
Dear Guest,Greetings from the Boutique Hotel Budapest! I am glad that you have discovered our beloved place and did not regret your hotel choice at all. It is a delight that you found many factors to be excellent and you would gladly return to us. I am happy that you pointed out prime location and appreciated hospitable staff, who work hard every day to create perfect hotel experiences.Breakfast room can be a bit crowded at peak time, that is why we encourage our dear guests to take their breakfast in the less popular earlier hours in the morning for their greatest comfort. Thank you for your understanding, I am glad that it was only a minor issue. We are grateful for the beautiful scoring.We cannot wait to welcome you back in the not too distant future!Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
LAXMAN, BORDENTOWN TOWNSHIP
27 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, friendly staff
LAXMAN
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Péter Vezekényi op 9 okt 2023
Dear LAXMAN,Thanks a million for choosing to stay at our Boutique Hotel Budapest and for taking your valuable time to rate us here, on Expedia.I am delighted to learn that our conveniently located hotel and its great service delivered completely met your expectations. I am proud to see that our hard efforts have resulted in your comfortable stay. Thank you for recommending us to fellow travelers.We all hope that you will return to us if your plans take you back to Budapest, will be waiting for you!Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Sandra
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was conveniently located and very clean. Staff at front desk were very nice and also helpful.
Sandra
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Péter Vezekényi op 9 okt 2023
Dear Sandra,Thank you very much for staying at Boutique Hotel Budapest and for taking your precious time to share your positive experiences.Your compliments on our friendly team and ideal location are well received, thank you for recognizing our efforts. It is our aim to hire a professional and enthusiastic employees, who is always on our guest’s disposal in any cases.Thanks a lot for recommending us to the travel community. We hope your ways will lead you back to us in the not too distant future for many more excellent experiences.Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager