Zitruimte lobby

Beoordelingen van Hotel Thomas Budapest

2.5 out of 5
Hotel Thomas Budapest
Liliom Street 44, Budapest

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 58 van 573 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 219 van 573 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 168 van 573 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 91 van 573 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 37 van 573 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer slechte staat van onderhoud en daardoor ook niet schoon. Badkamer met gebreken en dramatische bedden. De matrassen zijn te oud om nog enig gewicht te dragen zodat je de onderliggende plank al snel voelt. Geen bereidheid om dit op te lossen anders dan vergelijkbare kamers aan te bieden.
3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ik vond alleen het bed goed de rest zeer armoedig.
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

F M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aan te raden prijs kwaliteit verhouding hoo
Geweldige service vriendelijke mensen kamer netjes hier en daar wat gebruikssporen
9 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
sterk verouderd sanitair .knoppen vielen van de wand!barst in was bak . bij het ontbijt de 3e ochtend deed koffie apparaat het niet en er was geen thee uiteindelijk werden er 2 kannen heet water neer gezet .bij ontvangst vriendelijke heer voor de rest de dames kon geen gedag vanaf geen handdoek wissel gehad bij de 2e nacht de vuile handdoeken bij mijn zoon opgehangen bij ons was er niet eens iemand geweest voor het bed op te maken of de handdoeken. voor de rest was budapest top
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Ovd, Nieuwerbrug

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel in centrum. 24/7 receptie. Goede ligging.
6 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handige parkeergarage
Gewoon een standaard hotel niet slecht niet bizonder. Wel een voordeel dat ze een parkeergarage hebben voor 10 euro per 24 uur
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor Citytrip
Personeel spreekt goed Engels, waren erg vriendelijk bij het inchecken en alle vragen tussendoor. Locatie was voor mij prima, 5 minuten vanaf het metro station Corvin-Negyed waarmee je binnen 15 minuten in het centrum staat. De kamer was prima, geen overdreven luxe en voelde wat verouderd aan. Kamers waren wel netjes en schoon. Koelkast om drinken in te zetten en een ventilator om te koelen. Kamer kan wel vrij warm worden met de zon op de ramen. Wil je een paar dagen de stad verkennen? Dan is dit een prima hotel.
3 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

C

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging met matige kamer
De ligging en de prijs van het hotel zijn meer dan goed. Daarnaast is ook het baliepersoneel erg vriendelijk en spreekt goed engels. Maar de kamer zelf is me erg slecht bevallen. Het gordijn was erg lichtdoorlatend en dat met een lantaarnpaal voor ons raam zorgde ervoor dat het altijd licht was op de kamer. Daarnaast was bij aankomst de kamer al niet schoon. Dode spinnen in de hoek, een oude spinnenweb boven het bed vol vliegen en ook nog erg stoffig op de vloer. Ook het dagelijkse schoonmaken was slecht, de lakens stonken al na een paar dagen. Ondanks de slechte kamer hebben we wel erg genoten van de mooie stad en heeft het de pret niet bederft.
4 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Emma, Beverwijk

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nice location
Nice location, but no airco and uncomfortable beds. Friendly staff, clean rooms
3 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Kysam

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Prima hotel voor de prijs die je betaald. Metrostation ligt op loopafstand, er is ook een supermarkt in de straat. Hotelpersoneel is vriendelijk. Alleen er is geen airconditioning, dus in de zomer is het super warm.
3 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Helen , Amsterdam

Positief: Personeel en service
Een leuke rustige omgeving.
Vriendelijk personeel. Kamer was verzorgd. Een goed hotel voor deze prijs.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Hotel op loopafstand van metro.
Het hotel heeft een 7-tal parkeerplaatsen in een afgesloten parkeergarage. De kamer was ruim maar wel erg warm (juli). De ventilator is dan ook flink gebruikt. De kamer was eenvoudig ingericht maar schoon. De dekbed in de dekbedovertrek had duidelijk wel een wasbeurt nodig. De badkamer met douche wastafel en wc had wat achterstallig onderhoud met name de kitranden. De douche was afgeschermd met een douchegordijn. De mensen in de receptie waren zeer vriendelijk. De buurt rondom het hotel voelt niet onveilig, ondanks het parkje dat 's avonds in gebruik is bij junks.

8/10 – Goed

Israel, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes en comfortabel
Beetje verouderd toch netjes en comfortabel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good room
nice and decent room, good hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed, beetje eenzijdig ontbijt, wel lekker dicht b
Prima hotel, makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer, /dicht bij het centrum. Rustige omgeving.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Functioneel hotel prima prijs prestatie verhouding
Betreft een functioneel hotel. Prima prijs prestatie verhouding. Hotelkamers zijn gedateerd en ontbijt is eenvoudig. Locatie is prima aan de rand van het centrum en direct bij tram / metro.

6/10 – Redelijk

Lia en Ronald, Rijswijk

Sober, verouderd, maar wel schoon
Het hotel bestaat uit een oud en nieuw gedeelte. Wij verbleven in het oude gedeelte. Alles was redelijk, maar dan meer ook niet. Het kan ook niet anders voor deze zeer lage prijs. Alle inventaris heeft zijn beste tijd gehad en is op sommige punten aan vervanging toe. Het bed was buiten verwachting goed. Ontbijt was karig, maar datgene wat aangeboden werd was smakelijk, behalve de thee en koffie. De verse broodjes waren prima. Het hotel heeft een zeer gunstige ligging ten opzichte van het centrum en kan eventueel lopend gedaan worden. Tram en metro zijn praktisch om de hoek. Wij verbleven naast een gallerij voor bij het comlex horende appartementen, hetgeen soms in de nachtelijke uren hinderlijk was. Metname de deuren waren hier de oorzaak van. Voor een kort verblijf en alleen om te slapen is het prima tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

gerard

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Moyen
Cet hôtel est bien situé, près de la station de métro et tram. Le centre ville est accessible à pied. La chambre est grande avec petit balcon. L'ensemble est très correct et propre. Le PDJ commun. Cependant le premier jour il m'a été volé un stylo de bonne présentation mais de peu de valeur. Mais vol. Par sécurité je n'ai plus autorisé le personne de ménage à entrer dans la chambre. Donc tout sous clés. Vivement conseillé
7 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Väldigt lyhört . Man hade svårt att sova då det fördes oväsen i korridoren , dörrar smälldes igen väldigt högt , männidkor pratade högljutt kändes som de stod i ens rum och skrek. Nu hade vi ett rum på första väningen så kan vara därför vi hörde alla möljiga ljud under natten . Efter kl 03 så var det lugnare.
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Dániel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

emna

Positief: Netheid, personeel en service
Bien
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Perfectly good low cost hotel. Staff were helpful. Non smoking but overwhelming smell of smoke in en suite. A fridge but no kettle in the room (as I said low cost) Beware of booking adult and child room with breakfast; if the child is over 6 years the breakfast for them is not included! Ebooker problem not the hotel, they were good about it. Hotel is not lit up as in the picture so not easy to recognise in the dark, thank goodness for google maps. Although close to the river, quite a distance from the central area but not a problem if you can work out the trams.
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Dalila

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Filip

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sömnlöst
Hotel i sig ger det du betalar för, ett rum, en säng och inget extra. Under min vistelse, en lördag - söndag var det ett stort hål i handduken, i receptionen bokade jag taxi som kostade 4000 HUE mer än via appen Bolt, sen det största problemet för min del. Väggarna är av papper och det var otroligt stökigt hela natten...
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Nikolett

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Magnus

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Definitely a budget choice, but liveable.
This is hotel is okay if you’re on a budget, but it’s not in very good condition.
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
So, i booked this hotel as a surprise for my partner. We arrived to what looked like our hotel from the pictures. The lights were off, it was very dim. The guy behind the desk had an unironed creased shirt on, We checked in after him telling us that we wasn't on the booking list. we went to our room, to find the shower handing off and it being boiling! the room was filthy and falling apart. the shower basin has "urine" at the bottom. it was also not the room i booked. i went downstairs and explained what the room looked like. he then took us to another room and said we had been "upgraded" it was three single beds in a room.. again, not the room i booked. I went back down to tell him again, this was not the room i booked. I was finally shown the correct room, however the balcony access which i asked for was locked and you couldn't gain access due to there being an "accident" at the hotel. the rooms are unlocked by a manual key which you have to leave at the desk when leaving the hotel. This i found very odd. When we arrived back at the hotel after our time out and to get changed before the evening. The hotel bar that was advised, didn't exist. so we went out. When returning to the hotel, we gave our room number over to a different concierge, he just handed over the key, He didn't ask for ID or room card which has room number on. ANYBODY could have gained access to our room! This was totally embarrassing for me, as this was a surprise.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Janos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The front desk were really friendly and helpful. Sadly had a room with no towels and the breakfast you could pay extra for next door was a bit sadly lacking.
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

hans kristian

2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The postion was good. Worn out, horrible smell at the toilet, bad cleaning, to hot, no hairdryer.
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Predrag

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Emilio

3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Patrice

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
i liked that it had 24/7 front desk staff. i liked that the room was more spacious and comfortable than 2 other hotels i'd stayed at in my previous travels to Budapest. the room was warm and (mostly) clean, with a refrigerator and a balcony. Being winter, there were ants looking for a warm place to stay, so there were some ants that entered through a hole in the bathroom floor. The biggest complaint i had is that my room faced a courtyard where people smoke, and the 2nd hand smoke seeped into my room every time, even with the windows and balcony door shut closed. as a non smoker, it diminished my enjoyment and the quality of my stay overall.
7 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Night in Budapest
Hotel was quite quiet and peaceful. Breakfast was on A another Building. Services was gold and peoples nice. Hotel cleaning was so awfull that we was two weeks in Theme maybe ongelma The vacuemed floors. FTW times they Change towels and clean just trash everyday. Sheets they chacge maybe one time. So portieers was nice, and sleeping peaceful. All I give 3 or 2 stars. I recommend poeople who are just needing space to spend Night in Budapest.
16 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

yves

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Un bon choix pour séjourner à Budapest
Quelques petits défauts (prises défectueuses, etc) mais dans l’enseble Plus d’avantages que d’inconvenients. Excellente localisation, grande chambre, chauffage efficace, bon éclairage. Excellent rapport qualité-prix, donc
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Quality price ratio was good. Very close to city center and the Danube river and plenty of locals around the hotel. The staff also was friendly and helpful. Though, I did not like the toilet, it was quite shabby and the the buffet either, too poor. All in all I had a good stay.
4 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Ana

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Servicio de habitaciones deja bastante que desear
Hotel con la calefacción muy alta todo el dia... ni con las ventana abierta refrescaba. El personal muy agradable!! El servicio de habitaciones malo (eramos 2 y 1 dia nos dejaron sin toallas y otro con 1 toalla pekeña y la cama a medio hacer "se veia el colchon xq no estaba puesta la sabana bajera") El desayuno bastante pobre La ubicacion bien... prox a una parada de metro y la habitacion normal, lo esperado
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Emil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super good, and cheap hotel
I stayed at the hotel for three days during my visit in Budapest. My experience of the stay was perfect. - First of all, the hotel is located in the centre of the city. You have a tram line located at the main boulevard just four minutes away from the hotel, where you can travel to wherever you like in Budapest. - Second, the hotel is in a pretty darn good shape. It has the basics a hotel need. Such as a bed, plats-screen tv and other necessities such as a fridge, safe box, shower etcetera. - Third, the price is super low. I payed almost 60 euro for three nights. Note: If you have hight demands or expectations such as living in a Hilton Hotel equipped with super modern technology or in a castle with gold furniture, servants and grapes grinded and placed gently into your moth, this may not be suitable for you.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
overall it was ok, especially its location and breakfast.
3 nachten verbleven in november 2019