Lobbylounge

Beoordelingen van Novotel Budapest Centrum

4 out of 5
Novotel Budapest Centrum
Rákóczi út 43-45, Budapest

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 378 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 491 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 89 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 1000 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Maria Elisabeth De

3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Remo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfecte ligging voor bezoek aan Budapest
centraal gelegen met parkeergelegenheid in de parkeergarage om de hoek. Ontbijt was zeer uitgebreid en goed. het was alleen behoorlijk warm op de kamer ivm veranderend weer volgens medewerkers
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Attila op 12 mrt 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Attila LénártFront Office Manager

8/10 – Goed

Nadia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, alles was in orde. Jammer dat het aan een te drukke straat zat waardoor je hier snachts last van had
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Lénárt Attila op 5 nov 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Attila LénártFront Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging was top, net naast een metrostation waardoor je snel bij de bezienswaardigheden was. Kamers waren schoon en voorzien van airco en het ontbijt was fantastisch verzorgd en zeer uitgebreid. Zelfs verrast op mijn verjaardag met een gebakje wat door het hotel werd verzorgd.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging is prima t.o.v. openbaar vervoer. Ik kom er vanaf het begin, 17 jaar, geleden. De tapijten mogen wel eens schoongemaakt worden.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers , leuke uitstraling. Prijzen in de bar waren aan de hoge kant.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel inclusief onderhouds personeel ontbijt reuze veel keuze zal het aanraden aan vrienden👍
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Grietje, Almelo, nl

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Fijne locatie naast heel gezellig koffiehuis en vlakbij New York café, rustige en ruime kamer, top ontbijt!
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Jeannet, Capelle a/d IJssel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel aan de rand van de Joodse wijk en vlakbij het opstappunt voor de hop on bus. Uitgebreide keuze bij het ontbijt en een gezellige bar als je uit de stad komt. Onze kamerdame deed uitstekend haar werk.
4 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer mooi kader en zeer centraal gelegen
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Czár Lajos op 26 mrt 2018
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Budapest Centrum. We are delighted to know that you enjoyed your stay and we were able to fulfil your expectations. It is always a great encouragement to all of us to know that our guests are satisfied with our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Lajos Czár General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel centraal gelegen.
Net hotel. Hotel is centraal gelegen en alle bezienswaardigheden zijn aan te lopen. Het openbaar vervoer is ook top geregeld. Wij hebben 1 avond omdat het enorm regende in het hotel gegeten.
3 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Czár op 15 aug 2017
Dear Valued Guest, Guest satisfaction is the most important for us, and I hope to see you again at Novotel Budapest Centrum hotel, to assure you the same quality! With kind regards, Lajos Czár General Manager

8/10 – Goed

Rilana, D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goeie locatie
In een leuk deel vd stad met veel eet en uitgaansgelegenheden en erg leuk om te wandelen. Hotel is niet super modern maar goeie wifi connection en ruime kamers. Af en toe wel last van het verkeer en luide sirenes. Verder dicht bij OV en veilige buurt.

8/10 – Goed

SB

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel, zou er opnieuw verblijven
Over het algemeen zeer prettig! Locatie: ideaal (Keleti pu station én centrum op loopafstand). Wifi: goed en stabiel. De kamer (executive): ruim en comfortabel. Ik was alleen minder te spreken over de executive lounge. Minimale informatie-voorziening hierover bij de receptie. Ik wilde om 20:00 een hapje eten, maar hapjes waren er alleen van 16:00 tot 18:00. De vriendelijke medewerker heeft nog wat hapjes voor me gemaakt, dus super lief! Ik had geen ontbijt bijgeboekt omdat ik al toegang had tot de lounge die vanaf 6:30 open was. Open was hij, maar op losse croissants en koffie na, was er helemaal niks. Ik had niet een heel groot uitgebreid buffet verwacht zoals in het restaurant, maar iets meer keuze was wel welkom geweest. Ben alsnog naar het restaurant gegaan waar ik nog 14 Euro moest betalen, dat was jammer, maar een goed begin van de dag is belangrijk. Toen ik voor het uitchecken nog even de lounge in ging voor een glas water, lagen er opeens wel meer hapjes. Zucht. After all, ik zou opnieuw boeken, want los van de lounge was alles fijn en zou ik volgende keer weer dit hotel boeken, maar dan met ontbijt inclusief en zonder lounge toegang.

10/10 – Uitstekend

patricia, Oud-Beijerland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel. Vooral de service en ontbijt.
Wij hebben zeer goede service ontvangen toen er overlast was van andere gasten. Er zijn 3 verschillende ontbijten/tijden wat ook zeer handig is als je vroeg naar het vliegveld moet.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Maria, H

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel midden in het centrum.
Prachtig hotel. Mooie, goed onderhouden kamer.. Aardig personeel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vier dagen in budapest geweest Hotel prima uitgangs basis om stad te ontdekken met openbaar vervoer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel winkels dichtbij. OV dichtbij
Vele mogelijkheden om naar de vele bezienswaardigheden te gaan

8/10 – Goed

Ruud, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor een redelijke prijs
In Pest gelegen op een centraal punt. Prima ontvangst en een nette kamer. Wij waren erg tevreden over de kamer en de staat van onderhoud. Het personeel was heel hulpvaardig.

10/10 – Uitstekend

Harry, Zwolle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel met alle voorzieningen en dicht b
Prima hotel waar je te voet naar de Donau oever kan lopen duur ongeveer 15-20min. Gelegen in het centrum met in de nabije omgeving vele goede restaurants en cafe,s.

8/10 – Goed

Gezin, Brussel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede lokatie
Hotel was in orde, geweldig ontbijt, genoten van jaccuzi. Slechts een minpunt, in de lift staat geschreven "free local calls", dus belden we om een restaurant te reserveren. Bleek achteraf dat je enkel free local calls hebt als je een betalende upgrade doet. Een kleine misleiding dus.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel
Het was een prima hotel met verzorgde kamers en vriendelijk en behulpzaam personeel. Bovendien goeie aansluiting op het ov (metro is amper 50 meter van het hotel).

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel om Budapest te bezoeken
Alles binnen bereik. Vlak bij metro. Ruime kamers. Goed ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Geertruida, Hoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel goed in centrum en vlakbij metrostation
Het is een goed hotel. De bedden zijn goed. Het enige minpuntje is de douche. Die slang zit heel erg in het hoekje en is vrij laag. Die heb ik 1 keer gebruikt. Verder ging ik de sauna in en heb daar gedoucht. Alles was schoon en netjes, zeer tevreden over dit hotel.

6/10 – Redelijk

Frank, Aalsmeer

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Redelijk hotel met goede verbinding met bus, tram en metro. De kamers/bedden zijn ietwat aan de klein kant (Queensize bed) In de periode dat wij er waren was het 35-41 graden Celcius en de airco was ronduit teleurstellend en kreeg de kamer niet koel. Het hotel is zojuist 100% rook-vrij geworden, maar toch bleken er veel kamers te zijn die echt nog naar sigaretten roken.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

10/10 – Uitstekend

Roel, Vlakbij Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg genoten
Genoten van de zorgzaamheid en vriendelijkheid van het personeel. Niets is te veel. Verzorging perfect.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel en centraalgelegen hotel
Vriendelijk personeel, prima kamer. Wij vonden de fitnessruimte helaas onvoldoende: te krap enontzettend benauwd.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel lag goed vlakbij metro station
een aanrader dit hotel en mogelijkheid om vervoer van en naar vliegveld te regelen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk & mooi hotel voor een bezoek aan de stad
Mooi en netjes hotel, goed gelegen voor een bezoek aan de stad. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

8/10 – Goed

linda, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Prima stadshotel voor een citytrip. Heerlijke massages. Uitzicht op binnenkant wat minder, maar omdat niet aan de straat wel heerlijk rustig.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Fijn en schoon hotel. Prima ligging en vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

Charlotte, Delft

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Jaap, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een prima prijs!
Prima hotel met vriendelijke personeel en nette, schone kamers in een meer dan fantastische stad. Vlucht en hotel geboekt in december voor een zeer vriendelijke prijs. Naast de vrij moderne, ruim genoeg, schone kamers met goede bedden is de locatie van het hotel bijzonder fijn. Ongeveer in het midden van het prachtige fenomeen de ruin pubs zoals Szimpla Kert (laat de plastic slagersgordijn bij de ingang je niet afschrikken), Kuplung, Instant, & het (bijna oude) Ferencvaros stadion, & het centrum nabij de Donau. Een tip voor eten: reserveer een plekje bij Zeller Bistro (kan vast via hotel personeel) en neem de huiswijn genaamd Irsai Oliver. Super lekkere eten & drinken en zo vriendelijk. Google wel alles op de kaart; soms zijn bars of restaurants moeilijk te vinden. Enige 2 nadelen van het hotel: ontbijt vond ik te duur (staat niet in verhouding met wat je kan krijgen voor dat geld in de stad) en de douchekop hangt standaard erg laag, waardoor je op flink gebukt moet gaan of deze in handen nemen. Kortom: nietszeggende negatieve punten, hotel hartstikke prima.
Hotel Budapest Center

6/10 – Redelijk

Merlyn Joseph

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Unclean carpets Dated decor Air conditioning not effective which we complained about but nothing was done
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Abdul Wahab

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service
Transport was very close. Eating options were very close. Hotel is not very clean. When ever you reach the counter for any issue there response is that they cannot do anything until manager comes back and manager is there just in the morning. Manager was very helping but overall it is not worth the price as it is not what you would expect from a 4 star and for the price you pay.
6 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Diane, Jacksonville

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
My room was extremely hot. Found it too warm to sleep. Was told only the AC was working but that they were aware it was not cooling effectively. Could have used a fan in the room at least. Otherwise staff was helpful and stay was good.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Katerina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Great location and helpful staff. Beds comfy, however the rooms were a bit worn down and dated. Plenty of restaurants and cafes, but parking extremely expensive.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Attila op 20 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Attila LénártFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Sherzod

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nóra op 4 mrt 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best wishes, Nóra VidaFront Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Ksenia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nóra op 21 feb 2024
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards, Nóra VidaFront Office Supervisor

8/10 – Goed

UMIT

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a bad experience the first night. They had issues with pipes and there was no running water. Then heater was not working. They fixed all the next day. Front desk manager Atilla was extremely helpfull.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Attila op 20 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Attila LénártFront Office Manager

8/10 – Goed

Kamil

5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nóra op 21 feb 2024
Dear Guest, Thank you for taking time to rate our hotel, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards, Nóra VidaFront Office Supervisor

8/10 – Goed

Rudy

6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Nóra op 21 feb 2024
Dear Guest, Thank you for taking time to rate our hotel, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards, Nóra VidaFront Office Supervisor

8/10 – Goed

Jill

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Main restaurant wasn’t open although it says on the website it was. Rooms on 1st floor had been refurbished but not ours on the 3rd. Staff at reception answered questions but not openly helpful.
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Samuel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Déçu
J’ai passé 3 jours dans cet hôtel, je suis très déçu. Propreté a désiré, salle de fitness très petite et machine en mauvais état. Le ménage était à peine fait tout les jours. Il ne s’agit plus d’un 4 étoiles, les chambres doivent être rafraîchies Par contre emplacement parfait
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Nóra op 28 jan 2024
Dear Guest. Thank you for taking time to share your feedback.We sincerely apologize for the disappointing experience you had during your recent stay with us. Your feedback is taken very seriously, and we deeply regret that we fell short of providing the high standards of cleanliness and service that we aim for.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best regards, Nóra VidaFront Office Supervisor

6/10 – Redelijk

Hyunmin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Reginald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Nóra op 22 dec 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards,Nóra VidaFront Desk Supervisor