Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Blue Star





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Mainski put, bb, Budva, Budva Municipality, 85310
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Montenegro Beach Resort
Hotel Montenegro Beach Resort
- Zwembad
- Bubbelbad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
8.4 van 10, Zeer goed, 115 beoordelingen
De prijs is € 334
inclusief belastingen en toeslagen
15 aug - 16 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.00 per persoon, per nacht voor maximaal 30 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Blue Star Budva
Blue Star Hotel Budva
Blue Star Hotel
Blue Star Hotel
Blue Star Budva
Blue Star Hotel Budva
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Blue Star
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Alexander
31 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
André
Reisde met familie
31 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service
André
5 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
MARCO
Reisde met familie
27 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARCO
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Justin
Reisde met een groep
30 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Justin
5 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Jasmin
Zakenreiziger
11 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jasmin
4 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Katarina
7 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helt ok hotell i Budva
Katarina
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Ross
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ross
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Miguel
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful perfect
Miguel
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Marcos
15 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Corresponde às expectativas
Marcos
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Ta Wei
3 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ta Wei
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Michael
13 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Budva solo vacay
Michael
3 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Bo
11 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bo
7 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 jul 2017
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Rune
8 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rune
2 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Pozer
21 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pozer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Arturo, London
28 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience
Arturo
8/10 – Goed
Alvaro, Spain
7 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth It
Alvaro
10/10 – Uitstekend
LIBAN, Stockholm
3 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LIBAN
8/10 – Goed
Nataliya
21 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer