Behandelingsruimtes in de openlucht, een sauna, een spabad

Beoordelingen van Hotel Madero Buenos Aires

4.5 out of 5
Hotel Madero Buenos Aires
Rosario Vera Peñaloza 360 – Dique 2, Puerto Madero, Buenos Aires, Capital Federal

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 659 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 256 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 1000 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hilde

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 1 feb 2024
Dear Hilde, Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig hotel. Mooie kamers, goed ontbijt en niet te duur!
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Paula Carzoglio- Guest Services Manager op 8 okt 2019
Dear Sir/ Madam, Thank you for your review. We are glad to know that you enjoyed an excellent stay. We hope to see you soon! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Carol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jacuzzi on the roof
Still my number one hotel in BA. I love the jacuzzi on the roof. Service is top. Swimming pool and gym are really nice. Great and large room.
Reactie van Guest Relations Manager op 29 mei 2018
Dear Mrs. Carol, Thank you for your comments about your stay at Hotel Madero. We hope to see you soon. Kind Regards. Paula Carzoglio.

10/10 – Uitstekend

Carol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
roottop jacuzzi
Still my favourite hotel in ba. Love the location and still sitting with a glass of bubbles when the evening falls in a jacuzzi outside is the reading a come here so often
Reactie van Guest Relations Manager op 29 mei 2018
Dear Mrs. Carol, We want to thank you for your comments. We are very happy that you enjoyed your stay at Hotel Madero. We hope to receive it soon. Cordially. Paula Carzoglio.

10/10 – Uitstekend

Carol V.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Cool trendy hotek
I love this hotel. Well locatie and so close by THE reserve. I pick always this one to be sure that I can run in THE morning in THE reserve. Also THE jacuzzi on THE top Floor outsider is a plus. Also you can order chamagne here

10/10 – Uitstekend

Yolanda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un excelente lugar con una muy buena ubicación.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van MartinM op 15 mei 2024
Estimada Yolanda,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

8/10 – Goed

Juan, Santiago de Chile

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van MartinM op 6 mei 2024
Estimado Juan,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

10/10 – Uitstekend

Arturo Alfredo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bonito hotel de buena categoría. Excelente servicio y desayuno delicioso. Lis baños algo antiguos y toallas percudidas
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van MartinM op 24 apr 2024
Estimado Arturo,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

10/10 – Uitstekend

Tatiana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van MartinM op 24 apr 2024
Estimada Tatiana,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

10/10 – Uitstekend

Arnold

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very good, the room is too big and comfortable, bar is very good and breakfast perfect.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van MartinM op 22 apr 2024
Dear Arnold,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Judy

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van MartinM op 11 mei 2024
Dear Judy,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

JUAN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in april 2024
Reactie van MartinM op 15 apr 2024
Estimado Juan,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

10/10 – Uitstekend

Rami

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property need to be updated , some of the stuff in the the room or the lobby are in bad shape, broken , door opener not working properly, no outlet working properly,
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MartinM op 3 apr 2024
Dear Rami,Thank you for your feedback. We are glad you had a great stay. We apologize for any inconvenience caused by the condition of some items in the room and lobby. We will address these issues promptly to ensure a better experience for our guests. Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

James

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van MartinM op 31 mrt 2024
Dear James,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoGuest Service & Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

gloria

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elegant and modern hotel in an excellent location.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van MartinM op 26 mrt 2024
Dear Gloria,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

6/10 – Redelijk

Steve

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MartinM op 25 mrt 2024
Dear Steve,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Janet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is in a very nice area, paks and pedestrian walkways. Out of the rush of the city. Room was well appointed- only comment would be the cloudy glass in the glass door to the deck.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MartinM op 25 mrt 2024
Dear janet,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Ricardo Alfredo, Ciudad de México

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente Hotel, muy bien ubicado y con todos los servicios
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 20 mrt 2024
Estimado Ricardo, Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

10/10 – Uitstekend

Caridad

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location! Safe neighborhood. Lots of restaurants around. The staff is very friendly. Recommended!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van MartinM op 18 mrt 2024
Estimado Imer,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

6/10 – Redelijk

Francisco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelentes alrededores, desayuno promedio para su costo, sin aislamiento de ruido
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MartinM op 17 mrt 2024
Estimado Francisco,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Esperamos recibirlo en un futuro cercano.Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

10/10 – Uitstekend

Carlos Efrain

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El servicio y amabilidad, se anticipan con muy buena actitud. Gracias a Axel y Paola.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MartinM op 12 mrt 2024
Estimado Carlos,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros y que haya sobresalido la atención de Axel y Paula.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

10/10 – Uitstekend

Joshua

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great experience
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van MartinM op 19 feb 2024
Dear Joshua,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

8/10 – Goed

Deepti

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van MartinM op 16 feb 2024
Dear Deeoti,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Carlos E

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van MartinM op 15 feb 2024
Estimado Carlos,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

8/10 – Goed

Reto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van MartinM op 14 feb 2024
Dear Reto,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Flavia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo lugar
Amamos o hotel super confortável!
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van MartinM op 14 feb 2024
Dear Flavia,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Mitchell, corona del mar

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van MartinM op 21 mrt 2024
Dear John,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

8/10 – Goed

Zohreh, edmonds

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location Nice hotel The pool and jacuzzi need upgrading
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van MartinM op 14 feb 2024
Dear Zohreh,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

8/10 – Goed

Vivian

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van MartinM op 14 feb 2024
Dear Vivian,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Miguel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 6 feb 2024
Estimado Miguel, Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

8/10 – Goed

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bell hop at the front of the hotel could have been more receiving of guests in transportation vehicles
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 6 feb 2024
Dear Robert,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

JOAO MARCOS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van MartinM op 6 feb 2024
Estimado Joao,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

10/10 – Uitstekend

Monica, Guatemala

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Esta ubicado en excelente zona
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 30 jan 2024
Estimada Mónica,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirla pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

10/10 – Uitstekend

niso

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 30 jan 2024
Dear Niso,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Ciro Freitas

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 28 jan 2024
Estimado Ciro, Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very helpful The bartenders were very professional and polite Sebastian the bartender was awesome
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 27 jan 2024
Dear Robert,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Moon, los angeles

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
깨끗하고 예쁜 곳 다시 가고싶다
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van MartinM op 25 jan 2024
Dear Mr. Moon,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

HARJINDER

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 23 jan 2024
Dear Mr. Harjinder,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

HARJINDER

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 23 jan 2024
Dear Mr. Harjinder,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

6/10 – Redelijk

Simone

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Usually it is our favourite hotel in Buenos Aires, but this time the room was not clean, the lobby smellt like sewage and the breakfasts was nothing like before. The person at the check in had a flue and was unfriendly. The only supportive person was the concierge.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 19 jan 2024
Dear Simone,We sincerely apologize for falling short of your expectations during your stay at our hotel. Your feedback is invaluable, and we are committed to addressing the issues you encountered. We will thoroughly investigate and take immediate corrective actions to ensure a more positive experience for our guests in the future. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved stay.Kind regards,Martin

10/10 – Uitstekend

Guillermo

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van MartinM op 23 jan 2024
Estimado Guillermo,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

2/10 – Ontzettend slecht

Koel

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Why are the other reviews so good? - Bathrooms are dated and disgusting, please remodel - We had a group of 3 people who were each over 70, and no one offered to help with their bags while checking out - They have decent dinner, which means they know how to cook, but their free breakfast is inedible. Just charge money and make it taste better - Reception is always understaffed and has a long line - I paid for a corner room and had the view of a wall and a tree
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 16 jan 2024
Dear Koel,We sincerely appreciate you taking the time to share your feedback following your recent stay at Hotel Madero. We are genuinely sorry to hear that your experience did not meet the high standards we aim to provide for our guests.It is disheartening to learn about the issues you encountered, and we want to assure you that we take your concerns seriously. Our team is committed to ensuring the comfort and satisfaction of every guest, and we regret that we fell short during your visit.We would greatly appreciate the opportunity to discuss your specific concerns in more detail so that we can address them appropriately. Your insights are invaluable as we continuously strive to improve our services.Once again, we apologize for any inconveniences you experienced, and we hope to have the chance to regain your trust during a future stay with us.Sincerely,Martin MerinoGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Eduardo, San Ramon

Reisde met familie
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 16 jan 2024
Estimado Eduardo,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

10/10 – Uitstekend

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Lage
Eine ausgezeichnete Lage für ein Stadthotel in Buenos Aires. Im Stadtteil Puerto Madero fühlten wir uns sicher und gut aufgehoben, konnten morgens joggen gehen und am nachmittags den Pool auf dem Dach geniessen. San Telmo ist in Laufdistanz und alle interessanten Sehenwürdigkeiten sind gut erreichbar.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 9 jan 2024
Dear Bruno,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Juan, Santiago de Chile

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El Hotel es excelente y siempre es muy grato volver
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 8 jan 2024
Estimado Juan,Muchas gracias por compartir su experiencia en Hotel Madero.Nos complace saber que ha disfrutado su estadía con nosotros.Esperamos recibirlo pronto nuevamente!Saludos cordiales,Martín MerinoGerente de División Cuartos

10/10 – Uitstekend

Fernando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a great place to stay at. The staff, facilities, location, breakfast, etc...everything was absolutely great!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 8 jan 2024
Dear Fernando,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

8/10 – Goed

Antonio

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito Bom
Hotel bem localizado, com funcionários atenciosos, bom café da manhã, quarto grande e confortável, porém com banheiro pequeno que fica todo molhado, bom banho. Voltaremos
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 8 jan 2024
Dear Antonio,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New Years Eve Booking
Simply put a 5 star hotel in an excellent location and with amazing staff. If you book this hotel you are not looking for economy but for comfort and luxury.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van MartinM op 8 jan 2024
Dear Brian,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

8/10 – Goed

Janet A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van MartinM op 8 jan 2024
Dear Janet,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager

8/10 – Goed

Ann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bathroom tiles were older and needed repair even with an upgrade
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van MartinM op 8 jan 2024
Dear Ann,Thank you for sharing your experience at Hotel Madero.We are glad to know that you enjoyed your stay with us! We take your comments very seriuosly in order to continue upgrading all of our services.We look forward to welcome you soon!Kind regards,Martin MerinoRooms Division Manager