Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Brits Resort Lovina

4 out of 5
Brits Resort Lovina
Jalan Raya Seririt Desa Anturan - Lovina, Singaraja, Buleleng, Bali

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 7 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

bastien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brits hôtel Lovina
Super hôtel, très accueillant ! Service de qualité. Belle piscine, accès à la plage entre « les rizières » très jolie. Plage de sable noir mais manque de propreté.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tip top
Hôtel avec un staff parfait. P r contre l’hote Est un peu isolé de tout. Restaurant de l’hite Bien avec des prix raisonnables
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Sunan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

jasmin, Walnut, CA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I loved this hotel. It was beautiful, quiet, and tranquil. The hospitality was amazing, and the rooms were very clean. I loved using the pool area! It had a bar and a kids area for my daughter to play in. The only thing I would say is to get Wi-fi all over the facility, or at least in the rooms. The only place that wi-fi worked was in the cafe area.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Penny op 23 okt 2018
Dear Ms. Jasmin, Thank you for your feedback and it was a pleasure to know that you really enjoy staying with us. On behalf of the management, I would like to apologize for the inconvenience cause in regard of WIFI. We are on the progress of upgrading the WIFI and hopefully will be finish by this year. Looking forward to welcome you and your family again at Brits Resort Lovina and once again thank you for your feedback. Warm regards, Penny Claudine General Manager

8/10 – Goed

Ziyed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff was very nice and very helpful. The rooms and bathrooms were very spacious and clean (except for the toilets that are very old and need to be replaced + no wifi in the bedroom, only in the restaurant). It was a great stay!
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van penny op 23 okt 2018
Dear Sir/Madam, Thank you for your feedback and it was great to know that you have a great stay with us. On behalf of the management, please accept our sincere apology for your inconvenience during your stay in regard of WIFI. we are on the process of upgrading and hopefully will be finish before end of this year. Looking forward to welcome you back to Brits Resort Lovina and once again thank you for your feedback. Warm regards, Penny Claudine General Manager

10/10 – Uitstekend

Malene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018