Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Radisson Blu Hotel, Buraidah

4 out of 5
Radisson Blu Hotel, Buraidah
Unit 1 Imam Boukhari Street, 8792 Al Rayan, Buraydah, Al Qassim

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 31 van 57 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 57 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 57 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 57 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 57 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Elie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

abdulaziz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Badr Abdelaziz op 16 okt 2022
Dear Mr. Abdulaziz, Thank you for your continuous interest in Radisson Blu Buraidah Hotel and for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to learn that you have been enjoying staying with us. Thank you again for all your valuable comments, which will be shared with the entire team.Looking forward to the next visit and many more to come. Best RegardsGeneral Manager Badr Abdelaziz

10/10 – Uitstekend

Sharifah

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Badr Abdulaziz op 12 jun 2022
ضيفتنا المحترمه نود ان نشكركم اولا على اقامتكم في فندق راديسون بلو بريدة وعلى وقتكم في مشاركة تعليقاتكم وارائكم القيمة. وفى حال كان لديكم أية استفسارات أو اقتراحات أرجو عد التردد فى التواصل معى شخصيا يسعدنا الترحيب بكم خلال زياراتكم القادمة الى مدينة بريدة وتفضلوا بقبول فائق الإحترام والشكر مدير الفندق بدرعبدالعزيز

10/10 – Uitstekend

Mohammed, Broadview Hts

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Mohammed, Broadview Hts

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. went the extra mile to ensure i had a pleasant stay. Upgraded me to a suite on my first visit. One of the best in the area
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Badr Abdulaziz op 9 jun 2022
Dear, Mr. Mohamed Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah We are looking forward to welcoming you in the near future Best regards Badr Abdulaziz General Manager

10/10 – Uitstekend

FAISAL

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Ghuzaeel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
يحتاجوا الي تطوير
بسببهم دفعت قيمه قسيمه الوقوف على المطب دون اعلامي من احد مسؤولي الأمن للفندق
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 4 mei 2022
ضيفنا المحترم تحية طيبة وبعد ،،، نود ان نشكركم اولا على اقامتكم في فندق راديسون بلو بريدة وعلى وقتكم في مشاركة تعليقاتكم وارائكم القيمة. وإننا أذ نأسف لقسيمة الوقوف الخاطئ وتفضلوا بقبول فائق الإحترام والشكر مدير الفندق بدرعبدالعزيز

6/10 – Redelijk

Nabil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
These are my observations which need more attention from the hotel management: - he reception staff need more training to get the professionals House keeping need more follow up and close supervision No left from the basement Garage to the above level Thanks
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Radisson Blu Buraydah op 10 mrt 2022
Our valued Guest: Nabil Thank you for Feedback and for staying at Radisson Blu hotel Buraidah And promise to develop our services to meet your expectations Best regards Hotel Manager Badr Abdulaziz

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Radisson Blu Buraydah op 30 nov 2021
Dear Mohammed, Thank you for rating our hotel and we look forward to welcoming you at the nearest future. Badr Abdulaziz Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bunker stay
I was given a room with no windows. It felt like a bunker. Staff is very nice and helpful.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 8 sep 2021
Dear, Mr Mark Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah Regarding your comment about Room View We want to apologize about what happened and we will investigate with the concerned Department about it, and promise to avoid that in the Future and choosing Room With City View We are looking forward to welcoming you in the near future. Best Regards Hotel Manager Badr Abdulaziz

10/10 – Uitstekend

MOHAMMAD S

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 17 sep 2021
Dear, Mr. Mohamed Thank You for Your Feedback

8/10 – Goed

Ali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Radisson Blue Qassim
Pleasant stay and professional staff , service is up to the level and hotel is totally clean , I really enjoyed my stay there
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 24 aug 2021
ضيفنا الموقر السيد / علي نود ان نشكركم اولا على اقامتكم في فندق راديسون بلو بريدة وعلى وقتكم في مشاركة تعليقاتكم وارائكم القيمة. وفى حال كان لديكم أية استفسارات أو اقتراحات أرجو عد التردد فى التواصل معى شخصيا يسعدنا الترحيب بكم خلال زياراتكم القادمة الى مدينة بريدة وتفضلوا بقبول فائق الإحترام والشكر مدير الفندق بدرعبدالعزيز

10/10 – Uitstekend

abdulaziz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 21 aug 2021
ضيفنا الموقر السيد / عبدالعزيز نود ان نشكركم اولا على اقامتكم في فندق راديسون بلو بريدة وعلى وقتكم في مشاركة تعليقاتكم وارائكم القيمة. وفى حال كان لديكم أية استفسارات أو اقتراحات أرجو عد التردد فى التواصل معى شخصيا يسعدنا الترحيب بكم خلال زياراتكم القادمة الى مدينة بريدة وتفضلوا بقبول فائق الإحترام والشكر مدير الفندق بدرعبدالعزيز

8/10 – Goed

Shinhyung

2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 17 sep 2021
Dear, Our valued Guest Thank You for Your Feedback , and Hope to welcome You Soon

4/10 – Matig

Mohammed

1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 17 sep 2021
السيد / محمد الموقر نود ان نشكركم اولا على اقامتكم في فندق راديسون بلو بريدة وعلى وقتكم في مشاركة تعليقاتكم وارائكم القيمة. وفى حال كان لديكم أية استفسارات أو اقتراحات أرجو عد التردد فى التواصل معى شخصيا يسعدنا الترحيب بكم خلال زياراتكم القادمة الى مدينة بريدة

8/10 – Goed

Eddie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extra charges
The price the hotel charged was not the same as I bought originally through hotels.com. This was a bit of a shock when checking out. Overall it was £80 more.
16 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 27 jul 2021
Dear, Mr. Eddie Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah Regarding your comment about Extra Charge Kindly be Noted that Your Booking Prepaid by The Travel Agent " Hotel.com " and the Hotel charged the Agent Virtual Card only any difference subject to Commission Between Hotel and Travel Agent Looking forward to the next visit and many more to come. Best Regards, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Steven

16 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van BadrAbdulaziz op 27 jul 2021
Dear Mr. Stevan , thank you for your continuous interest in Radisson Blu Buraidah Hotel and for taking the time to share your experience with us. Looking forward to the next visit and many more to come. Best Regards Hotel Manager Badr Abdulaziz

10/10 – Uitstekend

Jamal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 5 apr 2021
Dear Mr Jamal Thanks for Choosing Radisson Blu hotel Buraidah and for your great feedback Hope to welcome you soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 26 mrt 2021
Dear Our valued guest , thank you for your continuous interest in Radisson Blu Buraidah Hotel and for taking the time to share your experience with us Best Regards Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was extremely attentive and professional! We had an excellent breakfast selection and overall wonderful stay!
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 8 mrt 2021
Dear Our valued guest , thank you for your continuous interest in Radisson Blu Buraidah Hotel and for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to learn that you have been enjoying staying with us. Looking forward to the next visit Best Regards Hotel Manager Badr Abdulaziz

10/10 – Uitstekend

Mahmoud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 15 feb 2021
Dear, Our valued Guest Thank you for Feedback and for staying at Radisson Blu hotel Buraidah And promise to develop our services to meet your expectations Best regards Hotel Manager Badr Abdulaziz

8/10 – Goed

Walid, Riyadh

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location located between good restaurants
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Badr Abdulaziz op 25 jan 2021
Dear, Mr Waleed Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfectly located and clean. It is my preferred choice when visiting Buraidah.
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Badr Abdulaziz op 7 jan 2021
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah

6/10 – Redelijk

Husam

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Badr Abdulaziz op 7 jan 2021
Dear, Our valued Guest Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah We want to apologize about what happened and we will investigate with the concerned persons about it , And we promise to improve the provided services to meet your expectations in the next visit . and we hope that you give us another chance We are looking forward to welcoming you in the near future. Best Regards Hotel manager Badr Abdulaziz

10/10 – Uitstekend

ALAA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good and will repeat it
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Badr Abdulaziz op 22 dec 2020
Dear, Mr Alaa Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الفندق رائع وفاخر والموظفين في قمة الاحترام المشكلة الوحيدة ان المصعد لا يصل الى مواقف السيارات وتضطر الى النزول عبر الدرج.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van badr Abdulaziz op 10 nov 2020
ضيفنا الموقر نود ان نشكركم اولا على اقامتكم في فندق راديسون بلو بريدة وعلى وقتكم في مشاركة تعليقاتكم وارائكم القيمة. وبكل تأكيد فان ملاحظاتكم هل محل اهتمام وتقدير وسيتم مناقشة ذلك مع القسم المختص بما يلبي توقعاتكم خلال زيرااتكم القادمة وفى حال كان لديكم أية استفسارات أو اقتراحات أرجو عد التردد فى التواصل معى شخصيا يسعدنا الترحيب بكم خلال زياراتكم القادمة الى مدينة بريدة وتفضلوا بقبول فائق الإحترام والشكر مدير الفندق بدرعبدالعزيز

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
28 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Badr Abdulaziz op 20 okt 2020
Dear, Mr. Ahmad Thank you for your great review , And Choosing Radisson Blu Hotel Buraidah for your stay Hope to welcome you soon Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Badr Abdulaziz op 20 okt 2020
Dear, our valued Guest Thank you for your great review , And Choosing Radisson Blu Hotel Buraidah for your stay Hope to welcome you soon Best regards

10/10 – Uitstekend

Hassan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff is respectful, the hotel is clean and the services are excellent
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Mohamed Hassan op 27 sep 2020
Daer, our valued guest Thany for your choosing Radisson Blu Hotel Buraidah ans sharing your experince with us We promise to always develop out services to meet you expectations Hope to see you soon in your Future Visits to buraidah Best regads Hotel Manager Badr Abdulaziz

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Badr Abdulaziz op 23 sep 2020
ضيفنا الكريم السيد / عبد الله نشكركم جزيل الشكر لاختياركم لفندق راديسون بلو بريده وعلى وقتكم فى مشاركة ارائكم القيمة التى وبلاشك هى محل اهتمام وتقدير من ادارة الفندق وجميع العاملين ونعتذر عن أى تقصير من طرفنا ونتعهد دوما بالرتقاء بمستوى الخدمة المقدمة بما يلبى توقعاتكم ونتطلع للترحيب بكم خلال زياراتكم القادمة الي مدينة بريدة مدير الفندق بدر عبد العزيز

10/10 – Uitstekend

Maha

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van khaled op 5 feb 2020
Dear guest: thank you for your continuous interest in Radisson Blu Buraidah Hotel and for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to learn that you have been enjoying staying with us. Looking forward to the next visit and many more to come. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Elie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location clean area nice staff and good prices close to everything
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Khaled op 5 feb 2020
Dear guest: thank you for your continuous interest in Radisson Blu Buraidah Hotel and for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to learn that you have been enjoying staying with us. Looking forward to the next visit and many more to come. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Steven

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ll round amazing
I always Tay at the Radisson Blu when in the area as I don’t need to travel far for what I need or for work. The staff are amazing, they are very professional, polite and pleasant. The food is always fresh with a great variety of soup, salads, main courses and deserts. The buffet is always a winner and as per the rest of the hotel, the waiting staff and chefs are great.There is a great lounge area that serves a great selection of teas coffees and cakes and at times they show local football on a big screen.
15 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Khaled Hantooly op 22 jan 2020
Dear, Mr Steven Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Khaled Hantooly op 17 jan 2020
ضيفنا العزيز تحية طيبة وبعد ،،، نود ان نشكركم اولا على اقامتكم في فندق راديسون بلو بريدة وعلى وقتكم في مشاركة تعليقاتكم وارائكم القيمة. مره اخرى نود ان نشكركم على وقتكم واتطلع للسماع منكم في القريب العاجل. وتفضلوا بقبول فائق الإحترام والشكر المدير العام احمد فريوان

10/10 – Uitstekend

AHMED

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Khaled op 27 nov 2019
Dear Guest: THank you very much for staying with us and thank you for the evaluation.

8/10 – Goed

Abdulaziz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel & crazy food prices
It was good. It’s very very expensive breakfast and other meals..
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Khaled op 24 sep 2019
Dear Mr. Abdulaziz: THank you for choosing Radisson Blu Buraidah and thank you for your comments, regarding the food prices we will review them although our prices are alomst matching the hotel market prices. once again thank you for staying with us and hope to see you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Khaled Hantooly op 25 aug 2019
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we are very thankful for your valuable comment which we will be thoroughly looked at by the concerned department in order to improve the provided services. We are looking forward to welcoming you in the near future.

8/10 – Goed

KHALID

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van khaled op 13 aug 2019
Dear Guest: Thank you for your continuous interest in Radisson Blu Buraidah Hotel and for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to learn that you have been enjoying staying with us. Looking forward to the next visit and many more to come. Best Regards,

8/10 – Goed

KHALID

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Khaled op 12 aug 2019
Dear Guest: thank you for your continuous interest in Radisson Blu Buraidah Hotel and for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to learn that you have been enjoying staying with us. Looking forward to the next visit and many more to come. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect for family or business
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Khaled op 22 jul 2019
Dear Guest: Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we are very thankful for your valuable comment which we will be thoroughly looked at by the concerned department in order to improve the provided services. We are looking forward to welcoming you in the near future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like: clean, comfortbe, friendly staff, big room, location Dislike: nothing serious
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Khaled op 28 jun 2019
Dear Guest: Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we are very thankful for your valuable comment which we will be thoroughly looked at by the concerned department in order to improve the provided services. We are looking forward to welcoming you in the near future.

10/10 – Uitstekend

mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van khaled op 7 mei 2019
Dear Guest: Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we are very thankful for your valuable comment which we will be thoroughly looked at by the concerned department in order to improve the provided services. We are looking forward to welcoming you in the near future.

10/10 – Uitstekend

olivier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very good hotel
Very new and good hotel. Very large rooms (without windows). Good WIFI. Good TV channels. Good bed . Impressive swimming pool and spa
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van khaled op 7 mei 2019
Dear Guest: Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we are very thankful for your valuable comment which we will be thoroughly looked at by the concerned department in order to improve the provided services. We are looking forward to welcoming you in the near future.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van khaled op 7 mei 2019
Dear Guest: Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we are very thankful for your valuable comment which we will be thoroughly looked at by the concerned department in order to improve the provided services. We are looking forward to welcoming you in the near future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buona colazione a buffet con assortimento di dolci e frutta, oltre a cibi salati. Camera spaziosa, ma bagno non riscaldato.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Khaled op 6 mrt 2019
Dear Guest: Thank you very much for choosing Radisson Blu Buraidah. And Thank you for the evaluationn

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van khaled op 4 jul 2019
Dear Guest: Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience at Radisson Blu Buraidah. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we are very thankful for your valuable comment which we will be thoroughly looked at by the concerned department in order to improve the provided services. We are looking forward to welcoming you in the near future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Khaled op 24 feb 2019
Dear Value guest: Thank you very much for choosing Radisson Blu Buraidah And thank you for the recommendation.

8/10 – Goed

Khalid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van khaled op 27 sep 2018
Dear Mr. Khaled: Thank you for choosing Radisson Blu Buraidah for your stay. and thank you for the evaluation.

10/10 – Uitstekend

Mansour

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Clean hotel Friendly staff Just they need elevator in the basement parking
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Khaled op 30 aug 2018
Dear Mr. Mansour: Thank you very much for choosing Radisson Blu hotel Buraidah for your stay. And thank you for the recommendation.

10/10 – Uitstekend

Izzat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place and could be the best.
Amazing trip. I like the place and the hotel was great. Parking is a bit small and needs to be careful when coming in or out . One negative point is that the glass door in the parking is not marked and can be missed and gut accidentely. Swimming pool is small and cold i orefer if they adjust it's tempurature.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Khaled op 16 aug 2018
Dear Mr. Izzat: Thank you for choosing Radisson Blu Buraidah. And thank you for the evaluation.