Cresco Hotel Buriram
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van I-Mobile-stadion
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Cresco Hotel Buriram





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 49
inclusief belastingen en toeslagen
1 jul - 2 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Novem Deluxe Room, 2 Single Bed laden

Novem Deluxe Room, 2 Single Bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Epic Suite laden

Epic Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Novem Deluxe Room, 1 Double Bed laden

Novem Deluxe Room, 1 Double Bed
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Novem Twin Room laden

Novem Twin Room
Family Suite
Alle foto's voor Epic Suite laden

Epic Suite
Alle foto's voor Novem Double Room laden

Novem Double Room
Alle foto's voor Novem Room laden

Novem Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

333 Moo 4, Buriram-Prakornchai Road, Tambon Isan, Amphoe Muang, Buriram, 31000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Modena by Fraser Buriram
Modena by Fraser Buriram
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 106 beoordelingen
De prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
1 jul - 2 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 350 voor volwassenen en ca. THB 175 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1500 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
- Toeslag voor extra bed: THB 900.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 22.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cresco Buriram
Cresco Hotel Buriram Hotel
Cresco Hotel Buriram Buriram
Cresco Hotel Buriram Hotel Buriram
Cresco Hotel Buriram SHA Extra Plus
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Cresco Hotel Buriram
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Ribaz
17 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cant wait to go back again!
Ribaz
3 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Anne
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anne
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Bergsveinn Runar
10 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Bergsveinn Runar
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Volker
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Volker
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Classy
Richard
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Antony
Reisde met partner
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antony
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geir
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geir
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Pattama
Zakenreiziger
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
สิ่งเล็กๆน้อยๆกับการให้บริการจากใจ
Pattama
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
ryo
9 mei 2024
ryo
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jeff
Reisde met partner
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
SAWAI
Reisde met familie
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SAWAI
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
juha
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
juha
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Roger
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brilliant hotel
Roger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Hidenori
Zakenreiziger
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hidenori
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
KarlS
Reisde met familie
14 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KarlS
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Joy
Reisde met partner
2 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joy
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good to stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Apichart
6 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Apichart
2 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Kamthon
15 jan 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamthon
1 nacht verbleven in november 2018