Fotogalerie voor Qoo Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je kunt Qoo Hotel vlak bij de luchthaven vinden vlak bij een treinstation in Buriram. Een paar lokale bezienswaardigheden zijn onder andere Lak Mueang en Kasteel van Buriram. Wil je liever een middagje winkelen, ga dan naar Thawikit Supercenter en Lively Market.

54/56 Thani Road, Nai Mueang, Buriram, Buri Ram, 31000
In de buurt
- Ziekenhuis van Buriram - 12 min. lopen - 1.0 km
- Buriram Rajabhat University - 12 min. lopen - 1.0 km
- Thawikit Supercenter - 3 min. rijden - 1.9 km
- Winkelcentrum Robinson Buriram - 6 min. rijden - 5.3 km
- Chang International Circuit - 10 min. rijden - 7.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- ใส่นม (Sainom's) - 5 min. lopen
- Twelve °C - 6 min. lopen
- ข้าวต้มเฟื่องฟู (เฮง91) - 5 min. lopen
- Rocket Coffee Buriram - 4 min. lopen
- Oli Wine Bar Restaurant - 2 min. lopen
Over deze accommodatie
Qoo Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Jintana Resort
Jintana Resort
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 17 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag: ca. THB 60 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Qoo Hotel Buriram
Qoo Buriram
Qoo Hotel Hotel
Qoo Hotel Buriram
Qoo Hotel Hotel Buriram
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Qoo Hotel
8,4
Zeer goed
9,0
Netheid
7,4
Locatie
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
18 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Scott
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Orgrob
Zakenreiziger
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Orgrob
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
KEITA
22 jul 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEITA
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
TAKASHI
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKASHI
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Chaiparts
26 aug 2023
Chaiparts
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Parm
4 jun 2023
Parm
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Dean, Edensor Park
Reisde met familie
21 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Dean
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Jari
4 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jari
4 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Masaki
23 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaki
7 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
sukanya
3 nov 2019
sukanya
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
marcel
20 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marcel
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
PEERE
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PEERE
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Axel
12 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Hotel
Axel
7 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
marcel
29 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bonne hotel
marcel
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Pleasant hotel close to the bus station
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Budget hotel close to bus station.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Steven
8 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good stay at Qoo
Steven
2 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer