Lobby

Beoordelingen van Best Western Royal Hotel Caen

3 out of 5
Best Western Royal Hotel Caen
1 Place De La Republique, Caen, Calvados

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 267 van 521 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 206 van 521 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 521 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 521 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 521 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kirsten

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The man that welcomed us did an amazing job giving us some tips around for our stay. The hotel itself is in a great location. Parking across the street is affordable especially in the evening but I believe they have parking available at the hotel too. Rooms are comfortable and silent the somedays busy square across the street can barely be heard. The restaurant next door is amazing too! 10 out of 10 would stay again!
6 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Dany op 17 aug 2022
Good morning Mrs. Sir, On behalf of our team, we try to give our customers the best possible service and we are delighted that you were satisfied with the reception of our employee. Our hotel does not have a car park, only a tariff agreement with the Indigo car park, Place de La République. We look forward to seeing you again during your next stay in Caen. Yours sincerely, The reception

8/10 – Goed

Diana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede lokatie maar slecht ontbijt.
De lokatie is prima en het is netjes en schoon. De kamer is wat klein en het ontbijt heeft geen verse croissants e.d. van de bakker en het gekookt ei is ijskoud en dus duidelijk de dag ervoor gekookt. Er is geen versfruit. En dat voor ongeveer 18 euro pp is ronduit slecht.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Laure/ Reception op 11 aug 2022
Good afternoon, Thank you for leaving us this review, we are glad you enjoyed overall your stay in our hotel. Our croissants and other viennoiseries are delivered every morning by a local bakery and we also work with a local greegrocer for the fruits. We are sorry our 14€ breakfast did not meet your expectations. Wishing you a nice day and hoping to welcome you again, Laure/ Reception

8/10 – Goed

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Business stop over
Prima locatie in centrum, simpele kleine kamer - douche in bad en niet in hoogte verstelbaar, vervelend
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Laure/ Reception op 14 jul 2022
Thank you for leaving us this review. We are glad your stay met overall your expectations. It is planned to change the support for the shower head in every room. We hope to welcome you again in a near future. Best Regards, Laure/ Reception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Laure/ Reception op 4 jun 2022
Good afternoon, Thank you for leaving us this review. We are glad you enjoyed your stay with us. Don't hesitate to tell us any comment or suggestion you may have for us to improve our service. Best regards, Laure/ Reception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi dicht bij het centrum
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Rémi/ Reception op 15 aug 2021
Dear customer, We appreciate your comment and hope that your stay was a pleasant one. We would be delighted to welcome you back to our hotel. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Marcelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Laure/ La Réception op 8 aug 2021
Dear Sir, Thank you for your nice review, we are delighted you enjoyed your stay with us and hope to welcome you once again soon. Wishing you a very nice day, Laure/ La Réception

8/10 – Goed

DirkenPieter, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging, kamers goed zonder meer, heerlijk bed
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Robert, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel. Schone kamers, uitstekende internet mogelijkheden op TV en uitmuntend ontbijt.
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel close to the center
Very friendly staff. It is conviently located. No frills. Berry

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf
Fijn, net en rustig hotel midden in het centrum van Caen. Parkeergarage recht tegenover het hotel (9 euro per dag). Ontbijt kost 11 euro per persoon. Stelt weinig voor, maar goed voor Franse begrippen. Beter haal je wat bij een bakkertje in de buurt. Goede uitvalsbasis om Normandie te beleven. Kan het hotel zeker aanraden.

8/10 – Goed

sjef, ridderkerk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
caen is een fijne stad
uitstekend hotel, enig minpunt is de inrichting van de ontbijtruimte. 's avonds werd steeds gevraagd naar de gewenste ontbijttijd: dit had te maken met groepen. wij ontbijtten altijd nadat groepen vertrokken waren,en hoefden ook onze tijd niet aan te passen.

8/10 – Goed

Margaret

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is in a good location although if your room faces the square it's a bit noisy at night. This didn't matter to us as it was great for people-watching. The hotel is clean and bed was huge. The staff were very unwelcoming on our arrival, they offered no map or information about the City. We had to ask about breakfast, and places to eat for dinner. It wasn't explained to us that thete was a guest bar/lounge. Different staff member next morning, same unfriendly demeanour. Although we reported that pipe under our bathroom basin was leaking, it remained unfixed for our stay. The 2 women working in breakfast room were the only helpful people we encountered. However, taxi drivers in Caen were great!
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing exceptional about the property, except that staff was friendly and helpful. Pretty spartan room in a convenient location.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Henry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The beds were confotable and rooms very quiet. Staff were friendly and very helpful.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Isma op 19 mrt 2024
Good afternoon,Thanks you for taking the time to respond to our satisfaction survey. We are very glad to know that you enjoy your stay among us. It will be a pleasure to see you again among us. Best Regards,Reception desk

10/10 – Uitstekend

Riley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to restaurants and centre of city. Very nice and walkable area
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Emilie/ La réception op 28 feb 2024
Good afternoon,Thank you for taking the time to respond to our satisfaction survey and for the good rating you gave us.We are glad to learn that you enjoyed your stay among us.All our team will be happy to welcome you again in our hotel.Best Regards,Front Desk

6/10 – Redelijk

Lauriane

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Daphné - Réception op 26 mrt 2024
Chère Lauriane,Merci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Au nom de toute notre équipe, je souhaite vous présenter nos excuses pour ne pas avoir réussi à dépasser vos attentes. Votre satisfaction est très importante pour nous, et nous utiliserons vos commentaires pour procéder à des améliorations, afin d'être sûrs de proposer une meilleure expérience à nos hôtes à l'avenir. Pourriez vous nous fournir plus de détails sur les aspects de votre expérience qui ont conduit à ce score de 3/5?J'espère que vous envisagerez à nouveau de séjourner parmi nous, pour que nous ayons une seconde chance de vous proposer une expérience de qualité supérieure. En vous souhaitant une agréable journée,Cordialement,Daphné, La RéceptionBest Western Royal Hotel Caen

6/10 – Redelijk

Yann

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A améliorer
La literie est très confortable mais les chambres donnant sur rue sont très bruyantes, ont a l'impression que les passants discutent dans la chambre. La salle du petit déjeuner était glaciale suite à une panne de chauffage, placer des chauffages d'appoint en attendant la réparation aurait été une idée simple. Le parking disponible est en fait le parking public payant.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Laure/ La Réception op 18 jan 2024
Bonjour Monsieur,Merci d'avoir pris le temps d'écrire ce commentaire.Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas répondu à toutes vos attentes. Nous disposons de double vitrage (triple vitrage au 1er étage), mais étant en plein centre-ville il y a régulièrement des bruits extérieurs. Concernant le chauffage de la salle petit-déjeuner, nous avons effectivement un moteur de renfort lors de "grand" froid qui est tombé en panne et la salle petit-déjeuner en pâti. Nous avons depuis ajouté des radiateurs pour réchauffer la salle petit-déjeuner en attendant la réparation.Nous espérons que vous nous laisserez une seconde chance afin de vous proposer une meilleure expérience.Bien cordialement,Laure/ La Réception

10/10 – Uitstekend

Pablo

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Isma / La Réception op 8 jan 2024
Good afternoon,Thanks you for taking the time to respond to our satisfaction survey.We are glad to learn that you enjoyed your stay among us.All our team will be happy to welcom you again in our Hotel.We wish you a happy new year.Best Regards,Reception desk

10/10 – Uitstekend

Ana

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dany op 28 dec 2023
Dear Ana,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our establishment.We are glad that you have take good time among us.We try to do our best for improve our offering of service.Your responses is important because it's a opportunity for us to upgrade.We will very happy to see you again,Have a good day,Kind regard,Dany,La Réception

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Laure/ La Réception op 11 dec 2023
Bonjour Madame,Nous vous remercions pour votre excellente notation et espérons vous accueillir à nouveau prochainement.Bien cordialement,Laure/ La Réception

10/10 – Uitstekend

Tim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the centre of town and the market
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Isma op 28 nov 2023
Good Afternoon,We thank you for choosing our hotel for your stay in Caen.We are glad to know that you appreciated our establishement and the location.We will be happy to welcome you again among us.Best Regards,Reception desk

10/10 – Uitstekend

Sharon

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van isma op 16 nov 2023
Good Afernoon, Thank you for choosing our hotel for your stay.We are glad to know that your stay among us went well, and we hope to see you again.Best Regards,Reception desk

8/10 – Goed

Casey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean rooms with lots of nearby places to walk to. Our only concerns were the small size of the bathroom and the shower was a step in tub that could prove to be hazardous for people with mobility concerns.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Laure/ Reception op 14 nov 2023
Good afternoon,Thank you for leaving us this review, we are glad you enjoyed your stay with us.We do have some rooms with walk-in showers for people with mobility problems. Don't hesitate to ask for one if needed.We hope to welcome you again in a near future,Best Regards,Laure/ Reception

8/10 – Goed

Darren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Emilie/ La réception op 4 nov 2023
Good Afternoon Mr.Payne,We are delighted that you enjoyed your stay with us.We will be happy to hear any suggestions you may have.We look forward to seeing you again !

8/10 – Goed

Darren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Emilie/ La réception op 4 nov 2023
Good afternnon Mr. Payne,We are delighted that you enjoyed your stay with us.We will be happy to hear any suggestions you may have.We look forward to seeing you again

10/10 – Uitstekend

Helena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
V convenient location in Caen. Very comfortable hotel & terrific Caen Royal restaurant next door 😊
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Isma op 18 okt 2023
Good afternoon, We are glad to know that your stay among us went well and that you appreciate our location. We will be happy to welcom you again Best Regards,Reception desk

10/10 – Uitstekend

PETER, RSM

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice clean property at the square, helpful, staff, convenient paid parking, great restaurant below, nominal pricing. I would stay here again.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Isma op 18 okt 2023
Good afternoon,Thanks you for taking the time to answer our survey.We are delighted to learn that your stay with us lived up to your expectationsWe will be happy to see you again among us.Best RegardsReception desk

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly Recommended
We enjoyed our stay in the BW Royal Hotel in Caen. Friendly but professional staff. Nice breakfast. Good location and within easy walking distance of shops and restaurants etc. and for visiting other parts of Normandy. Free Parking Voucher for Car Park. Would recommend
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Eva

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This checked many things, like easy parking, conveniently located in the middle of town with plenty of restaurant choices. Make sure to reserve a table in town for dinner. Caen has great ublic transportation. The roooms were clean and the reception was very helpful when we had questions. As usual in France, if you speak French, you will have it a little easier. Breakfast offered great choices.
Reactie van Damien - La Réception op 10 okt 2023
We thank you for leaving us this review.We are glad you enjoyed your stay with us and our reception team.We hope to welcome you again in a near future,Best Regards,Damien - La Réception

8/10 – Goed

Pablo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, small but nice room and excellent service. Internet was really bad, impossible to work or do basic stuff, let alone streaming
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Damien - La Réception op 10 okt 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologise for not exceeding your expectations.Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for every guest in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Yours sincerely,Damien - La Réception.

8/10 – Goed

Lawrence, Seattle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Laure/ Reception op 29 okt 2023
Dear Madam,Thank you for leaving us this review. We are glad you enjoyed overall your stay with us and hope to welcome you again in a near future.Best Regards,Laure/ Reception

8/10 – Goed

Salvatore

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima soluzione per un breve soggiorno a Caen. In pieno centro, struttura molto pulita e ben tenuta, facile parcheggiare nei dintorni con poco. Posizione strategica.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Isma op 5 okt 2023
Good afernoon,Thanks you for your comment. We are glad to know that your stay among us went well ans that you appreciated our location.We will be happy to welcom you again.Best Regards,Reception desk

4/10 – Matig

James

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Dany / Réception op 28 sep 2023
Dear James,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologise for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Yours sincerely,Dany La RéceptionBest Western Royal Hotel Caen

10/10 – Uitstekend

Philippe

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Isma op 21 sep 2023
Bonsoir,Merci pour votre note.Notre objectif est la satisfaction de notre clientèle, de ce fait nous sommes très heureux d'apprendre que votre séjour parmi nous a été à la hauteur de vos attentes. En espérant vous revoir prochainement.Cordialement,La réception

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Great location and friendly staff. Hotel is cute and room are small as expected HVAC unit in room had quarter inch of dirt. Disgusting
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Dany / Réception op 28 sep 2023
Dear Michael,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. We're sorry that our team didn't find this on the HVAC system, and we've passed the information on to our housekeeper so that a more thorough check can be carried out. We hope you will come back and see us again soon.Yours sincerely,Dany La RéceptionBest Western Royal Hotel Caen

10/10 – Uitstekend

Allan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location to the downtown
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Isma op 21 sep 2023
Good Afternoon, We are very glad to know that you apreciate your stay among us and our location.We will be happy to welcom you again.Best Regards,Reception desk

10/10 – Uitstekend

craig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great location to park, walk, ride local bus/tram-
first rate location, under ground parking across street. free local mini-bus picks up outside, easy walk to town center and most old town activities in Caen. Air Con as well!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van isma op 16 sep 2023
Good Afternoon, Thanks you for choosing to stay in our establishement. We are glad to know that you enjoy our hotel, facilities and location.It will be a pleasure to welcom you againBest Regards,Reception desk

8/10 – Goed

Maria Valentina

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Isma op 15 sep 2023
Good Afternoon, Mrs,Thanks you for give us a good note. Our goal is to satisfy our costumers. We will be very happy to see you among us again. Best Regards, Reception desk

10/10 – Uitstekend

Beth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helpful staff, great location, walkable and lively area. Comfortable beds.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Isma op 9 sep 2023
Good afternoon,We do everything we can to satisfy our customers,Our team thanks you for this comment and it will be a pleasure to see you again among us.Best RegardsReception desk

10/10 – Uitstekend

SILVIA

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Dany / Réception op 11 sep 2023
Dear Madam,Thank you for give us a 10/10. We are very glad to know that you enjoy your stay among us. And we will be happy to see you again in our establishement.Best RegardsDany,Reception DeskBest Western Royal Hotel Caen

8/10 – Goed

Søren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super placering
Dejligt hotel med ro og comfortable forhold
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Isma op 9 sep 2023
Good afternoon, Thanks you for the positif comment. We are happy to know that our establishement mmets your expectations.Best RegardsReception desk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Isma / La Réception op 11 sep 2023
Dear Madam, Sir,Thank you for give us a 10/10. We are very glad to know that you enjoy your stay among us. And we will be happy to see you again in our establishement.Best RegardsIsma,Reception DeskBest Western Royal Hotel Caen

10/10 – Uitstekend

Marsha

Positief: Voorzieningen
All good
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Laure/ Reception op 3 sep 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to leave us this review. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in a near future.Best Regards,Laure/ Reception

8/10 – Goed

Stéphane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel super bien situé (restaurants, boutiques et points d’interêt) Un peu bruyant ( bruits tard le soir et pendant la nuit) Très bon petit déjeuner et personnel super gentil Ventilation de salle de bain ne fonctionne pas!
Reactie van isma op 6 sep 2023
Bonsoir,Merci d'avoir pris de votre temps pour nous laisser un commentaire.Nous sommes heureux d'entendre que vous avez été satisfaits par l'accueil de notre équipe.Il est vrai que les chambres coté place sont un peu bruyante. Nous proposons des chambres coté cour pour les clients qui souhaite être plus au calme pendant leurs séjours. Pour ce qui est de la ventilation de salle de bain, nous avons pris en compte votre remarque et nous mettons tout en œuvre pour une réparation rapide.Cordialement, la réception

10/10 – Uitstekend

John

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Laure/ Reception op 3 sep 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to leave us this review. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in a near future.Best Regards,Laure/ Reception

10/10 – Uitstekend

Eric

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Laure/ Reception op 3 sep 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to leave us this review. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in a near future.Best Regards,Laure/ Reception

10/10 – Uitstekend

ADRIANO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo hotel in Place de la Republique, con parcheggio di fronte convenzionato con la struttura. Camere belle, spaziose, silenziose e letto king gigante. Bagno pulito, nuovo con doccia nella vasca. Personale molto cortese e disponibile.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Laure/ Reception op 3 sep 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to leave us this review. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in a near future.Best Regards,Laure/ Reception

8/10 – Goed

Ron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth booking.
The room was fine, a little cramped in the bathroom and at the back of the hotel so no view from the window just the back of buildings however the bed was comfortable and clean, air conditioning worked and the staff made up for the rest, the picture is not what to expect, parking nearby and easy to use, breakfast is continental buffet with scrambled egg as the only hot item. That said as a base it is fine.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Laure/ Reception op 27 aug 2023
Thank you for taking the time to leave us this review. We are glad your stay met overall your expectations. Don't hesitate to tell us any comment or suggestion you may have for us to improve our service.Best Regards,Laure/ Reception

10/10 – Uitstekend

Beatrice, seregno

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything perfect
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Isma/ La Réception op 20 aug 2023
Good afternoon,We are glad to know that everything when well and that you enjoyed your stay among us and the area. We are pleased that you have chosen our hotel and our brand and we hope to see you again. Best RegardsReception desk

10/10 – Uitstekend

Nentcho

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Dany / Réception op 11 sep 2023
Dear Madam,Thank you for give us a 10/10. We are very glad to know that you enjoy your stay among us. And we will be happy to see you again in our establishement.Best RegardsDany,Réception DeskBest Western Royal Hotel Caen