Gaia Pyramids Hotel

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Piramiden van Gizeh

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Gaia Pyramids Hotel

Senior suite, balkon, uitzicht op bergen | 1 slaapkamer, lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed
Restaurant
Receptie
Kameruitzicht
Businesscentrum

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer, balkon, uitzicht op bergen

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Senior suite, balkon, uitzicht op bergen

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Luxe suite, balkon, uitzicht op bergen

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familiekamer, niet-roken, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Standaard vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Royal suite, balkon, uitzicht op bergen

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior suite, balkon, uitzicht op bergen

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite, balkon, uitzicht op bergen

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe vierpersoonskamer, uitzicht op bergen

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op bergen

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
23 EL Remaya Square, EL Haram, Cairo-Alexandria Desert Rd, Giza, giza, 12572

In de buurt

  • Piramiden van Gizeh - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Piramide van Cheops - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Groot Egyptisch Museum - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Sfinx van Gizeh - 4 min. rijden - 2.3 km
  • Piramide van Khafre - 7 min. rijden - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Behooth - 12 min. rijden
  • Station Manial Shiha - 14 min. rijden
  • Cairo (CAI-Internationale luchthaven Cairo) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪قهوة المندرة - ‬13 min. lopen
  • ‪قهوة الف ليلة - ‬2 min. rijden
  • ‪فلفلة - ‬1 min. lopen
  • ‪قهوة ليالي - ‬14 min. lopen
  • ‪قهوة الخديوي - ‬19 min. lopen

Over deze accommodatie

Gaia Pyramids Hotel

Hotel in de buurt van Piramiden van Gizeh
Gaia Pyramids Hotel ligt in de buurt van Piramide van Cheops en Groot Egyptisch Museum en biedt daarnaast faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een gratis shuttleservice vanaf de luchthaven en designerwinkels ter plaatse. Alle gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi op de kamer met een snelheid van 25+ Mbps en van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Oppasservices (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en een kluis bij de receptie
  • Rondvluchten per helikopter/vliegtuig, conciërgeservices en een lift
  • Een 24-uurs receptie, vergaderruimtes en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en kussenkeuzemenu's en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Kinderstoelen en gratis baby-/kinderbedjes
  • Hypoallergeen beddengoed, lakens van Egyptisch katoen en pillowtop-bedden
  • Baden of douches, haardrogers en shampoo
  • Ledtelevisies met streamingdiensten en premium tv-zenders
  • Een privékok, mini-koelkasten en gratis theezakjes/oploskoffie

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans, Japans, Russisch en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 10 meter van de accommodatie
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Gratis 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 11.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Privépicknicks

Dingen om te doen

  • Designerwinkels
  • Rondvluchten met helikopter/vliegtuig

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Kinderstoel
  • Minikoelkast
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • In de bergen

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast bad
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Telefoon voor personen met een auditieve beperking
  • Visueel brandalarm

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Gratis babybed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Pillowtop-matras

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv met premium satellietzenders
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Chef-kokservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Gratis minibar (beperkt aantal items)
  • Maaltijdbezorging
  • Minikoelkast
  • Restaurantgidsen
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Vliegenramen
  • Wasmachine/droger
  • Wasmiddel

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen komen mogelijk niet in aanmerking voor gratis ontbijt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Gaia Pyramids Hotel Giza
Gaia Pyramids Hotel Hotel
Gaia Pyramids Hotel Hotel Giza

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Gaia Pyramids Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Gaia Pyramids Hotel?

Vandaag, 28 jul. 2025, kost een verblijf bij Gaia Pyramids Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 29 jul. 2025 min. € 58,82, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Gaia Pyramids Hotel te parkeren?

Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Gaia Pyramids Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Gaia Pyramids Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Gaia Pyramids Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een gratis shuttleservice vanaf de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Gaia Pyramids Hotel?

Dit hotel ligt in Al Haram, binnen 2 km afstand van Piramide van Cheops en Piramiden van Gizeh. Ook Groot Egyptisch Museum en Sound & Light-theater liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Gaia Pyramids Hotel

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 41 beoordelingen

6,0/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Chantal

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Allyssa

Reisde met een groep
When I arrived they did not have a room for me but told me I could not get a refund through then and I had to contact Expedia to do so. I did, Expedia said they could not contact the hotel. I was standing at the desk. I had to find another hotel in the area.
6 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

ANTOINETTE

Went to this hotel at 10am dropped off my bags to do a scheduled tour. Once I got back it seems as though they gave our room away. They tried to put us in a sister hotel and make us pay more for a sister property. Hotel is nice but Be Aware!!!
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Ashley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un séjour inoubliable grâce à un personnel exceptionnel ! Dès notre arrivée, nous avons été accueillis avec une chaleur et une gentillesse rare. Chaque membre de l’équipe s’est montré attentif, souriant et incroyablement professionnel tout au long de notre séjour. Leur disponibilité, leur bienveillance et leur souci du détail ont fait toute la différence. Que ce soit à la réception, au restaurant ou dans les services d’entretien, tout le personnel a contribué à rendre notre expérience magique. Un immense merci à chacun d’eux pour leur dévouement et leur accueil si chaleureux. Un très grand merci notamment à Shahd la meilleure réceptionniste de tout le Caire, Alex le meilleur serveur et tout le reste de l’equipe tel que Zein, Mazen, Menna et Rana. Nous repartons avec des souvenirs merveilleux… et l’envie de revenir très vite !
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Eduardo, Naples

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All was excellent from check in to check out. five stars staff on all levels, including drivers, receptionist helpers, and front desk personal. Kudos again to Rana and Merna ahead of all staff. Recommended to all!!
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Eduardo, Naples

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our check-in was excellent despite being too late at night. Saif and Omar were ready to be receiving us and took care of all. Very professional guys at work. The staff attention couldn't be better, as it was in our three days before. Everybody willing to help all the time, pending on your needs and requirements. Restaurant doing a good job on the top floor with a wonderful view of the Pyramids. Good food and good variety. Again, Rana and Merna went the extra mile to take care of us, thing we appreciate too much. Safe and attentive drivers for transportation from and to the airport. All the best. Honestly. Highly will recommend this hotel to family and friends. Eduardo
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Eduardo, Naples

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Of course the strong point of this hotel is the location, very close to the three pyramids of Giza, which you can watch directly from the hotel terrace and restaurant area on the beautiful top floor. But there is another point even stronger: the staff quality from top to bottom. I need to mention the super excellent attention given to the four of us by Rana, the top supervisor, in contact with us since the very beginning of the reservation day. She organized several tours and airport transportation with Excelent punctuality, and Excelent guides and vehicles, meeting our expectations and requirements. Rana and Merna runs this hotel smoothly and make you feeling like at home anytime. The rest of the staff are all the time pending on your needs and requests. Honestly I don’t think there are other hotels better on this important topic. When it comes to the food and drinks, the hotel has a five star restaurant installed at the top floor, with an amazing view to the pyramids. Kudos to Alex and Tony there for their excellent service. Thanks a lot to Rana for her special and personalized attention all time, all above expectations. I would repeat our visit at anytime in the future, and recommend this property to family and friends. Nothing could be better!!👍👍👍
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Sanaa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich war in la boutique hotel die haben uns komplett ein anderen hotel gegeben plus zimmer weil ein Event von pyramid alles ausgebucht hat und Expedia leider die zimmer immer noch angezeigt hat obwohl es keine zimmen gab .Aber la Boutique Hotel war schöner und ein guten Service
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Clarice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We booked thr Gaia, but were sent to one of their sister properties, Panorama Pyramid Inn! The rooms were smaller than those pictured here , but still comfortable & clean. A/C in the unit. There is one small elevator, which holds 2-3 ppl at a time. The roofttop restaurant has a spectacular view of the pyramids! Be prepared to be overwhelmed with all sorts of Egyptian options for breakfast!! The staff truly ks remarkable and will make you feel rjght at home..
2 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Rachel

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was friendly every time we spoke to them but we had issues from the beginning to the end. We had to wait an hour for our room just to discover it was the wrong room. We were told we would be moved and ended up being taken to another hotel completely; just to get a room worse than the first. The lights also went out at this new location. Overall a poor experience.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Sarath

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Berkay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Herşey için çok teşekkürler tek kelime harikaydı hersey
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Sandra

2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Carissa

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The staff were a total knockout!! They were incredibly accommodating and super lovely. The rooms are dated but decent enough to stay. Due to dated nature, the room didn’t feel as clean as I’d like it. Honestly though, the staff made up for it for me. Excellent!!!
7 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Paras

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

This is not the hotel it's more like motel/hostel.

The location is nice but lot of construction right in front of place and super noisy on street facing. it's not the hotel it looks like Motel. Not worth the price. They run on law staff for Breakfast in the morning. The standard room and bathroom are too small and crowded.
2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Fernanda

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Shea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The employees were absolutely phenomenal. From recalling previous orders to ensuring that you receive everything that you need. Alex, Tony, Omar, you made our stay wonderful. You can hear traffic at night but that will be the case anywhere that you stay. I slept fine but my wife needed ear plugs. No big deal. Thanks again!
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Antonino

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
non abbiamo avuto le camere che avevamo scelto, mi serviva il frigo per mettere i miei farmaci ma non funzionava, il bagno non aveva la corretta manutenzione, usciva cattivo odore dai sifoni, le finestre rimanevano aperte perchè le maniglie non funzionavano. bisognerebbe attenzionare di più la manutenzione e la pulizia. la colazione è stata abbondante ed ottima , anche il personale del ristorante è stato disponibile e cordiale.
3 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Caterina

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Scappate

Scappate da questo hotel. Pessimo in tutto, cercano di fregarti soldi in tutti i modi. Si salva solo il ragazzo alla reception biondino della sera, l’unico onesto più competente. Colazione di bassa qualità, pranzo pessimo, 15 euro per 50 grammi di petto di pollo e 30 grammi di riso.
3 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Tobias

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren zwei einhalb Wochen in Ägypten unterwegs und auf dieses Hotel haben wir uns am meisten gefreut. Allerdings wurden wir schnell nach der Ankunft auf den Boden der Tatsachen geholt. Wir wurden hier nur belogen und verarscht. Erst in ein anderen Hotel geschickt, dann ständig hingehalten. Letztendlich statt der Luxury Suite ein Standard Doppelzimmer erhalten ( ohne Entschädigung). Das Hotel ist eine Schande für Ägypten. Said und seine Mitarbeiter sind keine guten Menschen.
5 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed a good breakfast every morning with good cappucino & that view of the Pyramids was a terrific way to start my day. You can also take in that view whilst having dinner a snack or milkshake & never be alone thanks to the AMAZING staff throughout this hotel. Ismail who was so kind & outgoing & even went to the trouble to buy me stuff for my ankle after i hurt it. Ali was kind also & couldn't do enough to assist if needed. Mahmoud was truly great too. Rana Nada Shaad Mina were all so great at what they do & they are happy to do it. The man who checked me in was really helpful & friendly. All the staff went above & beyond. Tours trips taxis can all be arranged. There is an ATM machine close by & small supermarket plus gift shop & a few other eateries. I hope to be back.
5 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Samit, Cupertino

3 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Jamila

Positief: Personeel en service
Le personnel est super sympathique et une belle vu sur les pyramides, mais très mal isolé on entend énormément de bruit le fermoir de la fenêtres est cassé une mauvaise odeur sors des toilettes l'état de la chambre n'était pas correct l'eau chaude parfois le soir il y en avait pas!
4 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

KAEDE

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ugur

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gaia Pyramids Hotel was an absolute mess. The night of arrival our room was not even ready and they made us stay in another building without the amenties we paid for. The second and third night were okay and the fourth day they made us move to a hotel via a taxi because there was an electrical problem in the building with also not the amneities we paid for. They declined to refund no matter how much we complained. This company shouldnt be hosting rooms for guest.
4 nachten verbleven in januari 2025