Particuliere eigenaar
King Badr pyramids inn
Pension in luxe stijl in Gizeh, met gratis ontbijt, bij een treinstation/metro
Fotogalerie voor King Badr pyramids inn





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer laden

Deluxe eenpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Ledtelevisie
Wasmachine
Gerenoveerd in 2023
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Wasmachine
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Wasmachine
Misschien vind je dit ook leuk

Waldorf Astoria Cairo Heliopolis
Heliopolis
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 132 beoordelingen
De prijs is € 228
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

15 Alamira Fadia Street, Unit number 15, Giza, 3520612
Over deze accommodatie
King Badr pyramids inn
Vergelijkbare accommodaties

Taj pyramids view inn
Taj pyramids view inn
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis luchthavenshuttle
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 33 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Dineren: USD 20
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
Huren op lange termijn is mogelijk.
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en een recyclingsysteem voor grijs water
De accommodatie bevindt zich op een luchthaven en is uitsluitend toegankelijk voor reizigers die via de luchthaven reizen
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
King Badr pyramids inn Giza
King Badr pyramids inn Guesthouse
King Badr pyramids inn Guesthouse Giza
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over King Badr pyramids inn
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Arslan
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arslan
6 nachten verbleven in november 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ellen
Reisde met partner
10 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ellen
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KAMOGAWA
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
KAMOGAWA
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ty
Reisde met een groep
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ty
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ty
Reisde met een groep
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Ty
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ty
Reisde met een groep
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Ty
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sergio, Sassari
11 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sergio
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Rei
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rei
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Fukano
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fukano
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Derrick
28 aug 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
Derrick
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sandrine
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandrine
14 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Alijan
Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alijan
14 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
William
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place! Good price and host
William
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Royston
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Royston
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Noel
Reisde met partner
30 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Noel
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
asim
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
asim
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ming-Oi Esther
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ming-Oi Esther
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Luis Jerónimo
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Luis Jerónimo
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Helen
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helen
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joyann Vallane
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joyann Vallane
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
elhassan
Reisde met partner
1 jun 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
elhassan
8 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hermes
Reisde met een groep
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hermes
7 nachten verbleven in april 2025

















