Located in Downtown Cairo neighborhood, New Grand Royal Hotel is connected to a rail/subway station. Egyptian Museum and Grand Egyptian Museum are cultural highlights, and travelers looking to shop may want to visit Khan el-Khalili and City Stars. Alabaster Sphinx and Al Fustat Garden are also worth visiting. Spend some time exploring the area's activities, including winery tours.
Near Tahrir Square and Egyptian Museum, New Grand Royal Hotel provides free continental breakfast, a free daily manager's reception, and a coffee shop/cafe. Stay connected with free in-room WiFi, and guests can find other amenities such as dry cleaning/laundry services.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
Parkeerplaatsen (toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een 24-uurs receptie
Een bagageopslagruimte, een kluis bij de receptie en een lift
Meertalig personeel, een receptieruimte en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers van New Grand Royal Hotel zijn voorzien van leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en kussenkeuzemenu's en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en baden of douches
Lcd-televisies met premium tv-zenders
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten, koelkasten en dagelijkse schoonmaakservice
Gesproken talen
Arabisch, Engels, Duits, Italiaans en Spaans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet
Parkeren en vervoer
24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
Parkeerplekken ter plaatse (EGP 60 per nacht)
Eten en drinken
Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 11.00 uur
Dagelijks gratis welkomstreceptie
Een koffiebar/café
Gezinsvriendelijk
Koelkast op de kamer
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Kluisje bij de receptie
Gastendiensten
Conciërgeservices
Dagelijkse huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Meertalig personeel
Stomerij-/wasserijservice
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
Meer
Aparte rookruimtes
Etage
Gebouw
Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
Receptieruimte
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Select Comfort-matras
Badkamer
Bad of douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger op verzoek
Privébadkamer
Shampoo
Toiletpapier
Zeep
Entertainment
Lcd-tv met premium satellietzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Keukenpapier
Koelkast
Meer
Airconditioning
Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen beschikbaar
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Beleid
Inchecken
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Uitchecken
Contactloos uitchecken
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Airport shuttle fee: EGP 350.00 per vehicle (one-way)
Self parking fee: EGP 60 per night
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie te kunnen aantonen dat ze gehuwd zijn.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
New Grand Royal Hotel Cairo
New Grand Royal Cairo
New Grand Royal
New Grand Royal Hotel Hotel
New Grand Royal Hotel Cairo
New Grand Royal Hotel Hotel Cairo
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij New Grand Royal Hotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Biedt New Grand Royal Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?
Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.
Beoordelingen over New Grand Royal Hotel
Beoordelingen
6,6
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 90 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
22
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 90 beoordelingen" "
8 - Goed
27
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 90 beoordelingen" "
6 - Redelijk
16
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 90 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 90 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
22
6,8/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles goed
Mooie plek
En schoon
Ze zijn vriendelijk
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
keesenlien, zevenhuizen
24 jun 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
midden in stad
wat op de beschrijving staat klopt niet het hotel zit op de 6 de etage van een gebouw het gebouw bestaat dus uit meerdere woningen of bedrijven binnen komst liften zijn smerig dat is even schikken maar de mensen zijn heel vriendelijk en behulp saam dat maakt wel wat goed maar verwacht er niet teveel van
keesenlien
6 nachten verbleven in juni 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Sahilabi
Reisde met familie
26 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible, don’t look other reviews, it’s look fake
We booked 2 bedroom hall for 3 days . It was not available when we reach there . They provide one single room with two bed and very far another room for our 3 kids . I don’t except it . The hotel is in 6 th floor and very very old lift which is not work properly.The rooms are very dirty , bathroom door not closing . We don’t get wifi for all our stay also no hot water , they always say it will ready but not done full of our stay . Breakfast is not good and one staff is very rude . . Washbasin is block . We stay three days and they don't fix anything Don’t look other reviews. It’s all fake . The location is ok . That’s only one benefits . We do not recommend this hotel . We traveled 21 countries .
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DIDIER
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Dinesh Gowd
18 nov 2023
Dinesh Gowd
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Shakeel
Reisde met familie
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shakeel
3 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Robert
24 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay somewhere else
Booked a royal single and got something much less and worse. I had a prepaid reservation and they did not have my room. Found hairs on the bed, no towels or toliet paper. None of the tv remotes had batteries or back for them. How do you expect them to work? Sink constantly dripped and made a noise and when you shower good luck the bathroom floods because there is no shower curtain the entire floor gets wet.
Robert
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
JONAS
19 okt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anbefaler absolutt ingen å bo her! Svært skittent! Knust dusj, døren til bade luket ikke. Flekker og ødelagt sengegavel. Føltes ut som er fengsel. Jeg dro ut av hotellet med engang selv om jeg hadde betalt for 2 netter.
Hold dere unna.
JONAS
2 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Nagy
14 okt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel location is excellent. Hotel furniture's is very old and needs to be replaced. TV was very small and old. Light in room is poor. Hotel staff are very nice and friendly. Breakfast is ok. It was my first and last time to stay.