Feestruimte buiten

Beoordelingen van Swiss Inn Hotel Cairo

3 out of 5
Swiss Inn Hotel Cairo
7 El Hegaz St. From Gamet El Dewal St., El Mohandeseen, Giza

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 55 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,2/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Rafael, Topeka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Inside the Hotel was nice and clean, staff were excellent. Outside property surroundings is awful.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ahamadu

Positief: Netheid, personeel en service
Good overall
7 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Hakim

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible hotel I have ever stayed
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Nataliia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Diaa

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The worest ever
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Issam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Ramadan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
I like it close to restaurants and shop. The place is 3 stars. The room is below average standard.
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Noran

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

NABIL

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Ahmed

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not so bad
It qas overall good, but i have issues with the restaurant, as i was unable to get a menu easily, and when itl did most of items were not available.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
إقامة رائعة
كانت إقامة رائعة المكان نظيف. ومعاملة العاملين رائعة
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

hady

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was a comfortable stay, serviceable, nice service, nice staff, well trained, friendly, hospitality. The staff is very nice, hospitable, quick service,
9 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff friendly, very responsive, always smiling You feel at home
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Swiss Inn Front Desk op 18 feb 2020
Hello Dear, Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able accommodate a room move for you. Also, thank you for the kind words regarding Everything. We are continually trying to improve the variety and quality of Service that we offer. Thank you for staying at Swiss Inn Hotel and we hope that you will consider us for your next trip!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is the only advantage, however the staff are very nosey and not professional I would walk up every morning on the noise of the housekeeping staff and and when I go out of my room, they approach me hoping to get tips. I definitely wouldn’t recommend it. There is no privacy at all.
10 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Swiss Inn General Manager op 18 feb 2020
Hi Dear, Thank you very much for making time to give us feedback. We’re really sorry for the inconvenience you had. We have addressed this straight away to our staff and escalated it to the management for immediate action; to ensure that this incident is not repeated again. At present we’re taking steps to upgrade our room facilities, and also implementing utmost care in our appliance maintenance. We’d like to invite you again at our hotel and experience the improved stay. If you have any further concerns, please share it with us at: info@swissinnhotelcairo.com. Your feedback and suggestions are always welcome. Hoping to see you soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Swiss Inn Front Desk op 18 feb 2020
Hello Dear, Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able accommodate a room move for you. We are continually trying to improve the variety and quality of Service that we offer. Thank you for staying at Swiss Inn Hotel and we hope that you will consider us for your next trip!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Swiss Inn Front Desk op 18 feb 2020
Hello Dear, Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able accommodate a room move for you. We are continually trying to improve the variety and quality of Service that we offer. Thank you for staying at Swiss Inn Hotel and we hope that you will consider us for your next trip!

8/10 – Goed

Diaa

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Swiss Inn Front Desk op 18 feb 2020
Hello Diaa, Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able accommodate a room move for you. Also, thank you for the kind words regarding Everything. We are continually trying to improve the variety and quality of Service that we offer. Thank you for staying at Swiss Inn Hotel and we hope that you will consider us for your next trip!

10/10 – Uitstekend

Abdelazim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une équipe agréable et a l'écoute.un hotel bien situé , propre. Et une Petite déjeuner bien Varié .je vous conseil c'est bien.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van viola op 13 jan 2020
Hello Abdelazim , Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able accommodate a room move for you. Also, thank you for the kind words regarding Everything. We are continually trying to improve the variety and quality of Service that we offer. Thank you for staying at swiss inn Hotel and we hope that you will consider us for your next trip!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
فندق مستواه تحت المتوسط
الغرفه لا باس فيها كسكن ونوم . الافطار في البوفيه دون المستوي . سكنت في الدور 13 وحمام الغرفه فيه رائحة مجاري ورغم حضور السباك ولكن لم يعالج المشكله وعطر الحمام وفتح الماء فقط والمشكله جذريه في مواسير الصرف . المصبغه لا يلتزمون بمواعيد التسليم للملابس . مدير الفندق لا اعرف اسمة شخص متفهم واسلوبة راقي ويحاول حل المشاكل بقدر استطاعته
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van viola op 13 jan 2020
عميلنا العزيز , نعتذر جدا علي أي مشكله واجهت حضرتك و نتمني زيارتك قريبا بعد معالجه كل المشاكل و نعدك بأن تحظي بتجربه أفضل فنحن نسعي دائما للحفاظ علي مستوي راقي جدا من الخدمه المقدمه.وتطويرها بشكل دائم تحياتنا فريق عمل فندق سويس إن

4/10 – Matig

John, Manchester

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
A hotel with the minimal of comfort. It will give you a night sleep. Breakfast: Don’t have any expectations. Especially in comparison to international standards. Staff was nice but that is not enough.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van viola op 13 jan 2020
Hi John, Thank you very much for making time to give us feedback. We’re really sorry for the inconvenience you had. We have addressed this straight away to our staff and escalated it to the management for immediate action; to ensure that this incident is not repeated again. At present we’re taking steps to upgrade our room facilities, and also implementing utmost care in our appliance maintenance. We’d like to invite you again at our hotel and experience the improved stay. If you have any further concerns, please share it with us at: info@swissinhotelcairo.com. Your feedback and suggestions are always welcome. Hoping to see you soon!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
THIS PROPERTY IS RENEWING THERE BUILDING , THERE BREACKFAST AND BUFFOT IS VERY POOR AND LOASY
8 nachten verbleven in september 2019
Reactie van ahmed ismail op 2 nov 2019
Dear our customer we are very happy for choosing us next time you will find different restaurant we make some renovations in restaurant and rooms

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen
My check in was a room with king size bed, but i took a room with 3 beds far away from each other.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ahmed ismail op 8 sep 2019
Dear sir at first we would to thank you for choosing swiss inn hotel we hope to see you next time to avoid what happened before we hope to see you at your second home swiss inn hotel cairo regards swiss inn hotel management

8/10 – Goed

Jassim

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van ahmed ismail op 25 jul 2019
thank you for chhosing swiss inn hotel cairo we hope to see you next time to avoid what happened before

8/10 – Goed

EMAD ELDIN

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Rony

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the worst hotels I've been to in my life
Rooms very dirty, breakfast terrible and they didn't let me in to the bar on the 14 floor they just told me it's private and became very sick after returning home from this hotel
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Ahmed ismail op 8 sep 2019
Dear mr.rony we would to thank you for choosing Swiss inn hotel we hope to see you next time to avoid what happened before we hope to see you at your second home Swiss inn hotel Cairo regards ahmed Ismail Swiss inn hotel management

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Abdulaziz

Positief: Netheid, personeel en service
جيد
موقع الفندق ممتاز جدا لاكن الفندق قديم جدا وفيه ازعاج بسبب وجود ديسكو وبار فيه
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van ahmed ismail op 21 jan 2019
نشكر حضرتك لاختيارك الفندق ونعد حضرتك فى المره القادمه بتحسن المستوى وتجنب الصوت

10/10 – Uitstekend

Kadhim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Kadhim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Kadhim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
موقع الفندق والخدمة رائعة
كانت اقامة رائعة واشكر العاملين في الاستقبال على حسن الضيافة kadhim mohammed
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Haytham

Negatief: Netheid
6 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

khaloudi, Canada

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel sale et les photos sur Internet pas vrai
pas recommandè du tout chambre sale très vieux ca prend une renovation pour tous l'hotel
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Ahmed ismail op 8 sep 2019
thank you for choosing Swiss inn hotel we hope to see you next time to avoid what happened before we hope to see you at your second home Swiss inn hotel Cairo regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الموقع المميز والآمان
للرحلات السريعه العمليه المهم اختيار الغرف المجددة
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Zahair

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق طيب والعاملين اطيب
اقامه جميله العاملين في الاستقبال علي مستوي عالي من المهنيه والاحترام والعاملين في نظافة الغرف ممتازه وعلي العموم الجميع طيبين ولكن الفندق يحتاج تجديد للمراتب لأنها قديمه نوعا ما والولايات ممتازه وكذلك المناشف يلزم بوصفه فوريه رش الأدوار بمعهد معطره لأن الأسباب والدرجات بسبب التدخين كأنها مقابر
Reactie van ahmed ismail op 21 jan 2019
نشكر حضرتك على الاقامه بالفندق كما نشكر سيادتكم على ابداء رأيكم على ان تكون اقامتكم المره القادمه افضل من ما سبق

6/10 – Redelijk

Emee, Jordan

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel close to important places
Hotel entrance is great and staff are very helpful and welcoming but furniture and carpets are very old and breakfast was terrible.
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Ahmed ismail op 8 sep 2019
dear miss.emee thank you for choosing Swiss inn hotel we hope to see you next time to see what happened with renovated restaurant and carpets we hope to see you at your second home Swiss inn hotel Cairo regards

8/10 – Goed

Carlos Javier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es facil llegar al hotel, personal amable, buena ubicacion, solo el wifi falla muchisimo.
2 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

nlp, cancun

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's very bad
It's very bad experience in this hotel from all item and my back it's have very pain from bad bade
3 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Liz, UK

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location good but hotel not so good
Hotel on upper floors of a tower block. The top floor is a night club with music until late. Breakfast poor. Staff mostly very helpful. Location near restaurants, shops and money exchange outlets. About 30 minutes by taxi into Cairo central - traffic willing!!
Reactie van Ahmed ismail op 8 sep 2019
Dear Mr.liz thank you for choosing Swiss inn hotel we hope to see you next time to see what happened with renovated restaurant and breakfast we hope to see you at your second home Swiss inn hotel Cairo regards

4/10 – Matig

WALID

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig dårlig hotellet
Alle hotellrommene dårlig .... ikke verdt tre-stjerners hotell....

6/10 – Redelijk

eva, melbourne australia

Positief: Personeel en service
Location and staff hard to beat
I stayed for just on a month . Mix of business and exploration . From day one the staff could not have been more friendly and supportive of what I asked. This stood true for the staff who serviced the room to the door security and the reception and breakfast room staff as well as the manager . The location excellent ! The hotel itself needs a facelift etc but the walkin shower was an excellent size as was the bathroom . The bedroom was also a good size . Water pressure a bit low and a few cool showers. Staff could not do enough ! Ordered Uber and then I would call them and they would talk to the driver and explain what was required !
Reactie van Ahmed ismail op 8 sep 2019
Dear Miss.emee thank you for choosing Swiss inn hotel we hope to see you next time at your second home Swiss inn hotel Cairo regards