7 El Hegaz St. From Gamet El Dewal St., El Mohandeseen, Giza
Beoordelingen
6,4
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 55 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
10
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 55 beoordelingen" "
8 - Goed
16
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 55 beoordelingen" "
6 - Redelijk
10
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 55 beoordelingen" "
4 - Matig
13
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 55 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
6,4/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
5,2/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Rafael, Topeka
Reisde met partner
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Inside the Hotel was nice and clean, staff were excellent. Outside property surroundings is awful.
Rafael
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 jan 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Ahamadu
30 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Good overall
Ahamadu
7 nachten verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Hakim
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
2 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible hotel I have ever stayed
Hakim
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Nataliia
1 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
Nataliia
4 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Diaa
14 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Diaa
4 nachten verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Ahmed
Zakenreiziger
24 feb 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The worest ever
Ahmed
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Alain
9 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alain
10 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Issam
6 feb 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Issam
2 nachten verbleven in februari 2022
4/10 – Matig
Ramadan
Reisde met familie
23 jan 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
I like it close to restaurants and shop. The place is 3 stars. The room is below average standard.
Ramadan
2 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Noran
Reisde met familie
8 nov 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Noran
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
NABIL
24 sep 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
NABIL
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Ahmed
21 jun 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not so bad
It qas overall good, but i have issues with the restaurant, as i was unable to get a menu easily, and when itl did most of items were not available.
Ahmed
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Mohamed
Reisde met familie
8 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
إقامة رائعة
كانت إقامة رائعة المكان نظيف. ومعاملة العاملين رائعة
Mohamed
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
hady
3 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service
hady
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was a comfortable stay, serviceable, nice service, nice staff, well trained, friendly, hospitality. The staff is very nice, hospitable, quick service,
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff friendly, very responsive, always smiling
You feel at home
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Swiss Inn Front Desk op 18 feb 2020
Hello Dear, Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able accommodate a room move for you. Also, thank you for the kind words regarding Everything. We are continually trying to improve the variety and quality of Service that we offer. Thank you for staying at Swiss Inn Hotel and we hope that you will consider us for your next trip!
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
30 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is the only advantage, however the staff are very nosey and not professional
I would walk up every morning on the noise of the housekeeping staff and and when I go out of my room, they approach me hoping to get tips. I definitely wouldn’t recommend it. There is no privacy at all.
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Swiss Inn General Manager op 18 feb 2020
Hi Dear, Thank you very much for making time to give us feedback. We’re really sorry for the inconvenience you had. We have addressed this straight away to our staff and escalated it to the management for immediate action; to ensure that this incident is not repeated again. At present we’re taking steps to upgrade our room facilities, and also implementing utmost care in our appliance maintenance. We’d like to invite you again at our hotel and experience the improved stay. If you have any further concerns, please share it with us at: info@swissinnhotelcairo.com. Your feedback and suggestions are always welcome. Hoping to see you soon!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Swiss Inn Front Desk op 18 feb 2020
Hello Dear, Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able accommodate a room move for you. We are continually trying to improve the variety and quality of Service that we offer. Thank you for staying at Swiss Inn Hotel and we hope that you will consider us for your next trip!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jan 2020
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Swiss Inn Front Desk op 18 feb 2020
Hello Dear, Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able accommodate a room move for you. We are continually trying to improve the variety and quality of Service that we offer. Thank you for staying at Swiss Inn Hotel and we hope that you will consider us for your next trip!
8/10 – Goed
Diaa
27 dec 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Diaa
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Swiss Inn Front Desk op 18 feb 2020
Hello Diaa, Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able accommodate a room move for you. Also, thank you for the kind words regarding Everything. We are continually trying to improve the variety and quality of Service that we offer. Thank you for staying at Swiss Inn Hotel and we hope that you will consider us for your next trip!
10/10 – Uitstekend
Abdelazim
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une équipe agréable et a l'écoute.un hotel bien situé , propre. Et une Petite déjeuner bien Varié .je vous conseil c'est bien.
Abdelazim
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van viola op 13 jan 2020
Hello Abdelazim , Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able accommodate a room move for you. Also, thank you for the kind words regarding Everything. We are continually trying to improve the variety and quality of Service that we offer. Thank you for staying at swiss inn Hotel and we hope that you will consider us for your next trip!
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
فندق مستواه تحت المتوسط
الغرفه لا باس فيها كسكن ونوم . الافطار في البوفيه دون المستوي . سكنت في الدور 13 وحمام الغرفه فيه رائحة مجاري ورغم حضور السباك ولكن لم يعالج المشكله وعطر الحمام وفتح الماء فقط والمشكله جذريه في مواسير الصرف . المصبغه لا يلتزمون بمواعيد التسليم للملابس . مدير الفندق لا اعرف اسمة شخص متفهم واسلوبة راقي ويحاول حل المشاكل بقدر استطاعته
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van viola op 13 jan 2020
عميلنا العزيز , نعتذر جدا علي أي مشكله واجهت حضرتك و نتمني زيارتك قريبا بعد معالجه كل المشاكل و نعدك بأن تحظي بتجربه أفضل فنحن نسعي دائما للحفاظ علي مستوي راقي جدا من الخدمه المقدمه.وتطويرها بشكل دائم
تحياتنا فريق عمل فندق سويس إن
4/10 – Matig
John, Manchester
Zakenreiziger
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
A hotel with the minimal of comfort.
It will give you a night sleep.
Breakfast: Don’t have any expectations. Especially in comparison to international standards.
Staff was nice but that is not enough.
John
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van viola op 13 jan 2020
Hi John, Thank you very much for making time to give us feedback. We’re really sorry for the inconvenience you had. We have addressed this straight away to our staff and escalated it to the management for immediate action; to ensure that this incident is not repeated again. At present we’re taking steps to upgrade our room facilities, and also implementing utmost care in our appliance maintenance. We’d like to invite you again at our hotel and experience the improved stay. If you have any further concerns, please share it with us at: info@swissinhotelcairo.com. Your feedback and suggestions are always welcome. Hoping to see you soon!
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
25 sep 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
THIS PROPERTY IS RENEWING THERE BUILDING , THERE BREACKFAST AND BUFFOT IS VERY POOR AND LOASY
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in september 2019
Reactie van ahmed ismail op 2 nov 2019
Dear our customer
we are very happy for choosing us
next time you will find different restaurant
we make some renovations in restaurant and rooms
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
9 aug 2019
Negatief: Voorzieningen
My check in was a room with king size bed, but i took a room with 3 beds far away from each other.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ahmed ismail op 8 sep 2019
Dear sir
at first we would to thank you for choosing swiss inn hotel
we hope to see you next time to avoid what happened before
we hope to see you at your second home swiss inn hotel cairo
regards
swiss inn hotel management
8/10 – Goed
Jassim
1 aug 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Jassim
4 nachten verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
24 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van ahmed ismail op 25 jul 2019
thank you for chhosing swiss inn hotel cairo
we hope to see you next time to avoid what happened before
8/10 – Goed
EMAD ELDIN
2 jul 2019
Positief: Comfort kamer
EMAD ELDIN
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Rony
25 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the worst hotels I've been to in my life
Rooms very dirty, breakfast terrible and they didn't let me in to the bar on the 14 floor they just told me it's private and became very sick after returning home from this hotel
Rony
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Ahmed ismail op 8 sep 2019
Dear mr.rony
we would to thank you for choosing Swiss inn hotel
we hope to see you next time to avoid what happened before
we hope to see you at your second home Swiss inn hotel Cairo
regards
ahmed Ismail
Swiss inn hotel management
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Abdulaziz
26 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
جيد
موقع الفندق ممتاز جدا لاكن الفندق قديم جدا وفيه ازعاج بسبب وجود ديسكو وبار فيه
Abdulaziz
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van ahmed ismail op 21 jan 2019
نشكر حضرتك لاختيارك الفندق ونعد حضرتك فى المره القادمه بتحسن المستوى وتجنب الصوت
10/10 – Uitstekend
Kadhim
3 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kadhim
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Kadhim
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kadhim
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Kadhim
26 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
موقع الفندق والخدمة رائعة
كانت اقامة رائعة واشكر العاملين في الاستقبال على حسن الضيافة kadhim mohammed
Kadhim
1 nacht verbleven in oktober 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Ali
20 sep 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ali
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Haytham
13 aug 2018
Negatief: Netheid
Haytham
6 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 aug 2018
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
khaloudi, Canada
4 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel sale et les photos sur Internet pas vrai
pas recommandè du tout chambre sale très vieux ca prend une renovation pour tous l'hotel
khaloudi
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Ahmed ismail op 8 sep 2019
thank you for choosing Swiss inn hotel
we hope to see you next time to avoid what happened before
we hope to see you at your second home Swiss inn hotel Cairo
regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الموقع المميز والآمان
للرحلات السريعه العمليه
المهم اختيار الغرف المجددة
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Zahair
26 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق طيب والعاملين اطيب
اقامه جميله العاملين في الاستقبال علي مستوي عالي من المهنيه والاحترام والعاملين في نظافة الغرف ممتازه وعلي العموم الجميع طيبين ولكن الفندق يحتاج تجديد للمراتب لأنها قديمه نوعا ما والولايات ممتازه وكذلك المناشف يلزم بوصفه فوريه رش الأدوار بمعهد معطره لأن الأسباب والدرجات بسبب التدخين كأنها مقابر
Zahair
Reactie van ahmed ismail op 21 jan 2019
نشكر حضرتك على الاقامه بالفندق
كما نشكر سيادتكم على ابداء رأيكم
على ان تكون اقامتكم المره القادمه
افضل من ما سبق
6/10 – Redelijk
Emee, Jordan
30 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel close to important places
Hotel entrance is great and staff are very helpful and welcoming but furniture and carpets are very old and breakfast was terrible.
Emee
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Ahmed ismail op 8 sep 2019
dear miss.emee
thank you for choosing Swiss inn hotel
we hope to see you next time to see what happened with renovated restaurant and carpets
we hope to see you at your second home Swiss inn hotel Cairo
regards
8/10 – Goed
Carlos Javier
31 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es facil llegar al hotel, personal amable, buena ubicacion, solo el wifi falla muchisimo.
Carlos Javier
2 nachten verbleven in augustus 2017
2/10 – Ontzettend slecht
nlp, cancun
2 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's very bad
It's very bad experience in this hotel from all item and my back it's have very pain from bad bade
nlp
3 nachten verbleven in juni 2017
4/10 – Matig
Liz, UK
22 feb 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location good but hotel not so good
Hotel on upper floors of a tower block. The top floor is a night club with music until late. Breakfast poor. Staff mostly very helpful. Location near restaurants, shops and money exchange outlets. About 30 minutes by taxi into Cairo central - traffic willing!!
Liz
Reactie van Ahmed ismail op 8 sep 2019
Dear Mr.liz
thank you for choosing Swiss inn hotel
we hope to see you next time to see what happened with renovated restaurant and breakfast
we hope to see you at your second home Swiss inn hotel Cairo
regards
4/10 – Matig
WALID
25 jan 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig dårlig hotellet
Alle hotellrommene dårlig .... ikke verdt tre-stjerners hotell....
WALID
6/10 – Redelijk
eva, melbourne australia
16 nov 2016
Positief: Personeel en service
Location and staff hard to beat
I stayed for just on a month . Mix of business and exploration . From day one the staff could not have been more friendly and supportive of what I asked. This stood true for the staff who serviced the room to the door security and the reception and breakfast room staff as well as the manager . The location excellent ! The hotel itself needs a facelift etc but the walkin shower was an excellent size as was the bathroom . The bedroom was also a good size . Water pressure a bit low and a few cool showers. Staff could not do enough ! Ordered Uber and then I would call them and they would talk to the driver and explain what was required !
eva
Reactie van Ahmed ismail op 8 sep 2019
Dear Miss.emee
thank you for choosing Swiss inn hotel
we hope to see you next time at your second home Swiss inn hotel Cairo
regards