Een buitenzwembad

Beoordelingen van Swiss Inn Nile Hotel

3 out of 5
Swiss Inn Nile Hotel
110, El Bahr El Aazem Street, Corniche El Nile, Giza

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 85 van 232 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 232 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 232 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 232 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 40 van 232 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goood
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 2 feb 2023
Dear Mr. Mohamed , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, We Delighted Hosting You and Waiting To See You Again Soon

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel was slecht
Het hotel was slecht want in de buurt kweken ze schapen en slagten ze het lijkt precies offerfeest en met veel bloed op straat en het stinkt nog eens . De matrasen in de kamer liggen niet goed het bedgoed wat er opligt is vuil . 1 ster is zelfs te veel voor dit hotel Kamer is te klein en de mensen die daar werken zie zich zelf beter dan andere . Mvg

2/10 – Ontzettend slecht

carola, nederland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Na de positieve ervaring met Swiss Inn Nile, viel dit verblijf enorm tegen.
Enkele maanden geleden verbleven we voor de 1e keer in Swiss Inn Nile, en werden op vele fronten bijzonder prettig verrast. Tijdens dit 2e verblijf werden we erg teleurgesteld. Het zwembad was leeg, het grillrestaurant op het dakterras was gesloten en onze kamer was ronduit vuil. Ons diner hebben we 3x terug moeten sturen, voordat het eetbaar was. Terwijl het we exact hetzelfde gerecht hebben besteld als voorheen (dat toen perfect was) , werd er dit keer iets totaal anders geserveerd, slecht van kwaliteit, lauw, tegen koud aan en verre van vers. Toen er 's morgens geen koffie geserveerd kon worden, omdat men het de avond er voor "druk" had gehad, was voor ons de maat vol en zijn we vervroegd uitgecheckt. We kregen niet de indruk dat de problemen in Swiss Inn Nile op korte termijn tot het verleden zullen behoren. Jammer van zo'n mooi hotel, dat nog maar een paar maanden geleden in topvorm leek te zijn. Het personeel was wel vriendelijk en begripvol. Heeft zelfs bemiddeld bij het vinden van een ander onderkomen.

4/10 – Matig

Mohamed

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a disappointing experience at the hotel. Although the staff members were friendly and accommodating, the pictures on the website were misleading. The shower was mouldy and the equipment was old. Additionally, there was no iron machine or iron board available. I would rate this hotel as one-star. When I booked a dinner buffet, there was no buffet available, and I was given a limited à la carte menu with only two options. However, the staff were very friendly. I advise that you think twice before booking this hotel and consider seeing it in person first. I will never stay here again as it is not worth the price.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 21 apr 2024
Dear Mr. Mohamed , We Delighted Hosting You, About The Mentioned Requests, The Iron and Board Are Available Upon Request Also We Don't Offer Daily Buffet, Once Again We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience, Thank You And Waiting To See You Again

6/10 – Redelijk

Abdullah

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ahmed

3 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

HASHIM

6 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ibrahim

10/10 – Uitstekend

Ibrahim

8/10 – Goed

Maiko Alexander Paulino da

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

HATIM

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 12 nov 2023
Dear Mr. Haitham, We Delighted Hosting You And Waiting To See You Again

2/10 – Ontzettend slecht

saleh

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 12 nov 2023
Dear Mr. Saleh, We Delighted Hosting You And Waiting To See You Again

8/10 – Goed

Joshua

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 9 aug 2023
Dear Mr. Joshua, We Delighted Hosting You And Waiting To See Yu Again

6/10 – Redelijk

Mohamed

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 1 jun 2023
Dear Mr. Mohamed, We Delighted Hosting You, Thank You For Choosing Us & Waiting To See You Again.

2/10 – Ontzettend slecht

Mostafa

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheep,greedy,lack the quality,and the proper management to accommodate Customer and make their stay pleasant. Not recommended for staying there.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 14 mrt 2023
Dear Mr. Mustafa We Deeply Apologize for this Negative Feedback about us, but we need to contact you to Have Your Points and know what Happened With You & Work On It

2/10 – Ontzettend slecht

Faizan

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible
5 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 2 feb 2023
Dear Mr. Faizan , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, We Deeply Apologize for Any Caused Inconvenience . Waiting To See You Again Soon .

6/10 – Redelijk

kyuyoung

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 2 feb 2023
Dear Mr. kyuyoung , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, We Delighted Hosting You and Waiting To See You Again Soon

6/10 – Redelijk

kyuyoung

Reisde met een groep
시설노후한 도로변 호텔
청걸한편이나 시설이 노후화되어 고장난 것(예 샤워기)이 있다.좁은 로비에 경찰경비검색대가 있음.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 23 jan 2023
Dear Guest , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Goed

kyuyoung

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 23 jan 2023
Dear Guest , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, Waiting To See You Again Soon .

4/10 – Matig

An

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 18 jan 2023
Dear Guest , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ontzettend slecht

Angela, Hagerhill

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff was incredibly rude and the bathroom had more mold than I have ever seen. AC did not work and the elevator did not work.
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 10 jan 2023
Dear Ms. Angela , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, Your Notes Has Been Taken and Will Work To Avoid It Again, We Deeply Apologize for Any Caused Inconvenience . Waiting To See You Again Soon .

10/10 – Uitstekend

Paola

2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 3 jan 2023
Dear Ms. Paola, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Waiting To See You Again Soon .

4/10 – Matig

Mohammed

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 3 jan 2023
Dear Mr. Mohamed, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ontzettend slecht

Eric Davis

2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 3 jan 2023
Dear Mr. Eric, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Goed

Jorge Adrian

4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 3 jan 2023
Dear Mr. Jorge, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Waiting To See You Again Soon .

6/10 – Redelijk

Samy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Personal: freundlich Ausstattung: etwas veraltet Kategorie: 3 statt 4 Sonst OK
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 3 jan 2023
Dear Mr. Samy, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Your Comments Has Been Taken And We Will Work On It To Avoid It Again, We Deeply Apologize for Any Caused Inconvenience. Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ontzettend slecht

Adib

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
When I first arrived I had to give him 200 Just for him so he can pull me better room hotel was very noisy it’s not a quiet spot to stay in I couldn’t even invite my friends who drove me from the airport for dinner . I do not recommend not want to go there it’s not worth it they treat wrong Plus when you check out you have to wait at the lobby for them to check the room before you leave
6 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 26 sep 2022
Dear Mr. Adib, Thank You For Choosing Us, About Your Mentioned Comments All Our Rooms Are Isolated With Triplex Glass To Prevent Any Noise also The Visits Allowed In All The Hotel Except The Rooms, Finally It Is The Check Out Procedure Allover Th World, Hope We Have Clarified Everything, Thank You

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is not on well maintained condition. Worst part they don't even provide you water bottles even for breakfast if you ask for water they will ask you to buy. Corridors are stinky. Only good thing is location and view of Nile
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 26 sep 2022
Dear Guest, Thank You For Choosing Us.About Your Mentioned Points We Provide Everyday Free Bottle Of Water and Tea & Coffee Tray Replenishment But Other Wise You Can Order From Our Restaurant Or Room Service also We Prepare For Very Soon Renovation Plan, Hope To See You Again

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

2 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hany

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We could not stay in this room and had to leave. Room was completely different from the pictures provided. Rooms were unclean and smelled like some insecticide. Room furniture is outdated. Bathroom fixtures had rust.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 3 jan 2023
Dear Mr. Hany, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Your Comments Has Been Taken And We Will Work On It To Avoid It Again, We Deeply Apologize for Any Caused Inconvenience. Waiting To See You Again Soon .

4/10 – Matig

Ammar

2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 3 jan 2023
Dear Mr. Ammar, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation .Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Would stay again
Staff were very helpful and accommodating, and the manager also accommodates the stray dogs and cat seeking shelter outside the hotel which was a bonus for me, knowing they show compassion. Hotel could do with updating - which they seem to be in the process off. Room phone didn’t work but wasn’t a big problem.
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 1 aug 2022
Dear Guest , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, We Provide Converter For All The Rooms With Fees,Waiting To See You Again Soon .

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 10 mei 2022
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , We Deeply Apologize for Any Caused Inconvenience. Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ontzettend slecht

Diego

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
WiFi does not work in Lobby or rooms. Dusty rooms. Sticky room floors. Unsanitary. Waiting for refund. Left after 1/2 hour once we found another hotel
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 10 mei 2022
Dear Mr. Diego, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , We Deeply Apologize for Any Caused Inconvenience. Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Goed

Jean-Luc

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 3 mrt 2022
Dear Mr. Jean, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Waiting To See You Again Soon .

4/10 – Matig

Kristiine

1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 3 mrt 2022
Dear Ms. Kristine, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Waiting To See You Again Soon .

6/10 – Redelijk

FATIMA

Reisde met familie
8 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 18 jan 2022
Dear Ms. Fatma. Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Goed

Houria

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bon rapport qualité prix
L’hôtel est moyen en général. le personnel est très aimable et à l’écoute en cas de réclamation.
11 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 28 dec 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience . Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Goed

Mohamed

1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 28 dec 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience . Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Goed

Dorothy, Bedias

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The property has been kept up and it was clean including the toilets. The bar in the lobby was a little small, but sufficient. The dinner served in the hotel restaurant was good and service was great.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 28 dec 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience . Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ontzettend slecht

Mohanad

4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 28 dec 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience . Waiting To See You Again Soon .

10/10 – Uitstekend

Mohammed

4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 17 nov 2021
Dear Mr. Mohamed, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. Waiting To See You Again Soon .

6/10 – Redelijk

basem

2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 27 okt 2021
Dear Mr. Bassem, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Goed

Mahmoud

2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 27 okt 2021
Dear Mr. Mahmoud, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ontzettend slecht

nader, sarnia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was so dirty that we couldn’t sleep. It smell really bad and the bellows are so filthy
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 27 sep 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Appreciate Hearing From You To Get The Points We Will Work On To Improve Our Service, We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience and We Will Do Our Best To Avoid That Again . Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Goed

doaa

1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed Hassan

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Mahmoud

1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 27 sep 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Appreciate Contacting You and Hear From You To Get The Points We Will Work On To Improve Our Service, We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience and We Will Do Our Best To Avoid That Again . Waiting To See You Again Soon .

6/10 – Redelijk

Aldo Alonso

2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 27 sep 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation & Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The minimum level of hotels basic facilities wasn't available, unclean linens & Uncomfortable Mathresse & Pillow with the smell of sweat ,very limited TV Channels only three & room telephone & WIFI not working, Toilet Seat Yellowly Color are in very badly Condition & water leakage under Bathroom basin plus smelly like sewer, No Daily room Cleaning , Please Stay away Disgusting Place trust me
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Samar Dassouky (FOM) op 22 aug 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Appreciate Hearing From You To Get The Points We Will Work On To Improve Our Service, We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience and We Will Do Our Best To Avoid That Again . Waiting To See You Again Soon