Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Summer Hotel

4 out of 5
Summer Hotel
c/ Montnegre, 15, Calella

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 29 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

liesje, zuid-limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met ruime kamers
Net modern hotel, met mooie kamers. Ruime bedden en inloopdouche. Genoeg kastruimte aanwezig en een koelkastje. Eten is prima, afwisselend en voor ieder wat wils. Ontbijt is uitgebreid. All inclusive formule was goed. Tussen de maaltijden door kon je nog wat snacks zoals broodje worst/hamburger of tosti krijgen. Hotel ligt op een heuvel.

8/10 – Goed

Eva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel en sí no está mal, pero a la habitación que nos tocó le faltaba mantenimiento, apenas luz en el lavabo, secador no funcionaba y puerta balconera no cerraba. En la comida había un poco de todo. Creo que no es para 4 estrellas pero para pasar un par de días, es correcto. El personal de lo mejor.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Zhongwen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Patricia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal muy amable
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

jose antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Séverine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour très agréable, nous étions en demi pension, les repas sont différents et variés chaque jours. Points négatifs un parking à proximité de l’hôtel serait un plus. Il est dommage qu’il n’y ait pas de petit frigo dans les chambres surtout l’été. Sinon rien à redire, personnel agréable, établissement très propre.
6 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

benoit

Hôtel sympa, chambre superbe, repas impeccable.
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Nuria

Hotel para parejas.
Las habitaciones geniales. Piscina pequeña y bufete con no demasiada variedad. Personal muy agradable.
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

JOSE ANTONIO

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
No volveré
La experiencia ha sido pésima en el restaurante del hotel, en la cena de 19:30 a 21:30 . Llegamos a las 21:15 y a las 21:40 apagaron las luces y nos retiraron los platos, sin terminar la cena. Las consumiciones en el bar de noche.... En vasos de plástico. El comportamiento de la jefa del comedor, un cero. Con los clientes, y , con el personal. Las habitaciones sin mando a distancia de las TV. Poca variedad de comidas. Todo el resto , bien. Pero querer pasar un fin de semana, y tener estos contratiempos, no gusta.
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

The room was fine and the receptionist was pleasant.There was a wide variety of food but it wasn't particularly tasty.The coffee at breakfast was disappointing and the orange juice wasn't fresh orange juice.Having said all this, the price was very reasonable and so I suppose we got what we paid for.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

David

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
La comida un poco justa!!!

6/10 – Redelijk

Hans

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aamiainen oli hyvä ja monipuolinen. Illallinen oli erittäin surkea. Ulostsekkaaminen ennen klo 8.00 maanantaiaamuna ei onnistunut!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Locations, dogs barking at night was not good
Nice hotel. Staying for the Ironman so it was an ideal location. The dogs barking at night were annoying.

6/10 – Redelijk

Fabian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben 10 Tage im September in diesem Hotel verbracht, unsere Erwartungshaltung bei 72€ die Nacht für 2 Personen inkl. Vollpension: sauberes Zimmer (das A und O), Essen bei diesem geringen Preis durchschnittlich, ein insgesamt durchschnittliches Hotel. Das Zimmer wurde immer vernünftig gesäubert und war in einem guten Zustand. Ich habe bisher nie in Hotels Probleme mit "dünnen" Wänden gehabt, in diesem Fall waren wir aber wirklich genervt. Wir hörten jede Klospülung, selbst den Urinstrahl des Nachbarn, Dusche, Gespräche, einfach alles und auch die Zimmertür war so schlecht isoliert, dass jeder Schritt vom Flur zu hören war. Hier sind Ohrstöpsel zu empfehlen! Ansonsten sind die Zimmer in Ordnung. Die Mitarbeiter waren alle hilfsbereit und sprechen ausreichendes Englisch, halfen immer freundlich weiter und verdienen daher ein Lob. Das Essen dagegen war leider größtenteils eine Katastrophe, trotz unserer geringen Erwartung. Es gab jeden Tag ca. 4-5 Gerichte angerichtet als Buffet, welche leider in der Regel lauwarm waren und in Fett schwimmten. Über Geschmack lässt sich streiten, unser war es leider nicht (und die Leute die wir getroffen haben waren auch nicht begeistert). Der "live Koch" hat das Essen gerettet, hier hat man die Wahl aus 4 Fischsorten und 4 Fleischsorten, die dann direkt gebraten werden. Das war für 10 Tage mit den Pommes unser Essen... Fazit: wer kein Gourmet ist und einen günstigen Urlaub bucht ist hier richtig, sollte aber Ohrstöpsel mitnehmen

2/10 – Ontzettend slecht

Niklas, Stockholm

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boka något annat
Fattar inte att detta fått 4 stjärnor det är på sin höjd låga 3, Frukosten var bedrövlig torrt bröd och inte kontinental frukost, Lösa kakelplattor i badrummet kalkavlagringar på munstycket i duschen Sa till om städning städade inte... Inte ens färsk juice utan i maskin... Äggen låg och simmade i något spa på en bricka halv kalla. Om ni ska till Calella ta något av dom andra hotellen 4 stjärniga ner mot havet istället för detta. Låg off upp mot berget tog inte jättelång tid att gå ner men ändå.

6/10 – Redelijk

Jordi, Sant Adrià de Besòs

Positief: Personeel en service
Hay q mejorar
Personal muy atento, Susana y Oscar 4*... Hay que mejorar. Comedor en otro hotel de la cadena y de 3*... Mal

6/10 – Redelijk

Francisco Javier, Torelló

Negatief: Netheid
Semana Santa 2015
Un dia se olvidaron de hacernos la limpieza de la habitacion

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel
Les chambres sont propres. Seul bémole, la clim envoi une légère odeur. Le personnel est très sympa et font de leur mieux pour parler français. l'hôtel est équipé d'une piscine. L'hôtel est plutôt bien situé. Il n'est pas très loin de la pplage et du centre ville.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Jens Heian, Sandefjord

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Ekstremt brede senger
Jeg synes vi fikk mye for pengene. Hotellet lå i et område som hadde lite støy. Byen var ren og pen og stranden var kjempeflott !! Vi kommer gjerne tilbake.

8/10 – Goed

COJP, GB - Surrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location and helpful staff
Good location for our requirements - a 5 night stay. Desk staff very helpful. Rooms kept clean; we found the bed hard - suppose pretty normal for Spain! We had breakfast and evening meal - reasonable choice and very good value for money, with excellent service. Would use again if needed for one or two nights only, as it seems this hotel is used for large groups of teenagers - not rowdy or badly behaved but they take over the pool area - we did not get to use at all - and the (very small) reception area.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
not a 4 star
This is an ultra modern hotel with no real reception area. The grey and black theme of the rooms make them very depressing. We visited a number of lesser star rated hotels that had lovely big reception areas and a better atmosphere.

8/10 – Goed

ander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nuevo, habitacion amplia y desayuno muy correcto
En general muy nuevo, personal muy agradable y desayuno correcto. Lo unico malo fue la cantidad de familias con niños, bastante maleducados corriendo y gritando por todos los pasillo. Aunque supongo que eso es mas bien la mala educacion de los padres.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2etoiles de trop
Hôtel 4 **** neuf très correct d'apparence mais un service minimum...!!! Clients de l'hôtel hyper bruyant après 23h00 Oubli de faire la chambre pendant 2 jours consécutif. Chien qui aboie.(toujours le même) Restaurant de l'hôtel ok avec un choix raisonnable petit déjeuner et repas ,mais les chemins de table (papier résistant perforé )jamais changés mais retourné donc hyper dégoûtant de voir des traces d'aliments séchés dessus surtout sur de la couleur noir. Dans cet hôtel tout est fait pour les résidents espagnols et les anglophone malheureusement rien pour le français(même si c'est à nous de nous adaptez au pays qui nous accueil ) mais 4**** le français c'est un minimum. Globalement assez dessus du nombre d'étoile de cet hôtel je ne pense pas qu'en France se serai possible d'avoir une tel prestation dans un hôtel 4 ****. Plus d'attention pour le client surtout en période base saison serai mieux.

6/10 – Redelijk

marry, lorient

Positief: Personeel en service
il s'agit de l'hotel h top amaika et non du summer
joli decor titanic , propre et original, nous avons passé un trés bon sejour