4 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van The Westin Cancun Resort Villas & Spa

4 out of 5
The Westin Cancun Resort Villas & Spa
Boulevard Kukulcan Km 20.5, Cancun, QROO

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 31 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 59 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Julia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect resort
5 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Miguel Angel

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Coordinador de redes sociales op 16 mei 2024
Estimado Miguel Angel,Agradecemos nos haya elegido como su anfitriĂłn en su mĂĄs reciente visita al Caribe Mexicano. Lamentamos en gran demasĂ­a cualquier tipo de incomodidad que haya experimentado en general.Ruego se siente con la libertad de compartir su experiencia por este medio o si gusta que nos comuniquemos, por favor hĂĄganos saber a quĂ© nĂșmero podemos comunicarnos con usted.Nuevamente agradecemos el que comparta su sentir con nosotros y esperamos que a pesar de los inconvenientes nos dĂ© una oportunidad de resarcir estos detalles y ganara su confianza nuevamente en un futuro.EstĂ© bien

10/10 – Uitstekend

Sara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las suites estĂĄn estupendas, limpias y ademĂĄs todo nuevo . Excelente servicio de recamareras .
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Coordinador de redes sociales op 8 mei 2024
Estimada Sara, Agradecemos nos haya elegido como su anfitrión en su mås reciente visita al Caribe Mexicano. Estamos encantados de saber su estadía con nosotros haya sido placentera y que haya disfrutado de nuestro servicio de nuestro personal. Tenga la certeza que sus comentarios serån compartidos con nuestro equipo. Confiamos en que tendremos el honor de recibirles nuevamente en un futuro cercano.Esté bien

10/10 – Uitstekend

Oswaldo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen tamaño
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van coordinador de redes sociales op 8 mei 2024
Estimado Oswaldo,Agradecemos nos haya elegido como su anfitrión en su mås reciente visita al Caribe Mexicano. Estamos encantados de saber su estadía con nosotros haya sido placentera y que haya disfrutado nuestras instalaciones. Confiamos en que tendremos el honor de recibirles nuevamente en un futuro cercano.Esté bien

10/10 – Uitstekend

Itzel

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing room & super friendly staff
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Social Media Coordinator op 25 apr 2024
Dear Itzel, Thank you so much for staying with us at The Westin Resort and Spa Cancun and for sharing your feedback with us. We are delighted to know you enjoyed our beautiful beaches and pools, as well as your room. It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soon.Be well,

10/10 – Uitstekend

zhou, mexico city

4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Social Media Coordinador op 8 mei 2024
Dear Zhou,Thank you so much for staying with us at The Westin Resort and Spa Cancun and for sharing your feedback with us. It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soon.Be well,

10/10 – Uitstekend

Maricel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great week at the hotel.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Social Media Coordinator op 26 mrt 2024
Dear Maricel,Thank you so much for staying with us at The Westin Resort and Spa Cancun and for sharing your feedback with us. It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soon.Be well,

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was fine for a couple of days
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Social Media Coordinator op 26 mrt 2024
Dear Michael,Thank you so much for staying with us at The Westin Resort and Spa Cancun and for sharing your feedback with us. It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soon.Be well,

8/10 – Goed

Valerie, Wasilla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel. Great beach area. Dining options were ok. Breakfast was best
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Social Media Coordinator op 26 mrt 2024
Dear Valerie,Thank you so much for staying with us at The Westin Resort and Spa Cancun and for sharing your feedback with us. We are delighted to know you enjoyed our beautiful beaches and pools. It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soon.Be well,

4/10 – Matig

Benita

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Social Media Coordinator op 11 mrt 2024
Dear Benita,Thank you for sharing your feedback with us during your recent stay at the Westin Resort & Spa, Cancun.At your convenience, feel free to share any additional feedback on how we can elevate your experience whenever your travels bring you back to Cancun.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
A few hundred dollars went missed from our luggage
The hotel was clean, condition was ok. But the service was not good. We had a few hundred dollars in our luggage and it was disappeared. Someone went through our luggage because the money was at the bottom. This never happened to us in other places.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Social Media Coordinator op 10 jan 2024
Dear guest,We would like to thank you for choosing The Westin Resort & Spa CancĂșn as your most recent holidays, it was a true honor to host you. We really appreciate the time you took for sharing your feedback with us. Please accept our sincere apology for any situation or inconvenient experienced during your stay, at your convenience, feel free to share any additional feedback on how we can elevate your experience whenever your travels bring you back to Cancun.Be well.

10/10 – Uitstekend

Cynthia, Laredo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Social media coordinator op 10 jan 2024
Dear Cynthia,Thank you so much for staying with us at The Westin Resort and Spa Cancun and for sharing your feedback with us. It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soonBe well,

6/10 – Redelijk

Erika

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Social Media Coordinator op 23 nov 2023
Dear Erika,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your feedback with us during your recent stay at the Westin Resort & Spa, Cancun. At your convenience, feel free to share any additional feedback on how we can elevate your experience whenever your travels bring you back to Cancun

10/10 – Uitstekend

Andrew, Palm Harbor

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked the full kitchen. And nice private beach.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Social Media Coordinator op 9 sep 2023
Dear Andrew,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your comments with us during your recent stay at the Westin Resort Villas & Spa, Cancun.

8/10 – Goed

Hidigo

5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Social Media Coordinator op 29 sep 2023
Dear Hidigo,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your comments with us during your recent stay at the Westin Resort & Spa, Cancun.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Social Media Coordinator op 18 aug 2023
Dear guest,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your comments with us during your recent stay at the Westin Resort & Spa, Cancun.

10/10 – Uitstekend

ALEJANDRO A

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente todo!!!
El hotel de lo mejor, la limpieza, el cuarto todo muy bien.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Social Media Coordinator op 6 aug 2023
Estimado Alejandro,En nombre de todo el equipo del hotel, queremos agradecerle por compartir su comentario con nosotros durante su reciente estancia en el Westin Resort & Spa, CancĂșn.

10/10 – Uitstekend

Cesar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las instalaciones son increinbles... recomendado
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Coordinador de redes sociales op 31 jul 2023
Etimado CesarAgradecemos nos haya elegido como su anfitrión en su mås reciente visita al Caribe Mexicano. Estamos encantados de saber su estadía con nosotros haya sido placentera y que haya disfrutado nuestras instalaciones, oferta gastronómica y servicio de nuestro personal. Tenga la certeza que sus comentarios serån compartidos con nuestro equipo como motivación para continuar otorgando a nuestros huéspedes experiencias memorables. Confiamos en que tendremos el honor de recibirles nuevamente en un futuro cercano.

8/10 – Goed

Fernando

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien, excepto por lo de check in y check out. Esas 6 horas de diferencia las deben de rebajar en el costo de la habitacion. Salir a las 10 a.m. esta cañon, mejor dormimos en el aeropuerto.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Social Media Coordinator op 27 jul 2023
Estimado Fernando,Muchas gracias por sus comentarios sin duda son muy importantes para poder ofrecer un mejor servicio, esperemos que regrese con nosotros y darle mas opciones.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A decent hotel with good service
A decent hotel which is well located near the end of the hotel strip, so in a quieter part of the area. Our 2 bed sea view villa was well appointed with great amenities such a dishwasher and clothes washer and dryer. Service is good. We had an issue with the sofa sleeper and the guest relations manager (Johanna) came to see us to discuss the morning after we checked in. We were also provided with a courtesy room for 30 mins between check-out at 10am and departure to catch our flight at 2pm which allowed the children to shower after their swim. Concierge was very helpful in providing info about the local area. Overall, I’d rate this hotel 8/10.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Social Media Coordinador op 20 jul 2023
Dear Guest,Thank you so much for staying with us at The Westin Resort and Spa Cancun and for sharing your feedback with us. We are delighted to know you enjoyed our beautiful beaches and pools, as well as your room. It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soonBe well,

2/10 – Ontzettend slecht

Erica

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mala atenciĂłn del personal
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Coordinador de redes sociales op 19 jul 2023
Estimada EricaDe antemano agradecemos su amable preferencia y elegirnos su destino vacacional. De igual manera agradecemos mucho que se haya tomado el tiempo de compartir sus comentarios. No obstante, nos gustarĂ­a disculparnos si no cumplimos con sus expectativas con respecto al servicio brindado por parte de nuestros asociados. La carencia de servicio al cliente que usted describe ciertamente no es indicativo de los estĂĄndares por los que somos conocidos, compartiremos sus valiosos comentarios con las Gerencias correspondientes, con la finalidad de que estas situaciones sean canalizadas y manejadas de manera adecuada y evitemos que vuelvan a suceder en el futuro. Sus valiosos comentarios nos ayudan a identificar ĂĄreas de oportunidad para que podamos mejorar la experiencia del huĂ©sped. Esperamos que pueda brindarnos una oportunidad y volver a visitarnos muy pronto, para crear nuevos recuerdos inolvidables y cambiar su perspectiva de The Westin Resort & Spa CancĂșn.

10/10 – Uitstekend

Henry

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Johanna op 6 aug 2023
Estimado huésped, m uchas gracias por su estancia! Esperemos que regrese con nosotros y darle mas opciones. - Equipo Westin Cancun

10/10 – Uitstekend

Issac c

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Comfy beds. Great location
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Social Media Coordinator op 14 jul 2023
Dear Issac,Thank you so much for staying with us at The Westin Resort and Spa Cancun and for sharing your feedback with us. We are delighted to know you enjoyed our beautiful beaches and pools, as well as your room. It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soonBe well,

8/10 – Goed

Tiffany

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed in a studio villa w/full kitchen. It was very well equipped. The ocean view from the balcony was a joy every day! Only downside was the food options on property. The Arena sports bar was good for casual dining, but service was very slow. The breakfast buffet was good too. Dinner options were not good. Best to go off property for dinner.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Coordinador de redes sociales op 2 jul 2023
Dear Tiffany,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Westin Resort & Spa, Cancun. Rest assured, guest comments are extremely important for us, as they allow us to identify areas of opportunity we may have and to work on improving the experiences that our valued Guests, like yourself, expect and deserve.

8/10 – Goed

Victor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Coordinador de redes sociales op 2 jul 2023
Dear Victor,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Westin Resort & Spa, Cancun.

10/10 – Uitstekend

Cintia, Miramar

Reisde met partner
Excellent location and service. Beautiful views !!
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Coordinador de redes sociales op 2 jul 2023
Dear Cintia,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Westin Resort & Spa, Cancun.

10/10 – Uitstekend

Julia, Miami

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely, clean, very well situated! Next time I’ll stay more days!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Coordinador de redes sociales op 2 jul 2023
Dear Julia,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Westin Resort & Spa, Cancun.

10/10 – Uitstekend

Kristina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The resort was beautiful. Great pool and beach area. Just wish it was all inclusive as the extras were a bit expensive.
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Social Media Coordinator op 20 jul 2023
Dear Kristina,Thank you so much for staying with us at The Westin Resort and Spa Cancun and for sharing your feedback with us. We are delighted to know you enjoyed our beautiful beaches and pools, as well as your room. It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soonBe well,

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gustĂł el ambiente familiar y el personal amable
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Coordinador de redes sociales op 20 jul 2023
Estimado Ricardo,Agradecemos nos haya elegido como su anfitrión en su mås reciente visita al Caribe Mexicano. Estamos encantados de saber su estadía con nosotros haya sido placentera y que haya disfrutado nuestras instalaciones, oferta gastronómica y servicio de nuestro personal. Tenga la certeza que sus comentarios serån compartidos con nuestro equipo como motivación para continuar otorgando a nuestros huéspedes experiencias memorables. Confiamos en que tendremos el honor de recibirles nuevamente en un futuro cercano.

10/10 – Uitstekend

Lorena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo maravilloso
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Johanna op 6 aug 2023
Estimada Lorena,Muchas gracias por sus comentarios! Esperemos que regrese con nosotros pronto! - Equipo Westin Cancun

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had an amazing relaxing stay, perfect getaway.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Social Media Coordinator op 20 jul 2023
Dea ThomasThank you so much for staying with us at The Westin Resort and Spa Cancun and for sharing your feedback with us. We are delighted to know you enjoyed our beautiful beaches and pools, as well as your room. It was a pleasure to host you and we hope to have the chance again very soonBe well,

4/10 – Matig

David

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Formerly a run-down 80s hotel, Westin put a coat of paint on this building, and raised the prices on rooms, food & amenities to astronomical levels. It doesn't help that tipping culture has gotten out of hand, meaning we paid $120 USD for a modest dinner. It's not unexpected for Cancun, but our stay prompted me vow to do better when finding a holiday spot. Despite all this, the staff were friendly, helpful and genuine.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Social Media Coordinator op 20 jul 2023
Dear David,e thank you in advance for your kind preference and for choosing us as your vacation destination. We also appreciate you taking the time to share your comments. In relation to the qualification given in the areas of maintenance and decoration; We would like to share with you that we have been working hard on renovations to update all of our facilities, but the project is going in parts and not everything has been completely updated yet, this is still in process. Once again, thank you for staying at the Westin Resort & Spa, Cancun and we hope you choose to make more memories here when your travels bring you back to Cancun.Be well

6/10 – Redelijk

Judith

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The facilities were dated and the wave pool was not available. A shuttle should be available to and from the airport.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Social Media Coordinator op 20 jul 2023
Dear Judith,We thank you in advance for your kind preference and for choosing us as your vacation destination. We also appreciate you taking the time to share your comments. In relation to the qualification given in the areas of maintenance and decoration; We would like to share with you that we have been working hard on renovations to update all of our facilities, but the project is going in parts and not everything has been completely updated yet, this is still in process. Once again, thank you for staying at the Westin Resort & Spa, Cancun and we hope you choose to make more memories here when your travels bring you back to Cancun.Be well,

10/10 – Uitstekend

Berly

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo que mas me gusto fue el area de la playa, ya que es la mejor para bañarse, no hay muchas olas y casi no hay alga en esa parte. Las instalaciones del Hotel super bonitas, muy limpio y huele rico al nomas entrar a la recepciĂłn. Lo que no me gustĂł fue que no hay un lugar de diversiĂłn como Bar con DJ y mĂșsica para poder pasar un rato alegre sinsalir del Hotel.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Coordinador de redes sociales op 20 jul 2023
Estimada Berly,Agradecemos nos haya elegido como su anfitrión en su mås reciente visita al Caribe Mexicano. Estamos encantados de saber su estadía con nosotros haya sido placentera y que haya disfrutado nuestras instalaciones, oferta gastronómica y servicio de nuestro personal. Tenga la certeza que sus comentarios serån compartidos con nuestro equipo como motivación para continuar otorgando a nuestros huéspedes experiencias memorables. Confiamos en que tendremos el honor de recibirles nuevamente en un futuro cercano.

8/10 – Goed

Douglas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was easy. Unfortunately we asked for a late check out but there’s is at 10am and our flight isn’t until 5:15pm. They said they couldn’t offer the late check out. That’s the only negative. Otherwise staff and place was great!
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van The Westin Resort & Spa Cancun. op 19 jan 2023
Dear Guest, Thank you for your message. And for taking our call today, as we share with you on the Villas & Studio side of our property we are not able to provide later checkout than 10 am, however we can take the alternative we discussed. We really appreciate your valuable comments and feedback. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Veronica, San Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staff was kind. Property was clean and very quiet.This hotel is at the end of the hotel zone for reference. Public transport does pass in the front which takes you up and down the strip for $1 or 12mxn. Very convenient. They provide beach towels. No need to bring shampoo/conditioner or body wash they have a great high end selection. Also, added bonus this hotel does not charge resort fees. Would def recommend this resort.
Reactie van Social Media Coordinator op 16 jan 2023
Dear Veronica, Thank you for choosing The Westin Resort & Spa Cancun for your last holidays. We are delighted to know you had a pleasant stay with us, this is what we aim for, to always create unique, memorable, and extraordinary vacation experiences for our guests. It will be an honor for Westin Cancun to have you back and provide you with the hospitality and warmth that characterizes us on your next visit. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

joe

8/10 – Goed

Roberta

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I only spent 1 night but we enjoyed it.
Reactie van The Westin Resort & Spa Cancun. op 27 dec 2022
Dear Guest, Thank you so much for your preference and for taking the time to share your feedback with us. I would really appreciate if you can allow us to know what we could do better so the next time we can make it excellent!I remain at your disposal.Happy Holidays!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Rosa

8/10 – Goed

Rishabh Kumar

3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is great - but vendor outside are aggressive
Ocean front property - excellent breakfast & food in general. Great attention and amenities. Only be careful when you go to the markets outside the hotel - vendors are very aggressive and keep harassing even after you said NO.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Social Media Coordinator op 29 aug 2022
Dear Juan, thank you for choosing The Westin Resort & Spa Cancun for your summer holidays. We are delighted to know you had a pleasant stay with us, this is what we aim for, to always create unique, memorable, and extraordinary vacation experiences for our guests. It will be an honor for Westin Cancun to have you back and provide you with the hospitality and warmth that characterizes us on your next visit. Be well,

8/10 – Goed

ROGELIO EDUARDO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel es bueno por el precio que ofrece, sólo no estoy de acuerdo en que el check in sea a las 10:00 am, y a las 9:30 ya estån tocando la puerta para que desocupes. Me parece muy temprano tomando en cuenta que la habitación te la entregan hasta después de las 3:00 pm
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Social Media Coordinator op 26 aug 2022
Estimado ROGELIO EDUARDO, gracias por elegir la hospitalidad de Westin Resort & SPA CancĂșn para sus mĂĄs recientes vacaciones, y por tomarse el tiempo para escribir una reseña sobre su experiencia. Sus comentarios son realmente valiosos para nosotros, ya que nos permiten mejorar nuestros niveles de servicio y productos. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo en casa en el futuro y restablecer su confianza en nuestros servicios. Este Bien,

8/10 – Goed

alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Social Media Coordinator op 25 aug 2022
Estimado alexander, gracias por elegir a The Westin Resort & Spa CancĂșn como su anfitriĂłn para las vacaciones mĂĄs recientes. El equipo del hotel se compromete a brindar una experiencia excepcional y siempre busca formas creativas de superar las expectativas de nuestros valiosos huĂ©spedes, como usted. Cuando le resulte conveniente, siĂ©ntase libre de compartir cualquier comentario adicional sobre cĂłmo podemos elevar su experiencia a 5 estrellas, cada vez que sus viajes lo lleven de regreso a CancĂșn. Este bien,

10/10 – Uitstekend

Joseph, Longmont

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Ziny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Staff was really friendly.
6 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Social Media Coordinator op 11 aug 2022
Dear Ziny, thank you for choosing The Westin Resort & Spa Cancun for your most recent holidays. We are delighted to know your short stay with us was a memorable one, and that our amazing team provided an attentive and welcoming service at all times. It will be an honor for Westin Cancun to have you back and provide you with the hospitality and warmth that characterizes us on your next visit. Be well,

8/10 – Goed

玠Ċ?

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the studio it’s very nice
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Social Media Coordinator op 8 aug 2022
Dear çŽ ÄŠ?, thank you for choosing The Westin Resort & Spa Cancun for your holidays. We are delighted to know you had a pleasant stay and that you enjoyed your room. It will be an honor for Westin Cancun to have you back and provide you with the hospitality and warmth that characterizes us on your next visit. Be well,

10/10 – Uitstekend

Gerardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Social Media Coordinator op 2 aug 2022
Dear Gerardo, thank you for choosing The Westin Resort & Spa Cancun as your host for the most recent holidays. We are glad to know you had a relaxing 5-star experience with us. Looking forward to seeing you again very soon to create new unforgettable memories. Be well,

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were nice, updated/modern.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Social Media Coordinator op 2 aug 2022
Dear Christopher, thank you for choosing The Westin Resort & Spa Cancun as your host for the most recent holidays. We are glad to know you had a relaxing 5-star experience with us. Looking forward to seeing you again very soon to create new unforgettable memories. Be well,

8/10 – Goed

Kevin, woodville

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome customer service, beautiful views, relaxing
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Social Media Coordinator op 26 jul 2022
Dear Kevin, thank you for choosing The Westin Resort & Spa Cancun for your holidays. We are delighted to know you had a relaxing time and to learn that you particularly enjoyed our attentive service. It will be an honor for Westin Cancun to have you back and provide you with the hospitality and warmth that characterizes us on your next visit. Be well,