Casablanca

3.0-sterrenaccommodatie
Mediterraanse accommodatie met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Casablanca

Voorkant van accommodatie
Kamer, terras | Individueel gemeubileerd, een bureau, een laptopwerkplek
Serveert ontbijt, lunch, diner, uitzicht op de zwembaden
Suite | Uitzicht vanaf balkon
Tuin

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 31
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Massages in de kamer
Een aparte woonkamer
  • 47 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Kamer, terras

Hoogtepunten

Een terras
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Massages in de kamer
  • 41 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Wadi, Candolim, Bardez, Candolim, Goa, 403515

In de buurt

  • Candolim Beach - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Fort Aguada - 2 min. rijden - 2.1 km
  • Sinquerim Beach - 2 min. rijden - 2.1 km
  • Calangute Beach - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Baga Beach - 7 min. rijden - 6.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Pernem - 28 min. rijden
  • Dabolim Airport (GOI) - 60 min. rijden

Restaurants

  • ‪Horizon Grill - ‬5 min. lopen
  • ‪Café Chocolatti - ‬5 min. lopen
  • ‪Ryan' Beach Shack - ‬5 min. lopen
  • ‪Bob Marley's Shack - ‬4 min. lopen
  • ‪De Candolim Deck Restaurant and Bar - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Casablanca

Resort in de buurt van Candolim Beach
Met voorzieningen zoals een bar aan het zwembad, een koffiebar/café en een tuin kom je niets tekort bij Casablanca. Het plaatselijke restaurant Saffron serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van diners in de openlucht. Gasten kunnen uitkijken naar voorzieningen zoals wasvoorzieningen en een bar.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Een limousine- of autoservice, een continentaal ontbijt (tegen een toeslag) en een kluis bij de receptie
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, meertalig personeel en een 24-uurs receptie
  • Een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd en beschikken over gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Plafondventilatoren, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Limousine-/autoservice

Eten en drinken

  • Continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: INR 250 tot 300 per persoon
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Saffron

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Tuin

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Pad zonder treden naar de ingang

Meer

  • 3 etages
  • 4 gebouwen
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 1999
  • Mediterrane architectuur

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met satellietzenders

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individuele aankleding
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 21.00 uur te arriveren. 
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. INR 250–300 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 2000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 2000 (enkele reis), (van 6 tot 10 jaar oud)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm en PhonePe.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie HTON000520
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 10.00 uur tot 20.00 uur.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Casablanca Candolim
Casablanca Hotel Candolim
Casablanca Resort Candolim
Casablanca Resort
Casablanca Candolim
Casablanca Resort Candolim

Veelgestelde vragen

Is Casablanca voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is geopend van 10.00 uur tot 20.00 uur.

Hoeveel kost een verblijf bij Casablanca?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Casablanca van één nacht voor twee volwassenen op 25 jul. 2025 min. € 31,05, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Casablanca?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Casablanca te parkeren?

Bij dit resort kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Casablanca?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Casablanca uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Casablanca een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 2000 per voertuig.

Waar ligt Casablanca?

Dit resort bij de zee bevindt zich op enkele stappen van Calizz en op 3,7 km van Calangute Beach. Ook Candolim Beach en Sinquerim Beach liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Casablanca

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 60 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Barry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great location

Very short 3-4 minute walk to the beach. Very nice pool, they provide towels.
3 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

John

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We left after 2 nights. Our ‘suite’ was like a cave, damp and dirty. The mattress was very thin, we had no top sheet only a grubby looking blanket to cover us. The pillows smelled bad. The last straw was seeing 2 rats running up the outside wall next to our bathroom (where the window was permanently open). They refused to give us any money back. We are used to India, we chose this middle of the road hotel - we don’t mind basic as long as it’s reasonably clean - even by Indian standards.
14 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ideally positioned hotel

Very well-placed hotel, central for all amenities, near both beach & shops. Nice pool & lots of choice for breakfast food. Very friendly staff. Had a few power cuts but this was sorted straight away. Spacious 2-roomed apartments although a bit dated & bed sheets not changed during our 4-night stay. Separate (basic) shower room. Aircon & ceiling fans in both rooms so good temperature regulation. Tea & coffee-making facilities in the room.
4 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Justin

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Book somewhere else

It was ok. Very basic. Big plus is its location a 3 minute walk from the beach. The room was ok, overpriced for what it is. Most of the staff were pleasant except one reception guy, the older guy, he was rude and unlike the other members of staff who were friendly. Needed late check out, which we had already asked for, he said we hadn’t and asked who with. Then told us it was 1500 to have late checkout. The guy next to him said 2500, to hen he said this I realised he was the one who had agreed late check out. The first guy then said 2000. Totallly corrupt individuals and I don’t know if the hotel owner knows what they are doing. The balcony had 2 metal chairs on it. I asked for a table and was told one wasn’t allocated to our room. As you walk pad the other rooms they all have tables and chairs. The pool was ok. The cleaning staff and security were so friendly and nice just a shame the reception staff weren’t. It’s totally geared up to domestic tourists. I wouldn’t recommend this place at all, so many nicer and cheaper places nearby. It’s a shame as it could be a good hotel.
18 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Kevin

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms need a touch up
6 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Sudipta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastic Stay for girls group!

We were a group of girls travelling to Goa for a weekend trip and had the most amazing stay at Casablanca. It may not be the most expensive place, but located is a very nice neighbourhood, very close to the beach and most importantly run by an extremely fantastic manager - Mr Benny!
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

rajan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was nice
5 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Opkar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nip to standard dirty dining area dirty corchroch everywhere not good
8 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Mukesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very peaceful and clean property. The breakfast was terrific and the staff was very professional. Overall a very good experience.

8/10 – Goed

Salman

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property needs to include WiFi in the rooms. Its available only near the restaurant. It’s essential in current times.
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

om prakash

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Deepak, Mumbai

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Property close to beach, nice and welcoming staff, nice breakfast and homely feel and didn't like cleanliness of resort ,pests in the bathroom and very limited items in bf..
3 nachten verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Management staff and those in reception were excellent and very helpful at all times. Staff in the restaurant, especially the chefs/staff at breakfast left a lot to be desired with cold burnt eggs, cold biscuit like toast and simple tomatoes to accompany the eggs ten minutues later. The restaurant cannot cope with morning breakfast if there are many guests and seem to flounder and panic!! Room boy was excellent however.
24 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Alfredo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a great stay. We arrived at 11.00 am and although we arrived early the receptionist checked us in straight away and we were given a pool view room which was amazing. The staff were very smiley, friendly and helpful. The plants and trees were kept in very good conditions and it was a very relaxing stay. Good value for money.
3 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

stephen, England

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Bathroom

Walls covered with moskitoes from day one dead ones still there at day 6 , otherwise get used to this ,basic n Very basic everything , but did not spoil my holiday , if girl friend with me , might have been different story
6 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Allan, Bergenfield, NJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent location but no hot water/limited wifi

Most aspects of the hotel room were solid: excellent location just yards off the beach, clean room though a bit dated, excellent breakfast, friendly staff, and wonderful pool. Water was at air temperature but not what I'd consider hot, though i was able to deal with it, and it wasn't so bad. WIFI is not available in the room, so you have to goto the pool area to get wifi. I was able to get a SIM card inexpensively which provided internet access in my room. I was charged 20 Rs by the hotel, so that each of my guests, who weren't staying at the hotel could get a beach towel.
3 nachten verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Sachin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Moving from worst to disastrous!

The hotel is very badly maintained. No Wi-fi in the room. Phone signal in very weak. Hotel does not provide hand towels, they just provide bath towels. Breakfast spread very limited and tasteless. Furniture is so-so, sofa covers very dirty. Best avoided.
2 nachten verbleven in november 2017

4/10 – Matig

SIKDER

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

not good to stay

no good service. lot of problems
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Toni

Positief: Comfort kamer

8/10 – Goed

Øyvind

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

pauline, west midlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

stay at casablanca for a great holiday

most enjoyable. perfect location in lovely grounds. large clean rooms. very pleasant and helpfull staff.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perustason hotelli lähellä rantaa

Hieman kulahtanut perustasoinen hotelli lähellä rantaa ja pääkatua. Allasalue oli kiva ja siisti. Ystävällinen henkilökunta ja kaikki toimi huoneessa moitteettomasti. Tähtiluokitukseltaan kaksi olisi ehkä lähempänä todellisuutta.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El wifi del hotel cubría únicaente la zona del bar, el las habtaciones no tenían conexión.

8/10 – Goed

Edward, Timperley boarders (Shady Lane)

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

First visit to India ( Condolim,Goa )

we were given room number 7 up arrival . this was a very large room with good basic facility,s only downside it was at the rear of the hotel with no views of anything except the trees which were virtually coming into the small balcony area off the living room , the house keeping of the room was excellent.The pool area was clean and well kept and is a great sun trap,we did not use the bar or restaurant as we went out early morning and returned late every day. Overall I would say we had a very good stay and would like to thank Raj on reception for his excellent customer skills,would stay again and would recommend to fellow tourists.

6/10 – Redelijk

shal, gurgaon

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Good Location and rooms

Spacious rooms. We took suites. Bathrooms ok. U get an electric kettle. But no WiFi in rooms. In Ground floor rooms in Maria block, u can't open curtains as ur room interior is visible outside. Try for rooms upstairs. Breakfast mainly south Indian but eggs are there. Not v large property. But proximity to market n beach makes it very convenient and gud stay.