Zense Resort

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Candolim Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Zense Resort

Deluxe kamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, Select Comfort-bedden
Deluxe kamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, Select Comfort-bedden
Gratis parkeerplaatsen
Luxe kamer | Uitzicht vanaf balkon
Dagelijks continentaal ontbijt (toeslag)

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Premium kamer, 1 tweepersoonsbed, terras

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Luxe kamer

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive kamer (Cozy)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 kingsize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Luxe beddengoed
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familie suite, meerdere bedden, terras

Hoogtepunten

Een gemeubileerde patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
  • 139 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1088, Escrea-Walddo, Opp. Novotel Shrems Hotel, Candolim, Goa, 403515

In de buurt

  • Candolim Beach - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Sinquerim Beach - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Fort Aguada - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Calangute Beach - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Baga Beach - 7 min. rijden - 5.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Pernem - 26 min. rijden
  • Dabolim Airport (GOI) - 55 min. rijden

Restaurants

  • ‪Alor Grande - ‬3 min. lopen
  • ‪The Mango Grove - ‬4 min. lopen
  • ‪Fisherman's Cove - ‬3 min. lopen
  • ‪De Candolim Deck Restaurant and Bar - ‬2 min. lopen
  • ‪Chocolate - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Zense Resort

Hotel met een chique stijl, verbouwd in 2023 en gelegen in de buurt van Candolim Beach
Bij Zense Resort zijn er de volgende voorzieningen: een dakterras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant met Indische gerechten, Banana Leaf, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Voorzieningen zoals een bar en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en conciërgeservices
  • Een kluis bij de receptie, hulp bij uitstapjes/tickets en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd en voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met regendouches
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, plafondventilatoren en schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.30 uur: INR 200 tot 350 voor volwassenen en INR 200 tot 300 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Banana Leaf

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Dakterras
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Tegelvloer in gemeenschappelijke ruimtes

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in november 2023
  • Gebouwd in 2015
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Select Comfort-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag voor het continentaal ontbijt: ca. INR 200–350 voor volwassenen en ca. INR 200–300 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Zense Resort Candolim
Zense Resort
Zense Candolim
Zense Resort Hotel
Zense Resort Candolim
Zense Resort Hotel Candolim

Veelgestelde vragen

Is Zense Resort voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Zense Resort?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Zense Resort te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Zense Resort?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Zense Resort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Zense Resort een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Zense Resort?

Dit hotel ligt in de uitgaansbuurt, binnen 10 minuten lopen van Calizz en Candolim Beach. Calangute Beach ligt op 3,2 km.

Beoordelingen over Zense Resort

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 42 beoordelingen

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

percy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room person was very professional and assisted me whenever i needed help. The Security person in the parking was great as well
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Cheryl

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was really nice (loved the waterfall shower and huge comfy bed), as was the hotel. Had an issue with the fridge not working, this was replaced immediately. Staff were very welcoming, professional and helpful. Food was delicious and there was a wide variety of things to eat and drink. Had a thoroughly enjoyable and restful stay ☺️

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
20 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Tarun

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great shower. Very comfortable beds. Staff were very quick to respond to any additional requests made and service was always with a smile.
17 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Janet

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Fair but needs a good clean/repaint and some TLC

Our room had a strong damp smell, with patches of damp evident on the ceiling etc. The bathroom looked nice, but two wall lamps were very dirty. Shower was good, and the was a pull out washing line for guests to use. There was bare wiring on display over the dressing table, and the dressing table mirror was unusable due to large patches of deterioration. We had a ground floor room, with a small terrace outside (not very clean or inviting, but ok to sit if you are a smoker. One day we came back to the room and noticed a piece of metal lying on the ground. We looked around and saw it was a spike which had fallen from the balcony upstairs! Could have been dangerous had we been sitting there when it fell. I reported to reception who did take note and removed it, and other corroded spikes Which may have fallen later, when we returned next day. Also ground floor very noisy with motorbikes/scooters etc starting up outside the door, day and night The swimming pool is on the first floor and was very dirty, with a layer of sand at the bottom and a dirty water mark right around, at water level. There were just 3 sun beds. I wouldn’t use it and wouldn’t recommend others to use it either! The pool table has a huge tear in it, making it unusable - sorry forgot to take photos of these. Breakfast is served in the restaurant attached to the hotel and was good, with a good choice of options.
 Bare wiring
Damp patch on ceiling
Another damp patch
The uninviting terrace
4 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Okay-okay!

Firstly let me put down the good things about this place which is it's proximity to the beach. Also, we found the rooms to be adequately spaced. They have a South Indian restaurant on the ground floor and must say their food preparation is delicious. Despite all of this, we still felt a bit disappointed and below are the reasons- 1. The bathrooms- It felt stinky all through our stay with the sink blocked (Highly improper drainage system) 2. Cleaning- They don't Voluntarily clean your room which I found pathetic. Cleaning can happen only between 10am to 5pm and that only when you have given them prior intimation. Also, the reception area is in a Secluded corner away from the main passage way and so there are chances that you totally miss out on informing the reception guy about cleaning while you move of the room in the morning and land up in a mess when you return back. 3. The rooms are facing the main road which happens to be busy during the day and noisy in the night with sounds of speedy vehicles disturbing your sleep.
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Tripat

2+ Star Hotel, no Way 4 Star. Pool Pathetic!

It’s listed as 4 Star, but I would say more like 2 + Star at most. Manager Nigel Lobo was wonderful Guy and it was clean room with Fridge and Tea/ Coffee facilities . Pool is a bit of a joke as too small. It’s worth probably around half of their asking room rate.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked a junior suite Very nice ,housekeeping faultless despite being near a main road had a great nights sleep lovely terrace with swing very enjoyable Would definitely book again great location But would recommend booking with anyone except EXPEDIA as they missold it to me Nothing to do with Zense at all
18 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room and the amenities which I saw while booking wasn't the same which I got. It's feeling like my money is wasted.
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
17 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Prateek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room refrigerator was not cooling.
4 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
I booked to be close to the pheonix park it was know were near
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Vegesana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not worth the price.... Ameneties described on the website were not available there like pool was very small and was told to be under maintenance. You should conpensate us for the same as swimming pool was a major decisive factor in choosing this hotel...
4 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Vinita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Value for money stay by the beach

The hotel is a stone's throw away from the beach and is value for money. Don't expect too much, the rooms are basic, yet comfortable. The breakfast included is more than enough - two people could eat it!
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Asante , London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Charlotte & Asanté

This hotel made our experience to India! All the staff were so friendly and always smiled and said hello when you walked by. The food and drinks in the restaurant were amazing. We had a lovely driver called Dave who always made us laugh and was great to be around, so thank you to Dave for showing us India, it was truly an amazing experience that I will never forget and I HAVE TO COME BACK!

8/10 – Goed

Nimo, uk

Positief: Personeel en service

Nice hotel and close to beach

It 's ok I enjoy my holiday weather was good hotel locations is in perfect place.
6 nachten verbleven in april 2018

4/10 – Matig

Marie, llandudno North Wales

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Our stay at Zense

rooms cleaned every time you asked. The room boys were very helpful .Excellent customer care skills from all the room boys that that worked whilst we stayed 202. on arrival 2am reception couldn't be bothered we paid extra to get in our room when we got to our twin room it was not ready work had been done in there with grout from tiles all over the place in bathroom it was dirty dusty I refused to sleep in there the male receptionist was not happy he gave us another room muttering under his breath..201 a double I didn't want to sleep in same bed with my friend who has C.O.P.D. breathing difficulties I told receptionist that. his reply in rude manner that is only room. he got a young boy to carry cases to lift boy was busy playing on phone and was upset that he couldn't carry on with phone. I was not a happy I was tired after travelling and awoke to someone banging on door saying we have to vacate this room as it was booked for another person. had to go back into 202 which was now clean but a lot of grout dried on tiles covering bathroom. was not happy how this problem was dealt with after traveling all through the night before to be put through this bad experience from reception who later informed me was the night reception manager. this person was rude not helpful at all I felt that we were just in the way. I would like an explanation to why and how its appropriate to be treated this way. thank you Marie 13/03/18. 27/03/18 Room 202
13 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rooms too small - photos on website not a true reflection
21 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

bammbamm, manchester

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Too Dark

We pre advised the hotel of our arrival time for 02:30am, which we had emails back saying not a problem. We also asked the hotel if they could help us with transportation due to a taxi strike in GOA and especially candolim. to which we got a sorry!! NO msg back. The room was large but, dark, not enough light, the room card holder that supplies electric to the room hummed very loud which we reported to reception a couple of times over the course of our stay(2wks) and was eventually bypassed. The fridge in the room didn't cool enough for our drinks to be cold for the next day. The restaurant (south) that provided breakfast DOESN'T OPEN till 08:00am not 07;30am as advertised on the back of the room door as we found out on our second day staying at the hotel to our disappointment when we was going out early on a trip. The waiters was a bit abrupt when i asked for 2 eggs on toast and they struggled to understand english very well neither. So we ate breakfast (full english) around the corner every day in a very nice restaurant. The bathroom was large and bright with plenty of hot water. Daily House keeping is only available on request by swing ticket on your door. toilet paper needs to be asked for as well. The pool on the second floor is not bad to cool you down on a hot day, the pool bar as adverse is not used. plenty of sun lounges & chairs. There is also a pool table. There is a safe in the bottom of the wardrobe and not very much cupboard or drawer space.
12 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Haggishare, UK

Positief: Netheid, comfort kamer

Modern hotel in a good area

The hotel is modern..... only built 2 years ago. We arrived in the early hours and were shown to our rooms. The rooms are modern and nicely decorated. There was a welcome drink for the guests. My husband and I were staying at the front of the hotel and this could very noisy with the beeping of horns and on some nights the barking of dogs. However, this is not the hotels fault. We had 3 rooms altogether as we were a party of four. One of the party complained of a damp smell in his room and also the same smell was in the lift. We did not have any damp smell in our room. A few lessons in being able to clean up after people have been out on the terrace would not go amiss .... the tables by the plunge pool never got a clean in the two weeks we stayed ... I have stayed many times in Goa and staff always ensure the tables, chairs etc are cleaned daily. All in all I would stay at this hotel again, but request a room nearer to the back.
15 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

nicholas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2017