Hotel Alnea
Strandaccommodatie in de buurt van Le Croisette Casino Barrière de Cannes
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Alnea





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2016
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Digitale zenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Digitale zenders
Een bureau
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Hôtel Barrière Le Majestic Cannes
Centrum van Cannes
- Op privéstrand
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.2 van 10, Fantastisch, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 1.029
inclusief belastingen en toeslagen
12 jul - 13 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20 Rue Jean De Riouffe, Cannes, Alpes-Maritimes, 06400
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hôtel Modern' Waikiki
Hôtel Modern' Waikiki
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
8.0 van 10, Zeer goed, 105 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.21 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 11.50 voor volwassenen en ca. EUR 11.50 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 20 per dag (op 300 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Alnea Hotel
Alnea Cannes
Hotel Alnea
Hotel Alnea Cannes
Hotel Alnea Cannes
Hotel Alnea Hotel Cannes
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Alnea
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Shoichiro
Zakenreiziger
27 okt 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shoichiro
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ANNABELLE
6 jun 2024
ANNABELLE
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Doug
5 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doug
12 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Shigeki
1 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeki
13 nachten verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
Olivia
10 dec 2022
Olivia
4 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Lucie
Zakenreiziger
14 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucie
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
HYEONNGGUK
30 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYEONNGGUK
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Paloma
Zakenreiziger
12 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paloma
2 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Lionel
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hôtel à la hauteur de sa réputation
Lionel
4 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Philippe
Zakenreiziger
27 jun 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon séjour
Philippe
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Rosella
8 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rosella
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Ichai
Reisde met een groep
27 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
e recommande
Ichai
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Ayman
20 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ayman
5 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 sep 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Ophélie
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement parfait.
Ophélie
1 nacht verbleven in augustus 2019