Klassieke kamer, balkon | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Hotel Cannes Gallia

3 out of 5
Hotel Cannes Gallia
36 Boulevard Montfleury, Cannes, Alpes-Maritimes

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 54 van 154 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 70 van 154 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 154 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 154 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 154 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Annick, Ravels

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reis in het water gevallen zonder resistutie.
Helaas niet kunnen gaan want man lag in ziekenhuis, geen annulatieverzekering, wel tijdig gemeld maar niets terug gehad, had toch wel verwacht dat we maar 1 nacht zouden moeten laten vallen, maar nee, ze hebben de volledige som in rekening gebracht, kortom, klantvriendelijkheid 0,0 van hotels.com noch van dit hotel.

8/10 – Goed

Lex, Lisse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig hotel
Prima hotel, nette kamer en op 10 minuten lopen van boulevard. Tevens leuk zwembad(je) en whirlpool.

10/10 – Uitstekend

McF, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Erg vriendelijk personeel! Service goed! Ligging is redelijk! 15 minuten lopen naar de boulevard. Hotel is erg service gericht. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Helaas hadden wij geen balkon bij onze kamer. Hotel zat vol ivm film festival.

10/10 – Uitstekend

Mateusz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel in good location. Friendly staff, spacious rooms, nice balcony, swimming pool and a hot tub. Good breakfast selection. We would stay here again.
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Nella

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Angela

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

AV

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petit hôtel très bien situé à Cannes. La chambre était spacieuse et lumineuse. Propreté impeccable. Personnel très accueillant et gentil.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mette

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
We had a really Nice stay. Thank you
2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Christian, Bog

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Mireille

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien, en rapport avec le budget
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

maria

Positief: Netheid, personeel en service
Parking is ok. Flexible with late check in as long as you inform them. Friendly reception desk. A little far from the Cannes film festival area. Rooms are average but good for a night or two. Breakfast is nothing special. I like how the hotel has hot bevarage machine 24/7 so when you get in late, you can drink warm cocoa ans milk!
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

AYSEGUL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Zakaria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bien
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Federico

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Piccola struttura carina e pulita, camere spaziose, personale molto gentile e cordiale. Situata a pochi passi dal centro ma fuori dal caos in una zona residenziale e tranquilla. Sono stato fuori stagione e dalle 19.00 alle 7.30 di mattina la reception è chiusa non so se è così anche d’estate. Per me non è stato un problema ma in caso è meglio saperlo.

10/10 – Uitstekend

Anders

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevligt hotel
Mycket trevligt hotell! Glad och trevlig personal som var väldigt hjälpsam, samt duktiga på engelska så kommunikationen var inga problem. Rummet var bekvämt och välstädat, och hade en väl tilltagen garderob där vi kunde förvara våra ryggsäckar. Garaget ligger under hotellet och är låst, och de flesta platserna är rejäla i storlek. Stranden var ca. 15 minuters promenad bort. Vi är mycket nöjda med vår vistelse!
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Léa Guédu - General Manager op 23 sep 2022
Thank you for sharing this beautiful review! We are happy that you enjoyed your stay.We will be pleased to welcome you back in Cannes.

8/10 – Goed

paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Cannes Lions
Great value during Cannes Lions Week great location
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Léa Guédu op 10 jul 2022
THank you for this review! We hope to welcome you next year for the Lions.

8/10 – Goed

Peter Bauer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

eugenio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottima esperienza
Ottima esperienza,personale gentile e disponibile.camera pulita ed in ordine
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Léa Guédu op 23 sep 2021
Thank you for sharing your nice words with us!

6/10 – Redelijk

Marco, Frosinone

Reisde met partner
Tutto sommato non male. Peccato per il geko nella camera e capelli sugli asciugamani 'puliti'. Per il resto non male
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Léa Guédu op 23 sep 2021
Thank you for sharing your comments with us.

10/10 – Uitstekend

Amandine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Direction op 21 aug 2021
Bonjour Amandine, Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour à cannes. Au plaisir de vous accueillir de nouveau Bien à vous Léa Guédu

10/10 – Uitstekend

Jean_Claude

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Max op 17 aug 2021
Cher Jean_Claude, Nous tenions à vous remercier d'avoir pris de votre temps pour noter votre séjour à l'hôtel Gallia. Merci encore pour cette excellente note, nous sommes ravis de lire que vous pleinement apprécié votre séjour! Au plaisir de vous revoir très prochainement! Bien à vous, Maxence

10/10 – Uitstekend

Shely

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Léa Guédu op 10 aug 2021
Bonjour Shely, Nous sommes ravis que votre séjour vous ait plu. Au plaisir de vous accueillir de nouveau

10/10 – Uitstekend

Koceilla

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Les directeurs de l’établissement sont au petit soin et toujours à l’écoute, merci pour leur patience et leur service réactifs Merci aux personnels de la réception et aux dames de ménage pour leur travail et leur gentillesse Je reviendrai en famille :)
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Léa Guédu op 10 aug 2021
Bonjour Monsieur Koceilla, Nous vous remercions pour vos bons mots, soyez assurés que nous les partagerons avec toute notre équipe. Au plaisir de vous accueillir de nouveau,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Mitigé
Hôtel bien placé, proche du centre. Mais j'ai fait des réactions allergique toute la nuit ce qui laisse à penser que la clim ne doit pas être si propre. Aussi, l'isolation de la baie vitrée est vraiment faible, on entend tout ce qu'il se passe dans la rue.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van La réception op 22 jan 2020
Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions sur votre séjour dans notre établissement. Nous prenons bonne note de vos remarques afin d'améliorer au mieux nos services.

10/10 – Uitstekend

Lorna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommend
Just come back from a long weekend in Cannes. The Cannes Gallia was a small but perfectly formed hotel!! The room was quite small but had everything we needed. It was very comfortable and extremely clean. The staff were really friendly and very helpful. I would definitely recommend and stay again myself.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Céline - Manager op 12 sep 2019
Dear Lorna, Thank you for this very nice feedback that I will share with the team :) We look forward to welcoming you to Cannes Gallia again with real pleasure :)

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Céline - Manager op 20 sep 2019
Merci !

10/10 – Uitstekend

Kam Chuen David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Céline - Manager op 11 sep 2019
Merci beaucoup pour cette belle notation! Au plaisir de vous revoir à Cannes

8/10 – Goed

Rachele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Céline - Manager op 20 aug 2019
Merci beaucoup pour votre belle notation de notre établissement! Au plaisir de vous revoir. Bien cordialement

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Céline - Manager op 16 aug 2019
Thank you very much for this kind review! Best regards

8/10 – Goed

Even

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charming place walking distance to city center
Great, small hotel in quiet area in walking distance to the city center. Features nice outdoor lounge and pool, parking in basement (additional charge), rents bikes.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Céline - Manager op 16 aug 2019
Thank you very much for this opinion sympatic opinion on our establishment. Looking forward to seeing you again at the Cannes Gallia :)

10/10 – Uitstekend

Kurt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly and helpful staff, great stay
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Céline - Manager op 4 aug 2019
Merci beaucoup pour cette belle note ! Au plaisir de vous revoir au Cannes Gallia

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great little property with everything that you need. For the price, it's probably unbeatable when you add in the fact that there's a swimming pool and spa. The rooms are older, but clean and has all the amenities required. The location is walking distance to everything. Would come back!
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Céline - Manager op 23 jul 2019
Thank you very much for this good review!!

8/10 – Goed

Bjørn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra. Nære sentrum
Bra lite hotell
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Céline - Manager op 24 jul 2019
Merci beaucoup pour cette belle note :)

8/10 – Goed

ArnoldG, Montmorency

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Tout était propre, et l’acceil Super ! Énorme bémol cependant : le Jacuzzi non disponible avant le festival de Cannes... Nous avons sélectionné cet hôtel spécialement pour le Jacuzzi... c’est donc avec des regrets que nous ne pouvons établir une satisfaction parfaite pour cette établissement. Je trouve ça déplacé de vendre le « bain à remous » dans les photos et descriptions si celui-ci n’est pas disponible...
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Céline - Manager op 3 mei 2019
Cher ArnoldG, Merci pour ce retour globalement très positif! Effectivement notre espace Piscine n'est ouvert qu'en saison comme stipulé sur notre page, nous sommes donc navrés que vous n'ayez pas pris connaissance de cette information au préalable. Quoiqu'il en soit nous vous remercions de votre visite et espérons avoir le plaisir de vous re-accueillir cette saison afin que vous puissiez profitez agréablement de notre jacuzzi! Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the hotel. The staff were friendly, helpful, efficient. Great size room and bathroom. Brilliant location. Only disappointment was that the jacuzzi and swimming pool were closed yet Expedia had said it would be open during my stay and this amenity had been a deciding factor in my booking.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Chambre double propre mais un peu chère pour ce qu'elle est.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Céline - Manager op 3 mei 2019
Cher visiteur, Merci d'avoir pris le temps de partager votre opinion sur votre séjour dans notre établissement, les avis sont essentiels pour améliorer encore et toujours nos services! Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors d'un prochain séjour sur Cannes :) Bien à vous

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love the location. The cleanliness of the hotel and the rooms, and the friendliness of the staff. I originally picked this hotel because of its location and also the fact that expedia said the pool and jacuzzi would be open and available during April. Unfortunately these items are not available until June so that is my only disappointment and I believe there was a miscommunication somewhere.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Lorita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Céline - Manager op 27 feb 2019
Thank you very much for this nice comment! We look forward to welcome you back in Cannes with pleasure :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel situé au calme. Propre. Petit soucis de débit d'eau à l'évier, pas évident pour se brosser les dents.
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Céline - Manager op 28 feb 2019
Merci pour ce sympathique commentaire. Nous ferons vérifier le débit de l'eau bien évidemment! Au plaisir de vous revoir :)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Céline - Manager op 31 jan 2019
Merci beaucoup pour ce commentaire élogieux. Au plaisir de vous revoir!

8/10 – Goed

Fahd

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel
Hôtel très bien! Confortable!!! Situé au calme. Accueil parfait. Séjour d’une nuit. Chambre avec balcon idéal pour fumeur, ou prendre l’air. Chambre climatisée
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Céline - Manager op 31 jan 2019
Merci beaucoup pour ce sympathique retour! Au plaisir de vous accueillir à nouveau chez nous :) Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Mahamadou

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
Bonne localisation dans Cannes, chambre très spacieuse et propre.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Céline - Manager op 15 jan 2019
Merci beaucoup! Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Cannes Gallia :)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Céline op 8 nov 2018
Merci beaucoup pour cette belle notation!

10/10 – Uitstekend

Linda, Indiana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This was truly one of the best places I've stayed. The staff was extremely friendly and helpful. The room was spacious, clean, and very comfortable. I will stay here again when I visit Cannes. I felt fortunate to be relocated to this hotel, when my initial accommodation resulted in quite an ordeal. Thank you for making mine and my cousin's stay so enjoyable. I look forward to staying at Gallia again. :)
8 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Céline Manager op 18 sep 2018
Dear Linda, Thank you for this glowing comment !! We hope to have the pleasure of welcoming you during a future stay in Cannes. Yours,

10/10 – Uitstekend

francis, paris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel calme
bon hôtel mais un peut trop loin de ville et de la croisette de cannes et de ces alentours pas de bus proche de l hôtel c bien dommage pour les arrivants en gare pour allez ce dirige vers l hôtel
9 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Céline - Manager op 20 sep 2018
Cher Francis, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre opinion sur votre séjour dans notre établissement, les avis sont essentiels pour améliorer encore et toujours nos services! Nous avons bien pris note de vos suggestions et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors d'un prochain séjour sur Cannes :) Bien à vous

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Céline op 18 aug 2018
Merci beaucoup !!! Au plaisir de vous revoir :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buon rapporto qualità prezzo
Valido hotel a 3 stelle, camera confortevole e colazione buona.Centro città raggiungibile a piedi.
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Céline op 26 jul 2018
Merci beaucoup pour cette appréciation positive!! A bientôt :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service
Very friendly and helpful staff in a good location 10 min walk to the sea front. The hotel needs modernising quite a bit, and is not much to look at, but at the price point it’s about right. Agree with 3* functional small hotel.

8/10 – Goed

JEAN-PIERRE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer