Exterieur

Beoordelingen van Hotel Cannes Montfleury

4 out of 5
Hotel Cannes Montfleury
25 Avenue Beausejour, Cannes, Alpes-Maritimes

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 136 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 198 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 97 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 49 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 513 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Abdelouali

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Louis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezinshotel voor in cannes
Aardig hotel met alle gemakken. Zwembad prima voor de iets grotere kinderen. Mooi park aangesloten waar een speeltuin en grotere publieke zwembad bevind. Via het park is de stad makkelijk te lopen. Via de straatjes is het anders erg steil. Verwacht geen vijf sterren, die zijn te vinden op de croisette maar de betaal je ook het dubbele ook voor. Hotel heeft goede parkeermogelijkgeden. De bar stel niet veel voor anders dan een cola en ijsje te bestellen voor de kinderen. Zeg maar dit is een gezins hotel.
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel op top locatie Mooie kamers en goed ontbijt
2 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Rudy, the Hague-Holland

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location hotel:OK -Parkingconditions:OK
Bad maintenance To few personal Birds on breakfastlocation No airco in the lobby Breakfast less good than last year Elavators did not work ok No help from hotelpersonal with our Luggage Hotelshuttle only until 21.40 in the evening Hotelbar closed for sevaral days Minibar was almost empty Nice personal
7 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Suzan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel is wat verouderd, goede service locatie
Lekkere ontbijt, goed zwembad, kamer is wel wat oud, wel erg comfortabele bed.Staff was super aardig. Locatie ook prima.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Suzan

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay but its old
Friendly staff, nice pool and breakfast, good location and very nice bed. Only building is old. Bathroom and room decoration need renovation.
3 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel
Leuk hotel dicht bij centrum Maar geen 4 sterren waard
Reactie van Michaël Périès op 2 okt 2015
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Michaël Périès Directeur Général General Manager

6/10 – Redelijk

oscar, den bosch

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel op 10 min v h strand en centrum
Kamersleutels een ramp, twee zakken chips en 1 cola= 15€!! En geen service aan het zwembad! Personeel heel aardig.

8/10 – Goed

Novotel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Henry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beoordeling Cannes novotel
Prima hotel. Enig minpuntje is dat we ruim 1 uur moesten wachten om de kamer te betrekken. Check-in ruim 1 1/2 uur geduurd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam maar niet efficiënt georganiseerd. Hotel straalt comfort en netheid uit. Leuk verblijf gehad.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Goed hotel dichtbij strand
Goed degelijk hotel van alle gemakken voorzien, lekker uitgebreid ontbijtbuffet, korte shuttle service naar strand en stad, fijne locatie met kinderen.

10/10 – Uitstekend

Geert, Wommelgem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima en betaalbaar hotel
Het hotel kan een opfrisbeurt gebruiken maar behalve dat is er weinig op aan te merken. De kamers zijn ruim en netjes, er is een gratis parkeergarage onder het hotel, de WiFi werkt prima in het hele complex en de zwembadzone is prima in orde. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Op 10 minuten wandelen sta je aan La Croisette naar de baai van Cannes te kijken.

8/10 – Goed

alberto

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Buona struttura, in posizione tranquilla anche se un po' distante dal mare. Personale molto cortese e disponibile.
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Emanuele

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dismal
Dismal!! The pictures from the website looked great, unfortunately, the reality was far from perfect. In reception, the render on the ceiling was falling off which raised alarm bells. Unfortunately, it was all downhill from there, here comes the list: 1, Bed sheets had holes in them, they looked warn or chewed. 2, The skirtings had come off the walls 3, Paint was peeling from the balcony and pool area 4, The bar was not available no reason was given 5, My safe gave a suspicious error code and would not open 6, Carpets were stained and dirty 7, The walls in the corridors had holes in them like they had been rammed or punched 8, All lights were off during the day, and we had to use my phone light to navigate the corridors. 9, Not as important but there was what looked like a bottle of wee outside my balcony on the grass verge, it looked like it had been thrown out of a window. The worst thing was you did not feel like you could bring these issues up with the staff as when we tried to ask some questions they laughed and shrugged a lot! Yea…. Please do not stay here!!
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

ROGER

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SANS DEFAUT
Excellent accueil, Bonnes informations, Confort optimal, Bonne nuit paisible, Petit-déjeuner prélude à une bonne journée. Quoi d'autre ?...
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a 4* hotel
Pros: staff is helpful. Cons: Hotel: The hotel is very old and not well maintained, both on the outside as well as the inside. Not sure how often they vacuum / clean the carpets, but in the six days we stayed there, they weren’t cleaned. The toilets are old, toilet bowl stained. No shampoo / conditioner. If you need an iron you have to go to a different floor to the ironing area to iron. All very inconvenient.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Elisa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Syed Mohib

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabuleuse expérience!
Nous avons passé un magnifique séjour dans cet hotel. La chambre était spacieuse pour notre petite famille de 4 (2 adultes, 2 enfants). La vue était parfaite sur la colline. Le service plus que parfait! Rien à ajouter! Merci à la gentille et jolie réceptionniste qui nous a préparé et servis les délicieuses pizzas. Tellement sympathique de venir à nous et faire un service de chambre. Les femmes de chambre étaient très souriantes et polies. Nous avions le plaisir de retrouver notre chambre propre le soir en rentrant. La piscine était propre et belle. Les enfants ont eu un plaisir fou à s’amuser. Nous reviendrons sûrement et certainement séjourner à l’Hôtel Cannes Montfleury.
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Sonia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon séjour je recommande
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

yassin

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait Dommage que le parking soit payant (10€) Sinon hotel au top Grande piscine Super service Acceuil parfait Je mets 5 étoiles
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

FREDERIC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité prix
Bon séjour de 2 nuit à l'hotel Cannes Montfleury, bons petits déjeuner, personnel sympa.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Tali

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Alexander

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
When I was checked in I got key to the room where somebody was alredy living... bad experience excused by "computer said it is free"... Hotel is dirty, very limited breakfast, no restaurant... almost 2km walk to city center...
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Quentin

2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Khaleel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is old feels like ur back in the 1960 and they also charge way too much
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

DAVI

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

STEPHANIE

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Heini

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

JORGE ROBERTO

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel muy sucio y cero mantenimiento
Nos decepciona que un hotel (que debe haber sido lindo) esté en tal estado de dejadez y SUCIEDAD, cristales, zonas comunes, ASCENSOR , alfombras, oficina de empleados lugares rotos y sucios, nos impactó el estado en que se encuentra el hotel. Los empleados amables y la cama cómoda, pero hasta el baño estaba con moho y emparchada roturas con moho por encima, vidrios de ventanas sucios, y ya la fachada del mismo debe hacer muuchos años que no la mantienen, UNA LASTIMA , necesita alquien que le ponga cariño y sobre todo LIMPIEZA.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Anaïs

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

sebastian

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Apparently this hotel got 4 stars ... Maybe in 70s, I don't think anyone is cleaning the rooms, only beddings was clean, tons of dust everywhere,dirty windows(dirty like no one clean them for years, disgusting bathroom,dirty curtains, cigarette buds on the balcony etc overall whole reception ,lifts and dining area looks like never cleaned. I was traveling for work I didn't made big deal but if I will travel with my family definitely I will not stay there. Any Travelodge is two stars above of this place.
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Sanaa

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

SONIA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Affreux, à fuir
Etablissement prétendument 4 étoiles, complètement à l'état d'abandon ou de délabrement, sale, non entretenu. le ménage n'est pas fait dans les chambres. J'ai trouvé des cheveux dans la salle de bain et un ongle au pied du lit. Le plafond des parties communes tombe en miette littéralement. Les moquettes sont sales et l'aspirateur n'est jamais passé. Les meubles des chambres sont sales et ventrus. L'accueil est expéditif et à la limite de la correction. L'hôtel ne mérite pas même une étoile. Le seul point non négatif est la literie qui est correcte, mais cela ne rattrappe pas le reste.
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

hhh

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hôtel est à refaire complètement. Il est mal entretenu et vétuste
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Elsa

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Jack

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
We have stayed numerous times at this hotel since 2011 and have to say that in all that time, absolutely no refurbishment has taken place and it’s now long overdue. Whilst it’s clean enough on the surface, the carpets are dreadful, the bathrooms are very tired with black on the grouting and the decor is very outdated. The pool is pleasant enough though abd lovely. Parking has always been free, but we were charged 15E until we pointed out that on Expedia it’s 10E and that this is a new charge, last year it was free. Not sure we’ll come back until a refurb has been done. They also need to stop people blatantly robbing from the breakfast buffet!
5 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Céline

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les photos sur le site sont fausses, l'hôtel est vétuste, tant dans les chambres que en général. A rénover d'urgence. Pas digne d'un 4 étoiles, plutôt 2 étoiles. Petit déjeuner médiocre (omelettes avec œufs mélangés avec du lait pour économiser ?), pas assez de choix pour le petit déjeuner, surtout pour un 4 étoiles. Personnel habillé en jogging parfois. Positif : piscine grande et réaliste par rapport aux photos (même si pour les enfants la profondeur à l'entrée de la piscine est directe à 1m60, ce qui n'est surment pas réglementaire) Localisation de l'hôtel bien par rapport au centre et à la plage (moins de 15 min à pieds)
6 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Andrea

4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

odeta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
0
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Donia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Photos mensongères, hôtel miteux, lumières et prises qui ne fonctionnement pas, chaussettes sales oubliés dans les meubles, moquettes tachées, salle de bain rouillée, parking inondé… Très mauvaise expérience, je ne reviendrai pas! En revanche le personnel est top, malgré une attente de 3/4 d’heure pour le Check in.
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

SEVAk

Positief: Comfort kamer
Beau potentiel mais très décevant
L'établissement manque d'entretien...de soin, pas de prise dans la salle de bain..une seule dans une chambre familiale...petit déjeuner extrêmement cheap a la fois dans la présentation des buffets et dans la qualité médiocre des produits. Clientèle tout aussi cheap, bruyante ... Sans savoir vivre. Malgré l'emplacement sympa et la facilité de parking si proche du centre de cannes...j'y retournerai pas.
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

ADRIANO

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura e camera vecchie, bagno sporco, climatizzatore rumoroso. Non corispondente alle immagini visualizzate.
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Anita

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Un peu déçu pour le prix
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Susan

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

FARIDA

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very tired. Needs renovating.
3 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

sadik

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Alistair

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty rooms, tired facade, bird poo in the dining room not cleared up during our week, cobwebs in the room, stained dirty shared areas. Pool area tired and weed covered. Needs a huge overhaul to get anywhere near 4 star.
7 nachten verbleven in augustus 2023